Rječnik

Toyota razvija napredne i inteligentne tehnologije. Više informacija o svim važnim tehnologijama možete vidjeti kada kliknete na odgovarajući naslov u rječniku.

  • ABS = Sustav protiv blokiranja kotača
    Zatvori
    ABS = Sustav protiv blokiranja kotača

    ABS = Sustav protiv blokiranja kotača

    Kod sustava kočenja bez ABS-a, ako se naglo pritisne papučica kočnice na skliskoj cesti vozilo može odsklizati. Ovaj gubitak kontrole događa se ako kotači zablokiraju, čime se gubi kontrola upravljanja. Kako bi izbjegao gubitak kontrole, vozač mora pumpati papučicu kočnice, dijeleći kočenje u nekoliko kratkih kočenja. To se naziva "ritmičko kočenje". Međutim, u nuždi možda neće biti vremena za pumpanje papučice kočnice. Kod ABS sustava, računalo određuje koliko brzo se svaki kotač okreće prilikom aktiviranja kočnica i automatski provodi učestalu operaciju "kočenja i otpuštanja". To sprečava blokiranje kotača i omogućuje upravljanje vozilom, čime se sprečava njegovo vrludanje i osigurava sigurno zaustavljanje.

  • A-TRC = Aktivna kontrola proklizavanja
    Zatvori
    A-TRC = Aktivna kontrola proklizavanja

    A-TRC = Aktivna kontrola proklizavanja

    Aktivna kontrola proklizavanja osigurava dobro prianjanje kotača i snagu na skliskim podlogama

  • Klima uređaj
    Zatvori
    Klima uređaj

    Klima uređaj

    Toyotini klima uređaji čine vožnju užitkom bez obzira na putovanje. Kod klima uređaja, zrak prolazi kroz filtar i nakon toga automatski kruži kabinom, bez prašine, peludi i mirisa. Čista kabina za vas i vaše putnike u svakom trenutku. Te uz točnu razinu udobnosti koju želite jer termostat kontrolira temperaturu, provjetravanje i klimatiziranje. Ovaj jedinica je ergonomski konstruirana i može se koristiti za kontrolu, sušenje i odmagljivanje stakala.

  • Osvrtno zrcalo sa zaštitom od odbljeska
    Zatvori
    Osvrtno zrcalo sa zaštitom od odbljeska

    Osvrtno zrcalo sa zaštitom od odbljeska

    Toyotino elektro-kromatsko unutarnje osvrtno zrcalo uklanja napor noćne vožnje. Namješta refleksiju kako bi se kompenzirala razlika u intenzitetu stražnjeg svjetla od okolnog svjetla. Tijekom noći, osvrtno zrcalo sa zaštitom od odbljeska automatski smanjuje refleksiju jake svjetlosti vozila iza vas i smanjuje napor očiju.

  • Automatska regulacija glasnoće (ASL)
    Zatvori
    Automatska regulacija glasnoće (ASL)

    Automatska regulacija glasnoće (ASL)

    Automatska regulacija glasnoće (ASL) kontrolira glasnoću i frekvencijski opseg audio sustava prema razini buke vožnje. Tijekom cijele vožnje osigurana je ujednačena razina glasnoće.

  • ADD = Diferencijal s automatskim odspajanjem
    Zatvori
    ADD = Diferencijal s automatskim odspajanjem

    ADD = Diferencijal s automatskim odspajanjem

    Diferencijal s automatskim odspajanjem (ADD) automatski odspaja pogonsku snagu motor od prednjih kotača prilikom prebacivanja s pogona na 4 kotača na pogon na 2 kotača, dok je vozilo u kretanju.

  • Aktivna kontrola visine
    Zatvori
    Aktivna kontrola visine

    Aktivna kontrola visine

    Aktivan kontrola visine (AHC)

    Kada se aktivira, sustav aktivne kontrole visine podiže vozilo za 50 mm čime se osigurava veća udaljenost od tla za terensku vožnju. Sustav ima postavke visoko, normalno i nisko.

  • B/A = Pomoć pri kočenju
    Zatvori
    B/A = Pomoć pri kočenju

    B/A = Pomoć pri kočenju

    Toyotin sustav pomoći pri kočenju (B/A) je tu kada ga zatrebate: u slučaju naglog kočenja, računalo pametno prepoznaje nagle pokrete kočenja kao kočenje u nuždi, te po potrebi nadopunjuje silu pritiskanja papučice kočnice kako bi se osigurala najveća sila kočenja i zaustavljanje automobila na kontrolirani način.

  • Zona gužvanja karoserije
    Zatvori
    Zona gužvanja karoserije

    Zona gužvanja karoserije

    Toyotina vozila imaju napredne prednje i stražnje zone gužvanja kako bi se što je više moguće apsorbirala sila sudara. Nakon sudara, bilo koja preostala energija se raspodjeljuje na okvir karoserije. Ovaj način inteligentne strukture za upijanje energije uvelike omogućuje očuvanje integriteta kabine.

  • D-4D = 'Common-rail' dieselski motor s direktnim ubrizgavanjem
    Zatvori
    D-4D = 'Common-rail' dieselski motor s direktnim ubrizgavanjem

    D-4D = 'Common-rail' dieselski motor s direktnim ubrizgavanjem

    Toyotin D-4D 'common-rail' motor s direktnim ubrizgavanjem goriva predstavlja novu generaciju čistih i inteligentnih dieselskih motora. D-4D koristi visokotlačnu pumpu i zajednički razvodni sustav za ubrizgavanje dieselskog goriva u cilindre pod visokim tlakom. Ovo ubrizgavanje pod visokim tlakom osigurava bolje raspršenje čestica goriva za potpuno izgaranje i veću snagu, ali također smanjuje potrošnju goriva. Uz to, računalom kontrolirana jedinica ubrizgava malu količinu goriva u cilindar, malo prije nego se zapali glavna količina goriva. Ovo 'pilot paljenje' snižava silu eksplozije glavnog procesa izgaranja i doprinosi smanjenju buke i vibracija koji su se prije povezivali s dieselskim motorima.

  • DPNR filtar NOx čestica
    Zatvori
    DPNR filtar NOx čestica

    DPNR filtar NOx čestica

    "DPNR filtar NOx čestica

    Sustav smanjenja dieselskih i NOx čestica. To znači da dotični motor emitira najnižu razinu kombinacije dušičnih oksida (NOx) i dieselskih čestica (PM) od bilo kojeg drugog usporedivog dieselskog motora, značajno niže ispod Euro IV propisa iz 2005.

  • EBD = Elektronska raspodjela sile kočenja
    Zatvori
    EBD = Elektronska raspodjela sile kočenja

    EBD = Elektronska raspodjela sile kočenja

    Kako bi se maksimalizirala sila kočenja, Toyotin EBD sustav automatski namješta silu kočenja između prednjih i stražnjih kotača, kao i lijevih i desnih kotača. Ovaj sustav značajno skraćuje put kočenja i zadržava stabilnost, čak i u slučaju jačeg kočenja i skretanja u zavoje.

  • ELR = Elektronski linearni povlačni pojasevi
    Zatvori
    ELR = Elektronski linearni povlačni pojasevi

    ELR = Elektronski linearni povlačni pojasevi

    Elektronski linearni povlačni pojasevi (ELR) su tako konstruirani da se zategnu tijekom početne faze sudara. ELR sigurnosni pojasevi sa zatezačima, uz pomoć limitera sile zatezanja, standardna su oprema za vozača i suvozača.

  • Europski propisi o emisijama
    Zatvori
    Europski propisi o emisijama

    Europski propisi o emisijama

    U Europi, svi novi modeli automobila moraju se podvrći zakonom propisanim tehničkim testovima kako bi se osiguralo da doprinose čišćoj okolini, smanjenjem razine zagađenja. Ovi testovi su sukladni standardima u svezi razine emisija koji postepeno postaju sve stroži od početka 1990-ih. Standardi emisije su poznati kao Euro I (1992. - ), Euro II (1996. - ), Euro II (2000. - ) ili Euro IV (2005 . - ). Novi automobili trenutno moraju zadovoljiti Euro III standard, iako neki automobili (uključujući Toyotine modele) već zadovoljavaju stroži Euro IV standard. Ispod dana tablica prikazuje dozvoljene razine zagađivača:EU standardi emisije za osobne automobile, g'kmGodinaCOHCHC+NOxNOxPMDieselEuro 32000.010.64-0.560.500.05Euro 42005.010.50-0.300.250.0025 BenzinEuro 32000.012.300.20-0.15-Euro 42005.011.00.10-0.08-

  • E-TRC = Elektronski sustav kontrole proklizavanja
    Zatvori
    E-TRC = Elektronski sustav kontrole proklizavanja

    E-TRC = Elektronski sustav kontrole proklizavanja

    Elektronska kontrola proklizavanja (E-TRC) automatski smanjuje snagu motora ako se prilikom ubrzavanja detektira okretanje pogonskih kotača u prazno. Također namješta tlak sustava kočenja kako bi se vratilo dobro prianjanje, što olakšava kontrolu ubrzavanja i usporavanja.

  • Euro-NCAP = Europski program ocjene novih automobila
    Zatvori
    Euro-NCAP = Europski program ocjene novih automobila

    Euro-NCAP = Europski program ocjene novih automobila

    Euro-NCAP ili 'Europski program ocjene novih vozila', kako glasi puni naziv, je organizacija koja vozačima pruža realističnu i neovisnu ocjenu sigurnosnih značajki nekih od najpopularnijih automobila koji se prodaju u Europi.

    Po zakonu, svi novi automobili moraju proći određene sigurnosne testove, ali to je minimalni standard. Euro-NCAP potiče proizvođače da budu bolji od tih minimalnih zahtjeva. Toyotina predanost kvaliteti i sigurnosti osigurava da svi njeni modeli na Euro-NCAP testovima dobiju visoke ocjene; neki su dobili maksimalnih pet zvjezdica.

    Euro-NCAP provodi tri testa sudara kako bi automobilima dodijelio ocjenu zaštite odraslih putnika. Prednji sudar provodi se pri 64 km/h u pomaknutu deformirajuću prepreku. Bočni sudar se provodi pri 48 km/h, a sudar u stup pri 29 km/h. Testovi sudara s pješacima, provode se pri brzini od 40 km/h

    Dodatna zvjezdica za zaštitu djece uvedena je u studenom 2003. Ova ocjena se dodjeljuje automobilu s dječjom sjedalicom koju je preporučio proizvođač automobila. Ocjena ovisi o postojanju uputa za ugradnju dječje sjedalice, mogućnosti sigurne ugradnje sjedalica u automobil i njihovih značajki prilikom prednjeg i bočnog sudara.

    Za Toyotine klijente od velike je važnosti dobiti pouzdane i objektivne informacije u svezi sigurnosti različitih modela, a Euro-NCAP pruža ovu vrijednu uslugu.

  • Ravne ploče podvozja
    Zatvori
    Ravne ploče podvozja

    Ravne ploče podvozja

    Toyota je kopirala ravne ploče podvozja iz svojih Formula 1 trkaćih automobila kako bi vam osigurala bolje vozne značajke vašeg Toyotinog cestovnog automobila. Toyotine ravne ploče podvozja, koje štite šasiju i karoseriju automobila, pomažu u smanjenju aerodinamičkog koeficijenta otpora i time povećavaju ukupnu aerodinamičku učinkovitost. Turbulencija zraka ispod automobila svedena je na minimum. Ploče su konstruirane uz pomoć računala i razvijene kako bi osigurale stabilnost pri visokim brzinama.

  • Navigacijski sustav - kompletni zemljovidi
    Zatvori
    Navigacijski sustav - kompletni zemljovidi

    Navigacijski sustav - kompletni zemljovidi

    Koristeći GPS satelite, Toyotin navigacijski sustav s kompletnim zemljovidima nudi kompletni zemljovid Europe u boji, spremljen na jedan DVD disk. Možete odabrati prikaz uputa na 7-inčnom LCD dodirnom zaslonu ili u govornoj formi. Za dodatnu udobnost putovanja, u mnogim državama RDS-TMC funkcija sustava prima FM prometne informacije, čime se može optimizirati vaša ruta i izbjeći zastoji. Sustav također pruža odabir glasovnih naredbi na osam jezika: Engleskom, Njemačkom, Francuskom, Nizozemskom, Talijanskom, Danskom, Švedskom i Španjolskom. Saznajte više o Turn-by-Turn navigacijskom sustavu.

  • HAC = sustav pomoći pri kretanju uzbrdo
    Zatvori
    HAC = sustav pomoći pri kretanju uzbrdo

    HAC = sustav pomoći pri kretanju uzbrdo

    Land Cruiser je prvo vozilo na svijetu opremljeno sa HAC sustavom. HAC sustav omogućuje sigurno i samopouzdano kretanje na strmim i skliskim uzbrdicama, kao i detektiranje kada se vozilo počne kretati bez kontrole u nazad. Uz HAC, sustav detektira kotač ili kotače koji dobro ne drže podlogu i aktivira kontrolu proklizavanja dok se dobro prianjanje ne vrati. Bitno, kotači s dobrim prianjanjem se trenutno koče dok se na kotačima koji proklizavaju ne osigura dobro prianjanje, čime se vozaču omogućuje da skrene bez gubitka kontrole.

  • HID (High Intensity Discharge) Xenon svjetla
    Zatvori
    HID (High Intensity Discharge) Xenon svjetla

    HID (High Intensity Discharge) Xenon svjetla

    Umjesto standardnih halogenih žarulja koriste se dugotrajne ksenonske žarulje. One troše manje energije i više nego dvostruko su svijetlije od konvencionalnih žarulja. Njihova bijela svjetlost također se može precizno usmjeriti kako ne bi zasljepljivala druge vozače.

  • Sustav samostalnog parkiranja
    Zatvori
    Sustav samostalnog parkiranja

    Sustav samostalnog parkiranja

    Prilikom parkiranja u područjima gdje je malo prostora, sustav samostalnog parkiranja (IPA) će uz pomoć stražnje kamere prenijeti prikaz prostora u koji se želite parkirati. Programiran do zadnjeg detalja, on će manevrirati automobil u parkirno mjesto, a sve što vi trebate učiniti je kontrolirati papučicu kočnice.

  • ISOfix sidrišta za dječju sjedalicu
    Zatvori
    ISOfix sidrišta za dječju sjedalicu

    ISOfix sidrišta za dječju sjedalicu

    1990. godine, prvi put je predložen standardizirani sustav učvršćivanja dječje sjedalice u automobile kako bi se smanjio rizik od ozljeda djece u automobilima. Poznat kao ISOfix (International Standards Organisation FIX), ovaj sustav ima za cilj:Minimizirati loše ugradnje dječjih sjedalicaOsigurati standardni, univerzalni način vezanja dječje sjedalicePoboljšati dinamičke značajke dječjih sjedalicaSada, svi Toyotini automobili konstruirani za prijevoz djece imaju ISOfix sidrišta kao dio standardne opreme. Dodatno, Toyotin sustav vezanja djece (CRS) uključuje gornju sponu koja u slučaju sudara sprečava naginjanje dječje sjedalice prema naprijed.

  • Diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD)
    Zatvori
    Diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD)

    Diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD)

    Diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD) poboljšava vozne značajke i stabilnost tijekom vožnje kroz zavoje, te prianjanje na skliskim terenima.

  • Proporcionalni ventil s osjetom opterećenja (LSPV)
    Zatvori
    Proporcionalni ventil s osjetom opterećenja (LSPV)

    Proporcionalni ventil s osjetom opterećenja (LSPV)

    Automatski regulira učinkovitost stražnjih kočnica kao odgovor na promjene opterećenja, optimizirajući raspodjelu sile kočenja između prednjih i stražnjih kotača.

    Ovaj sustav detektira promjene u masi opterećenja i automatski regulira učinkovitost stražnjih kočnica kao odgovor na masu koju vozilo prevozi. Kada je vozilo opterećeno, LSVP povećava tlak kočenja stražnjih kočnica. To optimizira raspodjelu sile kočenja između prednjih i stražnjih kotača i osigurava najbolje značajke kočenja u svim uvjetima.

