Toyota pokreće KINTO, brend za pružanje usluga mobilnosti

• KINTO je dio strategije kojom Toyota čini prijelaz od proizvođača automobila prema tvrtki za pružanje usluga mobilnosti
• KINTO će osigurati usluge mobilnosti gradovima, korporativnim i pojedinačnim korisnicima
• Tvrtka želi biti „inkluzivna i vjerodostojna“ „jednostavna“ te „održiva“

Toyota objavljuje da pokreće novu trgovačku marku KINTO, posvećenu pružanju usluga mobilnosti korisnicima širom Europe. To je dio Toyotine globalne vizije prelaska u kompaniju za pružanjem svih vrsta usluga mobilnosti povezanih s prijevozom ljudi širom svijeta.

Toyota planira povećati svoju ponudu usluga mobilnosti povrh tradicionalne prodaje automobila fizičkim i pravnim osobama, kroz strategiju koja se oslanja na četiri stupa:

  • Predstavljanje izdvojene i posebne marke KINTO kako bi privukli nove korisnike mobilnosti (pojedinace, tvrtke ili primjerice gradove)
  • Povećanje svog tržišnog udjela pružanjem usluge sveobuhvatnog leasinga (full service leasing - FSL, koji se sastoji od pružanja stranci objedinjene ponude za korištenje vozila uz uključene sve ostale zavisne usluge održavanja);
  • Povezivanje podataka i vozila radi razvoja usluga kao što su dijeljenje automobila (car sharing), zajednička vožnja (carpooling) ili pretplata, na onim tržištima i u onim slučajevima gdje je to isplativo;

- Priprema integracije buduće automatizirane vožnje ka tržišnom ispitivanju automatiziranog prijevoza u kojem je mobilnost usluga (mobility-as-a-service), na primjer korištenjem koncepta e-Palette koji je trenutno u razvoju na globalnoj razini.

„KINTO je dio naše strategije povećanja našeg ukupnog poslovanja u Europi“ rekao je Johan van Zyl, Predsjednik i CEO TME-a. „Na tržištima na kojima je to isplativo i održivo, dodavanje usluga mobilnosti našem tradicionalnom poslovnom modelu će nam omogućiti odgovor na nove potrebe stranaka te ćemo tako podržati rastuće zahtjeve za mobilnosti u gradovima i regijama.”

Toyota je 2018. započela stvaranje temelja nužnih za pripremu europske organizacije za integraciju novih usluga mobilnosti u svoje postojeće poslovanje koji uključuju proizvodnju i prodaju automobila. Toyota je osnovala dva društva, društvo za upravljanje flotama (Toyota Fleet Mobility, sa sjedištem u Kölnu) te društvo za digitalnu platformu (Toyota Connected Europe, sa sjedištem u Londonu).

Toyota Fleet Mobility je usredotočena na rast Full service leasinga na europskom tržištu. TFM raste generički (trenutno s podružnicama u Španjolskoj, Francuskoj i Italiji) te kroz akvizicije. Nedavno je kupila Inchcape Fleet Solutions (IFS) radi povećanja poslovanja na tržištu u UK. TFM je zajednički pothvat dvaju društava: Toyota Financial Services Corporation i Toyota Motor Europe.

Toyota Connected Europe je europska podružnica Toyotine tvrtke za tehnološki razvoj i upravljanje podacima. Ima zadatak razvijati i uvoditi niz proizvoda i usluga u vezi sa sustavima povezanih vozila, kao što je Toyota Big Data Centre, kao i usluga unutar Toyotinog vlastitog Mobility Services Platform (MSPF).

Marka KINTO će se koristiti za pozicioniranje ponude jasno posvećene novim načinima korištenja mobilnosti, te će predstavljati „inkluzivnost i vjerodostojnost“, „jednostavnost“ te „održivost“.

/

Matthew Harrison, Izvršni podpredsjednik za prodaju Toyote i Lexusa: „Naša nova marka za mobilnost KINTO signalizira da je naša tvrtka više nego ikada odlučna zadovoljiti izmijenjene potrebe stranaka za mobilnošću. Toyota i Lexus su etablirane automobilske marke koje se temelje na pouzdanim i kvalitetnim automobilima. Uz KINTO naša ambicija je stvaranje podjednako snažne marke za usluge mobilnosti – marke koja dosljedno pruža izuzetno iskustvo strankama, bilo da je riječ o kretanju u blizini kuće i putovanju na druga tržišta. KINTO utjelovljuje Toyotinu ambiciju pružanja sve bolje mobilnosti svima.”

Ime nove marke je izvedeno iz japanske riječi Kintoun ili Leteći nimbus, oblak koji slavnom crtanom liku u Japanu pruža prijevoz na zahtjev. Upravo kao Kintoun, KINTO želi biti dostupan svaki put kada neka stranka traži jednostavan i pametan način kretanja, kada god, kamo god.

Usluge pod markom KINTO će se uvoditi tržište po tržište, na temelju isplativosti i održivosti poslovanja. Početne usluge koje će se uvoditi na nekim europskim tržištima uključuju:
KINTO One: ponuda leasinga pune usluge (Full Service Lease), koji osigurava jednostavnost vlasništva objedinjavajući vozilo, održavanje i osiguranje u jednoj mjesečnoj rati.

KINTO Share: usluga dijeljenja automobila (car sharing) na temelju široke palete hibridnih vozila dostupnih po konceptu samoposluge, bez tekućih troškova. Toyotina postojeća usluga dijeljenja automobila (Yuko) koja već djeluje u nekoliko gradova u Europi (Dublin; Venecija, Kopenhagen i Madrid), će biti prebačena u program KINTO.
KINTO Join: Zajednička vožnja (carpooling), povezuje zaposlenike koji žele dijeliti svoju svakodnevnu vožnju na posao, donoseći pogodnosti zaposlenicima i tvrtkama zahvaljujući smanjenju njihovog CO2 otiska.
KINTO Flex: Leasing automobila na temelju pretplate, nudi povećanu prilagodljivost uz pružanje vrhunskog iskustva.

Saznajte više o Toyoti

Fernando Alonso testirao novu Toyotu Hilux 2020. Fernando Alonso testirao novu Toyotu Hilux 2020. Trenirajući za Reli Dakar 2020. prošle godine u Španjolskoj, legende motosporta Fernando Alonso i Marc Coma dobili su jedinstvenu priliku testirati i prototip nove Toyota Hilux 2020. Kristijan Vincetić, plivački šampion, Hrvatski paraolimpijac Kristijan Vincetić, plivački šampion, Hrvatski paraolimpijac Kristijan Vincetić, Zagrepčanin, rođen prije 29 godina u Osijeku, provodi bezbroj sati u bazenu ili teretani, trenirajući uglavnom zbog sebe i načina života u koji ga je plivanje usmjerilo. Clevershuttle prešao 5.000.000 kilometara  s najkorištenijom flotom  Toyote Mirai na svijetu Clevershuttle prešao 5.000.000 kilometara s najkorištenijom flotom Toyote Mirai na svijetu Njemački pružatelj usluge zajedničke vožnje CleverShuttle je prešao preko pet milijuna kilometara sa svojom flotom Toyote Mirai, bez stvaranja bilo kakve emisije u okoliš. Toyota podržala sadnju japanskog vrta u Zagrebu Toyota podržala sadnju japanskog vrta u Zagrebu U sklopu manifestacije Tjedan Japana, predstavnici TOYOTE, Hrvatsko japanskog kulturnog i gospodarskog društva te tvrtke JTI Zagreb, u društvu Veleposlanice Japana gđe.Kaji i gradonačelnika Zagreba g.Bandića, posadili su 10 stabla japanskog javora i japanske trešnje te tako nastavili projekt uređenja prvog Japanskog vrta u Zagrebu.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.