1. Discover Toyota
  2. Environmental sustainability
  3. Cleaner mobility
  4. Conventional engines
  5. Maksimalno iskorištavanje svake kapi
Odaberite

Maksimalno iskorištavanje svake kapi goriva

Izazov s benzinskim ili dizelskim motorom je izvući čim više energije iz svake kapi goriva. Ako trošite manje goriva, ispuštate manje emisije i time čuvate kvalitetu zraka. Postoje neke temeljne stvari koje možete učiniti s motorom kako biste to postigli. Možete učiniti proces izgaranja učinkovitijim, kako bi manje goriva ostalo neiskorišteno. Možete isto tako smanjiti težinu motora i smanjiti količinu energije koja se troši na savladavanje trenja između dijelova u gibanju. Kako bismo učinili motore lakšima, počeli smo koristiti nove, lagane materijale, uključujući smolu i plastiku, te kombinirati dijelove pojedinih sklopova manje težine i manjih dimenzija. Kako bismo smanjili trenje proizveli smo posebne premaze za unutarnje dijelove i razvili nova maziva za lakše klizanje.

Hibridni benzinski motor u Priusu iz 2016. je upravo dokaz toga što možemo postići – to je toplinski najučinkovitiji benzinski motor na svijetu, što znači da se manje energije gubi kao toplina unutar motora, a više nje je dostupno za pogon kotača. Iako je ovaj motor dio hibridnog sustava, uočavamo slične pogodnosti i u našoj novoj generaciji konvencionalnih motora, uključujući 1,2-litarske i 1,0-litarske motore koje koristimo u modelima Yaris i Aygo.

 

Postižemo bolju kontrolu količine korištenog goriva zahvaljujući preciznim sustavima ubrizgavanja goriva, pametnom radu ventila i poboljšanoj konstrukciji komore za izgaranje. Naši benzinski motori nove generacije mogu, isto tako, raditi po različitim procesima, u skladu s različitim uvjetima vožnje – na primjer, kada pokrećete motor odnosno kada vozite na otvorenoj cesti – primjenjujući znanje iz našeg hibridnog programa.

Ušteda goriva je moguća i na drugim mjestima, ne samo ispod poklopca motora. Kombiniramo našu tehnologiju motora s aerodinamičnim oblikovanjem koje pridonosi olakšanom kretanju naših automobila kroz zrak, smanjujući otpor zraka, a time i potrošnju goriva.