1. Company
  2. Tržišni udio kompanije Toyota Motor Europe za prvih devet mjeseci 2022. godine popeo se na rekordnih 7,5%
Odaberite

Tržišni udio kompanije Toyota Motor Europe za prvih devet mjeseci 2022. godine popeo se na rekordnih 7,5%

· Toyota je zadržala drugo mjesto među najprodavanijim markama osobnih automobila u Europi

· Toyota Motor Europe (TME) je u prvih devet mjeseci prodala 813.547 vozila

·  Ostvarena je rekordna prodaja multi-tehnoloških elektrificiranih vozila marki Toyota i Lexus, na koja sada otpada 66% ukupne prodaje u Europi

 

Kompanija Toyota Motor Europe je u prvih devet mjeseci 2022. godine prodala 813.547 Toyota i Lexus vozila, što predstavlja smanjenje za 6% u odnosu na prethodnu godinu, no premašuje europsko tržište automobila koje je tijekom istog razdoblja palo za 16%. TME je povećao svoj tržišni udio na rekordnih 7,5%, što predstavlja porast za 0,8% u odnosu na prethodnu godinu i ukazuje na daljnji trend rasta udjela koji je od 2019. godine povećan za 2%.

Prodano je 540.777 multi-tehnoloških električnih vozila ove kompanije, što predstavlja povećanje za 5% u odnosu na prethodnu godinu. Brend Toyota učvrstio je drugo mjesto među najprodavanijim markama osobnih automobila u Europi (*), a tržišni udio od 7,2% predstavlja rast za 0,9% u odnosu na isto razdoblje 2021. godine

„Ovi rezultati odražavaju snagu proizvoda Toyote i Lexusa. Razina uspješnosti i dalje nam je viša u odnosu na stanje tržišta koje je nastavilo slabiti uslijed kombinacije čimbenika koji utječu na automobilsku industriju. Svjedočimo velikoj potražnji za našim elektrificiranim modelima, čemu najviše doprinose novi Yaris Cross, Yaris i Corolla. Očekujemo da će potražnja i dalje premašivati ponudu zahvaljujući lansiranju novih modela marki Toyota i Lexus“, istaknuo je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor kompanije Toyota Motor Europe.

Uspješnost brendova i modela

Toyota je u prvih devet mjeseci prodala 778.431 vozila. Najprodavaniji modeli ove marke bili su Corolla, Yaris, Yaris Cross, RAV4 i C-HR, na koje otpada 60% ukupne količine. Prodaja cijele game elektrificiranih Toyota vozila porasla je za 8% u odnosu na prethodnu godinu s 512.999 prodanih vozila, što predstavlja 66% ukupne prodaje ovog brenda.

Lexus je u istom razdoblju prodao 35.116 vozila, a na kompletnu ponudu elektrificiranih vozila otpada 79% ukupne prodaje brenda. Široka ponuda SUV vozila ovog brenda, koja obuhvaća modele RX, NX, UX, GX i LX, predstavlja 89% ukupne prodaje. Sveukupna prodaja poremećena je problemima u lancu opskrbe te obustavom izvoza u Rusiju.
 

Istaknuti podaci za TME u razdoblju od siječnja do rujna 2022.:

· Ukupna prodaja: 813.547 (smanjenje za 6% u odnosu na prethodnu godinu)

· Tržišni udio: 7.5% (povećanje za 0,8% u odnosu na prethodnu godinu)

· Ukupna prodaja elektrificiranih vozila: 540.777 (povećanje za 5% u odnosu na prethodnu godinu)

· Udio elektrificiranih vozila u ukupnoj prodaji: zapadna Europa: 73% - istočna Europa*: 33%. Ukupni udio: 66%

 

Istaknuti podaci za Toyotu u razdoblju od siječnja do rujna 2022.:

· Prodaja Toyota vozila: 778.481 (smanjenje za 3% u odnosu na prethodnu godinu)

· Najprodavaniji modeli: Corolla (143.187); Yaris (134.896); Yaris Cross (115.287); RAV4 (92.854); C-HR (92.063)

· Najprodavaniji elektrificirani modeli: Corolla Hybrid (111.338); Yaris Cross Hybrid (108.279): Yaris Hybrid (104.954); Toyota C-HR Hybrid (91.714); RAV4 Hybrid/Plug-in Hybrid (76.308)

· Ukupna prodaja elektrificiranih vozila: 512.999 (povećanje za 8% u odnosu na 2021.)

· Udio elektrificiranih vozila u ukupnoj prodaji: zapadna Europa: 72%, istočna Europa*: 34%.  Ukupni udio: 65%

 

Istaknuti podaci za Lexus u razdoblju od siječnja do rujna 2022.:

· Ukupna prodaja Lexus vozila: 35.116 (smanjenje za 41% u odnosu na prethodnu godinu)

· Najprodavaniji modeli: NX (10.912); UX (10.852); RX (8.036)

· Najprodavaniji elektrificirani modeli: UX Hybrid/EV (10.410); NX Hybrid/Plug-in Hybrid (9.851); RX Hybrid (4.615)

· Ukupna prodaja elektrificiranih vozila: 27.778 (smanjenje za 29% u odnosu na prethodnu godinu)

· Udio elektrificiranih vozila u ukupnoj prodaji: zapadna Europa: 98%, istočna Europa*: 21%. Ukupni udio: 79%

 

(*) Toyota Motor Europe odgovorna je za sve zemlje zapadne, srednje i istočne Europe uključujući Tursku i Rusiju, kao i Izrael i brojna tržišta srednje Azije (Armenija, Azerbajdžan, Gruzija i Kazahstan).

(*) istočna Europa uključuje Rusiju, Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael