Toyota najavljuje potpuno novi Hilux
- Toyota predstavlja potpuno novu, devetu generaciju svog legendarnog Hilux pick-upa.
- Novi model u potpunosti slijedi Toyotinu multipath strategiju te kupcima nudi više opcija pogonskih sklopova, prilagođenih njihovim potrebama i lokalnim uvjetima.
- Prvi baterijski električni Hilux (Hilux BEV) i Hilux Hybrid 48V za zapadnu Europu; dizelski i benzinski motori s unutarnjim izgaranjem za istočnoeuropska tržišta.
- Potvrđena proizvodnja Hiluxa s električnim gorivnim člancima na vodik, dolazi 2028.
- Jedinstvena izvedba Double Cab, električni servo upravljač* i pogon na sve kotače u cijeloj ponudi.
- Novi robustno-okretan dizajn i podizanje razine kvalitete interijera, inspirirano novim Land Cruiserom.
- Potpuno digitalno korisničko iskustvo i proširene Toyota T-Mate sigurnosne i asistencijske funkcije.
- Lansiranje novog Hiluxa na tržište započinje krajem 2025., najprije s BEV modelom.
Toyota predstavlja potpuno novi Hilux – devetu generaciju globalnog simbola snage, pouzdanosti i trajne kvalitete.
Uvođenje novog modela označava početak nove ere elektrificiranog pogona u ponudi legendarnog pick-upa, s prvim baterijskim električnim modelom te vodikovim vozilom s gorivnim člancima, oba s nultim emisijama.
Multipath pristup prepoznaje da se različite potrebe kupaca i uvjeti vožnje ne mogu zadovoljiti jednim rješenjem, pa novi Hilux kupcima nudi više opcija.
U europskoj ponudi nalaze se Hybrid 48V, dizelski i benzinski motori, što Hiluxu daje više pogonskih mogućnosti nego bilo kojem drugom Toyotinom modelu – proširujući doseg na tržištu uz očuvanje kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti koje su ga učinile omiljenim pick-upom na svijetu.
Dizajn „robustan i okretan” te novi upravljački i sigurnosni sustavi
Novi vanjski dizajn razvijen je prema konceptu „Tough and Agile”, stvarajući snažan vizualni dojam s novim proporcijama prednjeg kraja. Nova prednja svjetla povezuje središnja letvica na kojoj se u klasičnom stilu nalazi naziv Toyota. Kod BEV verzije uklonjena je klasična maska radi bolje aerodinamike, a tu su i posebno dizajnirani naplatci.
Sve verzije dobivaju novi stražnji korak za lakši pristup tovarnom prostoru te redizajniranu bočnu stepenicu.
Novi Hilux dolazi isključivo u izvedbi Double Cab, u skladu sa željama kupaca. U interijeru je povećana senzorna kvaliteta, uz inspiraciju preuzetu iz novog Toyota Land Cruisera. Središnja konzola ima novi vodoravni dizajn s digitalnim instrumentima od 12,3” i središnjim multimedijskim zaslonom (do 12,3”).
Svi upravljački elementi za pogon na sve kotače i off-road funkcije grupirani su u sredini radi lakšeg rukovanja; BEV model koristi shift-by-wire selektor vožnje. Dostupno je bežično punjenje uređaja te novi USB priključci za putnike straga.
Korisnici mogu koristiti aplikaciju MyToyota za pristup udaljenim i povezanim uslugama – idealno za privatne i flotne korisnike. Menadžeri flota mogu pratiti podatke do 10 vozila: lokaciju, razinu goriva ili status punjenja te analitiku vožnje.
Hilux po prvi put dobiva električni servo upravljač, koji osigurava direktnije upravljanje, lakše manevriranje i smanjuje rizik od trzaja pri vožnji po neravnom terenu.
Sigurnosni paket Toyota T-Mate znatno je proširen, ovisno o paketu i tržištu. Uključuje nadograđeni Toyota Safety Sense s funkcijama kao što su: ograničavanje ubrzanja pri malim brzinama, proaktivna asistencija u vožnji i sustav zaustavljanja u nuždi. Ažuriranja softvera dostupna su over-the-air.
Tu su i novi sustavi: nadzor mrtvog kuta, asistencija za siguran izlazak iz vozila i kamera za praćenje vozača.
„Nepobjedivi” Hilux sada je i potpuno električan 2026
Toyota Hilux BEV
Uvođenje baterijskog pogona velika je inovacija postignuta bez kompromisa u pogledu kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti.
Model je posebno zanimljiv flotnim korisnicima koji žele pick-up s nultim emisijama, praktičan za svaki dan i sposoban za off-road. Zadržava konstrukciju karoserije na šasiji, a baterija je zaštićena od oštećenja i prodora vode – dubina gaza ostaje jednaka kao kod benzinske/dizelske verzije.
Hilux BEV koristi sustav Multi-Terrain Select, koji prilagođava performanse terenu putem upravljanja kočnicama i okretnim momentom, ekvivalentno vožnji u L4 području kod klasičnih vozila.
Pogonski sklop:
- baterija 59,2 kWh (litij-ionska)
- prednja i stražnja e-osovina s trajnim pogonom na sve kotače
- 205 Nm naprijed / 268,6 Nm straga
- Preliminarni (prije homologacije) podaci:
- nosivost: oko 715 kg
- vuča: 1.600 kg
- doseg (WLTP): oko 240 km
Toyota cilja najbolja vremena punjenja u klasi kako bi smanjila vrijeme zastoja vozila.
Hilux Hybrid 48V: elektrificiran, sveobuhvatan I spreman za posao
2026 Toyota Hilux Hybrid 48V
Ovaj pogonski sklop uveden je u aktualnoj generaciji (2025.) i postaje glavni model u Europi. Proizvodnja počinje u proljeće 2026.
Sustav uključuje:
- 48V litij-ionsku bateriju (ispod stražnjih sjedala)
- elektromotor-generator
- DC-DC pretvarač
- Podržava 2,8-litreni motor i pruža tišu, uglađeniju vožnju, osobito pri kretanju i ubrzanju.
Nosivost ostaje izvrsna:
- teret do 1.000 kg
- vuča kočene prikolice do 3.500 kg
Komponente su dizajnirane za jednostavnu integraciju i rad u zahtjevnim uvjetima. Elektromotor-generator je postavljen visoko, pa je zadržana sposobnost prolaska kroz vodu od 700 mm. Multi-Terrain Select sustav dodatno poboljšava off-road mogućnosti, uz Multi-Terrain Monitor i Panoramic View Monitor za bolju preglednost.
Motori s unutarnjim izgaranjem: I dalje u ponudi za istočna tržišta
Motori s unutarnjim izgaranjem ostaju u Hilux ponudi, ali isključivo za tržišta istočne Europe. Snažan i učinkovit 2,8-litreni dizel zamjenjuje aktualni 2,4-litreni motor, dok se zadržava 2,7-litreni benzinski motor.
Hilux na vodik: Potvrđen za proizvodnju 2028.
Toyota potvrđuje dolazak Hiluxa s pogonom na vodikove gorivne članke 2028. godine. Ovaj model dodatno pokazuje Toyotinu predanost korištenju vodika kao čistog energetskog rješenja te podržava razvoj vodikovih ekosustava i infrastrukture u Europi.
*EPS za zapadnoeuropska tržišta; hidraulički sustav se zadržava za istok.