Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

7 razloga zašto kupiti Toyotin hibrid

Dopustite da vam predstavimo 7 konkretnih razloga zašto je upravo Toyotin hibrid idealan automobil za vas...

S više od 7 milijuna prodanih primjeraka do rujna prošle godine, Toyotina hibridna vozila već samo time imaju najbolju preporuku za kupnju. No, što ako se prvi puta susrećete s našom hibridnom tehnologijom i dvoumite oko kupnje?
1. Simbioza goriva i električne energije
Kod hibridnog vozila uživate u prednostima oba motora, konvencionalnog s unutarnjim izgaranjem i elektromotora. U gradu do izražaja dolazi elektromotor i potpuno nečujno kotrljanje uskim cestama između semafora do brzina od oko 50 km/h, kada je potrošnja goriva i emisija CO2 jednaka nuli.
Pri većim brzinama u igru uskače benzinski motor (postoje i dizelski hibridi) te preuzima posao glavnog pogona u trenucima kad je elektromotor savladao najveće opterećenje - pokretanje vozila i preskakanje prva tri stupnja prijenosa, gdje je inače potrošnja goriva najveća.
Na taj način standardni motor ima mnogo lakši posao i troši od 40 % do 60 % manje goriva u režimu vožnje. Stoga autonomija od 'svega' 2 do 3 km na potpuno električni pogon je sasvim dovoljna za značajne uštede goriva, a uvijek ćete krenuti na struju, osim ako od pogonskog sustava ne iziskujete maksimum.
/
2. Sustav regenerativnog punjenja baterije
Kod standardnih hibrida podrazumijeva se da ne punite bateriju, niti postoji mogućnost vanjskog priključka baterije s električnom mrežom. Takvi hibridni sustavi dolaze s regenerativnim punjenjem baterije, koja se nadopunjuje električnom energijom uslijed kočenja i kada radi benzinski motor.
Druga opcija su plug-in hibridi koji imaju opciju punjenja baterije (tu su u pitanju mnogo veći sklopovi baterija, s većom autonomijom) gdje je primarni pogon elektromotor, a benzinac radi isključivo kao pomoćni te pokreće generator.
/
3. Pouzdanost
Više elektronike, dva motora i baterija, elementi koje hrvatski mentalitet nerijetko procjeni kvarljivima. Koliko ste samo puta čuli komentar - što kad se to počne kvariti!
Elektronika je uvijek bila boljka u automobilima i krivac za najčešće kvarove, no danas se koriste računalni softveri koji se nadograđuju kao vaši pametni telefoni ili računala, skidanjem potrebnih zakrpa i njihovim instaliranjem. Stoga zaboravite na raskopavanje automobila kako bi se došlog do nekog releja!
Softveri koji upravljaju radom hibridnog sustava dovedeni su do savršenstva tokom godina razvoja ovih vozila, a samo Toyota ima tradiciju dulju od  17 godina u stvaranju hibrida i njihovog sustava upravljanja.
/
Dva motora, jedan je provjereni s unutarnjim izgaranjem, kojeg može servisirati svaki ovlašteni serviser Toyote, a drugi je elektromotor s jednim pokretnim dijelom (rotorom), koji inače slovi kao najpouzdaniji mehanički sklop na svijetu.
Baterija najčešće dolazi s jamstvom od 10 godina, odnosno najčešće za čitav vijek posjedovanja automobila te nije predviđena zamjena baterije u tom periodu. Najčešće se radi o nikal-metal-hidridnim baterijama, a mogu se pronaći i litij-ionske baterije, veći sklopovi istih baterija koje inače koristite u svojim prijenosnim računalima ili mobitelima.
/
Prema izvješću njemačkog TÜV-a (Technischer Überwachungsvereine), organizacije za tehnički pregled vozila, na temelju 8.100.000 tehničkih pregleda, upravo je Toyotin Prius proglašen najpouzdanijim vozilom u kategoriji do pet godina starosti!

Kako radi hibrid?

Video

4. Ekologija
Većina ljudi u svakodnevnoj praksi vožnje automobila ne razmišlja o ekologiji, no posjedovanjem hibrida doprinosite toj, svakim danom sve važnijoj stavci koja se veže uz promet.
Ekologija se odnosi na smanjenu potrošnju goriva, manju potražnju za gorivom kako će broj hibridnih automobila s vremenom rasti i, najvažnije danas, manje emisije štetnih plinova. Kada sve to zbrojite i pridodate samozadovoljstvo iz spoznaje da manje zagađujete okoliš, ekologija postaje izuzetno važan faktor koji opravdava kupnju hibridnog automobila.
Spomenimo da su razvijeni i posebni programi recikliranja starih NiMH baterija, potpuno u skladu s najstrožim europskim i svjetskim ekološkim normama.
/
5. Troškovi
U pravilu su hibridi skuplji od konvencionalnih vozila zbog skupocjene tehnologije izrade baterije i naprednog hibridnog sklopa. Iako postoje pohvalni primjeri gdje je hibridni model gotovo cjenovno izjednačen s dizelom, u većini slučajeva uvijek više plaćate za hibrid.
Međutim, jednostavnom matematikom kroz uštedu goriva i troškova pri registraciji u godinama posjedovanja automobila (više kombinirane snage iz manjeg obujma motora), vjerojatno svaki hibrid će vam se u konačnici isplatiti.
Također imajte na umu da svako hibridno vozilo često dolazi s bogatijim listama opreme ili je top model u ponudi.
/
6. Jednostavnost korištenja
To što se ispod lima događa prava znanost, vama kao vozaču ne treba diploma strojarstva da biste upravljali hibridnim automobilom.
Elektronika sve odrađuje - kada se uključuje elektromotor, kada uskače benzinac te kako se puni baterija, a hibridi najčešće stižu s automatskim mjenjačima (Toyota i Lexus koriste izvrsne, još ugodnije CVT bezstupanjske mjenjače) i upravljati s njima je lakše nego s običnim automobilom koji ima ručni mjenjač.
/
7. Državni poticaji za eko vozila
Uz sve navedeno, država je prošle i ove godine subvencionirala kupnju novih eko vozila, što znači da ste za kupnju svog hibrida mogli dobiti 30.000 kuna na tekući račun, odnosno čak 50.000 kuna ukoliko se odlučite za plug-in hibridnu varijantu Priusa. Ovogodišnji poticaji su važili do 17.04.2015.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.