Postolje u Teksasu

za Toyota Gazoo Racing

TOYOTA GAZOO Racing je završio na postolju u utrci 6 sati Circuit of the Americas nakon borbe za pobjedu koja je trajala cijelu utrku u 6. krugu FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017.

TS050 HYBRIDI su se oporavili nakon razočaravajućeg kvalifikacijskog nastupa da bi dobrim nastupom Sébastien Buemi, Stéphane Sarrazin i Kazuki Nakajima u automobilu broj 8 završili na trećem mjestu, 21,860 s iza pobjedničkog Porschea broj 2, nakon 1.058 km utrkivanja.
Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López TS050 HYBRID broj 7 odigrali su svoju ulogu u uzbudljivoj utrci u kojoj su osvojili četvrto mjesto, pa su tako obje Toyote završile istim redoslijedom kojim su i započele utrku.

Kada je utrka počela, po podnevnom suncu, oba su se automobila borila s Porscheom i, na kraju prvog kruga, Sébastien je pretekao broj 2 da bi dospio na drugo mjesto, a Mike se probio na treće nekoliko trenutaka kasnije.
Zbog temperature zraka od 34°C, pravila WEC traže da momčadi mijenjaju vozače prilikom svakog zaustavljanja, pa su Kazuki i José María preuzeli mjesta za upravljačima prilikom prvih zaustavljanja kada niti jedan automobil nije mijenjao gume, za razliku od Porschea.

Kazuki je bio vodeći u automobilu broj 7 nakon jednog sata utrke, ali je José, vozeći na drugačijoj mješavini od momčadskog kolege i trpeći veće trošenje, pao na četvrto mjesto unatoč borbi kotač uz kotač tijekom dva kruga s Porscheom broj 1.

race

U sljedećem zaustavljanju, kada su Stéphane i Kamui preuzeli upravljače, na oba automobila su postavljene nove gume iste mješavine što je omogućilo Porscheu povratak u vodstvo, zahvaljujući njihovom kraćem zaustavljanju pri čemu su samo nalijevali gorivo. Impresivna smjena koju je odradio Kamui rezultirala je pretjecanjem Stéphanea za treće mjesto i hvatanjem priključka s Porscheom broj 2.

Nakon tri sata vožnje oba su se automobila ponovno zaustavljala u boksovima radi zamjene vozača i nalijevanja goriva, a zbog 10-minutne vožnje iza sigurnosnog automobila radi popravka bankine, sva su se četiri automobila klase LMP1 skupila na vrhu poretka, pri čemu je Mike bio na drugom, a Sébastien na trećem mjestu.

Kada je utrka nastavljena oba TS050 HYBRIDA, na potrošenim gumama, su bila pod napadom Porschea broj 2 koji je bio na novim gumama. Mike je pao na četvrto mjesto, dok je Sébastien privremeno branio svoje drugo mjesto sve do sljedećeg zaustavljanja kada je automobil broj 8 pao na treće mjesto.

U preostala dva sata utrke vozači su održavali pritisak na Porsche, unatoč neugodnoj vrućini, međutim na kraju se pokazalo da su vodeći jednostavno izvan domašaja, pa su na kraju Kazuki i Kamui završili utrku na trećem odnosno četvrtom mjestu. Kamui je, automobilom broj 7, ušao u cilj sa zaostatkom od 13,070 sekundi iza momčadskog kolege, ali je kažnjen s dodatnih 10 sekundi zbog kontakta s LMP2 automobilom broj 24 u zadnjoj fazi utrke. Unatoč propuštenoj prilici za treću pobjedu u sezoni, momčad se sada, uz ojačano samopouzdanje, priprema za svoju domaću utrku na stazi Fuji Speedway 13. listopada.

toyota team
race
Hisatake Murata, Predsjednik momčadi:

“Momčad je vrlo naporno radila da bi se oporavila od razočaravajućih kvalifikacija i zadovoljan sam da smo se mogli boriti s Porscheom i pružiti navijačima uzbudljivu utrku. Svatko je danas mogao vidjeti naš borbeni duh i zato zahvaljujem cijeloj momčadi na velikom naporu; imali smo dobru strategiju, kratka zaustavljanja i snažnu borbu svih vozača u teškim uvjetima, po vrućem vremenu. Čestitam Porscheu na pobjedi. Iako smo razočarani što nismo pobijedili, današnji nastup nam je dao veliko ohrabrenje za našu domaću utrku; krećemo na Fuji Speedway ciljajući na središnje mjesto na postolju.”

Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7):

“Nakon prve smjene izgledalo je obećavajuće, ali je drugi dio bio težak jer smo zbog guma izgubili prianjanje na kolnik, a time i vrijeme. Osim toga, sigurnosni automobil nam nije pomogao jer je omogućio Porscheu broj 2 da nas sustigne. Sveukupno gledano, bilo je pomalo razočaravajuće, iako smo danas bili puno bolji nego u kvalifikacijama.”

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7):

“Dali smo danas sve od sebe i žestoko smo se utrkivali da bismo se mogli natjecati s Porscheom. Šteta je što nismo osvojili više bodova iako smo bili relativno konkurentni, ali jednostavno nismo bili dovoljno brzi. Dobar znak je da smo danas bili bolji nego u Meksiku i očekujemo napraviti daljnji iskorak u Fujiju.”

José María López (TS050 HYBRID broj 7):

“Osjećaji su mi pomiješani jer sam zadovoljan da smo se dobro borili i uživao sam u svojoj borbi s Porscheom broj 1; to nismo očekivali. S druge strane, četvrto mjesto nije ono za što se natječemo; svi mi želimo pobijediti. Međutim, trebamo sagledati pozitivne strane. Nismo se predavali, vratili smo se u puno boljem izdanju u odnosu na kvalifikacije i nadam se da ćemo u sljedećoj utrci biti još bolji.”

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8):

“Iskreno, nakon kvalifikacija nisam očekivao da ćemo se boriti s Porscheom jer je izgledalo da jako zaostajemo. Na potrošenim gumama u sredini utrke imao sam jako dobro razdoblje. Morali smo biti agresivni u prometu da bismo ostali u utrci i borio sam se koliko sam mogao. Na kraju, nedostajalo nam je samo malo brzine da bismo ih pobijedili.”

Stéphane Sarrazin (TS050 HYBRID broj 8):

“Lijepo je ponovno stajati na postolju s Toyotom. Sébastien i Kazuki, kao i cijela momčad, su danas bili sjajni. Bio sam razočaran nakon kvalifikacija, ali imali smo dobru utrku i zaostatak je malen. Moramo poboljšati automobil da bismo mogli biti konkurentni na stazi Fuji, gdje smo uvijek jaki; mi to možemo.”

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8):

“Uživao sam na vodećem mjestu u mojoj prvoj smjeni; iskreno, to je bilo neočekivano. Bili smo brzi i uspijevali smo održavati razmak. Dakle, počelo je vrlo dobro, ali prema kraju utrke smo gubili na brzini. Treće mjesto je isti rezultat koji smo ostvarili u Meksiku, ali ovo je zapravo dobar korak naprijed. Borili smo se i bili smo blizu; na stazi Fuji bi to trebalo biti bolje, a i u ostatku sezone.”

Rezultati 6 sati COTA:


1. broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley)192 kruga
2. broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +0,276 s
3. broj 8 TOYOTA GAZOO Racing +21,956 s
4. broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +45,026 s
5. broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +15 krugova
6. broj 13 Rebellion (Beche/Heinemeier Hansson/Piquet)+16 krugova

toyota team

Saznajte više o Toyoti

Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK