Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyotin tim

planira u Brazilu osvojiti titulu

Tim TOYOTA Racing ovaj vikend putuje u Brazil gdje ga čeka posljednja utrka sezone u Sao Paulu i gdje ga samo korak dijeli od titule na FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti.

Anthony Davidson i Sébastien Buemi, vozači TS040 HYBRIDA br. 8, već su osvojili titulu u kategoriji vozača na predzadnjoj utrci u Bahreinu prije nešto više od tjedan dana. Tim je stoga nadomak povijesnog trijumfa.
 
TOYOTA, koja uskoro može postati prvi japanskim pobjednikom Prvenstva u povijesti, tj. od 1953. godine, vodi u kategoriji proizvođača za 40 bodova, a u Brazilu je moguće osvojiti maksimalno 44 boda.
 
Bilo je planirano da se Kazuki Nakajima vrati u kokpit TS040 HYBRIDA br. 7 nakon što je preskočio utrku u Bahreinu zbog obveza na Super GT utrkama. Ipak, zbog poteškoća s dobivanjem radne vize, što je izvan kontrole tima TOYOTA Racing, Kazuki se neće moći natjecati u Sao Paulu.
 
Zbog njegove odsutnosti Alex Wurz i Stéphane Sarrazin ponovo će surađivati s Mikeom Conwayjom. Taj je trojac pobijedio u utrci u Bahreinu, što je treća uzastopna pobjeda za tim i peta pobjeda od ukupno sedam utrka ove sezone.
 
Tim TOYOTA Racing već je imao priliku za slavlje u Interlagosu u ne tako davnoj prošlosti. Bolid br. 7 2012. je osvojio pol- poziciju i zatim pobijedio, premda je to bila tek treća utrka tima. Ipak, prošle je godine na samom početku utrke propuštena prilika za pobjedu jer je bolid br. 8 udario automobil LMP2i zbog čega je morao napustiti utrku.
 
Akcija u Interlagosu počinje u petak na prvom službenom treningu (13.00 – 14.30 i 17.30 – 19.00), a subota je rezervirana za završni trening (10.00 – 11.00) i kvalifikacije (15.20 – 15.45). Šestosatna utrka počinje u nedjelju u 13.00 sati.
 
Yoshiaki Kinoshita, predsjednik tima: "Naš je zadatak u Brazilu jasan; želimo pobijediti u kategoriji proizvođača. Imamo vrlo jaku poziciju na rang listi, ali dok se ne spuste zastavice u Brazilu, ništa nije sigurno. Interlagos je staza koja nam je dobro služila u prošlosti i za nju me vežu lijepe uspomene zbog pobjede od prije dvije godine. Nadam se da ćemo slaviti u nedjelju, ali prije toga dat ćemo sve od sebe, kao i inače, kako bismo se dobro pokazali u utrci."
/
Alex Wurz (TS040 HYBRID #7): "Sao Paulo je cool staza jer je na neki način tradicionalna. Očito, ona ima povijesno značenje i brazilski navijači uvijek prirede izvrsnu atmosferu. Poput mnogih vozača, volim tu stazu. Ove će godine biti osobito zanimljivo jer je promijenjena površina staze. Vidjeli smo na Formuli 1 da je prianjanje povećano, stoga za razliku od prethodne godine moramo uzeti u obzir različite čimbenike prilikom odabira guma. Vidjet ćemo tko će se najbrže i najpametnije prilagoditi tim promjenama."
 
Stéphane Sarrazin (TS040 HYBRID #7): "Veselim se što ću se ponovo natjecati u Brazilu. TS040 HYBRID do sada je bio vrlo konkurentan automobil stoga sam uvjeren da će se i ovaj vikend dobro pokazati. Bilo je sjajno što smo pobijedili u 'sedmici' prošli tjedan u Bahreinu i, naravno, što su Anthony i Sébastien pobijedili u kategoriji vozača. Uživali smo u tom trenutku, ali sada moramo prionuti poslu. Naš je cilj osvajanje titule u kategoriji proizvođača za TOYOTU; bio bi to izvrstan završetak sezone za nas."
/
Mike Conway (TS040 HYBRID #7): "Iznimno sam sretan što ću ponovo sjesti za upravljač 'sedmice'; nisam očekivao da ću se natjecati u Brazilu pa je ovo bilo lijepo iznenađenje, iako je to, naravno, razočaranje za Kazukija, osobito s obzirom na okolnosti. Ali za mene je ovo izvrsna prilika da prijeđem još kilometara u ovom automobilu i ponovo radim s timom. Vrlo sam zadovoljan svojim nastupom u Bahreinu, osobito zato što smo pobijedili. Stoga dolazim u Brazil u izrazito pozitivnom raspoloženju i spreman sam pomoći timu da osvoji titulu na Svjetskom prvenstvu."

Anthony Davidson (TS040 HYBRID #8): "Nakon napetosti u Bahreinu i konačno radosti zbog osvajanja titule svjetskog prvaka atmosfera u Brazilu bit će malo opuštenija za Sébastiena i mene. To ne znači da utrku shvaćamo olako; daleko od toga. Volio bih da sezonu završimo pobjedom, bio bi to savršen kraj ove nevjerojatne godine. Ali prvi i najvažniji prioritet jest osvajanje titule u kategoriji proizvođača. Imamo najbrži automobil ove sezone i zato sam siguran u dobar rezultat."
/
Sébastien Buemi (TS040 HYBRID #8): "Uživao sam posljednjih nekoliko dana nakon Bahreina i počeo se privikavati na to da me zovu svjetskim prvakom. To je prekrasan osjećaj, ali sezona nije gotova dok ne osvojimo titulu u kategoriji proizvođača. To je zadnji djelić slagalice za nas u ovoj godini i naš cilj ovog vikenda. Posljednje dvije godine bili smo brzi u Interlagosu i čini se da staza odgovara našem hibridnom sustavu. Bit će zanimljivo vidjeti kako nova površina staze djeluje na vožnju, ali siguran sam da ćemo se boriti u samom vrhu."

TOYOTA Racing u Interlagosu:
2012. #7: kvalifikacije 1. mjesto; utrka 1. mjesto
2013. #8: kvalifikacije 3. mjesto; utrka prekid (nesreća)
/
O timu TOYOTA Racing na FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti:

TOYOTA se prvi put natjecala u FIA svjetskom prvenstvu utrka izdržljivosti (WEC) 1983. godine, što je značio početak dugog razdoblja sudjelovanja u utrkama izdržljivosti. TOYOTA automobili su se natjecali u 16 utrka 24 sata Le Mansa, s time da su četiri puta postigli svoj najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta (1992., 1994., 1999. i 2013.). TOYOTA je ušla u obnovljeno WEC natjecanje 2012. godine kao tim TOYOTA Racing, sa svojim prvim hibridnim LMP1 automobilom, modelom TS030 HYBRID kojeg je 2014. naslijedio model TS040 HYBRID. Njih je konstruirala i izradila tvrtka TOYOTA Motorsport GmbH (TMG).

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.