Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Toyotin tim

planira u Brazilu osvojiti titulu

Tim TOYOTA Racing ovaj vikend putuje u Brazil gdje ga čeka posljednja utrka sezone u Sao Paulu i gdje ga samo korak dijeli od titule na FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti.

Anthony Davidson i Sébastien Buemi, vozači TS040 HYBRIDA br. 8, već su osvojili titulu u kategoriji vozača na predzadnjoj utrci u Bahreinu prije nešto više od tjedan dana. Tim je stoga nadomak povijesnog trijumfa.
 
TOYOTA, koja uskoro može postati prvi japanskim pobjednikom Prvenstva u povijesti, tj. od 1953. godine, vodi u kategoriji proizvođača za 40 bodova, a u Brazilu je moguće osvojiti maksimalno 44 boda.
 
Bilo je planirano da se Kazuki Nakajima vrati u kokpit TS040 HYBRIDA br. 7 nakon što je preskočio utrku u Bahreinu zbog obveza na Super GT utrkama. Ipak, zbog poteškoća s dobivanjem radne vize, što je izvan kontrole tima TOYOTA Racing, Kazuki se neće moći natjecati u Sao Paulu.
 
Zbog njegove odsutnosti Alex Wurz i Stéphane Sarrazin ponovo će surađivati s Mikeom Conwayjom. Taj je trojac pobijedio u utrci u Bahreinu, što je treća uzastopna pobjeda za tim i peta pobjeda od ukupno sedam utrka ove sezone.
 
Tim TOYOTA Racing već je imao priliku za slavlje u Interlagosu u ne tako davnoj prošlosti. Bolid br. 7 2012. je osvojio pol- poziciju i zatim pobijedio, premda je to bila tek treća utrka tima. Ipak, prošle je godine na samom početku utrke propuštena prilika za pobjedu jer je bolid br. 8 udario automobil LMP2i zbog čega je morao napustiti utrku.
 
Akcija u Interlagosu počinje u petak na prvom službenom treningu (13.00 – 14.30 i 17.30 – 19.00), a subota je rezervirana za završni trening (10.00 – 11.00) i kvalifikacije (15.20 – 15.45). Šestosatna utrka počinje u nedjelju u 13.00 sati.
 
Yoshiaki Kinoshita, predsjednik tima: "Naš je zadatak u Brazilu jasan; želimo pobijediti u kategoriji proizvođača. Imamo vrlo jaku poziciju na rang listi, ali dok se ne spuste zastavice u Brazilu, ništa nije sigurno. Interlagos je staza koja nam je dobro služila u prošlosti i za nju me vežu lijepe uspomene zbog pobjede od prije dvije godine. Nadam se da ćemo slaviti u nedjelju, ali prije toga dat ćemo sve od sebe, kao i inače, kako bismo se dobro pokazali u utrci."
/
Alex Wurz (TS040 HYBRID #7): "Sao Paulo je cool staza jer je na neki način tradicionalna. Očito, ona ima povijesno značenje i brazilski navijači uvijek prirede izvrsnu atmosferu. Poput mnogih vozača, volim tu stazu. Ove će godine biti osobito zanimljivo jer je promijenjena površina staze. Vidjeli smo na Formuli 1 da je prianjanje povećano, stoga za razliku od prethodne godine moramo uzeti u obzir različite čimbenike prilikom odabira guma. Vidjet ćemo tko će se najbrže i najpametnije prilagoditi tim promjenama."
 
Stéphane Sarrazin (TS040 HYBRID #7): "Veselim se što ću se ponovo natjecati u Brazilu. TS040 HYBRID do sada je bio vrlo konkurentan automobil stoga sam uvjeren da će se i ovaj vikend dobro pokazati. Bilo je sjajno što smo pobijedili u 'sedmici' prošli tjedan u Bahreinu i, naravno, što su Anthony i Sébastien pobijedili u kategoriji vozača. Uživali smo u tom trenutku, ali sada moramo prionuti poslu. Naš je cilj osvajanje titule u kategoriji proizvođača za TOYOTU; bio bi to izvrstan završetak sezone za nas."
/
Mike Conway (TS040 HYBRID #7): "Iznimno sam sretan što ću ponovo sjesti za upravljač 'sedmice'; nisam očekivao da ću se natjecati u Brazilu pa je ovo bilo lijepo iznenađenje, iako je to, naravno, razočaranje za Kazukija, osobito s obzirom na okolnosti. Ali za mene je ovo izvrsna prilika da prijeđem još kilometara u ovom automobilu i ponovo radim s timom. Vrlo sam zadovoljan svojim nastupom u Bahreinu, osobito zato što smo pobijedili. Stoga dolazim u Brazil u izrazito pozitivnom raspoloženju i spreman sam pomoći timu da osvoji titulu na Svjetskom prvenstvu."

Anthony Davidson (TS040 HYBRID #8): "Nakon napetosti u Bahreinu i konačno radosti zbog osvajanja titule svjetskog prvaka atmosfera u Brazilu bit će malo opuštenija za Sébastiena i mene. To ne znači da utrku shvaćamo olako; daleko od toga. Volio bih da sezonu završimo pobjedom, bio bi to savršen kraj ove nevjerojatne godine. Ali prvi i najvažniji prioritet jest osvajanje titule u kategoriji proizvođača. Imamo najbrži automobil ove sezone i zato sam siguran u dobar rezultat."
/
Sébastien Buemi (TS040 HYBRID #8): "Uživao sam posljednjih nekoliko dana nakon Bahreina i počeo se privikavati na to da me zovu svjetskim prvakom. To je prekrasan osjećaj, ali sezona nije gotova dok ne osvojimo titulu u kategoriji proizvođača. To je zadnji djelić slagalice za nas u ovoj godini i naš cilj ovog vikenda. Posljednje dvije godine bili smo brzi u Interlagosu i čini se da staza odgovara našem hibridnom sustavu. Bit će zanimljivo vidjeti kako nova površina staze djeluje na vožnju, ali siguran sam da ćemo se boriti u samom vrhu."

TOYOTA Racing u Interlagosu:
2012. #7: kvalifikacije 1. mjesto; utrka 1. mjesto
2013. #8: kvalifikacije 3. mjesto; utrka prekid (nesreća)
/
O timu TOYOTA Racing na FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti:

TOYOTA se prvi put natjecala u FIA svjetskom prvenstvu utrka izdržljivosti (WEC) 1983. godine, što je značio početak dugog razdoblja sudjelovanja u utrkama izdržljivosti. TOYOTA automobili su se natjecali u 16 utrka 24 sata Le Mansa, s time da su četiri puta postigli svoj najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta (1992., 1994., 1999. i 2013.). TOYOTA je ušla u obnovljeno WEC natjecanje 2012. godine kao tim TOYOTA Racing, sa svojim prvim hibridnim LMP1 automobilom, modelom TS030 HYBRID kojeg je 2014. naslijedio model TS040 HYBRID. Njih je konstruirala i izradila tvrtka TOYOTA Motorsport GmbH (TMG).

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK