Pobjeda u Kini za TOYOTA GAZOO Racing

TOYOTA GAZOO Racing je dominirao na 6 sati Šangaja i osvojio svoju četvrtu pobjedu u FIA

TOYOTA GAZOO Racing je dominirao na 6 sati Šangaja i osvojio svoju četvrtu pobjedu u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. godine na dan obilježen razočaranjima.

Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima u TS050 HYBRID broj 8 osvojili su pobjedu s više od kruga prednosti, što je Toyotina treća pobjeda u Šangaju, postavivši pri tome najbrži krug utrke. 
Međutim, momčad je bila na putu da osvoji drugu uzastopnu dvostruku pobjedu prije nego što je automobil broj 7 TS050 HYBRID čiju posadu čine Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López doživio nesreću u kasnoj fazi utrke.

/

Oni su na utrku završili na četvrtom mjestu. Ovaj ishod znači da TOYOTA kreće u završnu utrku 2017. u Bahreinu, 18. studenog, poravnata s Porscheom, pri čemu svaka momčad ima po četiri pobjede. Međutim, borba za oba naslova je završena jer su Porsche i vozači Timo Bernhard, Earl Bamber i Brendon Hartley već osvojili titulu svjetskih prvaka.

Kada je utrka počela, José je vodio s prvog mjesta na startu u automobilu broj 7, dok je Sébastien izgubio jedno mjesto, ali je naknadno pretekao oba Porschea. Uz 26 automobila na stazi, promet je uvijek gust, pa je tako José udario automobil broj 26 koji se natječe u kategoriji LMP2, nakon 30 minuta utrke, izgubivši pri tome 8 sekundi te je pao na treće mjesto.

/

Uspio je vratiti drugu poziciju te je, kako je završavao prvi sat utrke, predao automobil broj 7 Kamuiju na drugom mjestu tijekom prvih zaustavljanja u boksu. Za razliku od toga, posada sestrinskog automobila, onog s brojem 8, je odlučila produžiti smjene, pa je Sébastien nastavio utrku u vodstvu.

Međutim, nakon dva sata, svi vodeći automobili su napravili svoje drugo zaustavljanje u boksovima, nakon čega je Kamui vodio u broju 7, a slijedio ga je Anthony na novim gumama u broju 8. Oba ova automobila su imala značajnu prednost ispred Porschea broj 2, dok je broj 1 zaostajao cijeli krug.

/

Anthony je dobro iskoristio nove gume i pretekao Kamuija te preuzeo vodstvo, postižući nekoliko vrlo brzih krugova i tako povećao svoju prednost prije nego što je cijela staza bila pod žutom zastavom, pa su oba TS050 HYBRID otišla u boks, pri čemu je broj 7 zamijenio dvije gume, a za upravljač je sjeo Mike.

Obje Toyote TS050 HYBRID su nastavile u vodstvu i nakon polovice utrke te su stalno bile brže od konkurencije. Kazuki je pretekao Porsche broj 2, na trećem mjestu, za cijeli krug otprilike dva sata prije kraja utrke te su oba automobila nakon toga usporila tempo kako bi izbjegli nepotreban rizik.

/

Kada su, manje od sat vremena prije kraja utrke, bolidi zadnji put ušli u boksove, Sébastien je uzeo nove gume u broju 8, a José je samo dolio gorivo, što znači da je bio u vodstvu. Međutim, u dodiru s Porscheom GT broj 91 oštećen je stražnji lijevi kraj automobila broj 7 zbog čega je izgubio 13 minuta u boksu.

Zahvaljujući brzoj intervenciji mehaničara, automobil se vratio u utrku i završio na četvrtom mjestu, sa sedam krugova zaostatka. Sébastien je zaokružio pobjedu koja je bila dominantna, ali je ostavila gorko-sladak okus u ustima jer je cijela momčad pokazala performanse kojima je zaslužila dvostruku pobjedu.

Hisatake Murata, Predsjednik momčadi: “Osvojiti četvrtu pobjedu sezone je izuzetan osjećaj. Čestitam svima u momčadi na sjajno obavljenom poslu ovaj vikend. Bili smo najbrži na svakom treningu, osvojili smo prvo startno mjesto, a sada smo i pobijedili u utrci.

Mislim da smo zaslužili dvostruku pobjedu i velika je šteta da smo izgubili tako puno vremena na samom kraju utrke zbog dodira s automobilom koji je zaostajao cijeli krug. Čestitam Porscheu na osvajanju titule svjetskog prvaka i u konkurenciji vozača i u konkurenciji konstruktora. Nastavit ćemo se boriti i na završnoj utrci jer želimo završiti sezonu još jednom pobjedom.”

/

TS050 HYBRID broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López) 
Utrka: 4., 188 krugova, 7 zaustavljanja. Start: 1. Najbrži krug: 1 min 46,033 s

Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7): “Danas nije bilo lako čuvati gume, posebno u drugoj smjeni, ali smo izdržali. Na žalost, dva puta smo izgubili vodstvo zbog nezgoda. Mogli smo imati dvostruku pobjedu danas i osvojiti puno bodova za momčad, ali to se nije dogodilo. Čestitam automobilu broj 8; zaslužili su pobjedu i za to im treba odati priznanje.”

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7): “Bila je ovo jako nesretna utrka za nas. Imamo dobar automobil, ali smo se malo mučili s gumama. Svejedno smo se borili za pobjedu. Nismo se predavali i šteta je da nas je taj zadnji sudar bacio na četvrto mjesto. Nastojat ćemo biti bolji u Bahreinu.”

/

José María López (TS050 HYBRID broj 7): “U mojoj drugoj smjeni bilo mi je teško s gumama. Nakon toga sam imao dodir s GT automobilom. Nema sumnje da sam ja pogriješio, ali nije to lagana situacija. Išao sam po unutrašnjoj strani u zavoju 13; to je nešto što radiš nekoliko puta na svakoj utrci i nema problema. Pogledat ću snimak i naučiti iz toga da bih se vratio jači.”

TS050 HYBRID broj 8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima)
Utrka: 1., 195 krugova, 6 zaustavljanja. Start: 3. Najbrži krug: 1 min 45,892 s

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8): “Ovo je nevjerojatan rezultat za naš automobil. Vodili smo veliku borbu s našim sestrinskim automobilom i stvarno je velika nesreća da nismo uspjeli osvojiti dvostruku pobjedu. Momčad je napravila sjajan posao osvajanjem uzastopnih pobjeda nakon prethodnih neuspjeha. Nadam se da se možemo boriti za petu pobjedu u Bahreinu i tako osvojiti više pobjeda ove sezone od Porschea. Za sada trebamo proslaviti ovu pobjedu i uživati u zadnjoj borbi u Bahreinu.”

/

Anthony Davidson (TS050 HYBRID broj 8): “Sjajno je opet pobijediti nakon što stvarno voziš automobil, za razliku od Fujija! Ovu pobjedu mogu stvarno proslaviti. U kvalifikacijama smo se malo mučili u usporedbi s automobilom broj 7, ali smo imali najbolji automobil u utrci. Želim zahvaliti ekipi našeg automobila jer smo imali ispravnu strategiju i dobra zaustavljanja u boksu. To nam je dalo temelj za današnju pobjedu.”

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8): “Puno hvala momčadi što nam je osigurala tako dobar automobil kao i mehaničarskoj ekipi u boksovima. Ostala dvojica članova naše posade su odlično odradila posao, ali sam se ja jako mučio u automobilu, zbog prometa i sve te gume na stazi. Izgubio sam nešto vremena, ali sam preživio i imali smo dovoljno brzine da pobijedimo za jedan krug. Sretan sam ishodom utrke i sada nam je cilj ponovno pobijediti u Bahreinu.”

/

Rezultati 6 sati Šangaja: 
1. broj 8 TOYOTA GAZOO Racing 195 krugova  2. broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) +1 krug  3. broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +1 krug  4. broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +7 krugova  5. broj 31 Rebellion (Canal/Prost/Senna) +12 krugova  6. broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +12 krugova

/

Saznajte više o Toyoti

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.