Odaberite

Toyota započinje europsku proizvodnju 2. generacije modula gorivnih članaka

· Toyota Motor Europe će module 2. generacije gorivnih članaka proizvoditi u Bruxellesu

·  Kompaktniji i lakši moduli konstruirani su u dva različita formata

· Radi smanjenja CO2 i postizanja ugljične neutralnosti Toyota se obvezala unapređivanju svoje tehnologije vodika za primjene i povrh automobila

Toyotin cilj je ugljično neutralno društvo. Za postizanje tog cilja, kompanija razvija nekoliko tehnologija elektrifikacije, uključujući vodik koji smatra jednim od najvažnijih temelja za smanjenje CO2. Toyotina posvećenost vodiku nadilazi putničke automobile i kompanija svoju tehnologiju vodikovih članaka čini dostupnom u modulima jednostavnima za korištenje za razne primjene.

2. generacija modula gorivnih članaka

Radi podrške širenju svoje tehnologije vodika iz automobila na druge namjene, sustav gorivnih članaka iz Toyote Mirai je preoblikovan u kompaktne module gorivnih članaka. Zbog toga je u siječnju 2022. Toyota započela proizvodnju 2. generacije modula, temeljenih na naprednoj 2. generacije sustava gorivnih članaka. Ovaj novi sustav, koji je posložen u kompaktnije, lakše module, daje i veću gustoću snage. Moduli su dostupni u dva oblika, kocke i kvadra, pravokutnom obliku radi pružanja veće fleksibilnosti i lakše prilagodbe za razne namjene.

Europska proizvodnja

Toyota je započela razvoj gorivnih članaka još 1992. godine i otad neprekidno dorađuje svoju tehnologiju vodika. Ovu novu, drugu generaciju modula gorivnih članaka će isto tako sastavljati proizvodni tim u Europi, u Centru za istraživanje i razvoj Toyota Motor Europe (TME), u Zaventemu, u Bruxellesu. Od siječnja 2022. u ovom novom pogonu smještena je pokretna traka za pokusno sklapanje kombinirajući tehnološki napredni proizvod i visoku kvalitetu sklapanja.

Toyota je odlučila sklapati svoje module gorivnih članaka druge generacije u Europi jer zamjećuje značajan porast potražnje u cijeloj regiji. U suradnji s poduzetnicima zainteresiranima za korištenje Toyotine tehnologije za svoje potrebe, Odjel za poslovanje gorivnim člancima TME-a će nuditi potrebnu inženjersku podršku za integraciju. Smještaj u blizini partnera i mogućnost pažljivog praćenja poslovnih mogućnosti će omogućiti kompaniji brzo povećanje proizvodnje.

Klasteri za vodik

Širenje poslovanja vodikom u Europi će biti ključan element u postizanju ciljeva Zelenog plana apsolutnih nultih emisija koje pridonose globalnom zatopljenju do 2050. godine.

EU tvrdi da će za ispunjavanje ovog zahtjeva biti potrebno da „predvodnici na području klime i resursa“ razviju prvu komercijalnu primjenu novih tehnologija u ključnim industrijskim sektorima do 2030. godine.

Pojava klastera za vodik u Europi je posljedica ujedinjavanja različitih sektora i udruživanje njihovih vještina, tehnologija i primjena - kao što su flote kamiona, autobusa i taksija te vodikova infrastruktura, radi stvaranja održivih poslovnih prilika, omogućavajući im procvat i pretvaranje u jezgru iz koje će nastati veći broj aktivnosti.

Uvođenjem rješenja s tehnologijom vodika u veći broj primjena, Toyota podržava stvaranje vodikovog okruženja, „žive oaze“, u kojoj se ponuda i potražnja susreću radi daljnjeg rasta.