Iskustvo rada na ovom automobilu iz prve ruke je opisao i dizajner Takahashi.
“Bilo je to moje prvo iskustvo rada na automobilu, a budući da je Toyota tako prestižna i inovativna japanska marka, došlo je s dubokim emocionalnim značenjem i značajem”,
Spajanje dvaju kontradiktornih elemenata, ili svjetova, za mene je uzbudljivo, a i materijali i način na koji isporučujemo boje potpuno se razlikuju od suradnje na odjeći. Gradski krajolici nadahnjuju boje koje se doimaju tipično PRIKRIVENO, stapaju se sa svakodnevnim životom, ali preispituju konvenciju ako pogledate ispod površine, i vjerujem da imamo dizajn koji je još uvijek uvelike PRIKRIVEN dok djeluje u skladu s gradom. Svaki dan vozim vlastiti automobil i prepoznajem značaj koji boja može imati.”
Otkako je Aygo prvi put stigao na tržište 2005. godine, ne samo da je Toyotin najpristupačniji automobil u Europi, nego je oduševio kupce svojim mladenačkim i zabavnim karakterom. Ove su kvalitete Toyoti privukle mnoge nove europske kupce koji su svjesni stila.
Prelaskom s hatchbacka na crossover tip karoserije, Toyotini stilisti u Europi stvorili su jedinstveni osjećaj emocija u novom Aygu X, koji može osjetiti vozač, suvozač ili čak tko ga samo promatra kako prolazi.
“Znali smo da UNDERCOVER može dodatno proširiti snažan karakter Ayga X i bili smo uzbuđeni istražiti kako se Junov modni jezik može prevesti u proces razvoja automobila,” rekao je Tadao Mori, voditelj stilskog dizajna za Toyotu Europe.
Ovaj jedinstveni Aygo X već je osvojio nagradu za Gradski auto 2023. godine, kao i Zlatnu plaketu automobila A-segmenta 2023. Brojka ovog „special edition“ modela je ograničena, a njegova produkcija će biti do studenog 2023.