Izazov 1

Izazov novog vozila s nultom emisijom CO2

Automobili koji koriste čišća, alternativna goriva mogu imati utjecaja samo kada se koriste u prometu u velikom broju. Dio našeg Izazova novog vozila s nultom emisijom CO2 zbog toga uključuje rad s javnošću kako bi naša elektrificirana vozila sljedeće generacije bila zastupljenija. Poticat ćemo i razvoj nužne infrastrukture - kao što su stanice za punjenje - što će davati podršku njihovom korištenju.

Globalni izazov 2050.

Naš cilj je smanjiti globalnu prosječnu emisiju CO2 iz novih vozila za 90 posto do 2050., u usporedbi s Toyotinom razinom iz 2010.

/
/

Globalni međucilj za 2030.

Naš cilj je do 2030. godišnje prodavati više od 5,5 milijuna elektrificiranih vozila širom svijeta, uključujući više od 1 milijun vozila s nultom emisijom (električnih vozila s baterijom i električnih vozila s gorivnim člancima).

Procjena godišnjeg prosjeka smanjenja emisije CO2 u g-CO2/km iz novih vozila je 35% ili više, ovisno o uvjetima na tržištu, u odnosu na razinu iz 2010.

Neka od dosadašnjih Toyotinih globalnih postignuća

/
... elektrificirana vozila prodana globalno 2018. godine, predstavljaju više od 16% ukupne globalne prodaje
/
... globalno dostupno
/
... emisija CO2 od 1997. zahvaljujući svjetskoj prodaji hibridnih električnih vozila

Neka od dosadašnjih postignuća Toyote Europe

/
... prodala je Toyota Motor Europe 2018. godine, što predstavlja 46% ukupne prodaje TME-a
/
... dostupno u Europi
/
... prosječna emisija CO2 novog automobila u Europi 2017. godine

Izazov 1 na djelu

Naša hrabra strategija elektrifikacije za godine pred nama

Srž naše strategije elektrifikacije vozila uključuje odmak od konvencionalnih pogonskih sklopova i značajno ubrzavanje razvoja i puštanja na tržište hibridnih električnih vozila (HEV), plug-in hibridnih električnih vozila (PHEV), baterijskih električnih vozila (BEV) i električnih vozila s gorivnim člancima (FCEV).

To, u praksi znači da do 2030. planiramo prodati više od 5,5 milijuna elektrificiranih vozila, uključujući preko milijun vozila s nultom emisijom (BEV, FCEV). Povrh toga, do otprilike 2025., svaki model u ponudi Toyote i Lexusa širom svijeta će biti dostupan kao elektrificirani model ili će imati elektrificiranu izvedbu.

/

• BEV : 2020. godine ćemo započeti masovnu proizvodnju BEV vozila za kinesko tržište, a zatim ćemo krenuti na druga tržišta s Toyotinim i Lexusovim BEW modelima.

• FCEV : Proširit ćemo ponudu FCEV modela za putnička i teretna vozila.

• HEV: Ponuda HEV vozila će također radi, zahvaljujući daljnjem razvoju Toyotinog hibridnog sustava II, uvođenju snažnije verzije u neke modele i razvoju jednostavnijih hibridnih sustava za odabrane modele.

• PHEV: Konačno, povećat ćemo našu ponudu PHEV vozila tijekom 2020-ih.

Taksi vozila na pogon vodikom na ulicama Pariza

Pokrenuta suradnja s Toyotom predstavlja novo mjerilo u nastanku društva baziranog na vodiku u Francuskoj te u razvoju Hypea, prve flote taksi vozila na svijetu s nultom emisijom, pogonjenih vodikom. Hype je pokrenut 2015. godine tijekom COP21 i posluje u Parizu i u regiji Île-de-France.

U zajedničkom ulaganju – pod imenom HysetCo – sudjeluju Air Liquide, Idex, Société du Taxi Électrique Parisien (STEP) i Toyota. To je prva kompanija ikada posvećena razvoju mobilnosti na bazi vodika u pariškoj regiji.

/

HysetCo će olakšati uvođenje na tržište vozila s vodikovim gorivnim člancima i strukturu za njihovo punjenje unutar regije Île-de-France. Od dodatnih 600 taksi vozila koliko je planirano do kraja 2020., Toyota će isporučiti 500 automobila modela Mirai.

Kroz ovaj projekt partneri jačaju svoju iskrenu posvećenost čistoj mobilnosti i poboljšanju kvalitete zraka. On, osim toga, pokazuje da je mobilnost na bazi vodika prikladno rješenje za intenzivnu primjenu kao što je prijevoz putnika. Misija ove organizacije je promicanje tranzicije cijelog sektora prema nultoj emisiji, s ciljem „nulte emisije za taksije do Olimpijskih igara u Parizu 2024.“.

/
Mirai pomaže da Met Police očisti London

Londonska Metropolitan Police se udružila s našom Toyotom Mirai radi stvaranja najveće svjetske flote policijskih vozila s nultom emisijom.

Jedina emisija koju Mirai ispušta je voda - nusproizvod procesa u gorivnim člancima koji pretvara vodik u električnu energiju za pogon vozila. Nulta emisija Miraji će pridonijeti naporima Met Police da podrži strategiju za čisti zrak gradonačelnika Londona.

Met potvrđuje da su oduševljeni preuzimanjem 11 takvih automobila za potrebe policijskog posla u Londonu. To su prva Metova vozila s nultom emisijom.

Mirai će imati pristup do pet stanica za punjenje vodikom po cijelom glavnom gradu – što je broj koji će se sigurno povećavati u narednim godinama.

/

Saznajte više

Osiguranje kvalitete Osiguranje kvalitete Posvećeni smo pružanju najviše kvalitete i osiguravanju potpunog zadovoljstva stranaka neprekidnim poboljšavanjem naših proizvoda i usluga. Kvaliteta Kvaliteta Kupci određuju kvalitetu. Naš zadatak nikada ne završava. Dom Toyotine sigurnosti Dom Toyotine sigurnosti Kako bismo osigurali dojam sigurnosti za upravljačem naših automobila u svim ujvetima, razvili smo Toyota Safety Sense, niz tehnologija i aktivnih sigurnosnih sustava. Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense donosi niz novorazvijenih sigurnosnih tehnologija: sustav upozorenja na predstojeći sudar, sustav upozorenja na napuštanje prometne trake, sustav automatskog snopa svjetala i sustav očitanja prometnih znakova.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK