Besplatno isprobajte
Sastavite svoju Toyotu
Cjenici i katalozi
Pronađite Toyota partnera
Moja Toyota

Vožnja hibrida

10 savjeta za štedljivu vožnju

Tvorničke brojke potrošnje goriva većinom se smatraju teško ostvarivima u svakodnevnoj praksi, no ukoliko se držite naših 10 savjeta u vožnji Toyotinog hibrida doći ćete jako blizu (ne)obećanim brojkama.

  1. Dobro se upoznajte s informativnim sustavom automobila koji u svakom trenutku prikazuje tok energije, stane baterije te koji pogon je aktivan tijekom vožnje. Nakon određenog perioda korištenja automobila sve te informacije postanu vam vrlo jasne za razumijevanje.
  2. Pri pokretanju automobila s mjesta budite nježni s papučicom gasa kako bi se automobil što više vremena i do što veće brzine kretao u 100 % električnom načinu vožnje. Pri tome je potrošnja goriva nula, kao i emisija štetnih plinova. Ukoliko je stanje napunjenosti baterije iznad ¼, dostupan vam je EV način vožnje s još izraženijom snagom i potencijalom elektromotora.
  3. U gradskim uvjetima kod većih gužvi koristite ECO način vožnje koji reducira snagu benzinskog motora i umanjuje odziv na gas – više potiče elektromotor kod nižih brzina.
  4. Budite koncentrirani na vožnju i pratite situaciju ispred. Ranim i nježnim pritiskom na kočnicu pokrećete regenerativni način vožnje pri kojem automobil usporava, a sva kinetička energije se pretvara u električnu i pohranuje u bateriju – pri čemu je benzinski motor isključen.
  5. Pratite instrumente (pokazatelj snage) i upoznajte se s njihovim funkcioniranjem kako biste izvukli maksimum iz hibridne vožnje. U pravilu držite snagu benzinskog motora van područja POWER, osim kada iziskujete veće ubrzanje.
  6. Kada ste u prometnoj gužvi i krećete se stilom kreni/stani, ne postavljajte ručicu mjenjača u položaj „N“, jer time se isključuje električni sustav automobila i Ne GENERIRA se električna energija u bateriju – baterija će se u konačnici potpuno isprazniti što znatno povećava potrošnju goriva kada se uključi benzinac.
  7. Na otvorenoj prometnici i pri brzinama iznad 60 km/h razmotrite korištenje tempomata radi održavanja konstatne brzine. Hibridni sustav automatski određuje koliko mu snage treba ovisno o uvjetima na cesti, pri čemu je najefikasniji.
  8. Ukoliko koristite klimatizacijski sustav preporučujemo odabir automatskog režima rada, kao i opcije recirkulacije zaraka što umanuje potrošnju energije.
  9. Maksimalno iskorištavajte mogućnosti hibridnog sustava na način da pratite stanje baterije i time, kad god je moguće, uključite EV način rada koji forsira elektromotor do većih brzina.
  10. Sav nepotreban teret izvadite iz automobila, što umanjuje potrošnju goriva, kao i manja upotreba električnih trošila.

Hibridni eksperiment

Video

Navedenim je moguće ostvarite iznimno niske prosjeke potrošnje goriva u gradskim uvjetima, a u nastavku donosimo primjere iz prakse za neke od naših hibridnih modela:

Novi Yaris hibrid omogućava novi pogled na gradsku vožnju, te vam osigurava osjećaj svježine i energičnosti, i sve to iz unutrašnjosti s oku ugodnim dizajnom i kvalitetom.

Potrošnja goriva: 3,9 – 4,2 l/100 km
/
 
Samopouzdani dizajn Auris hibrida, optimizirana ravnoteža i aerodinamična šasija smanjuju otpor zraka i potrošnju goriva te istovremeno promoviraju dinamičko iskustvo vožnje. 
 
Potrošnja goriva: 4,4 – 4,8 l/100 km
/
 
Izvrstan izgled, udobnost i prostor kombiniraju se s naprednom Hybrid Synergy Drive® tehnologijom, fino namještenom aerodinamikom i laganim materijalima.
 
Potrošnja goriva: 4,6 – 5,2 l/100 km
/

Pročitajte više o Toyota hibridima

Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC Tänak je osvojio povijesnu prvu titulu s Toyotom Yaris WRC TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i njihov vozač Ott Tänak sa suvozačem Martinom Järveojom su ispisali povijest osiguravanjem svojih prvih titula u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju zahvaljujući zadivljujućem drugom mjestu na Španjolskom reliju. Toyota slavi 10 milijuna Land Cruisera Toyota slavi 10 milijuna Land Cruisera Mi u Toyoti smo ponosni objaviti sjajnu vijest - prodaju 10 milijuna Land Cruisera širom svijeta. Toyota napreduje u smjeru vodikove mobilnosti Mirai druge generacije  na salonu automobila u Tokiju Toyota napreduje u smjeru vodikove mobilnosti Mirai druge generacije na salonu automobila u Tokiju Toyota je predvodnik novog trenda mobilnoosti u svijetu uvođenjem limuzine Mirai s pogonom na vodik. Na salonu automobila u Tokiju 2019. “FUTURE EXPO”  Toyota predstavlja ultrakompaktni BEV spreman za proizvodnju Na salonu automobila u Tokiju 2019. “FUTURE EXPO” Toyota predstavlja ultrakompaktni BEV spreman za proizvodnju Toyota Motor Corporation (Toyota) je 17.10.2019 objavila da će predstaviti svoj novi ultrakompaktni BEV (baterijsko električno vozilo), koji je spreman za proizvodnju, na posebnoj izložbi FUTURE EXPO Salona automobila u Tokiju 2019. kao najavu planiranog početka prodaje ovog vozila u Japanu 2020.
Vaše postavke kolačića

Koristimo kolačiće na našim web stranicama kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako ste time zadovoljni, nastavite koristiti naše stranice na uobičajeni način ili saznajte kako možete mijenjati svoje postavke za kolačiće ovde.

OK