Besplatno isprobajte Toyotu
Sastavite svoju Toyotu
Cjenici i katalozi
Pronađite Toyotinog partnera
Moja Toyota

Upoznajte Toyotine hibride

Yaris hibrid

Novi redizajnirani Yaris u hibridnom izdanju troši oko 4 litre, vozi se uglađeno poput modela iz klase iznad zahvaljujući automatskom CVT mjenjaču, a sada također izgleda kao svaki drugi benzinski ili dizelski model Yarisa.

Za razliku od modela prije redizajna, koji je dizajnerski drukčije izgledao u odnosu na svoju benzinsku i dizelsku braću, novi model hibridnog Yarisa je istovjetan ostalim modelima iz ponude – i u tome nema ništa loše. Hibrid se ističe karakteristično plavičastim logotipom i oznakama hibrida, a u ovako upadljivoj plavoj boji izgleda itekako privlačno. Kao jedan eko-automobil, savršeno mu pristaje pomalo agresivan stav, a u najbogatijem izdanju opreme Sport stiže i s atraktivnim LED dnevnim i većim aluminijskim kotačima.
U praksi, hibridnom Yarisu mane se teško pronalaze. U kabini je među prostranijima u segmentu, a svaka površina prekrivena je mekanijim i kvalitetnijim materijalima, a u središnjoj konzoli sada je smješten veći 7-inčni ekran Toyota Touch 2 multimedijalnog sustava. Bez sumnje, jedan od najbržih i najboljih infotainment sustava u klasi, koji stiže kao serija već od druge razine opremljenosti.
/
/
Jednom kad bešumno krenete s mjesta - drugi "obični" automobili, osim isključivo električnih, nekako su bezveze - a taj dojam je još izraženiji kada nakon cjelodnevnog guranja gradskim gužvama i vožnjama "kreni-stani" putno računalo pokazuje prosjek potrošnje od svega 4,0 do 4,5 l/100 km, u najgorem slučaju 4,9 litara - štedljivcima sreći nema kraja.
S druge strane, realno je očekivati nešto veće brojke potrošnje pri nižim (čitaj zimskim) temparaturama, naročito ukoliko odmah kad ga pokrenete tražite maskimum od grijanja. Tada će trošiti u pravilu oko 5 l/100 km, što je i dalje štedljivije i od najštedljivijeg dizelaša u gradskim sredinama.
/
U jednoj od naših sljedećih tema pisat ćemo o pravilnoj ekonomičnoj vožnji, kako izvući maksimum iz hibrida, a pri tome ne biti smetalo na cesti. Usto, automobil se vozi bez trzaja i vibracija, s trenutnim prebacivanjem s električnog pogona na benzinski ‒ čemu ponajviše doprinosi odličan CVT mjenjač. Također, s kombiniranih 100 KS je ujedno najjači model Yarisa u ponudi i daleko od sporog, a ne mora biti ni dosadan. Upravljač je izravniji, a osjećaj na papučici kočnice ulijeva samopuzdanje i u agresivniju vožnju.
/

Ako želite isprobati mogućnosti novoga Yarisa hibrida, testirati potrošnju u različitim uvjetima te uvjeriti se u praktičnost kabine i mogućnosti bogate opreme, predbilježite se za besplatne probne vožnje i uživajte – sigurni smo da nećete ostati ravnodušni.

Toyota Yaris hibrid
Početna cijena: 124.500 kuna
Opcije modela: Luna, Sol, Sol+ i Sport
Kombinirana izlazna snaga: 100 KS
Ubrzanje do 100 km/h: 11,8 sekundi
Maksimalna brzina: 165 km/h
Prosječna potrošnja goriva: 4,2 l/100 km*
Emisija CO2: 75 g/km
Obujam prtljažnika: 286 litara
Gume: 175/65 R15
 
* Brojke navedene prosječne potrošnje su stvarno izmjerene u pretežno gradskom prometu.
/

Pročitajte više o Toyota hibridima

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK