Izjave:
Akio Toyoda (osnivač momčadi)
„Izuzetno sam ponosan što su naše posade donijele pobjedu momčadi na ovom novom Reliju Hrvatska. Sebo, Julienu i momčadi šaljem čestitke! Seb i Julien su imali neočekivanu prometnu nesreću tijekom etape. Nakon toga nisu mogli imati automobil u savršenom stanju za natjecanje na završni dan, ali se nisu predavali i na kraju su pobijedili. Doista cijenim njihov veliki trud. Elfyn i Scott su isto tako odradili odličan posao uz tako mali zaostatak. Predivno je što smo ostvarili dvostruku pobjedu.
Isto je tako odlično što je Takamoto pobijedio u dva brzinska ispita. Bilo bi lijepo da mogu reći da je savjet koji sam mu dao kada smo se sreli u Japanu prije nekoliko tjedana bio od pomoći, ali riječ je samo o njegovom napretku zahvaljujući vlastitom napornom radu. Veselim se pratiti njegov napredak i u nadolazećim natjecanjima. Za Kallea i Jonnea reli je završio vrlo rano. S olakšanjem sam saznao da su obojica dobro te vjerujem da su i na ovom reliju nešto naučili.
Pod vodstvom Jari-Mattija momčad pokazuje svoju snagu na svakom reliju uz suradnju svih članova momčadi. Događaji slijede bez velikog odmora nakon sljedeće utrke u Portugalu. Vodeći brigu prvenstveno o našem zdravlju, nastavljamo s pripremama. Naše navijače molim da nastave podržavati TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team. Njihova podrška i ohrabrenje su nam uvijek dragocjeni. Puno vam hvala.“
Jari-Matti Latvala (Šef momčadi)
„Tako je napeto i uzbudljivo pratiti odvijanja na brzinskim ispitima kada se naši vozači bore za pobjedu kao što je to bilo danas. Jako mi je žao zbog Elfyna, malo je preširoko ušao u zadnji zavoj i zapravo tamo izgubio pobjedu, ali obojica su morala jako pritiskati i na kraju je Seb odradio sjajnu završnu dionicu. Sretni smo i trebamo biti ponosni na sve što su ovi momci napravili ovog vikenda i na još jednu dvostruku pobjedu, što je zadivljujući rezultat za momčad.”
Sébastien Ogier (vozač automobila 1)
„Ovaj vikend je stvarno bio prepun emotivnih uspona i padova. Najvažnija stvar je da su svi neozlijeđeni u prometnoj nezgodi jutros, to me je najviše zabrinjavalo nakon što se dogodilo. Mislio sam, isto tako, da je time ovaj reli za mene završen, ali automobil nije bio previše oštećen i mogli smo nastaviti. Nisam siguran jesam li i dalje vjerovao da mogu pobijediti nakon svega što se dogodilo, ali mislim da svi znaju da se nikada ne predajem i pokušao sam se nastaviti boriti do kraja.
Suosjećam s Elfynom koji je odradio odličan posao ovaj vikend, a bio je posebno dobar jutros. Ali, mi smo bili brzi ovaj vikend i samo su nas neke poteškoće povremeno usporavale. Lijepo je dijeliti postolje u još jednoj dvostrukoj pobjedi za momčad.”
Elfyn Evans (vozač automobila 33)
„Osvojiti drugo mjesto nikada nije način na koji želite završiti kada u zadnji brzinski ispit uđete u vodstvu. Očito je Seb odvezao vrlo, vrlo brzu dionicu, a na našu nesreću, napravili smo grešku u praktički zadnjem pravom zavoju. Frustrirajuće je to, ali istovremeno, to je dobar rezultat i odličan rezultat za momčad. Odradili su odličan posao kako bismo Seb i ja imali fantastičan automobil ovaj vikend. Borili smo se svim silama cijelo vrijeme i bilo je zabavno.”
KONAČNI POREDAK, CROATIA RALLY
1. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) 2 h 51 m 22,9 s
2. Elfyn Evans/Scott Martin (Toyota Yaris WRC) +0,6 s
3. Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) +8,1 s
4. Ott Tänak/Martin Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) +1 m 25,1 s
5. Adrien Fourmaux/Renaud Jamoul (Ford Fiesta WRC) +3 m 9,7 s
6. Takamoto Katsuta/Dan Barritt (Toyota Yaris WRC) +3 m 31,8 s
7. Gus Greensmith/Chris Patterson (Ford Fiesta WRC) +3 m 58,8 s
8. Craig Breen/Paul Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC) +4 m 28,2 s
9. Mads Østberg/Torstein Eriksen (Citroën C3 Rally2) +10 m 0,8 s
10. Teemu Suninen/Mikko Markkula (Ford Fiesta Rally2) +10 m 29,3 s
Nije završio Kalle Rovanperä/Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC)
Što slijedi?
Četvrta utrka će biti prvi reli sezone na makadamu: Reli Portugal (20. - 23. svibnja). Smješten u Matosinhosu, u blizini Porta, na sjeveru zemlje, odlikuje se klasičnim brzincima na pjeskovitim cestama uz puno kamenja. Na tim mekanim podlogama može biti teško boriti se za prianjanje tijekom prvih prolazaka kroz brzinske ispite, a na cestama može biti stijena, a tijekom drugog prolaska se mogu stvoriti duboki jarci.