Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

8 milijuna prodanih

Toyota hibrida

S 8 milijuna prodanih primjeraka, Toyota dokazuje da su hibridni modeli budućnost.

 
Predsjednik Toyote Takeshi Uchiyamada rado prepričava priču o svome timu inženjera, koji prototip prvog Priusa nisu mogli pokrenuti punih 49 dana. Prema riječima čelnog čovjeka Toyote: „Nikako nismo mogli pronaći uzrok – pa recimo tako – kvara, a radili smo danonoćno iz dana u dan u pronalasku greške. Konačno smo ga uspjeli pokrenuti oko Božića, no odradio je svega 500 metara!“
/
To je bilo sada već davne 1995. godine, kada su hibridni automobili bili pokusna vozila s vrlo nejasnom budućnošću i još nisu dokazali svoju vrijednost. Ukoliko ubrzamo unaprijed 20 godina, Toyota ponosno objavljuje kako je upravo prodala 8 milijuna hibridnih1 vozila, uz razmak od svega 10 mjeseci između zadnje prekretnice od 7 milijuna prodanih primjeraka.
Teško je shvatiti što zapravo brojka od 8 milijuna prodanih primjeraka predstavlja za okoliš i vlasnike hibridnih vozila. U tom kontekstu, dovoljno je samo navesti kako su prema Toyotinim izračunima – od 31. srpnja hibridi zaslužni za uštedu od čak 582 milijuna tona CO23, koji bi se inače emitirao u atmosferu iz konvencionalnih vozila iste veličine i snage.
Toyota također procjenjuje da su njezina hibridna vozila izravno odgovorna za uštedu od 22 milijarde litara goriva, u odnosu na količinu utrošenog goriva kod istovjetnih konvencionalnih vozila.
Poruka je time vrlo jasna: pronašavši vlasnike diljem svijeta, hibridna vozila su otvorila novu tržišnu nišu koja se iz dana u dan povećava.
Od lansiranja prve generacije Priusa 1997. godine, Toyota je postepeno ugrađivala hibridnu tehnologiju u ostale modele – od kompaktnog Yarisa do nedavno najavljenog RAV4 hibrida. Od ovog mjeseca, Toyota ima u prodaji 30 hibridnih i jedan plug-in hibridni model na više od 90 svjetskih tržišta.
Hibridna tehnologija, koja ujedno obuhvaća i znanje stečeno kroz dugi niz godina proizvodnje ekološki prihvatljivih vozila, postavljena je od strane Toyote kao ključna tehnologija u automobilskoj industriji za zaštitu okoliša u 21. stoljeću.
Koristeći upravo znanje iz proizvodnje uspješnih i pouzdanih hibridnih vozila, Toyota isto primjenjuje na proizvodnji svojih konvencionalnih vozila – još boljih automobila. Kroz čitav niz poboljšanja, Toyota planira smanjiti troškove korištenja, povećati performanse i proširiti ponudu svojih modela.
1Uključujući i plug-in hibridne modele; podaci Toyote
2Uključujući hibridne modele koji se ne prodaju na europskom tržištu
3Broj registriranih vozila x prijeđena udaljenost x potrošnja goriva x CO2 konverzijski faktor

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK