Internetske usluge MyT

Život je jednostavniji kada ste povezani.

U vozilu ili izvan njega, možete zadržati potpunu kontrolu nad svojom Toyotom uz MyT, potpuno novi niz internetskih usluga dostupnih kroz aplikaciju za pametni telefon MyT i MyT Multimedija na zaslonu na vašoj armaturnoj ploči—osmišljenih da bi vaša vožnja bila sigurnija i zabavnija.

Aplikacija MyT

Zadržite kontrolu nad svojom Toyotom sa svog pametnog telefona.


Koristeći aplikaciju MyT na svom pametnom telefonu, kamo god išli, možete komunicirati sa svojim automobilom. Planirati putovanja od kuće, pronaći svoj automobil, optimizirati svoju vožnju, primati analitiku vozača i obavijesti o održavanju vozila.

/
Share to car (Pošalji u automobil)

Jednostavan način planiranja vaših putovanja
Planirajte putovanje iz udobnosti svog doma ili u hodu pomoću aplikacije MyT, zatim pošaljite lokaciju izravno u navigacijski sustav vaše Toyote i tako si polazak na putovanje učinite jednostavnijim

/
Service Reminders (Podsjetnik za servis)

Nemojte nikada više propustiti redovni servis
MyT vam pomaže da sačuvate performanse vaše Toyote na najvišoj razini zahvaljujući podsjetnicima za servis na temelju stvarne kilometraže vašeg vozila, kako nikada više ne biste propustili redovni servis.

/
Car to door (Od auta do vrata)

Od auta do vrata je funkcija koja vam omogućava prijenos dijela vašeg putovanja s navigacijskog sustava u automobilu na vaš pametni telefon.
* dostupan ako je vozilo opremljeno navigacijskim uređajem

/
Driving data (Podaci o vožnji)

MyT aplikacija djeluje kao zapisnik podataka o vozilu i omogućuje vam da pogledate prošle informacije o vožnji.

 

Kliknite niže kako biste preuzeli aplikaciju MyT.

MyT Multimedija

Intuitivni navigacijski sustav i sustav za zabavu u automobilu.


MyT Multimedija se odlikuje navigacijom u stvarnom vremenu, upozorenjima za kamere za mjerenje brzine, položajem benzinskih crpki, kao i POI (Point Of Interest - Točke interesa). MyT Multimedija uključuje i podršku za Apple CarPlay i Android Auto, koji vam omogućavaju povezivanje, reprodukciju glazbe i korištenje omiljenih aplikacija na pametnom telefonu preko zaslona na armaturnoj ploči.
 

Prometne obavijesti u stvarnom vremenu

Izračunava vašu rutu na temelju prometne situacije u stvarnom vremenu.
Budite uvijek informirani o prometnoj situaciji na putu do svog odredišta. Navigacijski sustav u vašem automobilu će se prilagoditi odvijanjima na cesti i predložiti alternativne puteve, sukladno vašim željama.  

POI car
Point of Interest (Točka interesa)

Što god vas zanimalo, pronađite to brže uz POI.
Uz našu tražilicu POI, na bazi Googlea, uvijek ćete pronaći svježe informacije o svemu što se nudi oko vas.  

Aplikacija MyT
Benzinske crpke

Pronalazak benzinske crpke nikad nije bio jednostavniji.
Pronađite benzinske crpke na temelju svojih želja — bila to cijena ili određeni dobavljač čiju karticu za gorivo imate. Možete odabrati točenje goriva na svom odredištu, usput ili gdjegod blizu vašeg trenutnog položaja.  

Aplikacija MyT
Parkiranje

Pronađite parkiralište u blizini, na vašem odredištu ili usput.
Odaberite što vam odgovara, ovisno o cijeni, upravitelju parkirališta ili njegovoj udaljenosti od vašeg trenutnog položaja.  

Aplikacija MyT
Vremenske prilike

Budite korak ispred vremenskih prilika.
Provjerite trenutne vremenske prilike, kao i prognozu za svoje odredište na temelju vremena dolaska. Možete čak odrediti svoje omiljene lokacije kako biste uvijek znali kakvo je tamo vrijeme.  

Aplikacija MyT
Integracija pametnog telefona

Uz podršku za Apple CarPlay i Android Auto.
Ostanite povezani dok ste u svojoj Toyoti uz Apple CarPlay i Android Auto. Možete povezati svoj pametni telefon, reproducirati glazbu i koristiti svoje omiljene aplikacije za pametni telefon preko zaslona na armaturnoj ploči.  

Učestala pitanja

Vožnja u Toyoti nikada nije bila bolja, a uz internetske usluge MyT iskustvo postaje još ugodnije, pa ste uvijek opušteni i imate punu kontrolu, kamo god vas vožnja odvela.

Tehnologija ne mora biti zastrašujuća. Imamo odgovor na sva vaša pitanja u vezi internetskih usluga MyT.

Uz internetske usluge MyT vaš automobil nezamjetno komunicira s vanjskim svijetom. Možete voziti učinkovitije i inteligentnije. Učinili smo sve da sustav bude čim jednostavniji i intuitivniji u korištenju, ali sigurni smo da ćete imati pitanja. S veseljem ćemo odgovoriti na njih.

Internetske usluge MyT

Što su internetske usluge MyT?

Internetske usluge MyT se sastoje od aplikacije MyT i MyT Multimedije. Svaki od ovih sustava sadrži niz funkcionalnosti koje čine vašu vožnju sigurnijom i zabavnijom, u vašem vozilu ili izvan njega.

Aplikacija MyT vam omogućava komunikaciju s vašim automobilom, gdje god bili. Možete planirati vožnje, locirati svoj parkirani automobil, te provjeriti kada je na rasporedu sljedeći servis vašeg automobila. Funkcija poduke o hibridnoj vožnji (Hybrid Coaching) analizira vašu vožnju i govori vam kako možete smanjiti potrošnju goriva u vožnji vašeg hibrida.

MyT Multimedia vam omogućava povezivanje vašeg pametnog telefona (kompatibilnog s iOS i Android) s vašim automobilom*. Možete koristiti svoje omiljene aplikacije, kao na primjer Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps i Waze, u automobilu i upravljati njima putem Siri Voice Assist ili OK Google. MyT Multimedia vam omogućava i pristup korisnim informacijama kao što su prometna upozorenja u stvarnom vremenu i upozorenja za kamere za mjerenje brzine, te vam omogućava traženje točaka interesa (POI) u navigacijskom sustavu. *za kompatibilne modele

Zašto da izradim korisnički račun MyT?

Uz korisnički račun MyT možete upravljati svojim multimedijskim sustavom te primati korisne uvide u svoj automobil putem aplikacije MyT i portala za stranke My Toyota.

Koja je razlika između aplikacije MyT i portala za stranke My Toyota?

Isti pristupni podaci vam omogućavaju pristup aplikaciji MyT i portalu za stranke My Toyota.   

Aplikacija MyT vam omogućava korištenje sljedećih internetskih usluga MyT:   

• Find My Car 
• Send-to-Car
• Car-to-Door 
• Poduka o hibridu      
• Analitika vožnje        
• Naručivanje na servis
• Podsjetnici za servis
• Povijest održavanja 

Portal za stranke My Toyota vam daje podrobne podatke o vašem automobilu i omogućava vam kupnju i praćenje održavanja. Na portalu su dostupne sljedeće usluge:

• Povijest kupnje automobila, podaci o vlasništvu automobila te praćenje narudžbe
• Send-to-Car
• Naručivanje na servis
• Podsjetnici za servis
• Povijest održavanja
• Podaci o vozilu
• Upute za rukovanje
• Osvježavanje karata  
• Uređivanje postavki profila

Mogu li koristiti internetske usluge MyT u nekoj drugoj Toyoti?

Aplikacija MyT je povezana s brojem šasije vozila (VIN) i vlasnikom vozila, pa ćete aplikaciju moći koristiti samo u tom automobilu.

MyT Multimediju možete koristiti u nekoj drugoj Toyoti, ukoliko je aktivirana i još uvijek u razdoblju važenja.

Mogu li drugi članovi moje obitelji koristiti internetske usluge MyT?

Korištenje aplikacije internetskih usluga MyT je ograničeno na vlasnika automobila, ali broj šasije (VIN) je moguće dodati na više korisničkih računa.

MyT Multimediju može koristiti svatko tko vozi taj automobil.

Imam automobil koji bi trebao raspolagati internetskim uslugama MyT Connected Services, ali mislim da nisu aktivirane. Što da radim?

Internetske usluge MyT se sastoje od aplikacije MyT i MyT Multimedije. Ove usluge imaju zasebne funkcionalnosti i potrebno ih je zasebno aktivirati.

Ako niste sigurni jesu li vaše internetske usluge MyT aktivirane, krenite na aplikaciju MyT. Kliknite na ikonu kotača koja se nalazi u gornjem desnom kutu početnog prikaza. Krenite na „Settings“ (Postavke) i odaberite jezičac „Car“. Ako vidite poruku „Activate connected services“ (Aktivirajte internetske usluge), to znači da još nisu aktivirane. Trebat ćete posjetiti Toyota partnera kako biste aktivirali internetske usluge MyT App.

Brzi način za provjeru jesu li internetske usluge MyT uključene je da provjerite jesu li podaci o vašoj zadnjoj vožnji prikazani na početnom prikazu aplikacije.

Za aktivaciju internetskih usluga online navigacije MyT Multimedia, spojite svoj pametni telefon s automobilom, koristeći Bluetooth ili Wi-Fi povezivanje, zatim kliknite na jezičac „Setup“. Nakon toga, kliknite na jezičac „Online“, zatim jezičac „Toyota Online“ te odaberite neki postojeći korisnički račun. Unesite svoje korisničke podatke za MyT. Unosom svojih podataka ćete pokrenuti 3 godine besplatne usluge. Datum isteka važenja pretplate za MyT Multimedia možete provjeriti na portalu za stranke My Toyota.

Ako nemate korisnički račun, možete ga izraditi izravno u svom automobilu, tako da odaberete opciju „New Account“.

Kako mogu promijeniti svoju lozinku za MyT?

Možete promijeniti svoju lozinku u aplikaciji MyT. Nakon što kliknete na ikonu kotača koja se nalazi u gornjem desnom kutu početnog prikaza, kliknite na izbornik „Settings“. Odaberite promjenu lozinke i upišite važeću i novu lozinku. Zatim potvrdite novu lozinku i spremite.

Ako zaboravite svoju lozinku možete zatražiti novu na prikazu za prijavu, unosom svoje adrese e-pošte.

Aplikacija MyT

Koje platforme podržavaju aplikaciju MyT?

Aplikacija MyT radi i na iOS, kao i na Android uređajima.

Jesu li internetske usluge  MyT dostupne za moj automobil?

Internetske usluge MyT su dostupne na sljedećim automobilima Toyota:

• Novi RAV4 (od proizvodnje studeni 2018. nadalje)
• Nova Corolla H/B i Touring Sports (od proizvodnje siječanj 2019. nadalje)
• Novi Camry (od proizvodnje siječanj 2019. nadalje)
• Novi C-HR (od proizvodnje listopad 2019. nadalje).

 Koliko koštaju ove usluge?

Internetske usluge MyT su uključene prilikom kupnje bilo koje Toyote kompatibilne s internetskim uslugama MyT, kroz razdoblje od 10 godina.

Kako mogu promijeniti svoju lozinku za MyT?

Ne. Internetske usluge MyT su povezane s brojem šasije (VIN) automobila i vlasnikom automobila. Internetskim uslugama je moguće pristupiti samo s jednog korisničkog računa.

Koliko dugo ostaju internetske usluge MyT aktivne?

Internetske usluge povezane s aplikacijom MyT će biti u funkciji 10 godina. Toyota će pokrivati troškove podatkovnog prometa koji se potroši za pružanje internetskih usluga tijekom 10 godina, ali aplikacija MyT će biti u funkciji i bez internetskih usluga.

Što ako kupim rabljenu Toyotu? Jesu li internetske usluge  MyT dostupne?

Ako kupite rabljenu Toyotu koja podržava internetske usluge MyT, posjetite Toyota partnera kako biste potvrdili da ste vlasnik tog automobila. Nakon toga ćete moći aktivirati internetske usluge MyT App.

Gdje mogu pronaći broj verzije aplikacije MyT instalirane na mom telefonu?

Za provjeru broja verzije na:

       iPhone: otvorite „Settings“, krenite na „General“ i „Usage“. U poglavlju „Storage“, odaberite aplikaciju MyT kako biste provjerili broj verzije.

       Android: otvorite „Settings“ i dotaknite „Apps & Notifications“. Krenite na popis instaliranih aplikacija na vašem uređaju. Na prikazu popisa aplikacija, odaberite aplikaciju MyT kako biste provjerili broj verzije.

Preporučujemo vam da uključite automatsko osvježavanje aplikacije MyT. Neprestano dodajemo nove funkcionalnosti.

Kako mogu preuzeti aplikaciju MyT?

Krenite na iOS App Store ili Google Play Store i potražite „Toyota MyT App“. Zatim preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.

Kako mogu izraditi korisnički račun?

Izradite korisnički račun izravno u aplikaciji MyT i upišite tražene osobne podatke.

Zatim ćete trebati aktivirati svoj korisnički račun putem aktivacijske e-pošte koju ćete dobiti, nakon čega ćete moći koristiti sve funkcije aplikacije MyT. Povrh toga, Toyota partner vas mora registrirati kao vlasnika automobila da biste mogli koristiti internetske usluge.

Kako mogu aktivirati internetske usluge MyT App za svoj automobil?

Na početnom prikazu kliknite na ikonu kotača koja se nalazi u gornjem desnom kutu. Krenite na „Settings“ (Postavke) i odaberite jezičac „Car“.
Kliknite na “Activate connected services”.

• Ako primite poruku „connecting“ moći ćete koristiti internetske usluge nakon što napravite 2 vožnje svojim automobilom, brzinom većom od 10km/h.
• Ako primite poruku „please contact your Toyota dealer so they can help you complete the process“ (obratite se Toyota partneru radi pomoći u dovršavanju postupka), morat ćete posjetiti Toyota partnera radi potvrde vlasništva.
Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

Zašto mi je stigla poruka „go to your retailer“ (posjetite Toyota partnera) u aplikaciju MyT?

Ako primite poruku „Please go to your retailer“ (Posjetite Toyota partnera) u aplikaciji MyT prilikom pokušaja aktivacije internetskih usluga MyT, to znači da, u trenutku naručivanja, vaša adresa e-pošte nije bila postavljena kao adresa e-pošte vlasnika automobila. Morat ćete posjetiti Toyota partnera kako biste potvrdili vlasništvo.

Aplikacija MyT javlja da trebam pričekati da aktivacija bude provedena, čak i nakon prihvaćanja svih pravila privatnosti.

Kako biste dovršili svoju aktivaciju, trebat ćete napraviti 2 vožnje brzinom većom od 10 km/h. Nakon toga, internetske usluge MyT će biti aktivirane i vidljive u aplikaciji.

Kada mogu pristupiti internetskim uslugama MyT App?

Možete im pristupiti u bilo kojem trenutku. Podaci o automobilu se šalju u aplikaciju nakon zaustavljanja motora. Moći ćete pregledavati pojedinosti vaše zadnje vožnje nakon isključivanja motora. Da bi bilo moguće slati podatke nužno je da imate signal, pa taj postupak možda neće biti moguć ispod zemlje.

Ne mogu pronaći sve moje vožnje u aplikaciji MyT. Gdje ih mogu pronaći?

Krenite na upravljačku ploču „Services“ i odaberite „Driving Analytics“ (Analitika vožnje). Odaberite jezičac „All Trips“ (Sve vožnje) kako biste vidjeli svoje prethodne vožnje, a zatim kliknite na neku vožnju kako biste pristupili analitiku za tu vožnju. Pojedinosti o zadnjoj vožnji možete pronaći i na ploči „Home“.

Funkcija Share to Car ne radi. Odredišta nisu prenesena u moj navigacijski sustav. Kako to mogu urediti?

Trebate unijeti svoje pristupne podatke za MyT u multimedijsku jedinicu u svom automobilu. Nakon toga ćete trebati povezati svoju multimediju s brojem šasije (VIN) svog vozila. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

Zatim trebate povezati Bluetooth, kako biste spojili automobil na internet. Nakon toga će funkcija Share to Car raditi. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

Moj automobil nije opremljen navigacijskim sustavom. Mogu li svejedno koristiti funkciju Share to Car?

Funkcija Share to Car zahtijeva ispravan rad navigacijskog sustava.

Kako radi funkcija Car to door?

Funkcija Car to door je dostupna na početnom prikazu aplikacije MyT. Ova funkcija je dostupna u navigacijskom sustavu u vašem automobilu, kada parkirate na mjestu koje nije vaše konačno odredište.

Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

Kako radi zaštita privatnosti?

Zaštita privatnosti (Privacy Mode) je dostupna na stranici „Settings“ (Postavke) aplikacije MyT. Sami je možete uključiti ili isključiti. Uključivanjem zaštite privatnosti, isključujete funkciju GPS pa ne možemo pratiti položaj vašeg automobila. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

 Što trebam učiniti ako prodam svoju Toyotu?

Izbrište taj automobil sa svog korisničkog računa MyT. Nemojte isključiti svoj korisnički račun, jer u budućnosti možete neki drugi Toyotin automobil dodati na račun. Nemojte zaboraviti novog vlasnika tog automobila da raspolaže internetskim uslugama MyT App.

Kako mogu isključiti internetske usluge MyT App?

Ako želite privremeno prekinuti internetske usluge MyT App, možete uključiti zaštitu privatnosti kako biste isključili funkciju GPS.

Ako želite trajno isključiti internetske usluge MyT, krenite na ikonu kotača u aplikaciji MyT. Odaberite „Settings“, zatim krenite na jezičac „Car“. Tamo možete trajno isključiti internetske usluge MyT.

Što ako uklonim broj šasije (VIN) automobila iz mog korisničkog računa MyT? Prestaju li usluge raditi?

Ako izbrišete broj šasije (VIN) s korisničkog računa, isključit ćete internetske usluge MyT.

Mogu li dobivati podatke kao što je razina goriva u spremniku? Ili, podatak o tome jesu li vrata zaključana?

Ova usluga još nije dostupna, ali neprestano radimo na tome da dodajemo još internetskih usluga na aplikaciju MyT. Redovito ćemo dopunjavati aplikaciju, pa vodite računa da redovito osvježavate aplikaciju. Najlakši način za to je uključivanje funkcije automatskog osvježavanja u App storeu.

MyT Multimedija

Što je MyT Multimedija i što nudi?

MyT Multimedia uključuje nekoliko navigacijskih online usluga, koje pružaju korisne podatke u stvarnom vremenu, kao što su prometne obavijesti i upozorenja za kamere za mjerenje brzine.

Ove funkcije zahtijevaju internetsku vezu. Morate spojiti svoj mobilni uređaj (koristeći wi-fi ili Bluetooth povezivanje) ili bilo koji wi-fi uređaj/mrežu na automobil.  

Svaka nova Toyota se isporučuje s 3 godine besplatnog osvježavanja karata za navigacijski sustav, kao i druge usluge kao što su:

• Real-Time Traffic (Prometne obavijesti u stvarnom vremenu)
• Coyote (gdje je dostupno) ili Cyclops
• Google Streetview (gdje je dostupno)
• Point of Interest (Točke interesa)
• Gorivo
• Parkiranje
• Vremenske prilike


Više pojedinosti o načinu aktivacije internetskih usluga online navigacije i načinu njihovog korištenja možete pronaći u našem vodiču s uputama. Umetnite poveznice na Kako aktivirati internetske usluge online navigacije i Kako koristiti internetske usluge online navigacije

MyT Multimedia sadrži i intergraciju s pametnim telefonom. To vam omogućava povezivanje vašeg pametnog telefona (kompatibilnog s iOS i Android) s vašim automobilom. Možete koristiti svoje omiljene aplikacije, kao na primjer Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps i Waze, u automobilu i upravljati njima putem Siri Voice Assist ili OK Google.

Neki modeli (novi C-HR, Yaris i AYGO, ovisno o razini opreme/opcijama (lokalizacija kompatibilnosti razine opreme prema odluci uvoznika), nova Supra*) su kompatibilni s Apple CarPlay i Android Auto.
* Kompatibilna samo s Apple CarPlay

Zašto trebam internetsku vezu za internetske usluge online navigacije MyT Multimedija? Na koji način se ona razlikuje od normalne navigacije?

Ugrađeni navigacijski sustav prima podatke s GPS satelita. MyT Multimedia treba imati online vezu radi primanja nužnih podataka za prometne obavijesti u stvarnom vremenu, Coyote (tamo gdje je dostupno), Google Streetview (tamo gdje je dostupno), vremenskim prilikama, gorivu i parkiranju te online pretraživanje POI.

Je li moj automobil kompatibilan s MyT Multimedijom?

Svi Toyotini modeli trenutno u prodaji raspolažu online navigacijskim uslugama. Međutim, AYGO i Supra imaju drugačiji niz internetskih usluga.

Integracija pametnog telefona je dostupna na nekim razinama opreme trenutne generacije modela Aygo, nekim razinama opreme trenutne generacije Yarisa, novoj Supri (radi samo s Apple CarPlay), i novom modelu C-HR proizvodnje nakon 19. listopada (lokalizacija kompatibilnosti razine opreme prema odluci uvoznika). Provjerite sa svojim Toyota partnerom kako biste provjerili je li integracija pametnog telefona dostupna.

Koliko košta MyT Multimedija?

Tijekom prve 3 godine (trajanje ovisi o odluci uvoznika) online navigacijske usluge MyT Multimedia su besplatne. Nakon toga, možete kupiti pretplatu. Naš paket brige o kartama uključuje sva naša osvježavanja karata i povezane online usluge, dok naš servisni paket uključuje funkcionalnosti online usluga. Pretplatu možete kupiti u našem e-Storeu. U e-Storeu provjerite najnovije cijene.

Što se događa nakon isteka moje 3 godine besplatne MyT Multimedije? Hoćete li me obavijestiti?

Putem zaslona multimedijskog sustava u automobilu ćete dobiti obavijest 30 dana prije isteka 3-godišnjeg razdoblja.
U e-Storeu možete obnoviti paket Map Care na 1 ili 3 godine. Prilikom obnavljanja našeg Service Packa, možete birati između 1, 2 ili 3 godine. U e-Storeu provjerite cijene.

Što je e-Store i gdje ga mogu pronaći?

Putem multimedijskog sustava možete pristupiti e-Storeu iz svog automobila ili putem portala My Toyota.
Na portalu za stranke e-Store, kada pristupite s portala My Toyota, možete kupiti usluge koje nudi MyT Multimedia. Možete, isto tako, provjeriti status vaše trenutne pretplate u e-Store. U e-Storeu krenite na jezičac „Purchased“ (Kupljeno) kako biste provjerili koje su pretplate aktivne te njihovo preostalo trajanje.

Ako pristupite aplikaciji e-Store putem multimedijskog sustava u automobilu možete preuzeti usluge kao što je Coyote (prethodno kupljen na portalu). e-Store možete pronaći tako da krenete na dio „Menu“, zatim krenete na aplikacije odabirom „In Car“.

Kako mogu kupiti usluge s MyT Multimedije?

Usluge možete kupiti na portalu za stranke My Toyota. Kako biste provjerili koje usluge već imate, kliknite na „Purchased“ (Kupljeno).

Kupio/la sam rabljenu Toyotu. Internetske usluge online navigacije MyT Multimedija su već aktivirane. Trebam li ih ponovno aktivirate?

Možete ih odmah koristiti, trebate samo uspostaviti vezu Bluetooth kako biste uključili internetske usluge online navigacije. Međutim, preporučujemo vam da unesete svoje pristupne podatke za MyT / My Toyota kako biste povezali multimediju sa svojim korisničkim računom. Nakon toga ćete moći kupiti usluge ili Map Care putem portala i koristiti Share to Car putem aplikacije MyT.

Kako mogu izraditi korisnički račun MyT Multimedija?

Isti korisnički račun se koristi za aplikaciju MyT i za portal My Toyota. Ako ga nemate, preporučujemo vam da preuzmete aplikaciju i u njoj izradite račun.
Isto tako, možete izraditi račun putem multimedije (trebat ćete prihvatiti uvjete korištenja u roku 14 dana na portalu My Toyota).

Kako mogu aktivirati MyT Multimediju i uključiti internetske usluge online navigacije?

Možete ga aktivirati putem multimedijskog sustava u automobilu. Molimo vas da imate na umu da vaš automobil mora biti spojen na internet, putem Bluetooth veze, wi-fi veze ili čak korištenjem wi-fi veze iz vašeg doma (ako je automobil parkiran unutar njegovog dometa), jer su usluge koje nudi MyT Multimedia temeljene na internetu. Objašnjenje korak po korak možete pronaći u vodiču.
Nakon spajanja, 3 godine besplatnih internetskih usluga online navigacije će započeti. Ako se ne pridržavate ovog postupka, nećete moći uživati u pogodnostima ovih usluga.

Kako mogu uspostaviti wi-fi vezu povezivanjem putem wi-fi veze u automobilu?

Nisu svi novi automobili Toyota kompatibilni s povezivanjem putem wi-fi veze, ali su svi novi modeli kompatibilni s povezivanjem putem Bluetooth veze.

Krenite na izbornik vašeg multimedijskog sustava i pritisnite „Setup“, zatim „wi-fi“ te „Turn wi-fi power on“ (Uključi wi-fi). Odaberite svoju mrežu, unesite lozinku i odaberite „OK“. Nakon uspješnog provođenja postupka, dobit ćete poruku da je navigacijski sustav uspješno spojen na hotspot.
Niže možete pronaći vodič korak po korak.

Kako mogu uspostaviti povezivanje putem Bluetootha?

Krenite na izbornik multimedijskog sustava i odaberite „Settings“. Zatim odaberite „Bluetooth connection“ i pratite korake kako biste uspostavili mrežnu vezu. Zatim na svom pametnom telefonu trebate uključiti Bluetooth povezivanje. Niže možete pronaći vodič korak po korak.

Kako mogu instalirati i aktivirati Coyote?

Krenite na izbornik multimedijskog sustava, zatim na dio „In Car“ u e-Storeu (treba vam internetska veza i trebate biti prijavljeni). Odaberite aplikaciju Coyote, zatim odaberite „install“. Iskočna poruka će se pojaviti nakon instalacije aplikacije Coyote. Prilikom otvaranja, odaberite „OK“ kako bi se automatski pokrenula. Coyote će odsad uvijek biti prikazan kao dostupan u aplikacijama.  

Imajte na umu da Coyote možete koristiti tek nakon što prijeđete 200 km u svom automobilu.

Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

Kako rade Apple CarPlay ili Android Auto?

Apple CarPlay možete aktivirati spajanjem svog iOS uređaja na USB ulaz u automobilu. Na sustavu za informiranje i zabavu (infotainment), kliknite na tipku „menu“, zatim kliknite na „Car Play“.

Android auto možete aktivirati tako da prvo preuzmete aplikaciju Android Auto. Zatim spojite svoj Android uređaj na USB ulaz u automobilu. Na sustavu za informiranje i zabavu (infotainment), kliknite na tipku „menu“, zatim kliknite na „Android Auto“.

Mogu li koristiti Google Maps, Waze ili Spotify u mom automobilu?

Da, ukoliko imate internetsku vezu s vašim pametnim telefonom. Trebat će vam, isto tako, žica kako biste spojili svoj pametni telefon na automobil. Ako imate android telefon, trebat ćete instalirati aplikaciju Android Auto. Nakon toga će ove aplikacije biti dostupne putem izbornika „Android Auto/ Apple Car Play“ na zaslonu sustava za informiranje i zabavu.  

Nova Toyota C-HR, trenutna generacija Yarisa (neke razine opreme), trenutna generacija modela AYGO (neke razine opreme) i Supra (raspolaže samo aplikacijom Apple car play) nude povezivanje pametnog telefona.

Kako mogu uključiti Share to Car preko aplikacije MyT?

Uz funkciju Share to Car, možete se unaprijed pripremiti za svoje putovanje tako da potražite upute na svom mobilnom uređaju, te ih zatim pošaljete u automobil. Trebat će vam automobil s navigacijskim sustavom i korisnički račun MyT na kojem je pridružen vaš automobil.  

Kako biste uključili ovu funkciju, trebate povezati svoj automobil na svoj korisnički račun MyT.   

 Ovo možete učiniti na jedan od ova dva načina:  

• U svom automobilu, uz aktivno povezivanje putem Bluetooth ili wi-fi veze, kliknite na „Set-Up“ u multimediji. Krenite na jezičac „Online“ i odaberite „Toyota online“, a zatim „Existing account“ (Postojeći račun). Unesite svoje korisničke podatke za MyT. Nakon toga, trebate otići na portal za stranke MyT. Primit ćete poruku „we found a new device ID“ (pronašli smo ID novog uređaja). Potvrdite i spremni ste.
• Isto tako, možete uključiti funkciju Share to Car izravno u aplikaciji, tako da krenete na izbornik automobila, klikom na ikonu kotača, zatim na „Settings“, a zatim na jezičcu „Car“ odaberete registraciju multimedijskog uređaja. Pratite upute u aplikaciji i vodite računa da morate biti u automobilu kako biste dovršili postupak združivanja.

 Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.

Kako mogu osvježavati softver i karte? Odvija li se to automatski?

Osvježavanje karata putem zraka je moguće na najnovijim multimedijskim sustavima iz 2019., kada je uključeno u e-Storeu za najnovije kompatibilne modele. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama. 
Možete, isto tako, ručno osvježiti svoj sustav preuzimanjem novih verzija s e-Storea na portalu My Toyota te njihovim spremanjem na USB memoriju i njenim spajanjem na automobil.

Koji je najbolji način planiranja vožnje?

Možete koristiti funkciju Share to Car u aplikaciji MyT za planiranje svojeg putovanja. Prvo kliknite na jezičac „Services“, odaberite „Share to Car“, kliknite na „where to“ (kamo), unesite adresu nakon čega možete planirati vožnju s najviše 9 zaustavljanja i jednim konačnim odredištem tako da kliknete na tipku „+“. Zatim pritisnite „send to car“ (pošalji u automobil).

Nakon što uđete u auto, provjerite imate li wi-fi vezu. Najlakši način je spajanje putem Bluetooth veze na vaš pametni telefon. Nakon što uspostavite internetsku vezu u automobilu, možete preuzeti plan putovanja. krenite na omiljena odredišta na multimedijskom uređaju i pronaći ćete unaprijed planirane vožnje.

Za novi RAV4, novu Corollu, Novi Camry i Novi C-HR plan vožnje možete pronaći u izborniku „favourite“. Više pojedinosti potražite naše vodiče s uputama o tome kako poslati plan vožnje u automobil i kako u automobilu pronaći poslani plan vožnje.

Kada započinju moje 3 besplatne godine korištenja MyT Multimedije?

Vaše 3-godišnje razdoblje počinje kada unesete svoje pristupne podatke za MyT u uređaj za informiranje i zabavu.

Kako mogu provjeriti datum isteka važenja mojih pretplata na Map Care i MyT Multimedija?

Putem zaslona multimedijskog sustava u automobilu ćete dobiti obavijest 30 dana prije isteka 3-godišnjeg razdoblja svaki tjedan. 15 dana prije isteka 3-godišnjeg razdoblja dobivat ćete istu poruku svaki dan. Nakon isteka 3-godišnjeg razdoblja, poruka će biti prikazana svaki put kada pokušate koristiti ovu aplikaciju.

Više od Toyotinom servisu

Kristijan Vincetić, plivački šampion, Hrvatski paraolimpijac Kristijan Vincetić, plivački šampion, Hrvatski paraolimpijac Kristijan Vincetić, Zagrepčanin, rođen prije 29 godina u Osijeku, provodi bezbroj sati u bazenu ili teretani, trenirajući uglavnom zbog sebe i načina života u koji ga je plivanje usmjerilo. Po prvi puta u Europi Toyota predstavlja  profinjeni Highlander sa 7 sjedala Po prvi puta u Europi Toyota predstavlja profinjeni Highlander sa 7 sjedala Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put kreće u prodaju širom zapadne Europe. Toyota podupire lokalne zajednice u Europi u njihovoj borbi protiv COVID-19 Toyota podupire lokalne zajednice u Europi u njihovoj borbi protiv COVID-19 Dok se svijet suočava s pandemijom koronavirusa, Toyota Motor Europe, njezini proizvodni pogoni, uvoznici, maloprodajna mreža i druge Toyotine tvrtke u Europi su listom, spontano, poduzele inicijativu i odazvale se potrebama zajednica u kojima posluju na različite načine, dajući prvenstvo podršci zdravstvenom sustavu te hitnim službama i osoblju. Toyota premašila 15 milijuna hibridnih  električnih vozila prodanih u svijetu Toyota premašila 15 milijuna hibridnih električnih vozila prodanih u svijetu Toyota je širom svijeta prodala preko 15 milijuna hibridnih električnih vozila od predstavljanja Priusa 1997. godine do siječnja 2020. U Europi je prodaja HEV (hibridnih električnih vozila) premašila brojku od 2,8 milijuna, zahvaljujući širokoj paleti od čak 19 različitih HEV modela marki Toyota i Lexus.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.