Besplatno isprobajte Toyotu Sastavite svoju Toyotu Cjenici i katalozi Pronađite Toyotinog partnera Moja Toyota

Upoznajte Toyotine hibride

Yaris hibrid

Novi redizajnirani Yaris u hibridnom izdanju troši oko 4 litre, vozi se uglađeno poput modela iz klase iznad zahvaljujući automatskom CVT mjenjaču, a sada također izgleda kao svaki drugi benzinski ili dizelski model Yarisa.

Za razliku od modela prije redizajna, koji je dizajnerski drukčije izgledao u odnosu na svoju benzinsku i dizelsku braću, novi model hibridnog Yarisa je istovjetan ostalim modelima iz ponude – i u tome nema ništa loše. Hibrid se ističe karakteristično plavičastim logotipom i oznakama hibrida, a u ovako upadljivoj plavoj boji izgleda itekako privlačno. Kao jedan eko-automobil, savršeno mu pristaje pomalo agresivan stav, a u najbogatijem izdanju opreme Sport stiže i s atraktivnim LED dnevnim i većim aluminijskim kotačima.
U praksi, hibridnom Yarisu mane se teško pronalaze. U kabini je među prostranijima u segmentu, a svaka površina prekrivena je mekanijim i kvalitetnijim materijalima, a u središnjoj konzoli sada je smješten veći 7-inčni ekran Toyota Touch 2 multimedijalnog sustava. Bez sumnje, jedan od najbržih i najboljih infotainment sustava u klasi, koji stiže kao serija već od druge razine opremljenosti.
/
/
Jednom kad bešumno krenete s mjesta - drugi "obični" automobili, osim isključivo električnih, nekako su bezveze - a taj dojam je još izraženiji kada nakon cjelodnevnog guranja gradskim gužvama i vožnjama "kreni-stani" putno računalo pokazuje prosjek potrošnje od svega 4,0 do 4,5 l/100 km, u najgorem slučaju 4,9 litara - štedljivcima sreći nema kraja.
S druge strane, realno je očekivati nešto veće brojke potrošnje pri nižim (čitaj zimskim) temparaturama, naročito ukoliko odmah kad ga pokrenete tražite maskimum od grijanja. Tada će trošiti u pravilu oko 5 l/100 km, što je i dalje štedljivije i od najštedljivijeg dizelaša u gradskim sredinama.
/
U jednoj od naših sljedećih tema pisat ćemo o pravilnoj ekonomičnoj vožnji, kako izvući maksimum iz hibrida, a pri tome ne biti smetalo na cesti. Usto, automobil se vozi bez trzaja i vibracija, s trenutnim prebacivanjem s električnog pogona na benzinski ‒ čemu ponajviše doprinosi odličan CVT mjenjač. Također, s kombiniranih 100 KS je ujedno najjači model Yarisa u ponudi i daleko od sporog, a ne mora biti ni dosadan. Upravljač je izravniji, a osjećaj na papučici kočnice ulijeva samopuzdanje i u agresivniju vožnju.
/

Ako želite isprobati mogućnosti novoga Yarisa hibrida, testirati potrošnju u različitim uvjetima te uvjeriti se u praktičnost kabine i mogućnosti bogate opreme, predbilježite se za besplatne probne vožnje i uživajte – sigurni smo da nećete ostati ravnodušni.

Toyota Yaris hibrid
Početna cijena: 124.500 kuna
Opcije modela: Luna, Sol, Sol+ i Sport
Kombinirana izlazna snaga: 100 KS
Ubrzanje do 100 km/h: 11,8 sekundi
Maksimalna brzina: 165 km/h
Prosječna potrošnja goriva: 4,2 l/100 km*
Emisija CO2: 75 g/km
Obujam prtljažnika: 286 litara
Gume: 175/65 R15
 
* Brojke navedene prosječne potrošnje su stvarno izmjerene u pretežno gradskom prometu.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.