Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

TOYOTA Racing

dominira u Kini

Tim TOYOTA Racing je pobjedom na utrci Šest sati Šangaja dva puta uzastopno osvojio prvo i drugo mjesto.

Vozači Anthony Davidson i Sébastien Buemi premoćno su osvojili utrku s modelom TS040 HYBRID s brojem osam. To je za njih četvrta pobjeda ove sezone, te su time povećali svoje vodstvo u kategoriji vozača za 42 boda.
 
Tisuću konjskih snaga snažan TS040 HYBRID s brojem 7, koji je dominirao zadnjom utrkom na stazi Fuji, još jednom je osvajanjem drugog mjesta s vozačima Alexom Wurzom, Stéphanom Sarrazinom i Kazukijem Nakajimom pokazao da su ovi automobili daleko ispred drugih.
 
To je TOYOTI osiguralo vodstvo u Svjetskom prvenstvu u kategoriji vozača od 29 bodova, s time da su preostale još dvije utrke.
 
Utrka je započela pri sunčanom vremenu. Vozači Sébastien i Alex zadržali su drugu i četvrtu poziciju tijekom prvih nekoliko zavoja, prije nesreće koja je uzrokovala izlazak sigurnosnog automobila. Kada se nakon 25 minuta utrka nastavila, Alex je bio vodeći model TS040 HYBRID. U nastavku utrke Sébastien je prešao Alexa, te su nakon toga oba bolida ušla u prvih šest i počeli se približavati vodećima. Sébastien je prošao bolide ispred sebe prije nego što je upravljač predao Anthonyju koji nastavio utrku. Alex je bio odmah u blizini, te je nakon dva odlučujuća manevra sa četvrte pozicije došao na drugu.
 
Nakon dva sata bolidi TS040 HYBRID povećali su svoje vodstvo i odmah nakon sljedećeg ciklusa zaustavljanja u boksu Stéphane je upravljač bolida broj 7 preuzeo od Alexa, dok je Anthony nastavio do sljedećeg ulaska u boks.
 
Utrka se nastavila bez problema i kada se približio 100-ti krug Sébastien se vratio za upravljač modela broj 8 koji je sada imao solidnu prednost ispred modela s brojem 7.
Nakon što je Sébastien još jednom otišao u boks s bolidom broj 8, Stéphane je upravljač bolida broj 7 predao Kazukiju s još nekoliko zaustavljanja u boksu s kojima je tim TOYOTA Racing zadržao kontrolu nad utrkom.
 
U trenutku kada se Sébastien zadnji put zamijenio s Anthonyjem bolid s brojem 8 imao je vodstvo od jednog kruga prema svim drugim bolidima, osim bolida na drugom mjestu s brojem 7. Anthonyju i Kazukiju je onda samo preostalo da dovedu bolide do kraja utrke za drugo osvajanje prvog i drugog mjesta ove sezone.
Borba za Svjetsko prvenstvo se približava završnim fazama s preostale dvije utrke u Bahrainu 15. studenog i Sao Paolu 30. studenog.
 
Yoshiaki Kinoshita, voditelj tima: “Ovo je rezultat za koji smo svi radili, stoga bih zahvalio svima u timu; timu u boksu, vozačima i inženjerima koji su obavili sjajan posao, pogotovo prilikom zamjene guma. Ovdje u Šangaju automobil je bio brz odmah od početka. Razočarani smo što smo zamalo izgubili početnu startnu poziciju, ali danas smo obavili veliki posao. To je upravo rezultat koji smo željeli u Svjetskom prvenstvu, te nas on stavlja u dobar položaj u preostale dvije utrke. Želimo zadržati ovaj niz uspjeha u Bahreinu i Sao Paolu.”
/
TS040 HYBRID broj 7 (Alex Wurz, Stéphane Sarrazin, Kazuki Nakajima)
Utrka: 2. mjesto, 188 krugova, 6 zaustavljanja u boksu. Najbrži krug: 1min 49,216 sekundi
 
Alex Wurz: ”Za nas je ovo ogroman uspjeh. Nema boljeg rezultata za tim od osvajanja prvog i drugog mjesta. Nakon početnih krugova nisam bio siguran hoćemo li uspjeti jer smo na bolidu imali problem sa senzorom. Na početku utrke nismo mogli koristiti maksimalnu snagu jer jedan od senzora nije pravilno radio. Stoga se danas nismo mogli natjecati s kolegama u bolidu broju 8 kako smo željeli. Ali, svatko je obavio dobar posao i doveli smo broj 7 na drugo mjesto i ja sam jako sretan.”
 
Stéphane Sarrazin: ”Za tim je ovo bila vrlo dobra utrka. Prvo i drugo mjesto su veliki uspjeh, kao i u utrci na stazi Fuji. Danas smo u kategoriji proizvođača osvojili puno bodova, što je i bio glavni cilj. Tijekom zamjena nisam preuzimao velike rizike, bio sam oprezan u prometu i pokušao održati konstantni ritam. Automobil je dobro radio i sretan sam kako je utrka završila. Svjetsko prvenstvo je nama bio glavni fokus i postigli smo naš cilj kao tim.”
 
Kazuki Nakajima: ”Čestitke timu koji je danas odradio izvrstan posao. Osvojeno prvo i drugo mjesto znači da smo danas osvojili maksimalni broj bodova u obje kategorije Svjetskog prvenstva. Jako sam zadovoljan. Nisam se mogao opustiti u boksu jer je tim Porsche bio jako blizu i nije bilo sigurno hoćemo li završiti na drugom mjestu. Stoga sam pritisnuo gas i jako sam sretan što sam uspio stvoriti razmak koji je utrku do kraja učinio malo ugodnijom.”
/
TS040 HYBRID broj 8 (Anthony Davidson, Sébastien Buemi)
Utrka: 1. mjesto, 188 krugova, 7 zaustavljanja u boksu. Najbrži krug: 1min 48,694 sekundi
 
Anthony Davidson: ”Danas je cijeli tim odradio odličan posao, uz pravu strategiju i sigurna zaustavljanja u boksu; svi su bili smireni i fokusirani na postizanje rezultata. Na stazi Fuji pokazali smo da imamo najbrži automobil i to smo ponovili u Šangaju. Nismo željeli puno riskirati, posebno u gustom prometu, stoga je ovo za mene bila relativno mirna utrka; Seb je obavio izvrstan posao na startu. Ovakav rezultat u ovoj fazi sezone za nas predstavlja veliki rezultat i želimo ovako nastaviti u završne dvije utrke.”
 
Sébastien Buemi: ”Jako sam sretan jer je ovo veliki korak prema osvajanju prvenstva. Pobjeda je još slađa kada se osvoje prva dva mjesta; to je najbolji rezultat koji smo danas mogli zamisliti. Tim je radio izvrsno kao i Anthony. Sve u svemu to je bila vrlo dobra utrka i automobil je dobro radio od početka do kraja. Ovo je naše drugo osvajanje prva dva mjesta ove sezone, nakon staze Fuji i Silverstone, stoga sada jedva čekam Bahrain. Nadam se da ćemo ovako nastaviti i dalje.”
/
O timu TOYOTA Racing u FIA svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti:

TOYOTA se prvi put natjecala u FIA svjetskom prvenstvu utrka izdržljivosti (WEC) 1983. godine, što je značio početak dugog razdoblja sudjelovanja u utrkama izdržljivosti. TOYOTA automobili su se natjecali u 16 utrka 24 sata Le Mansa, s time da su četiri puta postigli svoj najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta (1992., 1994., 1999. i 2013.). TOYOTA je ušla u obnovljeno WEC natjecanje 2012. godine kao tim TOYOTA Racing, sa svojim prvim hibridnim LMP1 automobilom, modelom TS030 HYBRID kojeg je 2014. naslijedio model TS040 HYBRID. Njih je konstruirala i izradila tvrtka TOYOTA Motorsport GmbH (TMG).

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.