1. Company
  2. Prodaja tvrtke Toyota Motor Europe porasla je za 8% u 2021. godini i dosegla rekordni tržišni udio od 6,4%
Odaberite

Prodaja tvrtke Toyota Motor Europe porasla je za 8% u 2021. godini i dosegla rekordni tržišni udio od 6,4%

Performanse marki i modela

Toyota je 2021. godine povećala svoj udio na globalnom tržištu za 0,6 postotnih bodova na 6,3%, dok je prodaja porasla za 9% na 1.003.859. Na najprodavanije modele marke, modele Corolla, Yaris i

RAV4, otpada 55% te vrijednosti. Sveukupno, za taj porast zaslužna su hibridna električna vozila u obimu od 58% (+ 5,0 postotnih bodova na godišnjoj razini) i 69% (+ 6,0 postotnih bodova) u Zapadnoj Europi. 

Među istaknutim modelima je i novi Yaris Cross iz kategorije kompaktnih SUV vozila. U travnju 2021. godine najavljena je potpuno nova podmarka bZ (kratica od imena Toyotine strategije

„Beyond Zero“ – povrh nulte emisije), izrađena na platformi eTNGA, a u prosincu 2021. uslijedila je i europska premijera prvog baterijskog električnog modela bZ4X.

Prodaja Lexusa povećala se za 2% na godišnjoj razini i ostvaren je tržišni udio u sektoru premium vozila od 2,3%. Na najprodavanije modele marke, Lexus UX, Lexus NX i Lexus RX, otpada 81% te vrijednosti.

Sveukupno gledano, hibridna električna vozila predstavljaju 61% sveukupne prodaje u Europi, sa zabilježenim povećanjem na 96% u Zapadnoj i Srednjoj Europi.

U 4. kvartalu 2021. godine Lexus je na tržište plasirao novu generaciju modela NX i tako tržištu predstavio prvo plug-in hibridno električno vozilo marke, uz već značajno poboljšan hibridni električni model. Lexus je nedavno najavio svoje prvo potpuno električno vozilo na posebnoj platformi,

RZ 450e, koje će javnosti predstaviti u prvoj polovini 2022. Lexus ima ambiciozan plan porasta i širenja s planiranim plasiranjem 20 novih modela vozila na tržište do 2025. godine, što predstavlja gotovo udvostručenje broja vozila na 130.000 u Europi za to razdoblje.

Istaknuti podaci za tvrtku TME u razdoblju od siječnja do prosinca 2021.:

· Ukupna prodaja: 1.076.300 (+ 8,4% na godišnjoj razini)

· Tržišni udio: 6,4% (+ 0,4% na godišnjoj razini)

· Ukupna prodaja hibridnih vozila: 623.777 (+ 19% na godišnjoj razini)

· Hibridna vozila u ukupnoj prodaji: Zapadna Europa: 70%;  Istočna Europa*: 24%; ukupno: 58%

Istaknuti podaci za marku Toyota u razdoblju od siječnja do prosinca 2021.:

· Prodaja Toyota vozila: 1.003.859 (+ 9% na godišnjoj razini)

· Najprodavaniji modeli: Corolla (208.028); Yaris (179.383); RAV4 (161.266)

·Najprodavaniji hibridni modeli: Yaris Hybrid (143.595); Corolla Hybrid (166.811); C-HR Hybrid (112.757)

· Ukupna prodaja hibridnih vozila:  579.698 (+ 19% na godišnjoj razini)

· Hibridna vozila u ukupnoj prodaji: Zapadna Europa: 69%; Istočna Europa*: 26 %; ukupno: 58 %

*Istočna Europa uključuje Rusiju, Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael.

Istaknuti podaci za marku Lexus u razdoblju od siječnja do prosinca 2021.:

· Ukupna prodaja Lexus vozila: 72.441 (+ 2% na godišnjoj razini)

· Najprodavaniji modeli: UX (21.144); NX (19.493); RX (18.346)

· Najprodavaniji hibridni modeli: UX Hybrid (17.261); NX Hybrid (14.255); RX Hybrid (5.718)

· Ukupna prodaja hibridnih vozila: 44.079 (-1% na godišnjoj razini)

· Hibridni proizvodi: Zapadna Europa: 91 %;  Istočna Europa*: 8 %; ukupno: 61 %

(1)        EU C02 vozni park odnosi se na prosječne emisije automobila registriranih u EU27 + Island i Norveška. Referenca za postizanje cilja ovdje se odnosi na prodaju Toyote + Lexusa, temeljenu na preliminarnim internim podacima prije redovnog rasporeda objavljivanja službenih podataka od strane Komisije EU

(2) Toyota Motor Europe odgovorna je za sve zemlje zapadne, srednje i istočne Europe, uključujući Tursku i Rusiju, kao i Izrael i brojna tržišta srednje Azije (Armeniju, Azerbajdžan, Gruziju i Kazahstan).