Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Novi Toyota Auris

na pozornici u Ženevi

Toyotin kandidat u zahtjevni C-segment unosi novi stil i nove motore.

Kombinirajući kompaktni i karavanski (Touring Sports) stil karoserije s izborom dizelskih i benzinskih motora te hibridnim pogonom, kao i osvježenom razinom opremljenošću s novom sigurnosnom opremom – nova gama Aurisa dizajnirana je kako bi udovoljila svim potrebama kupca zahtjevnog C-segmenta.
S lansiranjem novog Aurisa hibrida u 2010. godini, Toyota je postala prvi i jedini proizvođač automobila u segmentu s izborom tri različita pogona. Danas, posebice u vidu ograničene i skupe konkurencije s istom ili sličnom ponudom pogonskih opcija, modelska gama Aurisa ostaje jedini logičan izbor.
Auris hibrid predstavlja izuzetnu vrijednost za novac. S emisijama CO2 od samo 79 g/km i kombiniranom potrošnjom goriva od 3,5 l/100 km, hibridni Auris svojim kupcima nudi porezne eko olakšice i znatno manje troškove održavanja.
/
Toyotina „full hybrid“ tehnologija sve je češći izbor kupaca unutar C-segmenta diljem svijeta, čime je Auris Hibrid iznenađujuće tih i uglađen, nudeći opušteno iskustvo vožnje čak i u stresnim urbanim sredinama.
Hibridni model trenutno odnosi više od 50% prodaje Aurisa na tržištu zapadne Europe, s očekivanim porastom te brojke kroz sljedećih nekoliko godina. Otkako je hibridna tehnologija dostupna u Aurisu, prodano je više od 200.000 primjeraka, čineći time danas Auris najprodavanijim hibridom u Europi.
/
/
Odražavajući promjene u zahtjevnom i vrlo konkurentnom C-segmentu te očekivanja Toyotinih kupaca i prijašnjih iskustava, novi Auris donosi pet značajnih poboljšanja kroz pet ključnih aspekata: dizajn, unutarnja kvaliteta, hibridni model, sigurnost i konvencionalne pogonske opcije poboljšavajući time pokrivenost u segmentu za 40%.
Potpuno novi 1,2-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem goriva pridružuje se ponudi dosadašnjih benzinskih motora. S druge strane, 2,0-litreni turbo dizel je zamijenjen novim 1,6-litrenim D-4D motorom, dok je provjereni 1,4-litreni D-4D turbo dizel unaprijeđen, nudeći najbolju emisiju CO2 u klasi u kategoriji do 90 KS. Svaki motor u ponudi sada zadovoljava EURO 6 normu.
/
Novi dizajn vanjštine donosi redizajnirani prednji i stražnji kraj, pružajući Aurisu otmjeni i sofisticiraniji izgled. Kod unutrašnjosti, izgled je značajno unaprijeđen kroz redizajniranu armaturu, premium kvalitetu svih površina i elemenata te novi 4,2-inčni TFT multiinformacijski ekran (dostupan od srednje razine opreme, a u hibridnom modelu serijska opcija).
Nova modelska gama Aurisa nadalje profitira od dorađenog ovjesa i upravljačkog sustava kako bi se poboljšala kvaliteta vožnje i udobnost, upravljivost te angažman vozača. Također, dodatno se obratila pažnja na smanjenje razine buke, vibracija i šumova u kabini.
U konačnici, razina opremljenosti je prilagođena kako bi se u standardne modele prenio dašak hibridnog ugođaja.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.