Izazov 4

Izazov smanjenja na minimum i optimiranja potrošnje vode

Uvodimo niz akcija radi svođenja potrošnje vode na minimum i optimiranja njene potrošnje u našim proizvodnim pogonima. Prikupljamo kišnicu kako bismo smanjili količinu vode koje naše tvornice crpe iz zemlje ili uzimaju kroz vodovodnu mrežu. Isto tako, razvili smo postupke pročišćavanja kako bi se voda koju koristimo mogla ponovno koristiti ili sigurno vratiti u lokalnu vodovodnu mrežu.

Globalni izazov 2050.

Naš cilj je smanjiti potrošnju vode na minimum i uvesti upravljanje otpadnom vodom u skladu s lokalnim uvjetima.

/
/

Globalni međucilj za 2030.

Naš cilj je do 2030. uvesti mjere u četiri odabrane tvornice u sjevernoj Americi, Aziji i Južnoj Africi radi smanjenja njihove potrošnje vode.

Po pitanju kvalitete vode, isto tako ćemo napraviti cjelokupnu procjenu utjecaja za sve naše 22 tvornice u Sjevernoj Americi, Aziji i Europi u kojima se korištena voda ispušta izravno u rijeke.

Neka od dosadašnjih Toyotinih globalnih postignuća

/
Prikaz potrošnje vode u Toyotinim tvornicama po cijelom svijetu (Azija, sjeverna Amerika, Europa, Kina); uspjeli smo održati stalnu potrošnju vode po proizvedenoj jedinici, unatoč ukupnom povećanju uslijed mjera za povećanje kvalitete i izmjenama modela.
/
Organizacija CDP (Carbon Disclosure Project - Projekt praćenja emisije ugljika) u svojem godišnjem postupku ocjenjivanja prepoznaje tvrtke sa smanjenim utjecajem na okoliš. Vrhunske tvrtke dospijevaju na A listu CDP-a. Godine 2017. Toyota je dobila ocjenu koja ju je svrstala na A listu za upravljanje vodom.

Neka od dosadašnjih postignuća Toyote Europe

/
... smanjenje potrošnje vode u 2017. u odnosu na 2013.

Izazov 4 na djelu

Recikliranje otpadnih voda u TMMF štedi vrijedne resurse

Za sve proizvodne procese u proizvodnji vozila koristi se industrijska voda. Pored energije i otpada, to je jedan od najsnažnijih utjecaja automobilske industrije na okoliš. Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), kao jedna od naših globalnih održivih tvornica, neprestano ulaže napore u smanjenje potrošnje vode.

Za početak su smanjili količinu industrijske vode koju kupuju nakon pažljive analize potreba za vodom po pogonu. Nakon toga je TMMF proveo istraživanje kako bi utvrdio može li se otpadna voda reciklirati umjesto korištenja svježe industrijske vode. Ovo istraživanje je uključivalo analizu kvalitete ispusne vode i mogućnosti njenog recikliranja.

/

Da bi se reciklirana voda mogla koristiti u proizvodnim procesima, potrebno ju je miješati s kišnicom. TMMF je već bio prikupljao kišnicu u bazen, ali su zatim postavili još jedan radi povećanja učinkovitosti postupka recikliranja i kvalitete reciklirane vode.

Ovim projektom je TMMF postao mjerilo za Toyotine proizvodne pogone širom svijeta u pogledu korištenja vode. Proces uspješnog uvođenja neke aktivnosti u jednom proizvodnom pogonu, a zatim prenošenje, ocjenjivanje i uvođenje u drugim pogonima se u Toyotinom žargonu zove Yokoten.

/
Poboljšanje upravljanja vodom u Toyotinom europskom sjedištu

U pogledu korištenja vode u Toyotinom europskom sjedištu, naš cilj je 5,5 m³ po FTE (ekvivalent punog vremena). U fiskalnoj godini 2015. trošili smo više od 9 m³ vode po FTE.

Kako bismo dosegnuli ovaj cilj poduzeli smo niz mjera tijekom godina. Godine 2015. smo ugradili dodatne vodomjere radi boljeg nadzora procesa, brzog otkrivanja odstupanja od uobičajene potrošnje i pokretanja odgovarajućih mjera. Isto tako, povezali smo vodomjere sa središnjim Sustavom upravljanja zgradama radi boljeg nadzora potrošnje vode. Iste te godine smo ugradili bezvodne pisoare, nakon čega smo, 2016. godine, nabavili strojeve za pranje suđa s manjom potrošnjom vode.

Nedavno smo ugradili sustav koji razdvaja kišnicu od kućne vode. Sada umjesto da obje vrste vode završavaju u gradskoj kanalizaciji, kišnica se prikuplja za sanitarne potrebe. Time se štedi 2.400 m³ sanitarne vode godišnje.

/
Ichiban 2019: Najbolji Toyotini trgovci nagrađeni za svoj neprestanu posvećenost zadovoljstvu stranaka Ichiban 2019: Najbolji Toyotini trgovci nagrađeni za svoj neprestanu posvećenost zadovoljstvu stranaka Evian, Francuska – Ichiban na japanskom znači „broj jedan“. Toyotina nagrada Ichiban je isključivo namijenjena trgovcima iz cijele Europe koji postižu najbolje rezultate na području zadovoljstva stranaka. Novi Toyota Centar u Splitu Novi Toyota Centar u Splitu Svečano otvorenje novog Toyota prodajno servisnog centra ''Auto Čondić'' Novi Toyota RAV4 i Toyota Corolla osvojili 5 zvjezdica na ispitivanju sigurnosti Euro NCAP Novi Toyota RAV4 i Toyota Corolla osvojili 5 zvjezdica na ispitivanju sigurnosti Euro NCAP Toyota Corolla i RAV4 2019., su ostvarili najbolji mogući rezultat osvojivši maksimalnih 5 zvjezdica kao ocjenu sigurnosti vozila po najnovijem i strožem ispitivanju Euro NCAP za 2019. godinu. Nova Toyota C-HR Neon Lime. Powered by JBL Nova Toyota C-HR Neon Lime. Powered by JBL Od privlačnih obrisa do zadivljujućeg JBL audio sustava, nova Toyota C-HR Hybrid Neon Lime izgleda dojmljivo, zvuči predivno, a vozi se neodoljivo. Doista je poslastica za sva osjetila.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK