Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

Toyotin Hibridni dan

Toyota Centar Zagreb

Četiri velika grada, više od tisuću kilometara u hibridima, mnoštvo odgovorenih pitanja i novih informacija o najpopularnijim eko vozilima na svijetu i u Hrvatskoj – tako su izgledali Toyotini Hibridni dani kada na kraju sve zbrojimo.

I to je upravo obveza Toyote - educirati postojeće i potencijalne kupce, ali i sve ostale koji se interesiraju u hibridne automobile.
Jer kao marka koja je u svijetu prodala oko 8 milijuna hibrida, čime je daleko ispred svih ostalih proizvođača kada su u pitanju ekološka vozila, Toyota je prva asocijacija i logičan izbor kada se odlučite na kupnju prihvatljivih, a ujedno provjerenih, vrlo pouzdanih i tehnološki naprednih automobila.
/
S tom idejom su i stvoreni Hibridni dani, čime smo od travnja do polovice lipnja obišli Zagreb, Split, Pulu i Osijek, a samo u Zagrebu ukupno održali tri Hibridna dana – gdje je interes za hibridima bio i najveći.
Cilj Hibridnih dana je produbiti svijest o postojanju vozila koja su izuzetno ugodna i jednostavna za vožnju, posve nenametljiva i pri svemu tome vrlo štedljiva – što većina odazvanika na Hibridnim danima nije imala priliku prije isprobati, a time su kružila i drukčija mišljenja o principu rada i samoj vožnji hibrida.
/
/
Najvažnije informacije s Toyotinih Hibridnih dana:
  • svi Toyotini hibridni modeli serijski stižu s automatskim CVT mjenjačem
  • vožnja hibrida u praksi daleko je ugodnija i jednostavnija od konvencionalnog automobila s automatskim mjenjačem, prvenstveno zbog jedinstvenog dojma uglađene 'plovidbe' na cesti
  • hibridni sustav automatski i trenutno, bez zadrški ili trzanja, prebacuje pogon između elektromotora, benzinca ili koristi oba motora za vožnju, kada je automobil u hibridnom pogonu
  • Toyotin hibridni automobil se klasificira kao 'full hybrid' sustav, čime omogućuje tri režima vožnje: isključivo benzinskim motorom, isključivo elektromotorom i najčešće hibridno – kombinacijom elektromotora i benzinskog motora
  • Toyotin hibrid može voziti na struju i do 70 km/h, održavajući brzinu elektromotorom kroz dva kilometra i pri tome ne trošeći gorivo niti emitirajući emisije CO2
  • baterija hibridnog sustava puni se kada se uključi benzinski motor, kada se pusti gas i automobil inercijom usporava te kada se koči
  • nije predviđena zamjena baterije hibridnog sustava tijekom čitavog životnog vijeka automobila
  • jamstvo na Toyotin hibridni automobil je 5 godina bez ograničenja, a na bateriju hibridnog sustava 10 godina
  • mjenjač ima položaj B (Brake mode / kočioni način vožnje) u kojem sustav opterećenjem motora i generatora usporava automobil i pri tome dodatno proizvodi električnu energiju za bateriju, a ujedno se štede elementi klasičnih kočnica i mogu potrajati do više od 150.000 km
  • troškovi održavanja i servisa su potpuno isti troškovima održavanja konvencionalnih Toyotinih modela, a pravilnim korištenjem hibridnog sustava mogu biti i jeftiniji
  • obvezno osiguranje Toyotinih hibrida je jeftinije od istovjetno snažnih konvencionalnih modela, jer vam osiguravajuća tvrtka naplaćuje samo snagu (kilovate) benzinskog motora – zanemaruje elektromotor, dok automobil uvijek raspolaže s većom ukupnom snagom hibridnog sustava kada se pribroji snaga elektromotora 
  • Toyota je prodala najviše vozila – hibridnih modela – temeljem prošlogodišnjih poticaja za EKO vozila, čime je prvi izbor među kupcima koji traže ekološke automobile, a s cijenom umanjenom za 30.000 kuna, bogatom opremom i naprednom tehnologijom je bez konkurencije u klasi.
O svemu navedenom smo razgovarali na Hibridnim danima po Hrvatskoj, odgovarali na brojna pitanja i educirali odazvanike o brojnim prednostima koje Toyotini hibridi nude u svakodnevici. Isto su ujedno isprobali kroz konkretne i višesatne vožnje u uvjetima gradske i otvorene prometnice.
Time je kroz Toyotine Hibridne dane prošlo više od 50 odazvanika, među kojima je zasigurno desetak budućih vlasnika Toyotinih hibridnih modela, a upravo za njih – buduće vlasnike hibrida, kao i za sve postojeće pripremamo Trening hibridne vožnje, gdje ćemo vas educirati kako pravilno voziti Toyotin hibrid te izvući maksimum od male potrošnje u svim uvjetima.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.