Besplatno isprobajte Toyotu
Sastavite svoju Toyotu
Cjenici i katalozi
Pronađite Toyotinog partnera
Moja Toyota

Upoznajte Toyotine hibride

Auris hibrid

Ugođaj vožnje koji se može poistovjetiti s potpuno električnim automobilom i sva praktičnost standardnog Aurisa uz iznimnu pouzdanost, a s državnim poticajem od 30.000 kuna je praktički bez konkurencije.

Novi model Aurisa je u dolasku – očekujemo ga na hrvatskom tržištu do lipnja ove godine, no to ne znači da još uvijek aktualan model nije zanimljiv za razmatranje.
Zašto? Izuzev što dolazi s vrlo štedljivom i naprednom hibridnom tehnologijom, koja se ujedno i ugodno vozi – upravo je hibridni Auris best buy hibrid iz game, zbog omjera uloženo/dobiveno i pogonskog sklopa iz nešto skupljeg Priusa. Samo u pogledu opreme, hibridni Auris donosi: automatsku klimu, Bluetooth, kameru za vožnju unatrag, USB, upadljive alukotače, LED dnevna svjetla itd.
I dizajnom automobil izgleda dobro, posebno sprijeda gdje se ističe oštrim linijama i upadljivom njuškom s plavičastim logotipom marke. S druge strane lima, dizajn kabine traži kraće privikavanje, no praktičnost nije zapostavljena - sve je nadohvat ruke i vozačka pozicija je odlična, kao i osjećaj za laganim volanom.
/
Niste iskoristili poticaje? Ni po punoj cijeni ovako opremljen hibridni Auris nije skup za sve ono što nudi
Ispod prednjeg poklopca surađuju 1,8-litreni benzinac sa 99 KS i sinkroni izmjenični elektromotor s permanentnim magnetima, koji na raspolaganju ima 60 kW (82 KS) i 207 Nm momenta od samog starta (kombinirana snaga je 136 KS). Ispod drugog reda sjedala smještena je baterija, nikal-metal-hidridna s 28 modula, odnosno 168 ćelija pojedinačnog napona od 1,2 V. Dovoljno je da pri svakom stajanju motor ne radi, a zatim da pri kretanju i linearnom ubrzavanju do 40 ili 50 km/h idete na struju.
Zamislite to ovako: motor troši najviše goriva u klasičnoj prvoj i drugoj brzini, pa čak i u trećoj, a u Aurisu sve te 'cikluse' odrađujete na struju i dalje ste u normalnoj vožnji, te uživate u prednostima bezstupanjskog CVT mjenjača. 
Zbog takvog načina vožnje nagrađeni ste i malim brojkama potrošnje goriva, koje čak i najštedljiviji dizelaši teško mogu oboriti, posebice u gradu. Prosječno smo trošili između 3,5 i 4,5 l/100 km, s time da u gradu manje troši nego na otvorenoj cesti zbog vožnje na struju do 50 km/h. I ne zaboravimo, pouzdanost je još nešto čime se ističe ovakav Auris, a s tim možete mirno spavati, uz Toyotinih 5 godina jamstva bez ograničenja.

Auris hibrid

Video

Toyota Auris hibrid
Početna cijena: 161.900 kuna
Opcije modela: Luna, Style i Sol
Kombinirana izlazna snaga: 136 KS
Ubrzanje do 100 km/h: 10,9 sekundi
Maksimalna brzina: 180 km/h
Prosječna potrošnja goriva: 4,8 l/100 km**
Emisija CO2: 84 g/km
Obujam prtljažnika: 360 litara
Gume: 225/45 R17
/
Teško je sakriti izraz zadovoljstva na licu tijekom vožnje hibridnog Aurisa. Oduševljava ugodom, malom potrošnjom i tihim radom, a ujedno vraća bogatom opremom za dobru cijenu
/
Upadljivi 16" kotači i agresivna njuška s LED dnevnim svjetlima - Auris sprijeda izgleda jako dobro
/
U bogatoj opremi nalazi se i vrlo praktična kamera s prikazom za vožnju unatrag
/
Ugodni hibridni instrumenti djeluju futuristički i podižu ukupan dojam boravka u Aurisu Hybrid
/

Pročitajte više o Toyota hibridima

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK