1. Discover Toyota
  2. Quality
  3. Assuring quality
  4. How does our customer first policy work?

KAKO DJELUJE NAŠA POLITIKA STAVLJANJA STRANKE NA PRVO MJESTO?

Tako što vas slušamo

Slušanjem vašeg mišljenja i reakcija možemo shvatiti koja očekivanja imate od našeg poslovanja i od naših vozila — zato želimo čuti vaše komentare. 
Pružamo vam mnoštvo načina da nam dostavite svoje viđenje, uključujući jednostavne razgovore s osobljem u prodajnim salonima, sudjelovanje u fokusnim skupinama ili ispitivanjima, kontakte s našim odjelima za odnose sa strankama te komunikacija kroz naše kanale na društvenim mrežama. Dodatne povratne informacije i podatke skupljamo od ovlaštenih Toyota partnera i dobavljača. Isto tako, pažljivo pratimo mišljenja stranaka koje skupe treće strane, kao što su novine, časopisi, on-line publikacije te vodeća, neovisna ispitivanja zadovoljstva, primjerice ona međunarodna.

Djelovanjem na temelju vaših komentara

Vodimo računa da uvide koje stječemo slušajući vas brzo dijelimo sa svim relevantnim dijelovima našeg poslovanja. Ovo prikupljanje podataka i analiza komentara nam pomažu u planiranju novih proizvoda, podizanju standarda kvalitete i poboljšanju načina rada, te usluga koje pružamo. Na taj način, „glas stranke“ ostaje temeljni dio našeg poslovanja.