Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

TOYOTA GAZOO Racing

Svjetski prvaci odlaze na utrku u veliki „Ring“

Svjetski prvaci - TOYOTA GAZOO Racing tim - odradit će kratko putovanje na jug kako bi sudjelovali u četvrtoj ovogodišnjoj rundi Svjetskog prvenstva utrka izdržljivosti, 6 sati Nürburgringa.

Sa svega 90 kilometara udaljenosti od Nürburgringa do središnjice TOYOTA Motorsporta GmbH u njemačkom Kölnu, Toyotin tvornički tim ima najkraće putovanje do prve utrke Svjetskog prvenstva utrka izdržljivosti u Njemačkoj od 1991. godine od svih ostalih sudionika, kada se isto natjecanje zvalo Svjetsko prvenstvo sportskih automobila.
Utrka ovog vikenda ujedno označava povratak u akciju Toyotinog bolida TS040 Hybrid, nakon 10 tjedana pauze od utrke 24 sata Le Mansa, gdje je TOYOTA GAZOO Racing završio na šestoj i osmoj poziciji.
/
Svjetski prvaci Anthony Davidson i Sébastien Buemi te njihov partner Kazuki Nakajima u bolidu #1 ciljaju na drugo mjesto u poretku u ovoj sezoni. Postava bolida #2 Alex Wurz, Stéphane Sarrazin i Mike Conway također teže prvoj ovogodišnjoj visokoj poziciji među top tri.
TOYOTA se pripremila za utrku kroz dvodnevne testove na Nürburgringu u srpnju, što je cijeloj ekipi dalo priliku prilagoditi postavke bolida te izabrati najbolje gume, a vozači su se iz prve ruke prisjetili konfiguracije staze.
/
Donedavno znana kao Nürburgring 1.000 km, ova prestižna utrka ima bogatu povijest – s početkom u dalekoj 1953. godini. Originalni Nordschleife krug je korišten za utrke sve do 1984. godine, a upravo LMP1 bolidi još uvijek drže rekord izazovne staze s krugom od 20 kilometara, poznatije među ljubiteljima i zaljubljenicima u automobilizam kao „Zeleni pakao“.
Utrka ovog vikenda održat će se na kraćem Grand Prix krugu sastavljenom od 16 zavoja, s ukupnom udaljenošću od 5.148 kilometara, a osim što je uža od prosjeka ostalih LMP1 staza, vrlo je izazovna za vozače koji se moraju boriti sa sporijim LMP2 i GT bolidima.
/
/
Anthony Davidson (TS040 HYBRID #1):
“Vrlo sam sretan što se vraćam na Nürburgring, kako se na toj stazi nisam utrkivao sve od 2007. godine, a ujedno je staza na kojoj itekako uživam voziti. Bit će to pravi užitak s našim bolidom TS040 HYBRID po prvi puta na stazi s takvom reputacijom, a odmah poslije Le Mansa – to je jedno posve drukčije iskustvo s obzirom na to da je staza mnogo uža i sporija.
Riječ je o staroj, klasičnoj stazi koju vozači jako dobro poznaju, ali uvijek trebate biti oprezni. Pravi je užitak posjetiti takve staze s odličnom atmosferom i fanovima koji jako puno znaju o bolidima i samom prvenstvu. Iako se prije nismo utrkivali ovdje, ne znači da njemački navijači nisu zainteresirani u Svjetsko prvenstvo utrka izdržljivosti i zaista s nestrpljenjem očekujem start utrke uz iznimnu podršku.“
/
Sébastien Buemi (TS040 HYBRID #1):
“Veselim se odlasku na Nürburgring. To je odlična staza i mnogo puta sam ondje vozio u Formuli 3 i Formuli 1. S druge strane, nije lagana – a upravo zbog toga će biti još veći izazov i doživljaj odvoziti ju u našem LMP1 bolidu. Bit će to odlična utrka za njemačke fanove prvenstva; siguran sam da će biti zaista veliki sportski događaj.
Iskreno, jedino me malo brine vremenska prognoza jer je, koliko sam upoznat, vrijeme uvijek posebno i nepredvidivo u Eifelu. Sjećam se kad smo imali testiranja u svibnju i sve je bilo obustavljeno zbog snijega! Siguran sam da ovog vikenda neće biti snijega, ali opet nikad se ne zna što se može dogoditi s vremenom u Nürburgringu.“
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.