1. Što da napravim u slučaju da ostanem na cesti zbog praznog spremnika goriva, probušene gume ili kvara vozila?
Usluga pomoći na cesti Eurocare je dostupna, pa u svakom trenutku možete nazvati broj 0800 22 22 22 ili ukoliko se nalazite u inozemstvu broj +385 1 66 59 939, a ljubazni operateri će vam pružiti pomoć (ona je besplatna u prve tri godine od preuzimanja novog vozila).
2. Moram obaviti popravak vozila (nije u voznom stanju). Što da učinim?
Svi ovlašteni servisi dostupni su za hitne popravke. Molimo vas da se za termin posjeta dogovorite telefonom (podatke za kontakt možete naći na ovoj poveznici). Automobil smije dovesti samo zdrava osoba, bez povišene temperature ili znakova respiratorne bolesti.
Molimo vas da se pridržavate uputa servisnog osoblja (prije predaje vozila otvorite sve prozore, isključite prozračivanje, ne približavajte se osoblju niti strankama servisa i drugo).
3. Što da učinim ako je moje vozilo kontaminirano (u njemu se vozila zaražena osoba ili osoba koja je mogla unijeti virus na rukama, odjeći li predmetima)?
Sve površine koje bi mogle biti kontaminirane (kvake, okvir vrata, prekidači, ručice, sigurnosni pojas i drugo) očistite papirnatim ručnikom i alkoholnim dezinficijensom ili sredstvom za čišćenje stakla. OPREZ: sredstvo za čišćenje ne smije ostati na površinama duže vremena, površine odmah temeljito prebrišite.
Ne koristite aceton, benzin niti druga otapala koja bi mogla oštetiti lakirane ili plastične dijelove vozila. Alkoholni dezinficijens u umjerenoj količini neće oštetiti presvlake sjedala, ali je potrebno izbjegavati čišćenje vodikovim peroksidom. Nakon čišćenja, ako imate mogućnost, barem na kožne površine nanesite sredstvo za održavanje.
Druga mogućnost je da ostavite vozilo u mirovanju najmanje 4 dana. Nakon tog vremena virus će nestati.
4. Tijekom karantene mi vozilo nije potrebno. Mogu li ga bez brige ostaviti da miruje više tjedana? Postoji li, s time u vezi, neka posebnost za hibridna vozila?
Svako suvremeno vozilo u mirovanju troši malo električne energije i prosječno u dva do tri tjedna isprazni akumulator (ako se potpuno isprazni, nepovratno je prazan i potrebno ga je zamijeniti). Zato preporučujemo da približno jednom tjedno obavite kraću vožnju (barem 5 kilometara). Kada parkirate vozilo, svakako provjerite jesu li zatvorena sva vrata i isključeni svi potrošači (na primjer stropno svjetlo).
Ako imate nešto tehničkog znanja i iskustva, možete se odlučiti i za drugu mogućnost: ključem 10 otpustite maticu i skinite crni (minus) priključak na akumulatoru od 12V. U tom slučaju možete bez bojazni ostaviti auto u mirovanju i do 3 mjeseca.
U tom pogledu se hibridi ne razlikuju od konvencionalnih automobila, osim što se kod nekih modela akumulator od 12V može nalaziti na neuobičajenom mjestu; međutim bez straha: u Uputama za rukovanje je sve opisano i nacrtano. Možete nas nazvati ili nam pisati na info@toyota.hr.
5. Na mojem vozilu se pojavio kvar koji želim prijaviti u okviru jamstva. Međutim, vozilo izlazi iz jamstva tijekom epidemije. Što da učinim?
Preporučujemo da kvar prijavite ovlaštenom servisu (telefonom, e-poštom...). Sve pravilno evidentirane kvarove nastale tijekom epidemije COVID-19 te prije isteka jamstva, servis će rješavati u prvom mjesecu nakon prestanka epidemije.
6. Čekam na isporuku novog vozila? Kada mogu očekivati preuzimanje?
Proizvodnja u svim Toyotinim europskim tvornicama je zaustavljena i neće se pokrenuti barem do 20. travnja. Slično je i s tvornicama drugdje u svijetu. Zbog izvanrednih okolnosti može doći do kašnjenja i s vozilima koja su već proizvedena. Toyota Croatia redovito obavještava Toyota partnere o statusu svih naručenih vozila, pa sve dostupne informacije možete dobiti kod svog Toyota partnera. Nova vozila za poznatog kupca ćemo prioritetno dostavljati čim to bude moguće.
7. Čekam na isporuku rezervnog dijela/dodatne opreme. Kada mogu očekivati preuzimanje?
Zbog zastoja u proizvodnji i logistici, proizvodnja i prijevoz robe su značajno ograničeni. Svi u našoj organizaciji se trudimo da robu dostavimo kupcu najbrže što to okolnosti dopuštaju. Toyota Croatia redovito obavještava Toyota partnere o statusu svih narudžbi, pa sve dostupne informacije možete dobiti kod svog Toyota partnera.
8. Na automobilu još uvijek imam zimske gume. Kada ih mogu doći zamijeniti?
Servisi trenutno smiju obavljati samo nužne popravke (kada vozilo nije u voznom stanju). Sa zamjenom guma ćemo nastaviti čim to bude opet dozvoljeno
Imate li još kakvo pitanje? Upitajte svog Toyota partnera ali pišite na info@toyota.hr.
Ako je ikako moguće, ostanite doma. Da bismo uskoro opet bili zajedno! Jer vjerujemo u bolje.