Odaberite

Must–have dodatak ove sezone: Toyotin Aygo X UNDERCOVER

  • Aygo X nastao u suradnji sa dizajnerom Jun Takahashi
  • Jedinstvene značajke dizajna eksterijera i interijera
  • Dvotonska siva karoserija, koraljno crveni naglasci, krovne naljepnice CHAOS/BALANCE
  • odlična kontrola i povezanost uz Toyota Smart Connect
  • Toyota Easy financiranje s mjesečnom ratom od 199 €

Predstavljamo najnoviji must-have dodatak sezone, Toyotu Aygo X Undercover, koji je stigao u Hrvatsku.

Toyota i Undercover, inovatori u svojim područjima, ponovno su osmislili gradski automobil Aygo X kao izlog najboljeg od obje marke i novu ikonu subverzivnog duha po kojem je poznat glavni dizajner modne marke Jun Takahashi.

Jedinstvene značajke dizajna interijera i eksterijera ovog modela premijerno su prikazani zajedno s modnom revijom UNDERCOVER na Tjednu mode u Parizu.

Nadahnuti Takahashijevom dizajnerskom filozofijom nesukladnosti i razbijanja stereotipa, ažuriranja dizajna uključuju ekskluzivnu dvotonsku sivu boju karoserije koju je posebno razvila Toyota, koraljno crvene naglaske za crne 18” aluminijske naplatke i interijer, brendirana sjedala i podne prostirke s uzorkom monograma, i njegov moto KAOS / RAVNOTEŽA ispisan na krovnim naljepnicama.

Ovo je sve samo ne uobičajena automobilska suradnja.

Poznata tema UNDERCOVER preklapajućih kontrasta - punk i moda, digitalno i analogno - proteže se u ovoj zanimljivoj suradnji gdje se svjetovi mode i automobila savršeno podudaraju.

Iskustvo rada na ovom automobilu iz prve ruke je opisao i dizajner Takahashi.

“Bilo je to moje prvo iskustvo rada na automobilu, a budući da je Toyota tako prestižna i inovativna japanska marka, došlo je s dubokim emocionalnim značenjem i značajem”,

Spajanje dvaju kontradiktornih elemenata, ili svjetova, za mene je uzbudljivo, a i materijali i način na koji isporučujemo boje potpuno se razlikuju od suradnje na odjeći. Gradski krajolici nadahnjuju boje koje se doimaju tipično PRIKRIVENO, stapaju se sa svakodnevnim životom, ali preispituju konvenciju ako pogledate ispod površine, i vjerujem da imamo dizajn koji je još uvijek uvelike PRIKRIVEN dok djeluje u skladu s gradom. Svaki dan vozim vlastiti automobil i prepoznajem značaj koji boja može imati.”

Otkako je Aygo prvi put stigao na tržište 2005. godine, ne samo da je Toyotin najpristupačniji automobil u Europi, nego je oduševio kupce svojim mladenačkim i zabavnim karakterom. Ove su kvalitete Toyoti privukle mnoge nove europske kupce koji su svjesni stila.

Prelaskom s hatchbacka na crossover tip karoserije, Toyotini stilisti u Europi stvorili su jedinstveni osjećaj emocija u novom Aygu X, koji može osjetiti vozač, suvozač ili čak tko ga samo promatra kako prolazi.

“Znali smo da UNDERCOVER može dodatno proširiti snažan karakter Ayga X i bili smo uzbuđeni istražiti kako se Junov modni jezik može prevesti u proces razvoja automobila,” rekao je Tadao Mori, voditelj stilskog dizajna za Toyotu Europe.

Ovaj  jedinstveni Aygo X već je osvojio nagradu za Gradski auto 2023. godine, kao i Zlatnu plaketu automobila A-segmenta 2023. Brojka ovog „special edition“ modela je ograničena, a njegova produkcija će biti do studenog 2023.

Toyota Aygo X Undercover u paketu opreme Limited dostupan je uz mjesečnu ratu od 199 €, isključivo putem Toyota Easy financiranja.

Oprema Limited uključuje:

  • TOYOTA SAFETY SENSE 2 ®(napredni paket aktivne sigurnosti)
  • Toyota Touch, zaslon u boji osjetljiv na dodir dijagonale 20,3 cm
  • Automatski klima uređaj
  • Bežični punjač
  • Senzor za kišu
  • Smartphone Connectivity- kompatibilnost s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay
  • MyT modul za korištenje usluga MyT
  • Grijanje prednjih sjedala
  • 18“ aluminijski naplatci u mat crnoj boji sa ukrasnim detaljima u boji Coral red
  • Kamera za vožnju unatrag
  • Prednji i stražnji parking senzori
  • Multidrive S – automatski CVT mjenjač

Više o samoj ponudi možete pronaći na: https://www.toyota.hr/buy-and-offers/offers/aygox-limited

 

O UNDERCOVER Jun Takahashi

UNDERCOVER je 1990. godine osnovao Jun Takahashi i prvi puta je postao poznat na Harajuku underground sceni po svojoj jedinstvenoj fuziji umjetnosti, ulične odjeće i glazbenih subkultura. Kasnije je brend njegovao sinergiju sa suradnicima i pronašao globalno priznanje s vrhunskom modom u Parizu, gdje je izlagao više od desetljeća, ali je uvijek ostao vjeran 'buntovničkom' duhu i jedinstvenoj ideologiji u svojoj srži.