Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Novi Toyota Auris

na pozornici u Ženevi

Toyotin kandidat u zahtjevni C-segment unosi novi stil i nove motore.

Kombinirajući kompaktni i karavanski (Touring Sports) stil karoserije s izborom dizelskih i benzinskih motora te hibridnim pogonom, kao i osvježenom razinom opremljenošću s novom sigurnosnom opremom – nova gama Aurisa dizajnirana je kako bi udovoljila svim potrebama kupca zahtjevnog C-segmenta.
S lansiranjem novog Aurisa hibrida u 2010. godini, Toyota je postala prvi i jedini proizvođač automobila u segmentu s izborom tri različita pogona. Danas, posebice u vidu ograničene i skupe konkurencije s istom ili sličnom ponudom pogonskih opcija, modelska gama Aurisa ostaje jedini logičan izbor.
Auris hibrid predstavlja izuzetnu vrijednost za novac. S emisijama CO2 od samo 79 g/km i kombiniranom potrošnjom goriva od 3,5 l/100 km, hibridni Auris svojim kupcima nudi porezne eko olakšice i znatno manje troškove održavanja.
/
Toyotina „full hybrid“ tehnologija sve je češći izbor kupaca unutar C-segmenta diljem svijeta, čime je Auris Hibrid iznenađujuće tih i uglađen, nudeći opušteno iskustvo vožnje čak i u stresnim urbanim sredinama.
Hibridni model trenutno odnosi više od 50% prodaje Aurisa na tržištu zapadne Europe, s očekivanim porastom te brojke kroz sljedećih nekoliko godina. Otkako je hibridna tehnologija dostupna u Aurisu, prodano je više od 200.000 primjeraka, čineći time danas Auris najprodavanijim hibridom u Europi.
/
/
Odražavajući promjene u zahtjevnom i vrlo konkurentnom C-segmentu te očekivanja Toyotinih kupaca i prijašnjih iskustava, novi Auris donosi pet značajnih poboljšanja kroz pet ključnih aspekata: dizajn, unutarnja kvaliteta, hibridni model, sigurnost i konvencionalne pogonske opcije poboljšavajući time pokrivenost u segmentu za 40%.
Potpuno novi 1,2-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem goriva pridružuje se ponudi dosadašnjih benzinskih motora. S druge strane, 2,0-litreni turbo dizel je zamijenjen novim 1,6-litrenim D-4D motorom, dok je provjereni 1,4-litreni D-4D turbo dizel unaprijeđen, nudeći najbolju emisiju CO2 u klasi u kategoriji do 90 KS. Svaki motor u ponudi sada zadovoljava EURO 6 normu.
/
Novi dizajn vanjštine donosi redizajnirani prednji i stražnji kraj, pružajući Aurisu otmjeni i sofisticiraniji izgled. Kod unutrašnjosti, izgled je značajno unaprijeđen kroz redizajniranu armaturu, premium kvalitetu svih površina i elemenata te novi 4,2-inčni TFT multiinformacijski ekran (dostupan od srednje razine opreme, a u hibridnom modelu serijska opcija).
Nova modelska gama Aurisa nadalje profitira od dorađenog ovjesa i upravljačkog sustava kako bi se poboljšala kvaliteta vožnje i udobnost, upravljivost te angažman vozača. Također, dodatno se obratila pažnja na smanjenje razine buke, vibracija i šumova u kabini.
U konačnici, razina opremljenosti je prilagođena kako bi se u standardne modele prenio dašak hibridnog ugođaja.
/

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK