Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Arhiva konceptnih automobila

Doživite kreacije naših konceptnih automobila

Naši jedinstveni konceptni automobili su vrlo važan prikaz naših budućih tehnologija i stilskih tema. Tako što našim inženjerima i dizajnerima dajemo slobodu da se izraze, prema reakcijama publike možemo ocijeniti koji aspekt automobila će biti ugrađen u Toyote koje će te moći kupiti u budućnosti.

Ovdje ističemo nekoliko naših nedavnih kreacija konceptnih automobila.

Toyota FT-Bh

Predstavljen na Ženevskom međunarodnom salonu automobila 2011., naš FT-Bh koncept je potpuno hibridni automobil koji prikazuje napredna rješenja u energetskoj učinkovitosti i ekonomičnosti.

Fokus je stavljen na pet područja poboljšanja: smanjenje mase, aerodinamiku, učinkovitost pogonskog sklopa, upravljanje toplinskom energijom i uštedu električke energije. Kao rezultat ovog fokusa, FT-Bh konceptni automobil teži manje od Toyote Aygo s troje vrata, ali nudi prostranost automobila iz B segmenta s pet vrata, kao što je Toyota Yaris.

Uz 30% bolju aerodinamiku, smanjeni potpuno hibridni sustav i optimizirano upravljanje energijom, naši inženjeri su postigli svoje ciljeve, te napravili automobil koji emitira upola manje CO2 emisija od standardnih automobila iz B segmenta te godine.

/

Kako bi uspjeh ovog projekta bio još veći, FT-Bh nije napravljen koristeći bilo kakve egzotične ili skupe materijale koji se mogu normalno naći u konceptnim automobilima. Zbog toga što su u razvoju korišteni samo proizvodni procesi, uobičajeni u automobilskoj industriji u to vrijeme, ne samo da su smanjeni troškovi, nego je ovaj koncept postao vrlo vjerojatna ponuda na masovnom tržištu.

/
Toyota FCV-R

FCV-R konceptni automobil doživio je svoju premijeru na Tokijskom salonu automobila 2011., te je utro put slijedećem koraku prema masovno proizvedenim automobilima na vodik.

Uz nepogrešivi stil kojim je dominirao "W" motiv prednjeg i stražnjeg kraja, koji simbolizira sustav hlađenja gorivih ćelija, ugrađen u karoseriju, ovaj uglađeni FCV-R ima jedinstvenu pojavu na cesti.

Ipak, najveće inovacije su skrivene ispod aerodinamičke karoserije. Uz manje gorive ćelije u odnosu na prethodni FCV i dva spremnika vodila u podu vozila, prostor u kabini i prtljažniku mogao je biti maksimaliziran čime je dobiven vro praktičan obiteljski automobil.

Udobno smješteni u kabini, smjestiti će te se u sjedala, napravljena u stilu Japanske odjeće, suočeni s dva zaslona ugrađena u središnju konzolu koji osiguravaju zabavne i informacijske kontrole pametnog telefona i 3D navigaciju. Sustav je konstruiran kako bi se lako integrirao s vašim pametnim telefonom, uz prikaz telefonskih aplikacija i prijenos prometnih informacija na vaš telefon.

/

Međutim, ono što je stavilo ovaj koncept u središte pažnje su bile pionirske gorive ćelije. Uz doseg s dva spremnika vodika od 700 km, te nikakvu emisiju štetnih plinova, FCV-R je doista privukao svačiju pažnju kada su ljudi shvatili da iz ispuha izlazi samo voda.

/
Toyota NS4

NS4 napredni plug-in hibrid bio je naš konceptni automobil na Sjevernoameričkom salonu automobila 2012. Uz prikaz najnovijeg smjera u kojem se kreće Toyotin stil, NS4 se uglavnom fokusirao na sigurnost i mogućnosti spajanja.

/

Izvana, isticao se prepoznatljivom prednjom rešetkom, oblikovanim prednjim branikom i vratima u obliku labudovog krila za lakši pristup kabini. Ispod karoserije, za pogon ovog konceptnog automobila koristio se novi napredni Hybrid Synergy Drive plug-in sustav. Uz smanjenje dimenzija i mase komponenata, smanjena je ukupna potrošnja goriva i povećano ubrzanje, dok se u isto vrijeme povećao doseg vožnje u potpuno električkom načinu rada.

Unutar kabine, vozač je mogao uživati u potpuno spojenom multimedijskom iskustvu. Sa svojim sučeljem pametnog telefona na središnjoj konzoli, internetski kompatibilan sustav omogućio je kontrolu navigacije, glazbe i sustava vozila, te je bio u mogućnosti naučiti vaše navike i želje - predviđajući vašu svaku potrebu.

NS4 predstavljao je još jedan veliki korak naprijed u zaštiti putnika i pješaka. Ugrađen je novi sustav predviđanja sudara koji je uključivao tehnologiju slijedeće generacije i to je kombinirano s drugim sigurnosnim poboljšanjima, od nadzora mrtvog kuta do sustava prilagodljivih prednjih svjetala. Također je dobro integrirana zaštita pješaka u slučaju sudara, koja je uključivala iskakanje stražnjeg dijela poklopca motora kako bi se smanjile ozljede glave.

/

NS4 konceptni automobil pokazao je mnoge napredne sigurnosne i značajke spajanja, koje će biti dostupne u komercijalnim Toyotama u ne tako dalekoj budućnosti.

Toyota diji

Na Ženevskom salonu automobila 2012. naš inspirirajući Toyota diji konceptni automobil podigao je prilagođavanje automobila na novu razinu. Ovaj koncept promovirao je društvo u kojem ne samo da smo više povezani s našim automobilima, nego i preko naših automobila, također i međusobno.

Koncept diji nije samo predstavljao zabavu, nego je i ozbiljno shvaćena sigurnost. Time što ste spojeni s inteligentnim transportnim sustavom znači da ste u svakom trenutku bili sigurni. Široki izbor lokalnih sigurnosnih informacija, dobivenih od drugih vozila i prometne infrastrukture, pomogao je vozaču koncepta diji da se uhvati u koštac s opasnostima i mrtvim kutovima na križanjima.

/

U mogućnosti ste lako prilagoditi cijelu karoseriju vašeg modela diji kada god to zaželite. Prikazom poruka i slika na vanjskim i unutrašnjim pločama, diji je prazno platno za izražavanje vaše osobnosti.

Unutra, magija se nastavila sa sličnim mogućnostima prilagođavanja, kako bi ambijent kabine odgovarao vašem raspoloženju. Izuzetno, holografski navigacijski batler, davao je informacije i poruke navigacije preko glasovnog sučelja, dok su se druge navigacijske funkcije savršeno spojile koristeći tehnologiju nadopunjene stvarnosti.

U diji konceptnom automobilu nije bilo potrebe za upravljačem. Nizu vozačkih funkcija moglo se pristupiti daljinskim putem, što znači da ste mogli kontrolirati sve funkcije preko pametnog telefona. Mrežna veza je osigurala da su softver za diji pogon, kontrolni i multimedijski sustav uvijek najnoviji.

Koncept diji nije samo predstavljao zabavu, nego je i ozbiljno shvaćena sigurnost. Time što ste spojeni s inteligentnim transportnim sustavom znači da ste u svakom trenutku bili sigurni. Široki izbor lokalnih sigurnosnih informacija, dobivenih od drugih vozila i prometne infrastrukture, pomogao je vozaču koncepta diji da se uhvati u koštac s opasnostima i mrtvim kutovima na križanjima.

/

Ako vam dobro zvuči diji konceptni automobil, možete pogledati kako su ove ideje i značajke dodatno evoluirali u našem konceptu FV2 koji je 2013. prikazan na Tokijskom salonu automobila.

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.