1. Company
  2. Toyota Vijesti I Događanja
  3. 2020
  4. KINTO
Odaberite

Toyota pokreće KINTO, brend za pružanje usluga mobilnosti

• KINTO je dio strategije kojom Toyota čini prijelaz od proizvođača automobila prema tvrtki za pružanje usluga mobilnosti
• KINTO će osigurati usluge mobilnosti gradovima, korporativnim i pojedinačnim korisnicima
• Tvrtka želi biti „inkluzivna i vjerodostojna“ „jednostavna“ te „održiva“

Toyota objavljuje da pokreće novu trgovačku marku KINTO, posvećenu pružanju usluga mobilnosti korisnicima širom Europe. To je dio Toyotine globalne vizije prelaska u kompaniju za pružanjem svih vrsta usluga mobilnosti povezanih s prijevozom ljudi širom svijeta.

Toyota planira povećati svoju ponudu usluga mobilnosti povrh tradicionalne prodaje automobila fizičkim i pravnim osobama, kroz strategiju koja se oslanja na četiri stupa:

  • Predstavljanje izdvojene i posebne marke KINTO kako bi privukli nove korisnike mobilnosti (pojedinace, tvrtke ili primjerice gradove)
  • Povećanje svog tržišnog udjela pružanjem usluge sveobuhvatnog leasinga (full service leasing - FSL, koji se sastoji od pružanja stranci objedinjene ponude za korištenje vozila uz uključene sve ostale zavisne usluge održavanja);
  • Povezivanje podataka i vozila radi razvoja usluga kao što su dijeljenje automobila (car sharing), zajednička vožnja (carpooling) ili pretplata, na onim tržištima i u onim slučajevima gdje je to isplativo;

- Priprema integracije buduće automatizirane vožnje ka tržišnom ispitivanju automatiziranog prijevoza u kojem je mobilnost usluga (mobility-as-a-service), na primjer korištenjem koncepta e-Palette koji je trenutno u razvoju na globalnoj razini.

„KINTO je dio naše strategije povećanja našeg ukupnog poslovanja u Europi“ rekao je Johan van Zyl, Predsjednik i CEO TME-a. „Na tržištima na kojima je to isplativo i održivo, dodavanje usluga mobilnosti našem tradicionalnom poslovnom modelu će nam omogućiti odgovor na nove potrebe stranaka te ćemo tako podržati rastuće zahtjeve za mobilnosti u gradovima i regijama.”

Toyota je 2018. započela stvaranje temelja nužnih za pripremu europske organizacije za integraciju novih usluga mobilnosti u svoje postojeće poslovanje koji uključuju proizvodnju i prodaju automobila. Toyota je osnovala dva društva, društvo za upravljanje flotama (Toyota Fleet Mobility, sa sjedištem u Kölnu) te društvo za digitalnu platformu (Toyota Connected Europe, sa sjedištem u Londonu).

• Toyota Fleet Mobility  je usredotočena na rast Full service leasinga na europskom tržištu. TFM raste generički (trenutno s podružnicama u Španjolskoj, Francuskoj i Italiji) te kroz akvizicije. Nedavno je kupila Inchcape Fleet Solutions (IFS) radi povećanja poslovanja na tržištu u UK. TFM je zajednički pothvat dvaju društava: Toyota Financial Services Corporation i Toyota Motor Europe.

• Toyota Connected Europe je europska podružnica Toyotine tvrtke za tehnološki razvoj i upravljanje podacima. Ima zadatak razvijati i uvoditi niz proizvoda i usluga u vezi sa sustavima povezanih vozila, kao što je Toyota Big Data Centre, kao i usluga unutar Toyotinog vlastitog Mobility Services Platform (MSPF).

Marka KINTO će se koristiti za pozicioniranje ponude jasno posvećene novim načinima korištenja mobilnosti, te će predstavljati „inkluzivnost i vjerodostojnost“, „jednostavnost“ te „održivost“.

Matthew Harrison, Izvršni podpredsjednik za prodaju Toyote i Lexusa: „Naša nova marka za mobilnost KINTO signalizira da je naša tvrtka više nego ikada odlučna zadovoljiti izmijenjene potrebe stranaka za mobilnošću. Toyota i Lexus su etablirane automobilske marke koje se temelje na pouzdanim i kvalitetnim automobilima. Uz KINTO naša ambicija je stvaranje podjednako snažne marke za usluge mobilnosti – marke koja dosljedno pruža izuzetno iskustvo strankama, bilo da je riječ o kretanju u blizini kuće i putovanju na druga tržišta. KINTO utjelovljuje Toyotinu ambiciju pružanja sve bolje mobilnosti svima.”

Ime nove marke je izvedeno iz japanske riječi Kintoun ili Leteći nimbus, oblak koji slavnom crtanom liku u Japanu pruža prijevoz na zahtjev. Upravo kao Kintoun, KINTO želi biti dostupan svaki put kada neka stranka traži jednostavan i pametan način kretanja, kada god, kamo god.

Usluge pod markom KINTO će se uvoditi tržište po tržište, na temelju isplativosti i održivosti poslovanja. Početne usluge koje će se uvoditi na nekim europskim tržištima uključuju:
• KINTO One: ponuda leasinga pune usluge (Full Service Lease), koji osigurava jednostavnost vlasništva objedinjavajući vozilo, održavanje i osiguranje u jednoj mjesečnoj rati.

• KINTO Share: usluga dijeljenja automobila (car sharing) na temelju široke palete hibridnih vozila dostupnih po konceptu samoposluge, bez tekućih troškova. Toyotina postojeća usluga dijeljenja automobila (Yuko) koja već djeluje u nekoliko gradova u Europi (Dublin; Venecija, Kopenhagen i Madrid), će biti prebačena u program KINTO.
• KINTO Join: Zajednička vožnja (carpooling), povezuje zaposlenike koji žele dijeliti svoju svakodnevnu vožnju na posao, donoseći pogodnosti zaposlenicima i tvrtkama zahvaljujući smanjenju njihovog CO2 otiska.
• KINTO Flex: Leasing automobila na temelju pretplate, nudi povećanu prilagodljivost uz pružanje vrhunskog iskustva.