Toyota pokreće KINTO, brend za pružanje usluga mobilnosti

• KINTO je dio strategije kojom Toyota čini prijelaz od proizvođača automobila prema tvrtki za pružanje usluga mobilnosti
• KINTO će osigurati usluge mobilnosti gradovima, korporativnim i pojedinačnim korisnicima
• Tvrtka želi biti „inkluzivna i vjerodostojna“ „jednostavna“ te „održiva“

Toyota objavljuje da pokreće novu trgovačku marku KINTO, posvećenu pružanju usluga mobilnosti korisnicima širom Europe. To je dio Toyotine globalne vizije prelaska u kompaniju za pružanjem svih vrsta usluga mobilnosti povezanih s prijevozom ljudi širom svijeta.

Toyota planira povećati svoju ponudu usluga mobilnosti povrh tradicionalne prodaje automobila fizičkim i pravnim osobama, kroz strategiju koja se oslanja na četiri stupa:

- Predstavljanje izdvojene i posebne marke KINTO kako bi privukli nove korisnike mobilnosti (pojedinace, tvrtke ili primjerice gradove)
- Povećanje svog tržišnog udjela pružanjem usluge sveobuhvatnog leasinga (full service leasing - FSL, koji se sastoji od pružanja stranci objedinjene ponude za korištenje vozila uz uključene sve ostale zavisne usluge održavanja);
- Povezivanje podataka i vozila radi razvoja usluga kao što su dijeljenje automobila (car sharing), zajednička vožnja (carpooling) ili pretplata, na onim tržištima i u onim slučajevima gdje je to isplativo;

- Priprema integracije buduće automatizirane vožnje ka tržišnom ispitivanju automatiziranog prijevoza u kojem je mobilnost usluga (mobility-as-a-service), na primjer korištenjem koncepta e-Palette koji je trenutno u razvoju na globalnoj razini.

„KINTO je dio naše strategije povećanja našeg ukupnog poslovanja u Europi“ rekao je Johan van Zyl, Predsjednik i CEO TME-a. „Na tržištima na kojima je to isplativo i održivo, dodavanje usluga mobilnosti našem tradicionalnom poslovnom modelu će nam omogućiti odgovor na nove potrebe stranaka te ćemo tako podržati rastuće zahtjeve za mobilnosti u gradovima i regijama.”

Toyota je 2018. započela stvaranje temelja nužnih za pripremu europske organizacije za integraciju novih usluga mobilnosti u svoje postojeće poslovanje koji uključuju proizvodnju i prodaju automobila. Toyota je osnovala dva društva, društvo za upravljanje flotama (Toyota Fleet Mobility, sa sjedištem u Kölnu) te društvo za digitalnu platformu (Toyota Connected Europe, sa sjedištem u Londonu).

Toyota Fleet Mobility je usredotočena na rast Full service leasinga na europskom tržištu. TFM raste generički (trenutno s podružnicama u Španjolskoj, Francuskoj i Italiji) te kroz akvizicije. Nedavno je kupila Inchcape Fleet Solutions (IFS) radi povećanja poslovanja na tržištu u UK. TFM je zajednički pothvat dvaju društava: Toyota Financial Services Corporation i Toyota Motor Europe.

Toyota Connected Europe je europska podružnica Toyotine tvrtke za tehnološki razvoj i upravljanje podacima. Ima zadatak razvijati i uvoditi niz proizvoda i usluga u vezi sa sustavima povezanih vozila, kao što je Toyota Big Data Centre, kao i usluga unutar Toyotinog vlastitog Mobility Services Platform (MSPF).

Marka KINTO će se koristiti za pozicioniranje ponude jasno posvećene novim načinima korištenja mobilnosti, te će predstavljati „inkluzivnost i vjerodostojnost“, „jednostavnost“ te „održivost“.

/

Matthew Harrison, Izvršni podpredsjednik za prodaju Toyote i Lexusa: „Naša nova marka za mobilnost KINTO signalizira da je naša tvrtka više nego ikada odlučna zadovoljiti izmijenjene potrebe stranaka za mobilnošću. Toyota i Lexus su etablirane automobilske marke koje se temelje na pouzdanim i kvalitetnim automobilima. Uz KINTO naša ambicija je stvaranje podjednako snažne marke za usluge mobilnosti – marke koja dosljedno pruža izuzetno iskustvo strankama, bilo da je riječ o kretanju u blizini kuće i putovanju na druga tržišta. KINTO utjelovljuje Toyotinu ambiciju pružanja sve bolje mobilnosti svima.”

Ime nove marke je izvedeno iz japanske riječi Kintoun ili Leteći nimbus, oblak koji slavnom crtanom liku u Japanu pruža prijevoz na zahtjev. Upravo kao Kintoun, KINTO želi biti dostupan svaki put kada neka stranka traži jednostavan i pametan način kretanja, kada god, kamo god.

Usluge pod markom KINTO će se uvoditi tržište po tržište, na temelju isplativosti i održivosti poslovanja. Početne usluge koje će se uvoditi na nekim europskim tržištima uključuju:
KINTO One: ponuda leasinga pune usluge (Full Service Lease), koji osigurava jednostavnost vlasništva objedinjavajući vozilo, održavanje i osiguranje u jednoj mjesečnoj rati.

KINTO Share: usluga dijeljenja automobila (car sharing) na temelju široke palete hibridnih vozila dostupnih po konceptu samoposluge, bez tekućih troškova. Toyotina postojeća usluga dijeljenja automobila (Yuko) koja već djeluje u nekoliko gradova u Europi (Dublin; Venecija, Kopenhagen i Madrid), će biti prebačena u program KINTO.
KINTO Join: Zajednička vožnja (carpooling), povezuje zaposlenike koji žele dijeliti svoju svakodnevnu vožnju na posao, donoseći pogodnosti zaposlenicima i tvrtkama zahvaljujući smanjenju njihovog CO2 otiska.
KINTO Flex: Leasing automobila na temelju pretplate, nudi povećanu prilagodljivost uz pružanje vrhunskog iskustva.

Saznajte više o Toyoti

Sportski auto godine u Hrvatskoj je Nova Toyota GR SUPRA Sportski auto godine u Hrvatskoj je Nova Toyota GR SUPRA Toyota GR Supra osvojila je titulu najboljeg sportskog auta za 2020.godinu. Nagradu je Toyoti GR Supra dodijelila redakcija novinara i stručnih suradnika TV automagazina. Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i njihov vozač Ott Tänak sa suvozačem Martinom Järveojom su ispisali povijest osiguravanjem svojih prvih titula u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju zahvaljujući zadivljujućem drugom mjestu na Španjolskom reliju. Toyota napreduje u smjeru vodikove mobilnosti Mirai druge generacije  na salonu automobila u Tokiju Toyota napreduje u smjeru vodikove mobilnosti Mirai druge generacije na salonu automobila u Tokiju Toyota je predvodnik novog trenda mobilnoosti u svijetu uvođenjem limuzine Mirai s pogonom na vodik. Na salonu automobila u Tokiju 2019. “FUTURE EXPO”  Toyota predstavlja ultrakompaktni BEV spreman za proizvodnju Na salonu automobila u Tokiju 2019. “FUTURE EXPO” Toyota predstavlja ultrakompaktni BEV spreman za proizvodnju Toyota Motor Corporation (Toyota) je 17.10.2019 objavila da će predstaviti svoj novi ultrakompaktni BEV (baterijsko električno vozilo), koji je spreman za proizvodnju, na posebnoj izložbi FUTURE EXPO Salona automobila u Tokiju 2019. kao najavu planiranog početka prodaje ovog vozila u Japanu 2020.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK