Jednostavan način planiranja vaših putovanja
Planirajte putovanje iz udobnosti svog doma ili u hodu pomoću aplikacije MyT, zatim pošaljite lokaciju izravno u navigacijski sustav vaše Toyote i tako si polazak na putovanje učinite jednostavnijim
Nemojte nikada više propustiti redovni servis
MyT vam pomaže da sačuvate performanse vaše Toyote na najvišoj razini zahvaljujući podsjetnicima za servis na temelju stvarne kilometraže vašeg vozila, kako nikada više ne biste propustili redovni servis.
Od auta do vrata je funkcija koja vam omogućava prijenos dijela vašeg putovanja s navigacijskog sustava u automobilu na vaš pametni telefon.
* dostupan ako je vozilo opremljeno navigacijskim uređajem
MyT aplikacija djeluje kao zapisnik podataka o vozilu i omogućuje vam da pogledate prošle informacije o vožnji.
Izračunava vašu rutu na temelju prometne situacije u stvarnom vremenu.
Budite uvijek informirani o prometnoj situaciji na putu do svog odredišta. Navigacijski sustav u vašem automobilu će se prilagoditi odvijanjima na cesti i predložiti alternativne puteve, sukladno vašim željama.
Što god vas zanimalo, pronađite to brže uz POI.
Uz našu tražilicu POI, na bazi Googlea, uvijek ćete pronaći svježe informacije o svemu što se nudi oko vas.
Pronalazak benzinske crpke nikad nije bio jednostavniji.
Pronađite benzinske crpke na temelju svojih želja — bila to cijena ili određeni dobavljač čiju karticu za gorivo imate. Možete odabrati točenje goriva na svom odredištu, usput ili gdjegod blizu vašeg trenutnog položaja.
Pronađite parkiralište u blizini, na vašem odredištu ili usput.
Odaberite što vam odgovara, ovisno o cijeni, upravitelju parkirališta ili njegovoj udaljenosti od vašeg trenutnog položaja.
Budite korak ispred vremenskih prilika.
Provjerite trenutne vremenske prilike, kao i prognozu za svoje odredište na temelju vremena dolaska. Možete čak odrediti svoje omiljene lokacije kako biste uvijek znali kakvo je tamo vrijeme.
Uz podršku za Apple CarPlay i Android Auto.
Ostanite povezani dok ste u svojoj Toyoti uz Apple CarPlay i Android Auto. Možete povezati svoj pametni telefon, reproducirati glazbu i koristiti svoje omiljene aplikacije za pametni telefon preko zaslona na armaturnoj ploči.
Internetske usluge MyT se sastoje od aplikacije MyT i MyT Multimedije. Svaki od ovih sustava sadrži niz funkcionalnosti koje čine vašu vožnju sigurnijom i zabavnijom, u vašem vozilu ili izvan njega.
Aplikacija MyT vam omogućava komunikaciju s vašim automobilom, gdje god bili. Možete planirati vožnje, locirati svoj parkirani automobil, te provjeriti kada je na rasporedu sljedeći servis vašeg automobila. Funkcija poduke o hibridnoj vožnji (Hybrid Coaching) analizira vašu vožnju i govori vam kako možete smanjiti potrošnju goriva u vožnji vašeg hibrida.
MyT Multimedia vam omogućava povezivanje vašeg pametnog telefona (kompatibilnog s iOS i Android) s vašim automobilom*. Možete koristiti svoje omiljene aplikacije, kao na primjer Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps i Waze, u automobilu i upravljati njima putem Siri Voice Assist ili OK Google. MyT Multimedia vam omogućava i pristup korisnim informacijama kao što su prometna upozorenja u stvarnom vremenu i upozorenja za kamere za mjerenje brzine, te vam omogućava traženje točaka interesa (POI) u navigacijskom sustavu. *za kompatibilne modele
Uz korisnički račun MyT možete upravljati svojim multimedijskim sustavom te primati korisne uvide u svoj automobil putem aplikacije MyT i portala za stranke My Toyota.
Isti pristupni podaci vam omogućavaju pristup aplikaciji MyT i portalu za stranke My Toyota.
Aplikacija MyT vam omogućava korištenje sljedećih internetskih usluga MyT:
• Find My Car
• Send-to-Car
• Car-to-Door
• Poduka o hibridu
• Analitika vožnje
• Naručivanje na servis
• Podsjetnici za servis
• Povijest održavanja
Portal za stranke My Toyota vam daje podrobne podatke o vašem automobilu i omogućava vam kupnju i praćenje održavanja. Na portalu su dostupne sljedeće usluge:
• Povijest kupnje automobila, podaci o vlasništvu automobila te praćenje narudžbe
• Send-to-Car
• Naručivanje na servis
• Podsjetnici za servis
• Povijest održavanja
• Podaci o vozilu
• Upute za rukovanje
• Osvježavanje karata
• Uređivanje postavki profila
Aplikacija MyT je povezana s brojem šasije vozila (VIN) i vlasnikom vozila, pa ćete aplikaciju moći koristiti samo u tom automobilu.
MyT Multimediju možete koristiti u nekoj drugoj Toyoti, ukoliko je aktivirana i još uvijek u razdoblju važenja.
Korištenje aplikacije internetskih usluga MyT je ograničeno na vlasnika automobila, ali broj šasije (VIN) je moguće dodati na više korisničkih računa.
MyT Multimediju može koristiti svatko tko vozi taj automobil.
Internetske usluge MyT se sastoje od aplikacije MyT i MyT Multimedije. Ove usluge imaju zasebne funkcionalnosti i potrebno ih je zasebno aktivirati.
Ako niste sigurni jesu li vaše internetske usluge MyT aktivirane, krenite na aplikaciju MyT. Kliknite na ikonu kotača koja se nalazi u gornjem desnom kutu početnog prikaza. Krenite na „Settings“ (Postavke) i odaberite jezičac „Car“. Ako vidite poruku „Activate connected services“ (Aktivirajte internetske usluge), to znači da još nisu aktivirane. Trebat ćete posjetiti Toyota partnera kako biste aktivirali internetske usluge MyT App.
Brzi način za provjeru jesu li internetske usluge MyT uključene je da provjerite jesu li podaci o vašoj zadnjoj vožnji prikazani na početnom prikazu aplikacije.
Za aktivaciju internetskih usluga online navigacije MyT Multimedia, spojite svoj pametni telefon s automobilom, koristeći Bluetooth ili Wi-Fi povezivanje, zatim kliknite na jezičac „Setup“. Nakon toga, kliknite na jezičac „Online“, zatim jezičac „Toyota Online“ te odaberite neki postojeći korisnički račun. Unesite svoje korisničke podatke za MyT. Unosom svojih podataka ćete pokrenuti 3 godine besplatne usluge. Datum isteka važenja pretplate za MyT Multimedia možete provjeriti na portalu za stranke My Toyota.
Ako nemate korisnički račun, možete ga izraditi izravno u svom automobilu, tako da odaberete opciju „New Account“.
Možete promijeniti svoju lozinku u aplikaciji MyT. Nakon što kliknete na ikonu kotača koja se nalazi u gornjem desnom kutu početnog prikaza, kliknite na izbornik „Settings“. Odaberite promjenu lozinke i upišite važeću i novu lozinku. Zatim potvrdite novu lozinku i spremite.
Ako zaboravite svoju lozinku možete zatražiti novu na prikazu za prijavu, unosom svoje adrese e-pošte.
Aplikacija MyT radi i na iOS, kao i na Android uređajima.
Internetske usluge MyT su dostupne na sljedećim automobilima Toyota:
• Novi RAV4 (od proizvodnje studeni 2018. nadalje)
• Nova Corolla H/B i Touring Sports (od proizvodnje siječanj 2019. nadalje)
• Novi Camry (od proizvodnje siječanj 2019. nadalje)
• Novi C-HR (od proizvodnje listopad 2019. nadalje).
Internetske usluge MyT su uključene prilikom kupnje bilo koje Toyote kompatibilne s internetskim uslugama MyT, kroz razdoblje od 10 godina.
Ne. Internetske usluge MyT su povezane s brojem šasije (VIN) automobila i vlasnikom automobila. Internetskim uslugama je moguće pristupiti samo s jednog korisničkog računa.
Internetske usluge povezane s aplikacijom MyT će biti u funkciji 10 godina. Toyota će pokrivati troškove podatkovnog prometa koji se potroši za pružanje internetskih usluga tijekom 10 godina, ali aplikacija MyT će biti u funkciji i bez internetskih usluga.
Ako kupite rabljenu Toyotu koja podržava internetske usluge MyT, posjetite Toyota partnera kako biste potvrdili da ste vlasnik tog automobila. Nakon toga ćete moći aktivirati internetske usluge MyT App.
Za provjeru broja verzije na:
iPhone: otvorite „Settings“, krenite na „General“ i „Usage“. U poglavlju „Storage“, odaberite aplikaciju MyT kako biste provjerili broj verzije.
Android: otvorite „Settings“ i dotaknite „Apps & Notifications“. Krenite na popis instaliranih aplikacija na vašem uređaju. Na prikazu popisa aplikacija, odaberite aplikaciju MyT kako biste provjerili broj verzije.
Preporučujemo vam da uključite automatsko osvježavanje aplikacije MyT. Neprestano dodajemo nove funkcionalnosti.
Krenite na iOS App Store ili Google Play Store i potražite „Toyota MyT App“. Zatim preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.
Izradite korisnički račun izravno u aplikaciji MyT i upišite tražene osobne podatke.
Zatim ćete trebati aktivirati svoj korisnički račun putem aktivacijske e-pošte koju ćete dobiti, nakon čega ćete moći koristiti sve funkcije aplikacije MyT. Povrh toga, Toyota partner vas mora registrirati kao vlasnika automobila da biste mogli koristiti internetske usluge.
Na početnom prikazu kliknite na ikonu kotača koja se nalazi u gornjem desnom kutu. Krenite na „Settings“ (Postavke) i odaberite jezičac „Car“.
Kliknite na “Activate connected services”.
• Ako primite poruku „connecting“ moći ćete koristiti internetske usluge nakon što napravite 2 vožnje svojim automobilom, brzinom većom od 10km/h.
• Ako primite poruku „please contact your Toyota dealer so they can help you complete the process“ (obratite se Toyota partneru radi pomoći u dovršavanju postupka), morat ćete posjetiti Toyota partnera radi potvrde vlasništva.
Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Ako primite poruku „Please go to your retailer“ (Posjetite Toyota partnera) u aplikaciji MyT prilikom pokušaja aktivacije internetskih usluga MyT, to znači da, u trenutku naručivanja, vaša adresa e-pošte nije bila postavljena kao adresa e-pošte vlasnika automobila. Morat ćete posjetiti Toyota partnera kako biste potvrdili vlasništvo.
Kako biste dovršili svoju aktivaciju, trebat ćete napraviti 2 vožnje brzinom većom od 10 km/h. Nakon toga, internetske usluge MyT će biti aktivirane i vidljive u aplikaciji.
Možete im pristupiti u bilo kojem trenutku. Podaci o automobilu se šalju u aplikaciju nakon zaustavljanja motora. Moći ćete pregledavati pojedinosti vaše zadnje vožnje nakon isključivanja motora. Da bi bilo moguće slati podatke nužno je da imate signal, pa taj postupak možda neće biti moguć ispod zemlje.
Krenite na upravljačku ploču „Services“ i odaberite „Driving Analytics“ (Analitika vožnje). Odaberite jezičac „All Trips“ (Sve vožnje) kako biste vidjeli svoje prethodne vožnje, a zatim kliknite na neku vožnju kako biste pristupili analitiku za tu vožnju. Pojedinosti o zadnjoj vožnji možete pronaći i na ploči „Home“.
Trebate unijeti svoje pristupne podatke za MyT u multimedijsku jedinicu u svom automobilu. Nakon toga ćete trebati povezati svoju multimediju s brojem šasije (VIN) svog vozila. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Zatim trebate povezati Bluetooth, kako biste spojili automobil na internet. Nakon toga će funkcija Share to Car raditi. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Funkcija Share to Car zahtijeva ispravan rad navigacijskog sustava.
Funkcija Car to door je dostupna na početnom prikazu aplikacije MyT. Ova funkcija je dostupna u navigacijskom sustavu u vašem automobilu, kada parkirate na mjestu koje nije vaše konačno odredište.
Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Zaštita privatnosti (Privacy Mode) je dostupna na stranici „Settings“ (Postavke) aplikacije MyT. Sami je možete uključiti ili isključiti. Uključivanjem zaštite privatnosti, isključujete funkciju GPS pa ne možemo pratiti položaj vašeg automobila. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Izbrište taj automobil sa svog korisničkog računa MyT. Nemojte isključiti svoj korisnički račun, jer u budućnosti možete neki drugi Toyotin automobil dodati na račun. Nemojte zaboraviti novog vlasnika tog automobila da raspolaže internetskim uslugama MyT App.
Upute
Ako želite privremeno prekinuti internetske usluge MyT App, možete uključiti zaštitu privatnosti kako biste isključili funkciju GPS.
Ako želite trajno isključiti internetske usluge MyT, krenite na ikonu kotača u aplikaciji MyT. Odaberite „Settings“, zatim krenite na jezičac „Car“. Tamo možete trajno isključiti internetske usluge MyT.
Ako izbrišete broj šasije (VIN) s korisničkog računa, isključit ćete internetske usluge MyT.
Ova usluga još nije dostupna, ali neprestano radimo na tome da dodajemo još internetskih usluga na aplikaciju MyT. Redovito ćemo dopunjavati aplikaciju, pa vodite računa da redovito osvježavate aplikaciju. Najlakši način za to je uključivanje funkcije automatskog osvježavanja u App storeu.
MyT Multimedia uključuje nekoliko navigacijskih online usluga, koje pružaju korisne podatke u stvarnom vremenu, kao što su prometne obavijesti i upozorenja za kamere za mjerenje brzine.
Ove funkcije zahtijevaju internetsku vezu. Morate spojiti svoj mobilni uređaj (koristeći wi-fi ili Bluetooth povezivanje) ili bilo koji wi-fi uređaj/mrežu na automobil.
Svaka nova Toyota se isporučuje s 3 godine besplatnog osvježavanja karata za navigacijski sustav, kao i druge usluge kao što su:
• Real-Time Traffic (Prometne obavijesti u stvarnom vremenu)
• Coyote (gdje je dostupno) ili Cyclops
• Google Streetview (gdje je dostupno)
• Point of Interest (Točke interesa)
• Gorivo
• Parkiranje
• Vremenske prilike
Više pojedinosti o načinu aktivacije internetskih usluga online navigacije i načinu njihovog korištenja možete pronaći u našem vodiču s uputama. Umetnite poveznice na Kako aktivirati internetske usluge online navigacije i Kako koristiti internetske usluge online navigacije
MyT Multimedia sadrži i intergraciju s pametnim telefonom. To vam omogućava povezivanje vašeg pametnog telefona (kompatibilnog s iOS i Android) s vašim automobilom. Možete koristiti svoje omiljene aplikacije, kao na primjer Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps i Waze, u automobilu i upravljati njima putem Siri Voice Assist ili OK Google.
Neki modeli (novi C-HR, Yaris i AYGO, ovisno o razini opreme/opcijama (lokalizacija kompatibilnosti razine opreme prema odluci uvoznika), nova Supra*) su kompatibilni s Apple CarPlay i Android Auto.
* Kompatibilna samo s Apple CarPlay
Ugrađeni navigacijski sustav prima podatke s GPS satelita. MyT Multimedia treba imati online vezu radi primanja nužnih podataka za prometne obavijesti u stvarnom vremenu, Coyote (tamo gdje je dostupno), Google Streetview (tamo gdje je dostupno), vremenskim prilikama, gorivu i parkiranju te online pretraživanje POI.
Svi Toyotini modeli trenutno u prodaji raspolažu online navigacijskim uslugama. Međutim, AYGO i Supra imaju drugačiji niz internetskih usluga.
Integracija pametnog telefona je dostupna na nekim razinama opreme trenutne generacije modela Aygo, nekim razinama opreme trenutne generacije Yarisa, novoj Supri (radi samo s Apple CarPlay), i novom modelu C-HR proizvodnje nakon 19. listopada (lokalizacija kompatibilnosti razine opreme prema odluci uvoznika). Provjerite sa svojim Toyota partnerom kako biste provjerili je li integracija pametnog telefona dostupna.
Tijekom prve 3 godine (trajanje ovisi o odluci uvoznika) online navigacijske usluge MyT Multimedia su besplatne. Nakon toga, možete kupiti pretplatu. Naš paket brige o kartama uključuje sva naša osvježavanja karata i povezane online usluge, dok naš servisni paket uključuje funkcionalnosti online usluga. Pretplatu možete kupiti u našem e-Storeu. U e-Storeu provjerite najnovije cijene.
Putem zaslona multimedijskog sustava u automobilu ćete dobiti obavijest 30 dana prije isteka 3-godišnjeg razdoblja.
U e-Storeu možete obnoviti paket Map Care na 1 ili 3 godine. Prilikom obnavljanja našeg Service Packa, možete birati između 1, 2 ili 3 godine. U e-Storeu provjerite cijene.
Putem multimedijskog sustava možete pristupiti e-Storeu iz svog automobila ili putem portala My Toyota.
Na portalu za stranke e-Store, kada pristupite s portala My Toyota, možete kupiti usluge koje nudi MyT Multimedia. Možete, isto tako, provjeriti status vaše trenutne pretplate u e-Store. U e-Storeu krenite na jezičac „Purchased“ (Kupljeno) kako biste provjerili koje su pretplate aktivne te njihovo preostalo trajanje.
Ako pristupite aplikaciji e-Store putem multimedijskog sustava u automobilu možete preuzeti usluge kao što je Coyote (prethodno kupljen na portalu). e-Store možete pronaći tako da krenete na dio „Menu“, zatim krenete na aplikacije odabirom „In Car“.
Usluge možete kupiti na portalu za stranke My Toyota. Kako biste provjerili koje usluge već imate, kliknite na „Purchased“ (Kupljeno).
Možete ih odmah koristiti, trebate samo uspostaviti vezu Bluetooth kako biste uključili internetske usluge online navigacije. Međutim, preporučujemo vam da unesete svoje pristupne podatke za MyT / My Toyota kako biste povezali multimediju sa svojim korisničkim računom. Nakon toga ćete moći kupiti usluge ili Map Care putem portala i koristiti Share to Car putem aplikacije MyT.
Isti korisnički račun se koristi za aplikaciju MyT i za portal My Toyota. Ako ga nemate, preporučujemo vam da preuzmete aplikaciju i u njoj izradite račun.
Isto tako, možete izraditi račun putem multimedije (trebat ćete prihvatiti uvjete korištenja u roku 14 dana na portalu My Toyota).
Možete ga aktivirati putem multimedijskog sustava u automobilu. Molimo vas da imate na umu da vaš automobil mora biti spojen na internet, putem Bluetooth veze, wi-fi veze ili čak korištenjem wi-fi veze iz vašeg doma (ako je automobil parkiran unutar njegovog dometa), jer su usluge koje nudi MyT Multimedia temeljene na internetu. Objašnjenje korak po korak možete pronaći u vodiču.
Nakon spajanja, 3 godine besplatnih internetskih usluga online navigacije će započeti. Ako se ne pridržavate ovog postupka, nećete moći uživati u pogodnostima ovih usluga.
Nisu svi novi automobili Toyota kompatibilni s povezivanjem putem wi-fi veze, ali su svi novi modeli kompatibilni s povezivanjem putem Bluetooth veze.
Krenite na izbornik vašeg multimedijskog sustava i pritisnite „Setup“, zatim „wi-fi“ te „Turn wi-fi power on“ (Uključi wi-fi). Odaberite svoju mrežu, unesite lozinku i odaberite „OK“. Nakon uspješnog provođenja postupka, dobit ćete poruku da je navigacijski sustav uspješno spojen na hotspot.
Niže možete pronaći vodič korak po korak.
Krenite na izbornik multimedijskog sustava i odaberite „Settings“. Zatim odaberite „Bluetooth connection“ i pratite korake kako biste uspostavili mrežnu vezu. Zatim na svom pametnom telefonu trebate uključiti Bluetooth povezivanje. Niže možete pronaći vodič korak po korak.
Krenite na izbornik multimedijskog sustava, zatim na dio „In Car“ u e-Storeu (treba vam internetska veza i trebate biti prijavljeni). Odaberite aplikaciju Coyote, zatim odaberite „install“. Iskočna poruka će se pojaviti nakon instalacije aplikacije Coyote. Prilikom otvaranja, odaberite „OK“ kako bi se automatski pokrenula. Coyote će odsad uvijek biti prikazan kao dostupan u aplikacijama.
Imajte na umu da Coyote možete koristiti tek nakon što prijeđete 200 km u svom automobilu.
Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Apple CarPlay možete aktivirati spajanjem svog iOS uređaja na USB ulaz u automobilu. Na sustavu za informiranje i zabavu (infotainment), kliknite na tipku „menu“, zatim kliknite na „Car Play“.
Android auto možete aktivirati tako da prvo preuzmete aplikaciju Android Auto. Zatim spojite svoj Android uređaj na USB ulaz u automobilu. Na sustavu za informiranje i zabavu (infotainment), kliknite na tipku „menu“, zatim kliknite na „Android Auto“.
Da, ukoliko imate internetsku vezu s vašim pametnim telefonom. Trebat će vam, isto tako, žica kako biste spojili svoj pametni telefon na automobil. Ako imate android telefon, trebat ćete instalirati aplikaciju Android Auto. Nakon toga će ove aplikacije biti dostupne putem izbornika „Android Auto/ Apple Car Play“ na zaslonu sustava za informiranje i zabavu.
Nova Toyota C-HR, trenutna generacija Yarisa (neke razine opreme), trenutna generacija modela AYGO (neke razine opreme) i Supra (raspolaže samo aplikacijom Apple car play) nude povezivanje pametnog telefona.
Uz funkciju Share to Car, možete se unaprijed pripremiti za svoje putovanje tako da potražite upute na svom mobilnom uređaju, te ih zatim pošaljete u automobil. Trebat će vam automobil s navigacijskim sustavom i korisnički račun MyT na kojem je pridružen vaš automobil.
Kako biste uključili ovu funkciju, trebate povezati svoj automobil na svoj korisnički račun MyT.
Ovo možete učiniti na jedan od ova dva načina:
• U svom automobilu, uz aktivno povezivanje putem Bluetooth ili wi-fi veze, kliknite na „Set-Up“ u multimediji. Krenite na jezičac „Online“ i odaberite „Toyota online“, a zatim „Existing account“ (Postojeći račun). Unesite svoje korisničke podatke za MyT. Nakon toga, trebate otići na portal za stranke MyT. Primit ćete poruku „we found a new device ID“ (pronašli smo ID novog uređaja). Potvrdite i spremni ste.
• Isto tako, možete uključiti funkciju Share to Car izravno u aplikaciji, tako da krenete na izbornik automobila, klikom na ikonu kotača, zatim na „Settings“, a zatim na jezičcu „Car“ odaberete registraciju multimedijskog uređaja. Pratite upute u aplikaciji i vodite računa da morate biti u automobilu kako biste dovršili postupak združivanja.
Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Osvježavanje karata putem zraka je moguće na najnovijim multimedijskim sustavima iz 2019., kada je uključeno u e-Storeu za najnovije kompatibilne modele. Više pojedinosti možete pronaći u našem vodiču s uputama.
Možete, isto tako, ručno osvježiti svoj sustav preuzimanjem novih verzija s e-Storea na portalu My Toyota te njihovim spremanjem na USB memoriju i njenim spajanjem na automobil.
Možete koristiti funkciju Share to Car u aplikaciji MyT za planiranje svojeg putovanja. Prvo kliknite na jezičac „Services“, odaberite „Share to Car“, kliknite na „where to“ (kamo), unesite adresu nakon čega možete planirati vožnju s najviše 9 zaustavljanja i jednim konačnim odredištem tako da kliknete na tipku „+“. Zatim pritisnite „send to car“ (pošalji u automobil).
Nakon što uđete u auto, provjerite imate li wi-fi vezu. Najlakši način je spajanje putem Bluetooth veze na vaš pametni telefon. Nakon što uspostavite internetsku vezu u automobilu, možete preuzeti plan putovanja. krenite na omiljena odredišta na multimedijskom uređaju i pronaći ćete unaprijed planirane vožnje.
Za novi RAV4, novu Corollu, Novi Camry i Novi C-HR plan vožnje možete pronaći u izborniku „favourite“. Više pojedinosti potražite naše vodiče s uputama o tome kako poslati plan vožnje u automobil i kako u automobilu pronaći poslani plan vožnje.
Vaše 3-godišnje razdoblje počinje kada unesete svoje pristupne podatke za MyT u uređaj za informiranje i zabavu.
Putem zaslona multimedijskog sustava u automobilu ćete dobiti obavijest 30 dana prije isteka 3-godišnjeg razdoblja svaki tjedan. 15 dana prije isteka 3-godišnjeg razdoblja dobivat ćete istu poruku svaki dan. Nakon isteka 3-godišnjeg razdoblja, poruka će biti prikazana svaki put kada pokušate koristiti ovu aplikaciju.