Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

TOYOTA GAZOO Racing

Svjetski prvaci odlaze na utrku u veliki „Ring“

Svjetski prvaci - TOYOTA GAZOO Racing tim - odradit će kratko putovanje na jug kako bi sudjelovali u četvrtoj ovogodišnjoj rundi Svjetskog prvenstva utrka izdržljivosti, 6 sati Nürburgringa.

Sa svega 90 kilometara udaljenosti od Nürburgringa do središnjice TOYOTA Motorsporta GmbH u njemačkom Kölnu, Toyotin tvornički tim ima najkraće putovanje do prve utrke Svjetskog prvenstva utrka izdržljivosti u Njemačkoj od 1991. godine od svih ostalih sudionika, kada se isto natjecanje zvalo Svjetsko prvenstvo sportskih automobila.
Utrka ovog vikenda ujedno označava povratak u akciju Toyotinog bolida TS040 Hybrid, nakon 10 tjedana pauze od utrke 24 sata Le Mansa, gdje je TOYOTA GAZOO Racing završio na šestoj i osmoj poziciji.
/
Svjetski prvaci Anthony Davidson i Sébastien Buemi te njihov partner Kazuki Nakajima u bolidu #1 ciljaju na drugo mjesto u poretku u ovoj sezoni. Postava bolida #2 Alex Wurz, Stéphane Sarrazin i Mike Conway također teže prvoj ovogodišnjoj visokoj poziciji među top tri.
TOYOTA se pripremila za utrku kroz dvodnevne testove na Nürburgringu u srpnju, što je cijeloj ekipi dalo priliku prilagoditi postavke bolida te izabrati najbolje gume, a vozači su se iz prve ruke prisjetili konfiguracije staze.
/
Donedavno znana kao Nürburgring 1.000 km, ova prestižna utrka ima bogatu povijest – s početkom u dalekoj 1953. godini. Originalni Nordschleife krug je korišten za utrke sve do 1984. godine, a upravo LMP1 bolidi još uvijek drže rekord izazovne staze s krugom od 20 kilometara, poznatije među ljubiteljima i zaljubljenicima u automobilizam kao „Zeleni pakao“.
Utrka ovog vikenda održat će se na kraćem Grand Prix krugu sastavljenom od 16 zavoja, s ukupnom udaljenošću od 5.148 kilometara, a osim što je uža od prosjeka ostalih LMP1 staza, vrlo je izazovna za vozače koji se moraju boriti sa sporijim LMP2 i GT bolidima.
/
/
Anthony Davidson (TS040 HYBRID #1):
“Vrlo sam sretan što se vraćam na Nürburgring, kako se na toj stazi nisam utrkivao sve od 2007. godine, a ujedno je staza na kojoj itekako uživam voziti. Bit će to pravi užitak s našim bolidom TS040 HYBRID po prvi puta na stazi s takvom reputacijom, a odmah poslije Le Mansa – to je jedno posve drukčije iskustvo s obzirom na to da je staza mnogo uža i sporija.
Riječ je o staroj, klasičnoj stazi koju vozači jako dobro poznaju, ali uvijek trebate biti oprezni. Pravi je užitak posjetiti takve staze s odličnom atmosferom i fanovima koji jako puno znaju o bolidima i samom prvenstvu. Iako se prije nismo utrkivali ovdje, ne znači da njemački navijači nisu zainteresirani u Svjetsko prvenstvo utrka izdržljivosti i zaista s nestrpljenjem očekujem start utrke uz iznimnu podršku.“
/
Sébastien Buemi (TS040 HYBRID #1):
“Veselim se odlasku na Nürburgring. To je odlična staza i mnogo puta sam ondje vozio u Formuli 3 i Formuli 1. S druge strane, nije lagana – a upravo zbog toga će biti još veći izazov i doživljaj odvoziti ju u našem LMP1 bolidu. Bit će to odlična utrka za njemačke fanove prvenstva; siguran sam da će biti zaista veliki sportski događaj.
Iskreno, jedino me malo brine vremenska prognoza jer je, koliko sam upoznat, vrijeme uvijek posebno i nepredvidivo u Eifelu. Sjećam se kad smo imali testiranja u svibnju i sve je bilo obustavljeno zbog snijega! Siguran sam da ovog vikenda neće biti snijega, ali opet nikad se ne zna što se može dogoditi s vremenom u Nürburgringu.“

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK