U središtu Woven Cityja nalaze se dvije skupine sudionika.
Prva skupina su Inovatori. To su poduzeća, startupovi, poduzetnici, istraživačke institucije i drugi inovatori koji razvijaju i testiraju proizvode i usluge u Woven Cityju. Kombiniranjem Toyotine stručnosti u proizvodnji, naprednih softverskih sposobnosti WbyT-a i jedinstvenih snaga svakog Inovatora, Woven City nastoji potaknuti Kakezan – japanski koncept „umnožavanja“, gdje iz konvergencije različitih ideja i sposobnosti nastaju nove inovacije i društvena vrijednost.
Među Inovatorima, kantautor Naoto Inti Raymi pridružuje se kao prvi umjetnik, predvodeći sukreaciju vezanu uz zvuk u Woven Cityju i donoseći novu kreativnu dimenziju projektu. On je producirao himnu Woven Cityja i audio logotip projekta, a njegovim sudjelovanjem broj Inovatora dosegnuo je 20.
Woven City je također pokrenuo svoj akceleratorski program otvorenim pozivom Inovatorima 8. rujna, započinjući s natjecanjem „Woven City Challenge: Hack the Mobility“. Program poziva startupove, poduzetnike, sveučilišta i istraživačke institucije iz cijelog svijeta da predlože ideje za Kakezan sukreaciju, a prijave su otvorene do 14. listopada 2025.
Službeni događaj pokretanja
Od kada je na CES-u 2018. najavila ambiciju da postane kompanija za mobilnost i predstavila koncept Woven Cityja na CES-u 2020., Toyota je postojano napredovala od vizije prema stvarnosti, gradeći zajednicu istomišljenika i suradnika. Kroz Kakezan sukreaciju u Woven Cityju, Toyota i WbyT nastoje razviti proizvode i usluge koji nadilaze granice grada i osnažuju živote ljudi u Japanu i širom svijeta.