Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

Toyota najavljuje potpuno novi Hilux

 Uključujući i prvu baterijsku električnu verziju legendarnog pick-upa

 
  • Toyota predstavlja potpuno novu, devetu generaciju svog legendarnog Hilux pick-upa.
  • Novi model u potpunosti slijedi Toyotinu multipath strategiju te kupcima nudi više opcija pogonskih sklopova, prilagođenih njihovim potrebama i lokalnim uvjetima.
  • Prvi baterijski električni Hilux (Hilux BEV) i Hilux Hybrid 48V za zapadnu Europu; dizelski i benzinski motori s unutarnjim izgaranjem za istočnoeuropska tržišta.
  • Potvrđena proizvodnja Hiluxa s električnim gorivnim člancima na vodik, dolazi 2028.
  • Jedinstvena izvedba Double Cab, električni servo upravljač* i pogon na sve kotače u cijeloj ponudi.
  • Novi robustno-okretan dizajn i podizanje razine kvalitete interijera, inspirirano novim Land Cruiserom.
  • Potpuno digitalno korisničko iskustvo i proširene Toyota T-Mate sigurnosne i asistencijske funkcije.
  • Lansiranje novog Hiluxa na tržište započinje krajem 2025., najprije s BEV modelom.

Toyota predstavlja potpuno novi Hilux – devetu generaciju globalnog simbola snage, pouzdanosti i trajne kvalitete.

Uvođenje novog modela označava početak nove ere elektrificiranog pogona u ponudi legendarnog pick-upa, s prvim baterijskim električnim modelom te vodikovim vozilom s gorivnim člancima, oba s nultim emisijama.

Multipath pristup prepoznaje da se različite potrebe kupaca i uvjeti vožnje ne mogu zadovoljiti jednim rješenjem, pa novi Hilux kupcima nudi više opcija.

U europskoj ponudi nalaze se Hybrid 48V, dizelski i benzinski motori, što Hiluxu daje više pogonskih mogućnosti nego bilo kojem drugom Toyotinom modelu – proširujući doseg na tržištu uz očuvanje kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti koje su ga učinile omiljenim pick-upom na svijetu.

Dizajn „robustan i okretan” te novi upravljački i sigurnosni sustavi

Novi vanjski dizajn razvijen je prema konceptu „Tough and Agile”, stvarajući snažan vizualni dojam s novim proporcijama prednjeg kraja. Nova prednja svjetla povezuje središnja letvica na kojoj se u klasičnom stilu nalazi naziv Toyota. Kod BEV verzije uklonjena je klasična maska radi bolje aerodinamike, a tu su i posebno dizajnirani naplatci.

Sve verzije dobivaju novi stražnji korak za lakši pristup tovarnom prostoru te redizajniranu bočnu stepenicu.

Novi Hilux dolazi isključivo u izvedbi Double Cab, u skladu sa željama kupaca. U interijeru je povećana senzorna kvaliteta, uz inspiraciju preuzetu iz novog Toyota Land Cruisera. Središnja konzola ima novi vodoravni dizajn s digitalnim instrumentima od 12,3” i središnjim multimedijskim zaslonom (do 12,3”).

Svi upravljački elementi za pogon na sve kotače i off-road funkcije grupirani su u sredini radi lakšeg rukovanja; BEV model koristi shift-by-wire selektor vožnje. Dostupno je bežično punjenje uređaja te novi USB priključci za putnike straga.

Korisnici mogu koristiti aplikaciju MyToyota za pristup udaljenim i povezanim uslugama – idealno za privatne i flotne korisnike. Menadžeri flota mogu pratiti podatke do 10 vozila: lokaciju, razinu goriva ili status punjenja te analitiku vožnje.

Hilux po prvi put dobiva električni servo upravljač, koji osigurava direktnije upravljanje, lakše manevriranje i smanjuje rizik od trzaja pri vožnji po neravnom terenu.

Sigurnosni paket Toyota T-Mate znatno je proširen, ovisno o paketu i tržištu. Uključuje nadograđeni Toyota Safety Sense s funkcijama kao što su: ograničavanje ubrzanja pri malim brzinama, proaktivna asistencija u vožnji i sustav zaustavljanja u nuždi. Ažuriranja softvera dostupna su over-the-air.

Tu su i novi sustavi: nadzor mrtvog kuta, asistencija za siguran izlazak iz vozila i kamera za praćenje vozača.

„Nepobjedivi” Hilux sada je i potpuno električan 2026

Toyota Hilux BEV

 

Uvođenje baterijskog pogona velika je inovacija postignuta bez kompromisa u pogledu kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti.

Model je posebno zanimljiv flotnim korisnicima koji žele pick-up s nultim emisijama, praktičan za svaki dan i sposoban za off-road. Zadržava konstrukciju karoserije na šasiji, a baterija je zaštićena od oštećenja i prodora vode – dubina gaza ostaje jednaka kao kod benzinske/dizelske verzije.

Hilux BEV koristi sustav Multi-Terrain Select, koji prilagođava performanse terenu putem upravljanja kočnicama i okretnim momentom, ekvivalentno vožnji u L4 području kod klasičnih vozila.

Pogonski sklop:

  • baterija 59,2 kWh (litij-ionska)
  • prednja i stražnja e-osovina s trajnim pogonom na sve kotače
  • 205 Nm naprijed / 268,6 Nm straga
  • Preliminarni (prije homologacije) podaci:
  • nosivost: oko 715 kg
  • vuča: 1.600 kg
  • doseg (WLTP): oko 240 km


    Toyota cilja najbolja vremena punjenja u klasi kako bi smanjila vrijeme zastoja vozila.

Hilux Hybrid 48V: elektrificiran, sveobuhvatan I spreman za posao

2026 Toyota Hilux Hybrid 48V

 

Ovaj pogonski sklop uveden je u aktualnoj generaciji (2025.) i postaje glavni model u Europi. Proizvodnja počinje u proljeće 2026.

Sustav uključuje:

  • 48V litij-ionsku bateriju (ispod stražnjih sjedala)
  • elektromotor-generator
  • DC-DC pretvarač
  • Podržava 2,8-litreni motor i pruža tišu, uglađeniju vožnju, osobito pri kretanju i ubrzanju.
     

Nosivost ostaje izvrsna:

  • teret do 1.000 kg
  • vuča kočene prikolice do 3.500 kg
     

Komponente su dizajnirane za jednostavnu integraciju i rad u zahtjevnim uvjetima. Elektromotor-generator je postavljen visoko, pa je zadržana sposobnost prolaska kroz vodu od 700 mm. Multi-Terrain Select sustav dodatno poboljšava off-road mogućnosti, uz Multi-Terrain Monitor i Panoramic View Monitor za bolju preglednost.

Motori s unutarnjim izgaranjem: I dalje u ponudi za istočna tržišta

Motori s unutarnjim izgaranjem ostaju u Hilux ponudi, ali isključivo za tržišta istočne Europe. Snažan i učinkovit 2,8-litreni dizel zamjenjuje aktualni 2,4-litreni motor, dok se zadržava 2,7-litreni benzinski motor.

Hilux na vodik: Potvrđen za proizvodnju 2028.

Toyota potvrđuje dolazak Hiluxa s pogonom na vodikove gorivne članke 2028. godine. Ovaj model dodatno pokazuje Toyotinu predanost korištenju vodika kao čistog energetskog rješenja te podržava razvoj vodikovih ekosustava i infrastrukture u Europi.

 

*EPS za zapadnoeuropska tržišta; hidraulički sustav se zadržava za istok.