Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Toyota će u 2015.

na tržištu ponuditi potpuno nove pakete aktivne sigurnosti

Sljedeće godine tvrtka Toyota Motor Corporation predstavit će novo razvijeni set tehnologija aktivne sigurnosti koje će pomoći u sprečavanju ili umanjivanju posljedica sudara u širokom rasponu brzina vozila.

Ove tehnologije bit će ponuđene u obliku dva ”Toyota Safety Sense” paketa koji će biti predstavljeni 2015. godine i naći se u ponudi u većini osobnih vozila i paketa opreme1 u Japanu, Sjevernoj Americi i Europi do kraja 2017. Oba paketa ponudit će se sa cijenama koje će potaknuti široku uporabu.
 
Dva paketa bit će dostupna ovisno o vrsti vozila. Toyota Safety Sense C paket integrira nekoliko Toyotinih postojećih tehnologija aktivne sigurnosti: sustav predviđanja sudara (PCS) pomaže u sprečavanju i ublažavanju posljedica sudara; upozorenje na izlazak iz vozne trake (LDA) pomaže u sprečavanju nehotičnog izlaska vozila iz vozne trake; i automatska duga svjetla (AHB) pomažu u osiguravanju optimalne vidljivosti tijekom noćne vožnje. Kao dio sveobuhvatnog pristupa aktivnoj sigurnosti, Toyota Safety Sense paketi kombiniraju laserski radar (C paket) ili milimetarski-valni radar (P paket) s kamerom, čime se postižu visoka pouzdanost i performanse.

Video

Toyota Safety Sense C
Toyota Safety Sense C paket uključuje tri tehnologije aktivne sigurnosti, te kombinira kameru i radar za postizanje izvanrednih performansi i pouzdanosti. Paket pomaže spriječiti ili umanjiti posljedice sudara čak i pri visokim brzinama.
 
Sustav predviđanja sudara (PCS)
PCS koristi kameru i laserski radar za detekciju objekata ispred vozila, te ako detektira mogućnost sudara upozorava vozača na kočenje preko audio i vizualnih upozorenja. Kad uoči opasnost i vozač pritisne papučicu kočnice, sustav osigurava dodatnu silu kočenja. Ako vozač ne pritisne papučicu kočnice na vrijeme, sustav automatski aktivira kočenje, smanjujući brzinu za otprilike 30 km/h2 kako bi spriječio ili ublažio posljedice sudara. Raspon rada PCS-a pokriva brzine pri kojima se događa približno 80 posto svih stražnjih naleta na vozilo ispred (odnosno relativne brzine između približno 10 km/h i 80 km/h).
 
Upozorenje na izlazak iz vozne trake (LDA)
LDA koristi kameru za detekciju bijelih i žutih oznaka na kolniku. Ako vozilo počne nehotično izlaziti iz vozne trake, LDA upozorava vozača s audio i vizualnim upozorenjima.
 
Automatska duga svjetla (AHB)
AHB pomaže u osiguravanju izvrsne vidljivosti prema naprijed tijekom noćne vožnje. Koristi kameru za detekciju prednjih svjetala nadolazećih vozila i stražnjih svjetala vozila ispred, te se automatski prebacuje između dugih i kratkih svjetala kako ona ne bi zaslijepila druge vozače.
/
Sustav predviđanja sudara (Toyota Safety Sense C)
Toyota Safety Sense P
Toyota Safety Sense P paket kombinira kameru i milimetarski valni radar za postizanje izvanrednih performansi i pouzdanosti. Uz tri tehnologije aktivne sigurnosti uključene u Toyota Safety Sense C paket sustav predviđanja sudara iz ovog paketa također uključuje funkciju detekcije pješaka. Dodatno, Toyota Safety Sense P paket nudi funkciju radarskog regulatora brzine.
 
Sustav predviđanja sudara s funkcijom detekcije pješaka
Ovaj sustav koristi milimetarski valni radar i kameru za detekciju pješaka i vozila. Dodatno uz pomoć pri naglom kočenju, sustav aktivira audio i vizualna upozorenja, nakon čega slijedi automatsko kočenje ako vozač na vrijeme ne pritisne papučicu kočnice. Automatsko kočenje djeluje pri brzinama između 10 i 83 km/h radi sprečavanje potencijalnih sudara s pješacima, te može smanjiti brzinu za približno 30 km/h2. Za sprečavanje potencijalnih sudara s vozilima ovaj unaprijeđeni PCS, djeluje pri relativnim brzinama između 10 km/h i maksimalne brzine vozila, uz smanjenje brzine od približno 40 km/h3.
 
Radarski regulator brzine
Na autocestama radarski regulator brzine (tempomat) koristi milimetarski valni radar za detekciju vozila ispred i ocjenu njihove brzine. Nakon toga namješta brzinu vozila (unutar namještenog raspona) kako bi se osigurala sigurna udaljenost između vozila. Uporabom prema naprijed usmjerene kamere i milimetarskog valnog radara za nadzor vozila koja ulaze i izlaze iz vozne trake, radarski regulator brzine pomaže u održavanju uglađenog ubrzavanja i usporavanja tijekom vožnje.
/
Sustav predviđanja sudara s funkcijom detekcije pješaka (Toyota Safety Sense P)
Toyota vjeruje da je krajnji cilj društva koje cijeni mobilnost eliminiranje smrtnih slučajeva i ozljeda iz prometa. Toyotin integrirani koncept upravljanja sa sigurnosti određuje smjer razvoja sigurnih tehnologija i vozila, te otkriva sve aspekte vožnje integriranjem pojedinačnih sigurnosnih tehnologija vozila i sustava, umjesto da ih se promatra kao neovisne jedinice. Ovaj pristup je vidljiv u istraživanjima i razvoju koji se fokusiraju na sigurnosne uređaje i sustave.
 
Toyota je čvrsto predana širokom rasponu inicijativa koje su usmjerene na rješavanje problema sigurnosti u prometu, od razvoja još sigurnijih vozila i tehnologija do pomoći u stvaranju sigurnije prometne okoline i sudjelovanja u edukacijskim aktivnostima.
 
1Osim licenčno proizvedenih vozila i vozila nastalih iz suradnje
2Rezultati testiranja s vozilom koje se kreće pri 30 km/h i mirujućeg vozila/pješaka; rad sustava ovisi o okolini vožnje (uključujući cestu i vremenske prilike) i stanju vozila.
3Rezultati testiranja s vozilo koje se kreće pri 40 km/h i mirujućeg vozila; rad sustava ovisi o okolini vožnje (uključujući cestu i vremenske prilike) i stanju vozila.

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK