Odaberite

Reli Dakar

Preko 40 godina Toyote na reliju Dakar
Ekstremni tereni i sjajne brzine. Nikad nismo uspjeli odoljeti reliju Dakar, najtežoj utrci na svijetu. Za uspješno završavanje relija Dakar, koji je sada dio svjetskog prvenstva World Rally-Raid Championship (W2RC), potrebno je više od brzine. Ključni faktori za uspjeh su kvaliteta, postojanost i pouzdanost.

A sve to nam je potrebno za ispunjenje naše misije izrađivanja sve boljih automobila

I upravo zato u tom reliju sudjelujemo, jer nam je misija izrađivati sve bolje automobila, a nismo tu samo zbog natjecanja. Odmah nakon pobjede na teškom reliju Dakar 2022., legendarna Toyotina izdržljivost opet će biti na kušnji jer će se naš novi GR DKR Hilux T1+, pobjednik relija Dakar, natjecati u utrci s pet etapa 2022 FIA W2RC. Veći, snažniji i izdržljiviji, novi Hilux odabrala su četiri člana posade tima TOYOTA GAZOO Racing, uključujući Nassera Al-Attiyaha, koji je iz prve ruke svjedočio tome koliko je model Toyota Hilux snažan kad je s njime osvojio reli Dakar 2022. i tako dodao još jednu pobjedu onoj Toyote iz 2019.

Toyota na svjetskom prvenstvu WRRC

Godina 2022. prva je godina održavanja prvenstva World Rally-Raid Championship (W2RC). Reli Dakar nije samo jedna od najzahtjevnijih utrka u svijetu, već i prvi krug natjecanja novog svjetskog reli prvenstva koje sadrži pet krugova. Od spektakularnih pješčanih dina na Bliskom istoku do suhih šikara središnje Azije i Kazahstana, W2RC pred tim TOYOTA GAZOO Racing postavlja niz izazova, upravo savršenih za još jedan test pobjedničkog modela GR DKR Hilux T1+.

Galerija s pregledom prethodnih sudjelovanja u reliju

„Vožnje po raznim cestama i terenima širom svijeta pomažu nam da proizvodimo sve bolje automobile.”

Akio Toyoda

Testirano na reliju Dakar

Testirano u najzahtjevnijim okruženjima od strane najvećih stručnjaka u tom polju. Sve što saznamo i naučimo tijekom relija Dakar prenosimo vama na cestu. Od pustinjskih dina do gradskih brežuljaka, novi Hilux pomiče granice na našem zadanom putu na kojem želimo izrađivati sve bolje automobile.

  • Toyota GR DKR Hilux T1+

    Toyota  Dakar  Hilux  ima  motor  na sredini,  veći  mehanizam  za  blokiranje  zraka,  veći zupčanik  i  bolji ovjes, pa pruža izvrstan osjeća pri rukovanju i savršenu ravnotežu tijekom vožnje.

    • 3,5-litreni motor V6 TT
    • Snaga: 298 kW / okretni moment: 660 NM
    • Sekvencijalni mjenjač sa 6 brzina Sadev
    • Pogon na sva četiri kotača

     

  • Toyota Dakar Land Cruiser

    • 4,4-litreni dizelski motor V8
    • Snaga 300 KS / okretni moment 800 NM
    • Automatski mjenjač sa 6 brzina
    • Stalni pogon na sva 4 kotača