Što teže, to bolje.

40 godina Toyote na Reliju Dakar

Pomicanje granica da bismo bili bolji

TOYOTA GAZOO Racing utjelovljuje Toyotinu posvećenost prevladavanju svih granica u težnji za proizvodnjom sve boljih automobila. U ekstremnim uvjetima motosporta, stvaramo nove tehnolgije, a na najtežim kušnjama pronalazimo nova rješenja i nove načine pobljšanja. Jedno natjecanje se odlikuje ovim duhom više nego ijedno drugo: Reli Dakar, događaj u kojem Toyota ima jedinstvenu povijest. Tu je pobjeda više nego samo biti najbrži. Kvaliteta, trajnost i pouzdanost su ključni.

/

Trust in the extreme

Prelazeći preko 9.000 km u dva tjedna, na Reliju Dakar vozila su podvrgnuta najekstremnijem zamislivom ispitu. Njegova kombinacija epskih pješčanih dina, podmuklih rječnih korita i nevjerojatnih brzina tjera svaki dio naših automobila do ruba. U takvim ekstremnim uvjetima, povjerenje je ključ, i upravo je pouzdana otpornost naših automobila to što ih je učinila prvim izborom za natjecatelje.
 


'2016. godine, 42,4% vozila koja su završila utrku bila su Toyotina

 

Najsvježije vijesti

Pročitajte više o Toyotinom napretku na reliju u našim dnevnim vijestima s Dakara.

Otkrijte više

Hilux: 50 godina nepobjedivosti

Mnogi proizvođači automobila proizvode lažne video snimke "ultimate testova" kako bi dokazali da su njihova vozila vrijedna YouTubea. Ali, Hilux ne mora nikome ništa dokazivati. Hilux prolazi "ultimate testove" već 50 godina, a za upravljačem su vlasnici u najrazličitijim oštrim uvjetima, na njegovom putu prema Nepobjedivih 50.

Otkrijte Hilux

Toyota Hilux Dakar

/
Izmijenjeni neovisni stražnji ovjes s 12% većim hodom
/
Centralno postavljeni motor V8
/
Pogon na sve kotače
/
Manja težina
/

Momčad

Nakon prvog nastupa Toyote Hilux 2012. godine, TOYOTA GAZOO Racing čeka Dakar 2018. s momčadi od tri automobila. Potpuno novi Toyota Hilux se odlikuje nizom mehaničkih poblljšanja, obećavajući značajan iskorak u performansama. S preko 3.000 km testiranja u džepu, novi model nadograđuje pouzdanost i trajnost svojih prethodnika s poboljšanom upravljivošću i balansom, dajući kombinaciju za koju momčad vjeruje da je pobjednička.

/
#304

Vozač: Giniel De Villiers

Zemlja: Južna Afrika

Dosezi na Dakaru: 7 postolja, 1 pobjeda (2009.)

Zanimljivost: Giniel je samo jednom završio izvan prvih deset u poretku na Dakaru (2007.)

/
#304

Vozač: Dirk Von Zitzewitz

Zemlja: Njemačka

Dosezi na Dakaru: Prvi Dakar 1997., 1 pobjeda (2009.)

Zanimljivost: Dirk je svoj prvi Dakar vozilo na motociklu (1997.)

/
#301

Vozač: Nasser Al Attiyah

Zemlja: Katar

Dosezi na Dakaru: 2 pobjede (2011. i 2015.)

Zanimljivost: Nasser je nositelj brončane medalje u trapu s Olimpijskih igara

/
#301

Vozač: Mathieu Baumel

Zemlja: Francuska

Dosezi na Dakaru: 1 pobjeda (2015.)

Zanimljivost: Mathieu je šesterostruki prvak u raznim kategorijama motosporta

/
#309

Vozač: Bernard Ten Brinke

Zemlja: Nizozemska

Dosezi na Dakaru: Najbolji plasman na Dakaru 7. mjesto

Zanimljivost: Bernard je vlasnik tvornice kuhinja u svojoj domovini

/
#309

Vozač: Michel Périn

Zemlja: Francuska

Dosezi na Dakaru: 3 pobjede (1994., 1995., 1996.)

Zanimljivosti: Michel je profesionalni suvozač od 1984.

Vodič za Reli Dakar 2018.

/
Preko 500 natjecatelja iz 60 zemalja
/
U svakom izdanju natjecatelji prelaze 10.000 km
/
10. izdanje u južnoj Americi
/
15 dana utrkivanja

Povijest Relija

Thierry Sabine je pokrenuo prvi Reli Dakar 1978. Izvorno je to bila utrka kroz pustinju Saharu, natjecatelji su se mogli natjecati u bilo kakvom vozilu koje ima motor i kotače. Reli se nastavio odvijati u sjevernoj Africi do 2008. kada je bio otkazan zbog sigurnosnih problema i preseljen je u južnu Ameriku sljedeće godine. Lokacija je druga, ali ime natjecanja i duh su ostali nepromijenjeni.
 

Ruta Relija

Natjecanje pokriva preko 5.000 km brzinskih ispita kao i 4.000 km etapa koje povezuju cijelu rutu; sedam od 14 brzinskih ispita na Dakaru 2018. godine su ili potpuno terenske ili po dinama, što ga čini jednim od najtežih ispita u novijoj povijesti.
 
U svom 40. izdanju, 10. u južnoj Americi, Reli Dakar se vraća u Peru, gdje natjecanje počinje 6. siječnja u glavnom gradu, Limi. U nizu zavojitih ispita posade s bore s morem dina nakon čega prelaze granicu i ulaze u Boliviju, 12. siječnja. Otamo, sljedeća dva brzinska ispita vode posade kroz neke od najviših predjela Bolivije, prije nego se spuste u sjevernu Argentinu i stignu do olakšanja ciljne crte u Córdobi 20. siječnja.
 

/

Saznajte više o TOYOTA GAZOO Racingu

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.