Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Toyota Gazoo Racing

na putu za Nürburgring

TOYOTA GAZOO Racing nastavlja svoju sezonu FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. kratkim izletom u Eifel ovaj vikend za utrku 6 sati Nürburgringa.

Unatoč dubokom razočaranju utrkom 24 sata Le Mansa prošli mjesec, ekipa ostaje u tijesnoj utrci s Porscheom za konstruktorsku i vozačku titulu u Svjetskom prvenstvu i cilja povratak u pobjedničku formu u Nürburgringu.

TOYOTA zaostaje 32,5 boda u poretku konstruktora, dok je posada bolida broj 8 u TS050 HYBRID u sastavu Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima druga u prvenstvu vozača, uz zaostatak od 17 bodova, nakon dvije pobjede u tri dosadašnje utrke.

U automobil TS050 HYBRID s natjecateljskim brojem 7 se vraća njegova uobičajena posada jer će se José María López ponovno pridružiti Mikeu Conwayu i Kamuiju Kobayashiju za ostatak sezone. Stéphane Sarrazin je vozio ovaj automobil u Le Mansu, a José María se natjecao u automobilu broj 9.
gazoo
Osvajanje mjesta na postolju je za oba automobila jasan cilj u Nürburgringu, stazi na kojoj je uspjeh izmicao ekipi TOYOTA GAZOO Racing u posljednje dvije godine, otkad je ova staza u kalendaru utrka u konkurenciji WEC. U Nürburgringu, koji je samo 90 km udaljen od sjedišta ekipe, najbolji je rezultat ekipa postigla osvajanjem petog mjesta 2015. i 2016. godine.

Staza u Nürburgringu za Grand Prix, dugačka 5.137 km sastoji se od sporih i srednje brzih zavoja i postavlja bitno drugačije tehničke zahtjeve u usporedbi s Le Mansom koji je poznat po svojim dugim ravnicama i brzim zavojima.

Zbog toga će se TS050 HYBRID natjecati s postavkama s velikim downforceom ovaj tjedan, radi ostvarivanja boljeg prianjanja kroz zahtjevne zavoje, na uštrb maksimalne brzine. Ovaj aerodinamički paket, jedan od dva dozvoljena tijekom sezone, je onaj s kojim su ostvarene pobjede u Silverstoneu i Spa.

Akcija počinje u petak s dva 90-minutna treninga prije subotnjeg kvalifikacijskog treninga koji određuje poredak na startu. Utrka, tijekom koje se očekuje da će automobili prijeći više od 1.000 km, počinje u nedjelju u 13 sati.
/
Toshio Sato, Predsjednik tima: “Tjedne nakon Le Mansa smo iskoristili za obnavljanje energije i usredotočili se u potpunosti na pripreme za preostale 6-satne utrke, počevši s Nürburgringom. Želim zahvaliti svim našim navijačima za njihovu veliku podršku koju su nam pružali tijekom i nakon Le Mansa; sada dajemo sve od sebe da vam pružimo uzbudljivu utrku u Nürburgringu. Bit će to zanimljiv tjedan jer ćemo po prvi put vidjeti Porscheov paket s velikim downforceom, pa ne znamo što točno možemo očekivati. Naš cilj je jasan; želimo osvojiti čim više bodova i ojačati našu poziciju u obje konkurencije u Svjetskom prvenstvu.”
Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7): “Veselim se Nürburgringu i povratku za upravljač. Vratili smo se u automobil s paketom za veliki downforce koji je stvarno bio odličan u prve dvije utrke, pa vjerujem da ćemo biti dobri. Automobil broj 7 nije ove godine do sada imao puno sreće, ali smo pokazali da imamo brzinu, pa se nadam da se možemo natjecati za vrh poretka i osvojiti važne bodove za ekipu u Svjetskom prvenstvu.”

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7): “Nürburgring je lijepa staza, a za ekipu je to važna utrka jer je u blizini tvornice i svi želimo jak povratak nakon Le Mansa. Siguran sam da će mnoštvo suradnika posjetiti ovu utrku i dati nam snažnu podršku, pa se nadam da im možemo uzvratiti ishodom koji će moći slaviti u nedjelju. Znam da svatko od nas radi najbolje što može na ostvarenju ovog cilja.”
gazoo
José María López (TS050 HYBRID broj 7): “Dobro je ponovno voziti uz Mikea i Kamuija; nadam se da možemo po prvi put zajedno stajati na postolju. Učim o WEC korak po korak od početka ove sezone i osjećam da smo ostvarili stvarno veliki napredak i ne mogu čekati ponovno se utrkivati u Nürburgringu. To će biti moj prvi nastup u automobilu klase LMP1 tamo, pa se veselim tom novom iskustvu.”

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8): “Strašno smo motivirani i potpuno spremni za ovu utrku. Nürburgring je sjajna staza, dobro sam je upoznao kroz svoju raniju karijeru. Nije to laka staza za vožnju, a vremenske prilike često mogu igrati veliku ulogu, pa moramo provjeriti i vremensku prognozu. Iskreno, nismo imali najbolje rezultate u Nürburgringu zadnje dvije godine, ali dat ćemo sve od sebe da to promijenimo.”

Anthony Davidson (TS050 HYBRID broj 8): “Naš cilj je sada osvojiti Svjetsko prvenstvo. Nakon Le Mansa malo zaostajemo, ali još je šest utrka pred nama pa imamo dobre izglede, a naš automobil je očito brz, kao što smo već pokazali. Stvarno uživam u Nürburgringu, u kojem su zavoji puno oštriji nego u Le Mansu i puno zahtjevniji. Osim toga, to je tradicionalna staza s odličnom atmosferom i entuzijastičnim navijačima.”

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8): “Dobro poznajem Nürburgring i veselim se ovoj utrci. Ovo je dobra prilika za osvajanje bodova za ekipu u poretku za Svjetsko prvenstvo, jer je osvajanje titule sada naš cilj za cijelu sezonu. Sébastien, Anthony i ja smo i dalje u dobroj poziciji u poretku vozača i zato želimo ostvariti dobar rezultat koji bi nam pomogao u osvajanju i te titule. Nadam se dobrom rezultatu.”
TOYOTA GAZOO Racing u utrci 6 sati Nürburgringa:

2015 broj 1: kvalifikacije 5.; utrka 5. broj 2: kvalifikacije 6.; utrka 6.

2016 broj 5: kvalifikacije 6.; utrka 5. broj 6: kvalifikacije 5.; utrka 6.

Njemački prijevod ove objave za tisak dostupan je na www.RacingByTMG.com. Fotografije visoke rezolucije, bez zaštite autorskih prava dostupne su za potrebe uređivanja na www.toyota-motorsport-photos.com.
gazoo
TOYOTA GAZOO Racing u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti:

TOYOTA se počela natjecati u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (World Endurance Championship - WEC) 1983. godine, započevši dugo razdoblje sudjelovanje u utrkama izdržljivosti. Od 1985. godine, Toyotini automobili su se 19 puta natjecali u utrkama 24 sata Le Mansa, postigavši najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta u pet navrata. Toyota se priključila obnovljenom natjecanju WEC 2012. godine kombinirajući stručnost Tehničkog centra Toyota Higashi-Fuji, gdje se odvija razvoj hibridnog pogona, s podrškom i opremom Toyota Motorsport GmbH. 
Multinacionalna ekipa je smještena u Kölnu i uključuje inženjere iz Toyotinih odjela motorsporta i hibridnog pogona, koji prenose tehnologiju i znanje natrag u razvoj cestovnih vozila. Od 2012. godine Toyota je ostvarila 12 vodeći startnih mjesta i pobijedila u 13 utrka, završivši na postolju sveukupno 34 puta.
Godine 2014. ekipa je osvojila Svjetsko prvenstvo i u konkurenciji vozača i u konkurenciji konstruktora automobilom TS040 HYBRID dok je godinu kasnije proslavila 30 godina od prvog nastupa u Le Mansu. Toyota Morosport GmbH kombinira svoju ulogu u projektu WEC sa svojim drugim aktivnostima, kao što je dobava motora za Svjetsko reli prvenstvo u koje se Toyota vratila 2017. godine, te poslovanje u uslugama konstrukcije i aktivnosti u motorsportu za stranke.

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK