Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Zašto su događanja toliko važna

za nas i Vas?

Kao što ste već primijetili, u proteklih nekoliko mjeseci, s veseljem podržavamo vaša lokalna događanja. Zašto su događanja toliko važna za nas i Vas?

Pa, mi vjerujemo da su događanja:

  1. Mogućnost da Vi ostvarite osobni kontakt s Toyota kupcima, a kupcima da ostvare osobni kontakt s  Vama - ljudi kupuju od ljudi i nitko ne može bolje od Vas prodati Toyota vozilo. Dolazak kupaca u salon daje Vam mogućnost da mu se posvetite i objasnite specifične detalje. Također, to je savršena prilika da Vam kupci daju svoje mišljenje o tome što radite dobro i neke sugestije o tome što bi voljeli da poboljšate.
  2. Prilika da na društvenim mrežama podijele svoje iskustvo;– Većina vaših kupaca će o događanjima saznati na društvenim mrežama. Bilo da je u pitanju Twitter, Facebook ili Instagram bit će dosta ljudi koji će podijeliti sa svojim virtualnim „prijateljima“ koliko su se zabavili na vašem događaju. Iskoristite to kao svoju prednost, tako što ćete ohrabriti vaše goste da svoja iskustva „socijaliziraju“ na mrežama. Ovo je sjajan način da privučete pažnju i ostvarite kontakt s novim kupcima, što niste mogli načinom na koji su događanja organizirana u prošlosti.
  3. Prilika da kažete „Hvala“ vašim trenutnim kupcima; učinite da se osjećaju kao VIP i pružite im nezaboravno iskustvo–Bez lojalnih kupaca, Vi ne biste imali posao. Organiziranjem događanja kojima ćete ukazati poštovanje lojalnim kupcima je savršena prilika da pozovete vaše najcjenjenije kupce na specijalan događaj organiziran samo za njih. Pozitivno iskustvo izaziva kod kupaca osobnu povezanost, zbog čega oni češće posjećuju salon/servis i radije preporučuju svojim prijateljima i poznanicima marku.
  4. Mogućnost da prikupite osobne podatke koje ćete koristiti u budućim promocijama – Najjednostavniji i u konačnici najjeftiniji način oglašavanja je ciljana, direktna komunikacija putem maila, kojom promoviramo najnovije akcije. Posebna događanja su sjajan način da povećate vašu/našu bazu potencijalnih kupaca. Uz pozitivno raspoloženje i veselu atmosferu, ljudi se opuštaju i lakše dijele svoje osobne podatke, kao što je e-mail adresa. Ovo nudi sjajnu mogućnost za Vas da sakupite informacije kao što su datum rođenja, model za koji su zainteresirani, način na koji doživljavaju Toyota marku, …, kako biste mogli kasnije ostvariti dodatnu komunikaciju s njima i ponovo ih tijekom godine pozvati da posjete vaš salon.

Mjera uspjeha iz godine u godinu je osigurati dolazak kupaca u vaš salon. Događaji su klasičan način da se povežete s vašim kupcima.
Novi kupci će se vratiti ako kod Vas dožive uzbudljivo iskustvo, a Vi ćete moći računati da će Vas oni preporučiti drugima. To je upravo podatak koji mjerimo od travnja - „preporuka kupaca“-ključ vašeg budućeg uspjeha.
Slobodno kontaktirajte marketing Toyota Croatije neovisno trebate li podršku u pripremi i planiranju događanja ili samo kako biste razmijenili ideje.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.