Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

Toyotin Hibridni dan

Hibridi u Splitu

Nakon dva vrlo uspješna Hibridna dana u Zagrebu, te uz velik iskazani interes za upoznavanje hibridne tehnologije i vožnje hibrida u Dalmaciji, organizirali smo Hibridni dan u Splitu.

Toyota kao vodeća marka u vidu ekološke i održive mobilnosti, koja je od 1997. godine prodala čak 7 milijuna primjeraka hibridnih vozila i time daleko ispred svih ostalih proizvođača po pitanju eko vozila, ima odgovornost educirati postojeće i potencijalne kupce, ali i sve ostale koji se interesiraju u hibridne automobile.
Upravo zato smo pokrenuli inicijativu Hibridnih dana po gradovima diljem Hrvatske, kako bismo produbili svijest o postojanju vozila koja su izuzetno ugodna i jednostavna za vožnju, posve nenametljiva i pri svemu tome vrlo štedljiva, jeftina za održavanje i pouzdana.
/
Na Hibridnim danima stojimo na raspolaganju za sva pitanja o kupnji i posjedovanju hibridnih vozila, ali i edukaciji o ispravnoj hibridnoj vožnji kako biste izvukli maksimum iz vlastitog hibridnog automobila kao vlasnik. Također, kratka i zanimljiva prezentacija o povijesti razvoja hibridnih vozila, ponudi modela na tržištu i uvjetima kupnje stiže kao zagrijavanje u onaj zanimljiviji dio koji svi čekaju – testne vožnje.
Testne vožnje odrađuju se u više automobila, a traju i do 2 sata – čime je Hibridni dan jedinstvena prilika za isprobati najnovije hibridne modele Toyote u gradskim uvjetima i na otvorenoj cesti, ili čak i autocesti ukoliko se pokaže prilika.
/
Rijetka je prilika gdje možete dobiti toliko informacija o hibridnim modelima kao na Hibridnim danima Toyote, te iste ujedno isprobati kroz višesatne vožnje u gradskim uvjetima i na otvorenoj cesti.
Hibridni dan u Splitu označen je vožnjama u hibridnim modelima Aurisa i Yarisa, a gotovo 10 prijavljenih osoba, koliko smo i imali mjesta na raspolaganju zbog svega dva automobila, isprobalo je Toyotine hibride i nitko nije ostao ravnodušan po pitanju ugođaja u vožnji, raspoložive snage i živosti hibridnog sustava, ali još više i brojki potrošnje koje u gradu nisu prelazile 5 l/100 km – s četiri putnika u automobilu i ne pretjerano laganom nogom na gasu!
Posjetili smo Omiš i provezli se kroz centar grada potpuno bešumno, na struju do 50 km/h, a na otvorenoj cesti vozače je iznenadio uglađen i trenutan prijelaz između rada benzinskog motora i elektromotora, kao i njihova usklađenost u hibridnom pogonu.
/
Izjave nekih od sudionika drugog „hibridnog dana“:
Ira Blasco Brzović
„Hibridni Yaris je odličan gradski auto, vrlo lagan i jednostavan za vožnju zahvaljujući automatskom mjenjaču, s bogatom opremom i vozi na struju pri brzinama do čak 70 km/h. Oduševio me. Isto je bilo i s većim Aurisom! Realno komotniji zbog većih gabarita, čime je idealan za naše obiteljske potrebe, a opet nadasve jednostavan za vožnju i vrlo sofisticiran. Takav ćemo vrlo vjerojatno i kupiti!“
/
Josipa Visković
„Auris me apsolutno impresionirao električnom vožnjom i jednostavnošću vožnje. Vozila sam prije automobile s automatskim mjenjačima, ali ovi hibridi kao da klize, voze bez ikakvih trzaja pri promjenama iz električnog rada u benzinski pogon i obrnuto. Odlično i povuče, a troši malo više od skutera! Definitivno ga moram imati, ali u karavanskoj verziji. Izaziva ovisnost!“
Marko Vrbatović
„Hibridni Auris i Yaris su vrlo zanimljivi automobili. Kombinacija rada elektromotora i klasičnog benzinca je vrlo uglađena i štedljiva, a još bolji dojam je ostavio CVT mjenjač koji sve to uparuje i šalje prema kotačima. Oduševljava i vrlo tiha vožnja u svim uvjetima.“
Ivan Gudelj
„Hibridna vozila djeluju vrlo pitomo, no kada se stisne gas oduševio me raspoloživi moment iz elektromotora i ubrzanje bez trzaja ili promjene brzina. Auto se voze kao na pruzi, uglađeno i vrlo štedljivo, a sve prati izuzetno tiha vožnja. Oprema je također odlična. S poticajima, ne mogu se sjetiti neke bolje ili isplativije kupnje.“
Ivan Ivanišević
„Dojam nakon vožnje je odličan, naročito u Aurisu koji mi više odgovara radi većih gabarita i jačeg hibridnog sustava. Vozim dizelaša i nisam očekivao ovakve brojke potrošnje od hibrida s benzincem koji na otvorenoj cesti troši do 5 l/100 km, a u gradu još manje. To je fantastično!“
Zanimljivosti sa drugog hibridnog dana
Kratka i zanimljiva prezentacija o povijesti razvoja hibrida i principima rada hibridnih automobila prije testnih vožnja, uz velik interes okupljenih te pitanja
/
Višesatna vožnja novih hibridnih modela nikoga nije ostavila ravnodušnim, a svi su istaknuli ugođaj u vožnji, jednostavnost vožnje i male brojke potrošnje goriva
/
U Aurisu se bez problema iza smjestilo tri putnika, a pošto je baterija ispod stražnjih sjedala, na raspolaganju je i veliki prtljažnik
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.