1. Company
  2. Toyota Gazoo Racing – pobjeda na reliju Dakar 2022. ZahvaljujućI pobjedi tima Nasser Al-Attiyah / Mathieu Baumel
Odaberite

Toyota Gazoo Racing – pobjeda na Reliju Dakar 2022. ZahvaljujućI pobjedi tima Nasser Al-Attiyah / Mathieu Baumel

· Sveukupna pobjeda za tim Nasser Al-Attiyah / Mathieu Baumel

· Najboljih 5 završnih rezultata za tim Giniel de Villiers / Dennis Murphy

· Pobjeda u završnoj etapi za tim Henk Lategan / Brett Cummings

· Najboljih 15 završnih rezultata za tim Shameer Variawa / Danie Stassen

· Pobjeda dokaz je da je tim sposoban neprekidno pomicati granice inženjeringa i izrađivati sve bolje automobile

Nasser Al-Attiyah i njegov suvozač Mathieu Baumel iz TOYOTA GAZOO Racing sigurno su prošli kroz cilj GR DKR Hilux T1+ u završnoj etapi relija 2022 Dakar Rally i donijeli sveukupnu pobjedu timu s prolaznim vremenom od 27min 46s. Ovo je druga pobjeda katarskog vozača za tim, prvi put pobjedu je odnio na reliju 2019. Istovremeno su Henk Lategan i Brett Cummings pobijedili u završnoj fazi relija jer su bili brži od konkurencije za 49s.

Za Nassera i Mathieua u završnoj fazi zapravo nije bilo problema, usprkos izazovnoj navigaciji. Par je vodstvo u reli utrci preuzeo u prvoj fazi i nikada nije bilo stvarne opasnosti da će vodeću poziciju izgubiti. Pobijedili su u uvodnoj utrci za izdanje relija 2022. godine održanoj 1. siječnja i ostvarili dvije dodatne etapne pobjede prije sveukupnog pobjedničkog rezultata.

Ova je pobjeda značajna za Nassera, s obzirom na to da je izrazio želju pobijediti od kad se reli natjecanje Dakar preselilo u Saudijsku Arabiju 2020. Vrlo blizu tome se približio 2020. i 2021. godine, da bi potom ostvario svoju prvu pobjedu u Saudijskoj Arabiji 2022. godine.

Istovremeno pobjeda puno znači timu koji je razvio novi model vozila GR DKR Hilux T1+, s većim kotačima i gumama, većim hodom kotača i 3,5-litrenim V6 motorom s dva turbopunjača koji pogoni i novi model Toyota Land Cruiser GR Sport. Pobjeda na utrci s novim automobilom dokaz je da je tim sposoban neprekidno pomicati granice inženjeringa i izrađivati sve bolje automobile.

Završna etapa bila je svojevrsno iskupljenje za Henka i Bretta, koji su propustili vlastite prilike za etapnu pobjedu jer su nesebično čekali da ih članovi njihova tima preteknu u fazu 11, samo da im pruže podršku ako im zatreba. Potom se par odlučio za napadnu strategiju u fazi 12, neovisno o početnom vremenskom zaostatku. Prevezli su svoj Hilux kroz ciljnu liniju za 1h 35min i 19s i pomeli konkurenciju, neovisno o tome što su se morali zaustaviti usred etape kako bi zamijenili probušenu gumu.