TOYOTA GAZOO Racing branit će svoje naslove na Svjetskom prvenstvu FIA World Endurance Championship (WEC) s redizajniranim hiperautomobilom GR010 HYBRID. A sve započinje s utrkom 1000 milja Sebringa na Floridi sljedeći tjedan gdje će se kao partneri pridružiti Fujitsu Limited i JFE Steel.
Uspješni početak sezone 2021. godine obilježen je hibridnom snagom i pobjedom hiperautomobila 700PS Hypercar na utrci Le Mans 24 Hours te osvajanjem obaju svjetskih prvenstava. Akcija ponovno kreće sa šest utrka WEC-a u sezoni 2022., a TOYOTA GAZOO Racing odlučan je zadržati prošlogodišnja odličja i naslove.
Specifikacije automobila GR010 HYBRID za 20222. malo su drugačije i ovo vozilo ima gume i kotače drugačijih dimenzija u odnosu na prethodnika. Sprijeda su kotači od magnezijeve slitine RAYS od 12,5 x 18 cola na koje su montirane gume 29/71-18 Michelin, a straga su gume 34/71-18 montirane na kotače dimenzija 14 x 18 cola.
Zbog te promjene bile su potrebne manje preinake na karoseriji kako bi se zadržao isti protok zraka i kako bi vozilo ostalo u istom, propisanom rasponu aerodinamičnih performansi. Najvidljivija promjena su veća stražnja krilca za vjetar i lopatice na poklopcu motora.
Premda je, osim promjena na karoseriji, GR010 HYBRID uglavnom jednak, postavke njegovog 3,5-litrenog motora malo su prilagođene zbog novog 100% obnovljivog goriva koje će se po prvi put koristiti na WEC-u 2022. Gorivo, izrađeno od ostataka vina i poljoprivrednih materijala, smanjuje emisije CO2 za najmanje 65% i doprinosi aktualnim nastojanjima da se poveća razina održivosti u motosportu.
Osim prilagodbi samog automobila za novu sezonu, TOYOTA GAZOO Racing ima i novosti u upravljačkoj strukturi. U Sebringu će Kamui Kobayashi prvi put sudjelovati u utrci u novoj, dvostrukoj ulozi: kao voditelj tima i kao vozač automobila GR010 HYBRID br. 7, uz rame s kolegama vozačima i svjetskim prvacima Mikeom Conwayom i Joséom Maríjom Lópezom.
Kazuki Nakajima na mjesto potpredsjednika tvrtke TOYOTA GAZOO Racing Europe, operativne baze WEC tima, došao je u siječnju nakon povlačenja iz karijere aktivnog vozača. Osiguravat će operativnu podršku timu na utrkama te mentorirati Ryja Hirokawu koji se pridružio kao vozač 8. automobila uz Sébastiena Buemija i Brendona Hartleyja. Ryo, koji se natjecao u klasi LMP2 na utrci Le Mans 2016. i 2017. godine, spreman je za prvu sezonu WEC-a nakon opsežnih priprema i testova u simulatorima vožnje.
Podršku timu u izazovima koje donosi ovogodišnji WEC pružit će dva nova partnera, tvrtke Fujitsu i JFE Steel, čiji će se logotipi neprekidno nalaziti na automobilima GR010 HYBRID i kombinezonima vozača.