Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

Toyota centar Zagreb d.o.o.

Naš moto je "Toyota kakvu želite" kojim želimo naglasiti našu želju da ispunimo Vaša očekivanja i ostvarimo 100%-tno zadovoljstvo naših kupaca i korisnika usluga.

Slijedom takve politike dana 16. svibnja 2005. godine počela su s radom dva prodajna salona i servis na dvije različite lokacije što je bio stvarni početak rada sa strankama našeg poduzeća. Na taj način postali smo i službeno ovlašteni prodavatelj i serviser vozila marke TOYOTA u Zagrebu. Kako bi usluga bila bolja i u skladu s visokim standardom marke kojoj smo partner krajem 2005. godine započela je gradnja novog, ujedno i najvećeg prodajno-servisnog centra marke Toyota u Hrvatskoj u Zagrebu.

Našim je zaposlenicima radni dan postao znatno lakši jer su novi uvjeti rada i dovoljna količina prostora pomogli u organizaciji posla i života unutar novog objekta. Cijeli objekt je izgrađen u skladu s globalnim Toyota standardima, a sve kako bi omogućio najvišu razinu usluge za sve potencijalne stranke i poslovne partnere.

Čvrsto vjerujemo da ćemo uspjeti u našoj nakani i postati dugoročni partner svim našim lojalnim korisnicima. Ovaj jednostavan moto simbolizira našu težnju da smo uvijek na raspolaganju svim potencijalnim klijentima i želju da svaki posjetitelj naših centara bude u potpunosti zadovoljan dobivenim.

Potpuno zadovoljstvo klijenata nedostižan je idealizam koji iza sebe skriva samo najbolje, a to je upravo ono čemu Toyota centar Zagreb teži: pružiti svojim korisnicima usluga (kupcima, vlasnicima vozila) zadovoljstvo kroz pouzdanost usluge, umjerenost i ugodnu komunikaciju. Slijedom toga formulirali smo smjer kojim želimo ići kroz našu viziju, misiju i ciljeve poduzeća koji se mogu sažeti u rečenici:

“Postati kompanija uzor i referenca svim prodajno-servisnim centrima na svim poljima – interne organizacije, odnosa sa kupcima i dobavljačima, profitabilnosti i standardima obavljanja poslova.”

U tome ne možemo uspjeti samostalno i bez vaše pomoći. Svaki Vaš komentar, mišljenje i prijedlog, svaki Vaš prigovor i naše rješenje dovodi nas korak bliže cilju. Naime, bez povratnih informacija menadžment poduzeća nije sposoban realno ocijeniti kakva nam je kvaliteta usluge.

Zato smo i kreirali sustave kojima mjerimo Vaše zadovoljstvo i omogućavamo Vam da se izborite za svoja prava. Ono što tražimo je vrlo jednostavno – i traži malo vremena:

Ispuniti anketni listić koji dobijete uz svaki radni nalog ili se nalazi u čekaonici servisa, odnosno u svakom prodajnom salonu. Anketni listić ubaciti u kutiju na izlazu iz naših prostora.

Nazvati broj našeg poduzeća i predati pritužbu kako bismo se pozabavili Vašim problemom.

Smatramo da je Vaš angažman jedini način da budete potpuno zadovoljni uslugom!

Novosti i događaji