Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

Prvi „hibridni dan“

ORYX Centar za sigurnu vožnju

Naše prvo druženje proteklo je u suorganizaciji s Auto Bildom, a desetak sljedbenika s Facebook stranice I Love Hybrid dobilo je priliku upoznati se s hibridnim modelima Toyote: novim Yarisom, Aurisom i Priusom, a pri tome i zabaviti isprobavši mogućnosti automobila na ORYX-ovom Centru za sigurnu vožnju.

Hladan dan početkom mjeseca nije spriječio desetak zainteresiranih naših sljedbenika s Facebook stranice I Love Hybrid, da čak i u radnom tjednu pronađu ispriku za ne doći na posao i time dan provesti na ORYX-ovom Centru za sigurnu vožnju, gdje smo znatiželjnoj ekipi pripremili tri nova hibridna modela za probu te prezentacije o mogućnostima kupovine hibrida i tehnološkim značajkama.
Mnoštvo pitanja – princip rada Toyotinih i hibridnih modela ostalih marki, kako pravilno voziti hibrid, pouzdanost i potrošnja te dostupnost modela u prodaji – na sve navedeno su odgovore dali stručnjak za hibridna vozila i trener hibridne vožnje, Sandi Štukelj iz Toyote, te voditelj kampanje I Love Hybrid Darijan Kosić.
/
Gotovo dvosatno predavanje za mnoge je proteklo u trenu, ali bilo je očito da svi nestrpljivo iščekuju sjesti za volan hibridnih modela koje smo pripremili – novi hibridni Yaris, Auris i Prius.
Uz osnovna pravila ponašanja na ORYX-ovom poligonu, svi okupljeni su ukratko upoznati s kontrolama i načinima vožnje hibridnih modela. Kako smo za ovu priliku događaj organizirali na poligonu koji nudi mnoštvo zanimljivih vozačkih sadržaja, potrošnja je stavljena u drugi plan, a hibridi su se istaknuli ostalim vrijednostima – ugodom u vožnji, jednostavnošću korištenja te sposobnostima ubrzavanja i agilnosti u krivinama.
/
I malo je reći da su na kraju svi izašli iz automobila s osmjehom na licu, jer dok su se izmjenjivali iz jednog modela u drugi, svi konačno sve isprobali, upitali smo samo neke od vozača za dojmove u vožnji hibrida i organizacije prvog „hibridnog dana“.

Hibridni dan

Video

Tomislav Grgat
„Vožnja je vrlo ugodna, tiha i bez trzaja – kako god se automobil vozio. Smatram da je Toyota odradila odličan posao s dugogodišnjim razvojem i aktualnom ponudom hibridnih modela, a nakon ovoga svakako razmišljam kako bih postao vlasnik jednog takvog hibrida.“
/
Zlatan Seferović
„Vožnja Priusa me oduševila, što dinamičnošću, opremom, a i ponudom prostora. Oba motora su vrlo usklađena, promjena pogona iz elektromotora u benzinca trenutna i bez trzaja, a CVT mjenjač nudi uglađenost kakvu je teško postići s bilo kojim drugim automatskim, a kamoli ručnim mjenjačem.“
/
Dražen Kalabić
„Sve sam isprobao, ali najviše me dojmio upravo najmanji Yaris. Izuzetno je prostran za svoju klasu automobila, a u hibridnom izdanju poletan i uglađen. Oduševljava i tihom vožnjom te bogatom opremom, a cijenom – posebice s poticajima – je praktički bez konkurencije.“
/
Hrvoje Kostelac
„Isprobao sam sva tri modela, a najviše mi se svidio Prius. Iskustvo vožnje ovakvog hibrida je neusporedivo s ostalim konvencionalnim vozilima. Sve je uglađeno, ubrzanja su kontinuirana zbog odličnog CVT mjenjača, promjena s elektromotora na benzinski motor se ne osjeti, a sve radi u savršenoj mehaničkoj simbiozi.“
/
Možda potrošnja goriva nije mogla biti testirana u uvjetima poligona, ali iz navedenog je sasvim jasno i očito da hibridni modeli itekako mogu biti dinamični i zabavni, te pri tome vrlo uglađeni u vožnji i tihi. Dokazali smo jedno, a za drugi „hibridni dan“ ciljamo na postizanje što manje potrošnje goriva i organizacije natjecanja u potrošnji goriva.
Pratite nas na stranici I Love Hybrid gdje objavljujemo sve informacije o sljedećim druženjima i drugom „hibridnom danu“ koji će se održati 18.4. u Zagrebu, a kroz svibanj u Puli, Splitu i Osijeku.
Zanimljivosti sa prvog hibridnog dana
Uvodno predavanje o hibridnoj tehnologiji i dostupnosti hibridnih modela u prodaji. Pitanja nije nedostajalo, na što je stručnjak za hibridna vozila i trener hibridne vožnje, Sandi Štukelj iz Toyote odgovorio na zadovoljstvo svih prisutnih.
/
Dok su jedni vozili razne modele na poligonu, drugi su imali još poneko pitanje o hibridnom sklopu ispod lima.
/
Toyota Auris Hybrid: kompaktne dimenzije za hibridni pogon iz Priusa. Mnogi su nakon vožnje primijetili vrlo izravan upravljač, uglađenost i dinamičnost u zavojima te bogatu opremu.
/
Prius je sve započeo: prvi hibridni model pojavio se daleke 1997. godine, a aktualni je izdanje treće generacije nakon redizajna. Sljedeće četvrta generacija Priusa očekuje se do kraja 2016. godine.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.