     

     

  • McPherson ovjes
    Zatvori
    McPherson ovjes

    McPherson ovjes

    Kombinacija prednjeg McPherson (nazvanog prema njegovom konstruktoru, Earlu S. McPhersonu) ovjesa sa stabilizatorom i stražnjeg McPherson ovjesa s dvostrukim stabilizatorom, doprinosi vašoj sigurnosti. Ovaj oblik "neovisnog ovjesa" osigurava izvanrednu stabilnost i upravljanje za dodatnu kontrolu i samouvjerenost u svim uvjetima vožnje. U isto vrijeme minimizira vibracije zbog izbočina, što osigurava čvršće upravljanje i veći užitak u vožnji.

  • Višeinformacijski zaslon
    Zatvori
    Višeinformacijski zaslon

    Višeinformacijski zaslon

    Toyotin višeinformacijski zaslon pruža vam bitne informacije o motoru i vožnji, te stavlja audio funkcije na dodir vaših prstiju. Njegov ergonomski dizajn i pozicija na središnjoj konzoli, omogućuje vam da se fokusirate na cestu ispred vas. Stalno ste informirani o:Prosječnoj brzini vožnjeTrenutnom vremenuDužini putovanjaProsječnoj i trenutnoj potrošnji gorivaVanjskoj temperaturiAudio funkcijama (radio, kasetofon i CD)

  • MultiMode mjenjač
    Zatvori
    MultiMode mjenjač

    MultiMode mjenjač

    MultiMode mjenjač s automatskom kontrolom kvačila omogućuje vam prebacivanje između ručnog i automatskog načina rada. On radi u tri režima: M, koji omogućuje ručnu sekvencijalnu promjenu stupnjeva; E, za automatsku promjenu stupnjeva; i Es, za bržu automatsku promjenu stupnjeva.

  • Optitron instrumenti
    Zatvori
    Optitron instrumenti

    Optitron instrumenti

    Optitron instrumenti konstruirani su za veću jasnoću i manje umaranje očiju. Ergonomski* optimizirani, oni uključuju pojedinačne LED lampice na svakoj slici i igli pokazivača, što uklanja tradicionalno osvjetljenje instrumenata. Optitron osigurava izvanredno jasnu čitljivost - što vodi do manjeg naprezanja vida i veće koncentracije u vožnji, bez obzira na okolnu svjetlost. Kada uključite prekidač motora ploča sa instrumentima se osvijetli.Ergonomija* instrumenata je prvi put proučavana radi pokušaja naprezanja vida i umora pilota na dugim letovima. Smanjenjem broja pokazivača, poboljšanjem rasporeda i osvjetljenja, vrijeme reakcije pilota i sigurnost su značajno poboljšani.

  • PA = Sustav pomoći pri parkiranju
    Zatvori
    PA = Sustav pomoći pri parkiranju

    PA = Sustav pomoći pri parkiranju

    Sustav pomoći pri parkiranju dostupan je kod nekih modela s navigacijskim sustavom s kompletnim zemljovidima. Ova napredna tehnologija skoro u potpunosti uklanja frustraciju manevriranja u uskim prostorima. Kada se mjenjač prebaci u položaj za vožnju u nazad, mala kamera, ugrađena u stražnja vrata, na 7-inčnom zaslonu u boji navigacijskog sustava prikazuje sliku iza vozila, te vozaču pomaže u orijentaciji.Ovaj sustav radi u tri režima:Režim bez pomoćnih vodilica: Prikazuje prostor iza vozila bez vodilica. Ručni režim rada: Vodilice na prikazu vozaču pomažu pri vožnji u nazad.Pomoć pri paralelnom parkiranju: Vodilice pomažu vozaču prilikom paralelnog parkiranja.

  • Sigurnosna putnička ćelija
    Zatvori
    Sigurnosna putnička ćelija

    Sigurnosna putnička ćelija

    Toyotina vozila osiguravaju optimalnu apsorpciju energije, tako da i veliki udarci izgube svoju snagu. Modeliranje uz pomoć računala i eksperimenti s testnim modelima koriste se tijekom cijelog procesa razvoja kako bi se ojačala struktura karoserije svake nove konstrukcije. Rezultat je čvrsta i kruta karoserija, koja je u mogućnosti apsorbirati udarce - bez obzira da li se radi o prednjim, stražnjim ili bočnim udarcima.Čvrsta sigurnosna ćelija uključuje slijedeće:- Ojačane dijelove- Raspored s ravnim okvirom- Stabilizirajuće poprečne elemente- Optimalno čvrste središnje nosače koristeći kompozitne materijale- Optimalni raspored apsorbirajuće šipke u vratima- Obloge koje apsorbiraju energiju kako bi se smanjila vjerojatnost ozljeda glave.

  • Kratki prevjesi
    Zatvori
    Kratki prevjesi

    Kratki prevjesi

    Toyotini inženjeri smanjuju prevjese na minimum kako bi vam osigurali bolju dinamiku vožnje. Kako bi prevjesi ostali što kraći Toyota koristi konstrukcije iz trkaćih automobila, jer previše mase preko osovina negativno utječe na upravljanje. Prevjesi su krajevi vozila iza stražnje i ispred prednje osovine. Prednji prevjes proteže se od sredine prednje osovine do prednjeg kraja automobila, dok se stražnji ovjes proteže od sredine stražnje osovine do stražnjeg kraja vozila.

  • SMT = Sekvencijalni ručni mjenjač
    Zatvori
    SMT = Sekvencijalni ručni mjenjač

    SMT = Sekvencijalni ručni mjenjač

    Sekvencijalni ručni mjenjač omogućuje vam promjenu stupnjeva bez pritiska na papučicu kvačila. Ova napredna tehnologija, razvijena za bolide Formule 1, oslobađa vozača, tako da se može koncentrirati na ubrzavanje, kočenje i postizanje optimalne linije vožnje u zavojima ili tijekom pretjecanja. SMT mjenjač automatski aktivira kvačilo koristeći hidraulički aktivator, a elektronski gas odabire odgovarajući broj okretaja motora za promjenu stupnjeva, dok senzori i računalo upravljaju mjenjačem. Vozač jednostavno koristi funkcionalnu "nazad-naprijed" kromiranu ručicu ili opcijske tipke na upravljaču.

  • SRS = Dodatni sustav zaštite (zračni jastuci)
    Zatvori
    SRS = Dodatni sustav zaštite (zračni jastuci)

    SRS = Dodatni sustav zaštite (zračni jastuci)

    U slučaju sudara, ovaj dodatni sustav zaštite uzrokuje trenutno napuhivanje zračnih jastuka kako bi se nadopunilo djelovanje sigurnosnih pojaseva u smanjenju udarca vozača o upravljač ili suvozača o prednju ploču. Kada senzori detektiraju sudar, sustav koristi računalom generirani signal kojim se aktiviraju zračni jastuci.

  • SuperECT
    Zatvori
    SuperECT

    SuperECT

    Toyotin SuperECT (Electronically Controlled Transmission) mjenjač automatski prebacuje stupnjeve prijenosa kao odgovor na brzinu vozila i ubrzavanje. Sa SuperECT mjenjačem više ne morate stalno mijenjati stupnjeve prijenosa, čime se olakšava vožnja u gustom gradskom prometu ili na zavojitim seoskim cestama. Kod SuperECT mjenjača stupnjevi se kontroliraju pretvaračem okretnog momenta koji zamjenjuje kvačilo. Istovremeno spaja i odspaja motor od pogonskih kotača uz odabir odgovarajućeg prijenosnog stupnja koji odgovara brzini automobila. To skraćuje vrijeme prebacivanja i bilo kakav osjećaj "kašnjenja" povezan s automatskim mjenjačima iz prošlosti.

  • TEMS = Toyotin elektronski moduliran ovjes
    Zatvori
    TEMS = Toyotin elektronski moduliran ovjes

    TEMS = Toyotin elektronski moduliran ovjes

    Toyotin elektronski modulirani ovjes pomaže održati Land Cruiser u vodoravnom i stabilnom položaju kao odgovor na naginjanje karoserije u zavojima.

