Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

Upoznajte Toyotine hibride

Auris hibrid

Ugođaj vožnje koji se može poistovjetiti s potpuno električnim automobilom i sva praktičnost standardnog Aurisa uz iznimnu pouzdanost, a s državnim poticajem od 30.000 kuna je praktički bez konkurencije.

Novi model Aurisa je u dolasku – očekujemo ga na hrvatskom tržištu do lipnja ove godine, no to ne znači da još uvijek aktualan model nije zanimljiv za razmatranje.
Zašto? Izuzev što dolazi s vrlo štedljivom i naprednom hibridnom tehnologijom, koja se ujedno i ugodno vozi – upravo je hibridni Auris best buy hibrid iz game, zbog omjera uloženo/dobiveno i pogonskog sklopa iz nešto skupljeg Priusa. Samo u pogledu opreme, hibridni Auris donosi: automatsku klimu, Bluetooth, kameru za vožnju unatrag, USB, upadljive alukotače, LED dnevna svjetla itd.
I dizajnom automobil izgleda dobro, posebno sprijeda gdje se ističe oštrim linijama i upadljivom njuškom s plavičastim logotipom marke. S druge strane lima, dizajn kabine traži kraće privikavanje, no praktičnost nije zapostavljena - sve je nadohvat ruke i vozačka pozicija je odlična, kao i osjećaj za laganim volanom.
/
Niste iskoristili poticaje? Ni po punoj cijeni ovako opremljen hibridni Auris nije skup za sve ono što nudi
Ispod prednjeg poklopca surađuju 1,8-litreni benzinac sa 99 KS i sinkroni izmjenični elektromotor s permanentnim magnetima, koji na raspolaganju ima 60 kW (82 KS) i 207 Nm momenta od samog starta (kombinirana snaga je 136 KS). Ispod drugog reda sjedala smještena je baterija, nikal-metal-hidridna s 28 modula, odnosno 168 ćelija pojedinačnog napona od 1,2 V. Dovoljno je da pri svakom stajanju motor ne radi, a zatim da pri kretanju i linearnom ubrzavanju do 40 ili 50 km/h idete na struju.
Zamislite to ovako: motor troši najviše goriva u klasičnoj prvoj i drugoj brzini, pa čak i u trećoj, a u Aurisu sve te 'cikluse' odrađujete na struju i dalje ste u normalnoj vožnji, te uživate u prednostima bezstupanjskog CVT mjenjača. 
Zbog takvog načina vožnje nagrađeni ste i malim brojkama potrošnje goriva, koje čak i najštedljiviji dizelaši teško mogu oboriti, posebice u gradu. Prosječno smo trošili između 3,5 i 4,5 l/100 km, s time da u gradu manje troši nego na otvorenoj cesti zbog vožnje na struju do 50 km/h. I ne zaboravimo, pouzdanost je još nešto čime se ističe ovakav Auris, a s tim možete mirno spavati, uz Toyotinih 5 godina jamstva bez ograničenja.

Auris hibrid

Video

Toyota Auris hibrid
Početna cijena: 161.900 kuna
Opcije modela: Luna, Style i Sol
Kombinirana izlazna snaga: 136 KS
Ubrzanje do 100 km/h: 10,9 sekundi
Maksimalna brzina: 180 km/h
Prosječna potrošnja goriva: 4,8 l/100 km**
Emisija CO2: 84 g/km
Obujam prtljažnika: 360 litara
Gume: 225/45 R17
/
Teško je sakriti izraz zadovoljstva na licu tijekom vožnje hibridnog Aurisa. Oduševljava ugodom, malom potrošnjom i tihim radom, a ujedno vraća bogatom opremom za dobru cijenu
/
Upadljivi 16" kotači i agresivna njuška s LED dnevnim svjetlima - Auris sprijeda izgleda jako dobro
/
U bogatoj opremi nalazi se i vrlo praktična kamera s prikazom za vožnju unatrag
/
Ugodni hibridni instrumenti djeluju futuristički i podižu ukupan dojam boravka u Aurisu Hybrid
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.