Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

FAQ

Često postavljana pitanja o MyTOYOTA aplikaciji

  1. Sve

Ako ne možete započeti sesiju punjenja, razmotrite sljedeće preporuke:

Provjerite putem aplikacije je li punjačka postaja dostupna ili izvan funkcije

Za autentifikaciju u aplikaciji, prvo provjerite podržava li punjačka postaja autentifikaciju putem aplikacije ili QR koda. To možete saznati klikom na punjačku postaju u vašoj aplikaciji. Ako podržava, koristite gumb "Započni" u aplikaciji umjesto skeniranja QR koda na punjačkoj postaji.

U slučaju tehničkih ili fizičkih problema, prvo kontaktirajte operatera punjačke postaje. Broj uslužne hotline operatera možete pronaći na punjačkoj postaji.

Ako se problem nastavi, obratite se korisničkoj usluzi za Toyota Charging Network, koja se nalazi u odjeljku "Kontaktirajte podršku" na portalu Toyota Charging Network https://www.toyota-charging-network.eu/.

Možete puniti svoj automobil diljem Europe. Mreža punionica broji više od 600 000 punionica i svakodnevno se širi.

 

U aplikaciji MyToyota možete lako pronaći popis punionica u vašoj blizini. Možete vidjeti dostupnost punjača, filtrirati prema potrebnoj utičnici i dobiti upute do punionica.

Ako već imate dostupnu RFID karticu, možete unijeti broj svoje kartice za punjenje. Ako nemate RFID karticu, možete zatražiti jednu. Bit će vam poslana unutar 5-7 radnih dana.

RFID treba biti povezan s vašim računom, ali kada to bude učinjeno, svi mogu koristiti RFID karticu, nije povezana s aplikacijom. Svi automobili mogu se puniti koristeći RFID karticu.

Vaši troškovi punjenja ovise o pružatelju punionice gdje punite. Osim toga, na temelju odabrane tarife, vaša cijena po sesiji punjenja bit će različita jer možete imati određeno smanjenje osim odabrane tarife.

Za više informacija, molimo konzultirajte informacije o tarifama (Opens in new window). Također, molimo provjerite punionice za dodatne troškove (npr. naknada za parkiranje).

Brzina punjenja ovisi o više faktora, kao što su vaš automobil, infrastruktura za punjenje, te do koje razine želite napuniti svoj automobil.

Trenutno nije moguće rezervirati punjač na punionici.

 

Možete provjeriti dostupnost punjača u željenoj punionici izravno u MyToyota aplikaciji.

Molimo vas da se konzultirate s uputama za punjenje na punionici i slijedite korake.

Molimo vas da posjetite odjeljak Česta pitanja na web stranici https://www.toyota-charging-network.eu/

Da. Ako vaš model vozila ili pametni telefon nije prikladan za aplikaciju MyToyota, još uvijek možete pristupiti uslugama Toyota Charging Network za vaše Toyota PHEV i BEV vozilo koristeći svoju RFID karticu za punjenje i web portal, https://www.toyota-charging-network.eu/, gdje možete potpuno upravljati svojim računom. Pogledajte tijek uvođenja u poveznici.

Na karti dostupnoj na web portalu možete pronaći detaljne informacije o svakoj punionici, uključujući dostupnost u stvarnom vremenu, cijene punjenja prema tarifi, vrste utikača, metode autentifikacije, ocjene, informacije o operateru i radno vrijeme. Možete pretraživati punionice primjenom filtara.

Ako je vaše vozilo prikladno za aplikaciju MyToyota, možete otključati punionice skeniranjem QR koda ili upisivanjem ID-a stanice u aplikaciju. Bez aplikacije, možete koristiti svoju RFID karticu za autentifikaciju. Obavezno provjerite unaprijed prihvaća li punionica RFID kartice za autentifikaciju – ove informacije možete pronaći u detaljnim informacijama za svaku punionicu u odjeljku s kartama.

Možete koristiti svoju RFID karticu Toyota Charging Network za otključavanje punionice. 

Provjerite unaprijed prihvaća li punionica RFID kartice za autentifikaciju. Detaljne informacije za svaku punionicu možete pronaći u odjeljku s kartama na https://www.toyota-charging-network.eu/ .

Da, možete. Možete obaviti sesiju punjenja za svoje automobile. Međutim, ako želite zakazati pametnu sesiju punjenja, to je moguće samo putem MyToyota aplikacije. Ako su vaši automobili dodani u vašu MyToyota aplikaciju, možete odabrati automobil koji želite puniti. Zatim možete slijediti korake u svojoj MyToyota aplikaciji kako biste obavili pametnu sesiju punjenja.

Molimo otvorite svoju MyToyota aplikaciju i odaberite automobil koji želite puniti.

 

Zatim odaberite način punjenja i slijedite korake u svojoj MyToyota aplikaciji.

RFID kartice se dodaju punjaču, ako oboje koriste isti punjač, tada ga trebate dodati samo jednom.

Da, može. Prvi korisnik će biti vlasnik s punim pristupom značajkama i postavkama, a sljedeći korisnici će biti gosti samo s pravima punjenja. Ovo su koraci koje treba slijediti za dodavanje Toyota HomeCharge u vašu MyToyota aplikaciju:

1) Otvorite svoju aplikaciju i odaberite "Moj Garaža"

2) Odaberite "Punjači" i "Dodaj punjače"

3) Upisujte ili skenirajte serijski broj Toyota HomeCharge

4) Unesite PIN kod i nadimak

5) Dodirnite "Pristup i dijeljenje" za dodavanje ili uklanjanje korisnika

Možete koristiti svoj pametni telefon kao ključ za pristup i vožnju vozila. Određeni modeli vozila opremljeni su značajkom Pametnog Digitalnog Ključa (molimo konzultirajte svog lokalnog ovlaštenog trgovca za više informacija), koja vam omogućuje registraciju značajke putem Bluetootha pametnog telefona koristeći aplikaciju MyToyota.

 

Pametni telefon postavljen za Pametni Digitalni Ključ, s uključenim Bluetoothom i otvorenom ili aktivnom aplikacijom MyToyota, prepoznaje se i povezuje s vozilom na bliskoj udaljenosti. To omogućuje otključavanje, pokretanje i zaključavanje vozila daljinski putem vašeg pametnog telefona ili jednostavno dodirom na ručku vrata.

 

Napomena: Molimo imajte Pametni Ključ/Fizički Ključ ili Ključnu Karticu kao rezervu za pristup vozilu.

Pametni Digitalni Ključ zahtijeva aktivno probno razdoblje/pretplatu na Toyota Pametni Digitalni Ključ.

Registrirajte račun putem MyToyota aplikacije kako biste započeli postavljanje Digitalnog ključa*. Osigurajte da imate aktivnu Standardnu povezanost s probnom pretplatom na Smart Digital Key. 

 

Slijedite korake u MyToyota aplikaciji kako biste postavili Smart Digital Key na svoj pametni telefon i vaše vozilo. Testirajte funkcije otključavanja, pokretanja i zaključavanja kako biste potvrdili da je proces postavljanja bio uspješan.

 

Možete pregledati značajke i mogućnosti vašeg vozila unutar MyToyota aplikacije ili se obratiti svom lokalnom ovlaštenom trgovcu za više informacija.

Za početak postavljanja Digitalnog ključa, molimo vas da imate fizički ključ i pristup vozilu.

 

1)   U MyToyota aplikaciji, osigurajte da je aktivna probna ili plaćena pretplata na Smart Digital Key i da je Standardna povezanost operativna.

2)   Pritisnite ‘Postavi moj Digitalni ključ’ na početnom ekranu MyToyota aplikacije.

3)   Omogućite Bluetooth i verifikaciju biometrije na svom pametnom telefonu. Ovaj korak će biti preskočen ako su Bluetooth i verifikacija biometrije bili omogućeni u prošlosti.

4)   Potvrdite svoj broj pametnog telefona unosom 6-znamenkastog koda koji ste primili putem SMS-a. Ovaj korak će biti preskočen ako je broj pametnog telefona bio potvrđen u prošlosti.

5)   Molimo vas da omogućite samo jednu podatkovnu vezu, WIFI ili Mobilnu, prije sljedećeg koraka.

6)   Dopustite svom pametnom telefonu da preuzme Digitalni ključ 

7)   Pregledajte informacije pružene u MyToyota aplikaciji o procesu uparivanja.

8)   Kada je vozilo uključeno, stavite fizički ključ iznad gumba ‘Start’ na dva zvučna signala.

9)   Dopustite Toyota aplikaciji pristup vašem Bluetooth-u, pritisnite ‘Upari’.

10) Dopustite da se veza završi.

11) Uspješno postavljanje će prikazati poruku ‘Postavljanje Digitalnog ključa završeno’.

