Zagreb, 03.10. – Rotus Centar, jedan od vodećih ovlaštenih zastupnika i servisera Toyotinih vozila, svečano je otvorio obnovljeni prodajni salon u sklopu proslave svoje 15. obljetnice. Ovaj događaj je bio obogaćen predstavljanjem Toyotinog New Retail Concepta, inovativnog pristupa koji redefinira iskustvo kupnje i servisiranja automobila.
U okviru novog koncepta, kupcima se nudi vrhunska usluga i digitalizirano iskustvo prilikom kupnje vozila. Od trenutka kada kroče u salon do preuzimanja vozila, tim Rotus Centra pruža prilagođenu podršku i savjetovanje putem suvremenih digitalnih alata, omogućujući jednostavno konfiguriranje automobila i praćenje procesa narudžbe.
Osim toga, predstavljen je i inovativni „Door to Door Delivery“ koncept, koji klijentima olakšava proces servisiranja vozila. Djelatnici Rotus Centra preuzimaju vozila direktno s adrese klijenta, čime se štedi vrijeme i pojednostavljuje servisiranje.
„Za nas je ovo poseban trenutak. Slavimo 15 godina uspješnog rada i predstavljamo budućnost automobilske maloprodaje novim prodajnim konceptom. Naš cilj je uvijek bio pružiti najbolju moguću uslugu našim kupcima“, izjavila je Ella Baljkas, stručnjakinja za marketing i PR Rotus Centra.
Rotus Centar nastavlja rasti kao ovlašteni zastupnik Toyota vozila za zapadni dio Zagreba, isporučujući više od 1000 automobila godišnje i obavljajući 10.000 servisa.