- Značajna poboljšanja za Toyotin hatchback visokih performansi.
- Maksimalna snaga rednog trocilindričnog 1,6-litrenog motora s turbopunjačem povećana je na 280 DIN KS/206 kW, s okretnim momentom od 390 Nm.
- Potpuno novi GAZOO Racing izravni automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa s brzim mijenjanjem brzina prema standardu natjecanja.
- Redizajnirani vozačev kokpit prilagođen digitalnim instrumentima nadahnutim trkaćim automobilima i poboljšanim položajem ključnih kontrola i izvora podataka.
- Povećana krutost karoserije i ojačani ovjes
Nova Toyota GR Yaris premijerno je prikazana na Salonu automobila u Tokiju 2024., iskoristivši tehnička poboljšanja koja obećavaju još bolje iskustvo vožnje.
GR Yaris naišao je na toliko pohvala i entuzijazma pri lansiranju da je Toyota mogla smatrati da je posao obavljen. Bio je to automobil koji je u jednom trenutku zasjeo na vrh segmenta hot-hatch vozila, automobil rođen u reliju koji je sve konkurente ostavio za sobom.
Ovo je zapravo bio tek početak priče. U tri godine otkako je prvi automobil sišao s proizvodne linije, uloženi su intenzivni napori da se on učini još boljim: snažnijim, osjetljivijim, zanimljivijim i – vjerujte – isplativijim za vožnju.
Inženjeri za utrke TOYOTA GAZOO, glavni vozači i profesionalci za utrke i reli surađivali su u duhu stalnog poboljšanja kako bi obogatili osnovni karakter GR Yarisa kao automobila "sa vozačem na prvom mjestu" – automobila koji je fokusiran na posebno iskustvo u kojem uživate u trenutku kada sjednete za volan i upalite motor.
Popis promjena je opsežan i opravdava opis "novi GR Yaris". Ključni elementi uključuju evoluciju vodećeg svjetskog trocilindričnog motora s turbopunjačem za isporuku još više snage i okretnog momenta i uvođenje potpuno novog GAZOO Racing izravnog automatskog mjenjača s osam brzina, projektiranog za natjecateljske brze promjene stupnjeva prijenosa.
Šasija GR Yarisa po mjeri dodatno je ojačana, a u kabini su izgled kokpita i položaj vozača preinačeni za autentičniji osjećaj sportskog automobila, bilo da se vozite cestom ili u natjecanju u motosportu. Ovjes je također prilagođen za veću kontrolu upravljanja i robusnu izvedbu pod velikim opterećenjima, s revidiranim oprugama i ojačanim sklopom prednjeg amortizera.
Novi GR Yaris nudi sve ono što je original učinilo toliko uspješnim, ali i više od toga. Kao rezultat toga, obećava da će se postaviti još više ispred konkurencije.
Fokusiranija ponuda ponudit će jednu verziju u specifikaciji "Circuit", s paketom performansi hlađenja koji uključuje dodatni hladnjak i modificirani usisnik zraka.
Novi GR Yaris bit će u prodaji diljem Europe od ljeta 2024. godine.
GR Yaris savršena je demonstracija toga kako su Toyota i njezin odjel za performanse TOYOTA GAZOO Racing predani razvoju sve boljih automobila kroz moto sport. Od samog početka, ovo nije trebao biti samo još jedan hit hatch: ovo je bio automobil koji je u inženjerskom i dizajnerskom smislu izravno iskoristio prednosti iskustva osvajanja prvenstva TOYOTA GAZOO Racinga u Svjetskom prvenstvu u reliju.
Među kupcima su mnogi ljubitelji automobila visokih performansi, koji smatraju da je GR Yaris vrijedan mjesta uz značajno snažnije prestižne modele u njihovim kolekcijama. GR Yaris je stoga izvan kategorizacije; to je klasa za sebe i instant klasik sportskih automobila.
Razvojni program koji je isporučio novi GR Yaris slijedi koncept "razvijaj, utrkuj, lomi, popravljaj". Ovo opisuje kako je u potrazi za poboljšanjima automobil gurnut do svojih granica – doslovno do točke pucanja njegovih komponenti.