Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota

i dalje najvrednija automobilska marka

Toyota i dalje najvrednija automobilska marka, potvrđuje Interbrand 2014. godišnja lista najvrednijih svjetskih brendova.

Zabavne kampanje, odabir snažnih promotora i futuristički automobil s pogonom na gorive ćelije…  samo su neki od razloga zbog kojih je Interbrand stavio Toyotu na 8. mjesto svoje godišnje liste najvrednijih svjetskih brendova. Ovaj "skok" s prošlogodišnjeg 10. mjesta, obilježava rast vrijednosti Toyota marke za 20 %, na 42,4 milijarde $, što je najveća postignuta vrijednost kompanije ikada! Toyota je ponovo ocijenjena kao najvrednija automobilska marka. 
 
"Počašćeni smo što smo se još jednom našli na Interbrand listi najboljih globalnih brandova, ovaj uspjeh dugujemo našim vrijednim suradnicima, nevjerojatnim prodavačima i lojalnim klijentima", rekao je Jack Hollis, potpredsjednik Toyotinog odjela za marketing u Toyota Motor Sales, USA, Inc "U Toyoti, ne razmišljamo u tome u kom se smjeru razvija automobilska industrija, već predvodimo mobilnosti budućnosti. To je prepoznao i Interbrand te dokazao da se naše odnosa prema kupcima vrednuje." 
 
"Od 2004., Toyota konstantno vodi na listi najvrednijih automobilskih marki", rekao je Jez Frampton, generalni direktor Interbrand-a. "Čestitam Toyoti na odličnim rezultatima na ovogodišnjoj listi i osvajanju jedne od najviših pozicija među najvrednijim svjetskim kompanijama." 
 
Interbrand objavljuje listu 100 najvrjednijih brendova na temelju jedinstvene metodologije, kojom analizira različite načine na koje kompanija dolazi u kontakt s ljudima, od toga kako privlači najtalentiranije stručnjake, do toga kako ispunjava očekivanja kupaca. Postoje tri ključna aspekta koja doprinose vrijednosti marke: 1) financijski rezultati proizvoda i usluga marke; 2) uloga marke prilikom odlučivanja o kupnji; 3) snaga koju imaju da formira premium cijene ili osigura zaradu. 
 
Povećanje vrijednosti Toyote je rezultat nedavnih globalnih inicijativa, uključujući osnivanje Toyotine zaklade za mobilnost, koja se bavi pitanjima mobilnosti diljem svijeta, primjenjujući inovativne tehnologije koje potiču održiv način prijevoza, kao što su električni i agregati s gorivim ćelijama. Toyota se na Interbrand-ovoj listi '50 najboljih globalnih ekoloških brandova' nalazi na 2. mjestu.
O Interbrand-u
Interbrand je najveća svjetska agencija za konzultaciju brendova, s mrežom od 33 ureda u 27 zemalja. Interbrand objavljuje iznimno utjecajnu listu najboljih globalnih brandova i vjeruje da oni imaju snagu da promjene svijet, ali i pomognu svojim kupcima da svakog dana ispune svoje ciljeve. Interbrand-ov spoj strategije, kreativnosti i tehnologije stvara svježe ideje i informacije, duboku analizu brandova, jasne poslovne prilike i stvara imidž brendova koja osvaja ljude. Interbrand je dio Omnicom grupacije. Za više informacija posjetite stranicu Interbrand-a ili pratite kompaniju na Twitter-u i Facebook-u.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.