Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota zadržava titulu najvrjednije

automobilske marke

Vrijednost Toyota marke porasla je za 16%, a time Toyota četvrti put zaredom zadržava titulu najvrjednije automobilske marke – prema istraživanju Najbolje globalne marke 2015., koje jednom godišnje objavljuje Interbrand, najpoznatija konzultantska kuća specijalizirana za tržišne marke.

Vrijednost Toyote je procijenjena na 49.048 milijardi dolara te je četvrtu godinu zaredom u Top 10 najvrjednijih marki na svijetu, s također rekordno visokom 6. pozicijom, u odnosu na 8. poziciju iz 2014. godine.
Ove godine, listom najvrjednijih brendova dominiraju tehnološke i automobilske tvrtke, držeći ukupno 28 pozicija od 100, uz vrijedno priznanje za uvođenje novih rješenja u zadovoljavanju potreba kupaca.
/
”Istraživanje Najbolje globalne marke 2015. precizno ispituje što je potrebno nekoj marki da uspije u današnjem segmentiranom svijetu. Budući da ljudi zahtijevaju personaliziranu i brzu uslugu, poslovanje neke marke mora biti živo i osjećati puls svojih klijenata,”
navodi Jez Frampton, prvi čovjek Interbranda. ”Mnoge marke na ovogodišnjoj Top 100 listi su toliko intuitivno povezane s prioritetima i potrebama klijenata, da su jednostavno postali dio njihovog svakodnevnog života.”
/
”Kretati se brzinom svjetlosti” – to je naslov ovogodišnjeg istraživanja, ujedno je urođena filozofija Toyote, koja je predana proizvodnji nikad boljih rješenja mobilnosti. Drugim riječima, radi se o stvaranju održivog poslovanja zasnovanog na potrebama kupaca.
Toyota vjeruje da samo jedna tehnologija ne može zadovoljiti tolike mogućnosti za raznolikošću u zahtjevima kupaca, koja se mijenjaju nevjerojatnom brzinom. Upravo stoga Toyota je oblikovala svoj put razvoja tehnologija buduće mobilnosti – i to već radi više od jednog desetljeća.
Električna vozila će najbolje odgovarati potrebama buduće urbane mobilnosti. Na tome trenutno radimo u gradu Grenobleu, gdje već danas Toyota nudi rješenja poput I-ROAD vozila i projekta COMS u slučaju testiranja nove generacije dijeljenja automobila. 
Za svakodnevno korištenje, hibridna tehnologija koju uspješno razvijamo još od 1997. godine s lansiranjem Prius – i plug-in hibrid će ostati prva opcija pogona za većinu naših kupaca. S druge strane, vozila pogonjena vodikovim ćelijama stižu kao najbolji odgovor na duga putovanja u društvu koje vodi sve više računa o zaštiti okoliša.
Kako bismo to omogućili, Toyota je dala na slobodno korištenje više od 5.680 patenata u vidu razvoja i korištenja tehnologije vodikovih ćelija, uključujući sve korišteno u razvoju  Toyoti Mirai, prvog u svijetu velikoserijskog automobila s pogonom na vodikove ćelije.
O Interbrandu:
Najpoznatija konzultantska kuća specijalizirana za tržišne marke, s mrežom od 31 ureda u 27 zemalja. Od početaka daleke 1974. godine, promijenili su način na koji ljudi doživljavaju marke: od samo još jednog izraza za “logo“, do najveće vrijednosti za neko poslovanje.
Kao izdavač najcjenjenijeg istraživanja o vrijednostima globalnih brendova, uvjereni su kako marke imaju snagu i mogućnost promijeniti svijet u kojem živimo – a svojim klijentima u tome pomažu svakog dana. Interbrandova kombinacija jedinstvene strategije, kreativnosti i tehnologije omogućuje klijentima nove ideje i poglede, precizan prikaz vrijednosti marke i neopisive mogućnosti za daljnji rast.
Interbrandovo istraživanje Najbolje globalne marke 2015. može se pronaći ovdje.
/
Saznajte više o Toyoti
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.