Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota otkriva novi Avensis

na sajmu automobila u Ženevi

Otmjenost, udobnost i efikasnost.

Sa svojim stilom, novim motorima te inovativnom tehnologijom, novi Avensis svakom će kupcu olakšati izbor. Bez obzira na izvedbu ili razinu opremljenosti, dizajniran je kako bi bio otmjen, pouzdan, siguran i udoban na svakom putovanju.
Dizajniran, razvijen i proizveden u Europi, više od 1.711.800 primjeraka Avenisa kroz četiri generacije pojavilo se na europskim cestama, od lansiranja krajem 1997. godine.
/
Kvaliteta, izdržljivost i pouzdanost oduvijek su bili najveći argumenti za kupnju Avensisa. Još uvijek aktualni model kontinuirano je visoko pozicioniran u popularnom D-segmentu, a prošle je godine primio najvišu ocjenu u njemačkom J.D. Power Vehicle Ownership Satisfaction – anketi zadovoljstva vlasnika automobila.
Iako je Avensis tradicionalno privlačan fizičkim kupcima i pravnim osobama kao idealno flotno vozilo, ipak su posljednji bez sumnje činili najveću bazu kupaca na europskom tržištu. Novi model, stoga, ima zadatak zadovoljiti sve dosadašnje i nov potrebe poslovnjaka, a istovremeno povećati otmjenost te ispuniti sve zahtjevnija očekivanja od strane privatnih kupaca za većim luksuzom, udobnošću i mogućnostima personalizacije dinamičnijim i modernim izgledom.
/
Kao takav, novi model Avensisa dizajniran je kako bi svojim kupcima ponudio značajna poboljšanja kroz sljedećih pet ključnih stavki:
1. Stil – novi, više prestižniji i dinamičniji vanjski dizajn s LED svjetlima. Limuzinska i karavanska izdanja novog Avensisa dizajnirana su kako bi se isticala u klasi karakterističnim i dinamičnim izgledom. Novi Avensis jasno ističe svoju prisutnost: dužina automobila je sada povećana za 40 mm, a prednji kraj je odvažan – prestižna interpretacija Toyotine prepoznatljive „Under Priority“ i „Keen Look“ dizajnerske filozofije.
2. Kvaliteta unutrašnjosti i udobnost – potpuno nova, elegantnija i poboljšana kabina ističe kvalitetu unutrašnjosti, udobnost, bogatu razinu opremljenosti, izbor boja te smanjenu razinu buke, vibracija i šumova. Novi i deblji materijali omogućuju dodatnu zvučnu apsorpciju i time izolaciju, čime je posljedično i karoserija automobila zbog ugradnje izolacijskog materijala postala šira – čineći je time dinamičnijom oku.
/
3. Sigurnost – značajna nadogradnja sigurnosnih tehnologija u odnosu na model na odlasku čini Avensisa vodećim u segmentu po pitanju aktivne sigurnosti i vozačevih sustava pomoći. Na svakom modelu Avensisa, nova tehnologija Toyota Safety Sense dostupna je kao serijska oprema.
4. Razina opreme i vrijednost za novac – nova, sada jasnije definirana razina opremljenosti s vodećom u klasi serijskom opremom, bogatom naprednim tehnološkim i sigurnosnim rješenjima koji vožnju čine ugodnijom i lakšom.
/
5. Užitak u vožnji i troškovi održavanja – dva nova dizelska motora, niža emisija CO2 kroz čitavu ponudu modela, veći servisni intervali uz smanjene troškove samog servisa, te poboljšanja podvozja za izraženije vozne osobine.
Toyota predviđa da navedena poboljšanja neće samo potaknuti veću lojalnost među postojećim kupcima Avensisa, već će značajno privući nove kupce s odličnom ponudom, koju ovaj Avensis najbolje predstavlja.
/
Dizelski motori
Ponuda od pet motora donosi izbor između dva dizelska, a oba su potpuno nova: 1,6-litreni D-4D sa 112 KS koji stiže i u novom Aurisu, te emitira 11 g/km manje CO2 od većeg 2,0-litrenog dizelaša kojeg zamjenjuje – ukupno 108 g/km. S druge strane, premijerno se pojavljuje u Toyotinoj ponudi i novi 2,0-litreni D-4D motor sa 143 KS, koji zamjenjuje dosadašnji 2,2-litreni dizelski motor uz 24 g/km manje CO2, ukupno 119 g/km.
Troškovi održavanja dizelskih modela Avensisa smanjeni su povećavanjem servisnog intervala, na oba modela do 20.000 kilometara, te smanjenjem trogodišnjih servisnih troškova u periodu od tri godine ili 90.000 kilometara za 20% kod oba modela.
/
Benzinski motori
Smanjenje potrošnje goriva i poboljšanja po pitanju emisije CO2 ujedno su odrađena na postojećim benzinskim motorima: 1,6-litrenom motoru sa 132 KS, 1,8-litrenom motoru sa 147 KS i 2,0-litrenom motoru sa 152 KS.
Smanjenje u potrošnji goriva postignuto je kroz veći kompresijski omjer, optimiziranje kuta ubrizgavanja i trenutka paljenja smjese, adaptaciju teflonskog premaza kako bi se smanjilo trenje i automatsko zatezanje pomoćnog remenja.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.