  • THS = Toyotin hibridni sustav
    Zatvori
    THS = Toyotin hibridni sustav

    THS = Toyotin hibridni sustav

    Toyotin hibridni sustav (THS) je inovativni i ekološki prihvatljivi pogonski sklop koji kombinira VVT-i benzinski motor s električkim motorom s nultom razinom emisija, te koji su pod kontrolom inteligentnog sustava upravljanja. Ovaj nagrađivani THS smanjuje štetne emisije HC, CO i NOx plinova do 70%, te reže CO2 emisije povezane s 'globalnim zagrijavanjem' skoro za polovicu.Zašto ne bi pogledali kratku simulaciju kako THS radi?

  • TRC = Sustav kontrole proklizavanja
    Zatvori
    TRC = Sustav kontrole proklizavanja

    TRC = Sustav kontrole proklizavanja

    Kada TRC detektira okretanje u prazno pogonskih kotača tijekom ubrzavanja, automatski smanjuje snagu motora kako bi se smanjilo okretanje u prazno i vratilo dobro prianjanje. To osigurava bolji prijenos snage na cestu, duži radni vijek guma i doprinosi ukupnoj sigurnosti. U isto vrijeme, TRC također kontrolira sustav kočenja, kako bi se smanjio okretni moment koji se prenosi na cestu, ako je veći nego što dopušta trenje ceste/gume.

  • Navigacijski sustav - Turn-by-Turn
    Zatvori
    Navigacijski sustav - Turn-by-Turn

    Navigacijski sustav - Turn-by-Turn

    Koristeći satelite Globalnog sustava pozicioniranja (GPS) kako bi odredio vaš položaj, Toyotin napredni turn-by-turn navigacijski sustav pruža glasovne navigacijske naredbe i prikaz smjera iz skretanja u skretanje. Sustav prikazuje grafički prikaz sa križanjima uz podršku jasnih audio naredbi.

  • VVT-i = Inteligentni sustav aktiviranja ventila
    Zatvori
    VVT-i = Inteligentni sustav aktiviranja ventila

    VVT-i = Inteligentni sustav aktiviranja ventila

    Toyotini motori s inteligentnim sustavom aktiviranja ventila koriste naprednu računalnu tehnologiju za promjenu trenutka otvaranja usisnih ventila u skladu s uvjetima vožnje i opterećenjem motora. Namještanjem vremena preklapanja između zatvaranja ispušnih ventila i otvaranja usisnih ventila, motor može biti fino namješten da osigura odgovarajući okretni moment motora u cijelom rasponu broja okretaja. VVT-i unosi značajna poboljšanja u 3 ključna područja: omogućuje sportske performanse, smanjuje troškove za gorivo i uz to, potpunije izgaranje goriva pri višim temperaturama vodi do nižih štetnih emisija.

  • VVT-i = Variable Valve Timing with Intelligence
    Zatvori
    VVT-i = Variable Valve Timing with Intelligence

    VVT-i = Variable Valve Timing with Intelligence

    Toyota's Variable Valve Timing with Intelligence engines use advanced computer technology to vary air intake according to driving conditions and engine load. By adjusting the overlap time between the exhaust valve closing and intake valve opening the engine can be tuned to provide instant engine torque across the entire rev range. VVT-i brings substantial advantages in 3 main areas: It allows sporty performance, reduces your petrol costs, and in addition, more complete fuel burn at higher temperatures leads to fewer harmful emissions.

  • Minimiziranje ozljeda istezanja vrata (WIL)
    Zatvori
    Minimiziranje ozljeda istezanja vrata (WIL)

    Minimiziranje ozljeda istezanja vrata (WIL)

    Toyotina prednja sjedala uključuju konstrukciju "minimiziranja ozljeda istezanja vrata" kako bi pomogla minimizirati rizik od ozljeda gornjeg dijela kralježnice u slučaju stražnjih sudara pri maloj brzini. Okviri WIL naslona sjedala su pažljivo konstruirani kako bi se u slučaju stražnjih sudara kontrolirano odmaknuli i smanjili ubrzanje tijela putnika prema naprijed. Ova konstrukcijska značajka pomaže smanjiti razliku u kretnjama glave i tijela. što je uzrok ozljeda istezanja vrata. Kao dio Toyotine predanosti vodećim istraživanjima sigurnosti, WIL sjedala su prvo razvijena koristeći računala, te nakon toga testirana u simulacijama stvarnih sudara.