Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

Toyotin Hibridni dan

Hibridi u Osijeku

Najviše prijava za Hibridni dan zaprimili smo upravo u najvećem gradu Slavonije, gdje smo organizirali peto po redu druženje, malu edukaciju i višesatne vožnje novih hibridnih modela.

Svibanj je bez sumnje protekao u znaku Toyotinih Hibridnih dana – kako drukčije opisati tri vikenda za redom u različitim gradovima diljem Hrvatske, gdje smo upravo svim zainteresiranima omogućili da isprobaju nove hibridne modele Toyote, nauče nešto više o hibridima te iz prve ruke pronađu odgovore na sva pitanja.
Ovaj zadnji Hibridni dan u Osijeku privukao je još najviše pažnje. Gotovo 20 prijava te nekoliko postojećih vlasnika hibridnih modela izrazilo je želju za sudjelovanjem u Hibridnom danu u Osijeku, čime smo daleko nadmašili slobodan broj mjesta s naša tri automobila koja smo imali na raspolaganju – dva hibridna Yarisa i Auris.
/
Iako smo ograničili broj mjesta u konačnici, sva tri automobila su krenula u vožnje redom puni znatiželjnih lica i željom sudionika za vožnjom hibrida u gradskim uvjetima i na otvorenoj cesti, gdje su se Toyotini hibridni modeli nakon dva sata vožnje pokazali nadasve ugodnima, jednostavnim za vožnju i vrlo štedljivim – pa čak i s četiri ili pet putnika u automobilu.
Među brojnim sudionicima Hibridnog dana u Osijeku bilo je i nekoliko postojećih vlasnika hibrida, koji su dobili priliku proći kroz skraćeni trening hibridne vožnje, a time svoju potrošnju smanjiti za čak 40 % u odnosu na vožnju koju su samostalno prakticirali.
/
Kako to uvijek biva, pa čak i dva sata vožnje za sve sudionike brzo završi, pitanja je mnogo, a najviše oko beskompromisne pouzdanosti hibrida, dugog petogodišnjeg jamstva bez ograničenja na samo vozilo i čak 10-godišnjem jamstvu na hibridnu bateriju, čime zamjena baterije tijekom životnog ciklusa automobila nije predviđena. Sve navedeno je uvjerilo okupljene da su hibridni modeli itekako razuman izbor za kupnju, a uz državne poticaje od 30.000 kuna, koji su bili dostupni početkom godine, praktički bez konkurencije.
Na Hibridni dan u Osijeku prijavilo se i nekoliko postojećih vlasnika hibridnih modela, koji su dobili priliku proći kroz skraćeni trening hibridne vožnje, čime mogu kroz jednostavne savjete našeg trenera tijekom vožnje vlastitog automobila izvući maksimum iz hibridnog pogona u vidu potrošnje, naučiti koristiti sve prednosti hibrida u prometu te što više voziti na struju i time smanjiti potrošnju goriva u gradskim uvjetima, pri normalnoj vožnji, na ispod 4 l/100 km.
/
/
Izjave nekih od sudionika drugog „hibridnog dana“:
Matej Žnidarec
„Kako sam navikao na ručni mjenjač, automatski CVT u hibridu je posve novo iskustvo i veliko pozitivno iznenađenje. Auto se vozi brz trzaja, uglađeno i glatko kao da plovi mirnim morem, a posebno me dojmio okretni moment od starta na struju, gdje automobil i pun tereta uvjerljivo povuče naprijed. Bilo da govorimo o Yarisu ili Aurisu, oba su za svoju klasu prostrani i praktični, a troše na kapaljku i neusporedivo se bolje voze od konkurencije s konvencionalnim pogonom. Oduševljen sam!“
Matej Kolarik
„Vrlo mala potrošnja u gradu me posve iznenadila i nisam to očekivao, posebice jer ipak ima benzinski motor koji surađuje s elektromotorom. No, sve radi kao na špagi, bez trzaja i jednostavno se vozi poput automobila u lunaparku. Oduševljava i mnogo opreme s hibridnim modelom.“
Vlado Sudar
„Kao vlasnik Toyote Yaris Hybrid, iznimno sam zadovoljan uputama i savjetima dobivenih na skraćenom treningu hibridne vožnje, čime automobil troši daleko manje nego prije i mogu se puno više voziti za svoj novac. Hvala vam.“
Zdenko Petrović
„Hibridni Auris me oduševio! Tišina, bogata oprema te jednostavnost vožnje i moderna tehnologija – upravo automobil po mome ukusu. Isto mogu reći i za manji Yaris, iako preferiram za klasu veće automobile. Dakle opet se vraćam na Aurisa!“ 
Mirko Gavranović
„Yaris – najbolji izbor za gradski automobil. Okretan i vrlo agilan s tolikom količinom momenta iz elektromotora pri manjim brzinama, a nadasve jednostavan za vožnju i smiješno malo troši. U Aurisa, s druge strane, se još lakše zaljubiti. Veći i prostraniji, a ujedno stiže s jačim hibridnim pogonom. Biram Aurisa, ali svakako oduševljen hibridnom tehnologijom.“
Zanimljivosti sa drugog hibridnog dana
Mjesto održavanja Hibridnog dana u Osijeku, salon Toyote Integra Dundović, s hibridnim modelima: dva Yarisa i Aurisom parkiranim ispred
/
Naravno da smo se hibridnim Yarisom provezli i kroz centar Osijeka, pri čemu nije manjkalo pažnje slučajnih prolaznika, ali i ponekih poznatih lica
/
Predavanje o razvoju i prednostima hibridne tehnologije praćeno je s pozornošću i brojnim pitanjima na kraju, na što su odgovarali naši stručnjaci iz Toyote
/
Na ovo smo već navikli, izrazi zadovoljstva na licima tijekom i nakon vožnje hibrida, a naročito volimo to vidjeti kod osoba koje su prije vožnje pomalo skeptične – svi na kraju stižu oduševljeni
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.