 

Molimo vas da konzultirate materijal "Kako" za detaljnije informacije.

Osigurajte da je aktivna probna ili plaćena pretplata na Smart Digital Key.

 

1)  Pritisnite 'Postavke digitalnog ključa' na početnom ekranu aplikacije MyToyota. Možete dijeliti do 4 digitalna ključa koristeći Toyota aplikaciju.

2)  Pritisnite 'Dijeli digitalni ključ'

3)  Unesite ime, prezime i broj telefona novog korisnika ili dodajte iz kontakata na pametnom telefonu

4)  Pritisnite 'Dijeli' i potvrdite 'Dijeli ključ'

 

Primiti ćete obavijest o odgovoru na pozivnicu za digitalni ključ. U bilo kojem trenutku možete ukloniti pristup dijeljenom digitalnom ključu.

 

Molimo konzultirajte materijal "Kako" za detaljnije informacije.

Možete dijeliti do 4 Digitalna ključa (uz pristup vlasnika) koristeći aplikaciju MyToyota. 

Poziv za dijeljeni Digitalni ključ bit će primljen u obliku SMS-a, s poveznicom na aplikaciju MyToyota. 

 

1)  Pritisnite poveznicu unutar SMS-a 

2)  Aplikacija MyToyota će se otvoriti i zatražiti da ‘Prihvatite’ ili ‘Odbijete’ pozivnicu za Digitalni ključ*

3)  Pritisnite ‘Prihvati’ kako biste primili dijeljeni Digitalni ključ

4)  Omogućite Bluetooth i verifikaciju biometrije na svom pametnom telefonu. Ovaj korak će biti preskočen ako su Bluetooth i verifikacija biometrije bili omogućeni u prošlosti.

5)  Potvrdite svoj broj pametnog telefona unosom 6-znamenkastog koda primljenog putem SMS-a. Ovaj korak će biti preskočen ako je broj pametnog telefona bio potvrđen u prošlosti.

6)  Molimo omogućite samo jednu vezu s podacima, WIFI ili mobilnu, prije sljedećeg koraka

7)  Dopustite svom pametnom telefonu da preuzme Digitalni ključ 

8)  Uspješna postavka će prikazati ‘Postavka Digitalnog ključa je dovršena’

 

*NAPOMENA: Novi korisnici aplikacije MyToyota moraju završiti postupak registracije kako bi stvorili račun prije prihvaćanja pozivnice za Digitalni ključ.

Molimo kontaktirajte svoju lokalnu korisničku podršku.

Pametni digitalni ključ nudi dvije metode otključavanja/zaključavanja:

 

i)  Daljinsko otključavanje/zaključavanje --> Dostupno kada je pametni telefon unutar 10m dometa

Pritisnite ikone "otključaj" ili "zaključaj" na početnoj stranici aplikacije MyToyota

 

ii)  Pasivno otključavanje/zaključavanje* --> Dostupno kada je pametni telefon unutar 3m dometa

Dotaknite kvaku vrata kako biste otključali i zaključali svoje vozilo

 

*NAPOMENA: Zaključavanje vašeg vozila nije moguće ako je telefon ostavljen unutra, akustični signal vas o tome obavještava.

U slučaju da želite namjerno ostaviti svoj telefon unutar automobila i pametni digitalni ključ je aktivan, molimo vas da ponesete svoj fizički ključ i isključite Bluetooth na svom pametnom telefonu prije zaključavanja vozila.

Jednom kada je digitalni ključ povezan s vašim pametnim telefonom, ne može ga koristiti nitko drugi niti se njime može manipulirati. Sustav automobila osigurava da je ključ čvrsto povezan s vašim telefonom i da ga nije moguće ukrasti ili presresti.

 

BLE komunikacijska tehnologija koja se koristi za Pametni Digitalni Ključ modernija je i stoga robusnija protiv napada kradljivaca od klasičnih fizičkih ključeva:

 -  Enkriptirana komunikacija za sigurnu vezu.

 -  Jednokratni ključevi koji se koriste za zaštitu svake komunikacijske razmjene.

Ako je vaše vozilo opremljeno pametnim digitalnim ključem, značajka će biti dostupna kao usluga u vašoj MyToyota/Lexus Link+ aplikaciji. 

 

Imajte na umu da dostupnost značajki može varirati među modelima vozila, razredima i prema dostupnosti na tržištu. Molimo vas da se obratite svom lokalnom Toyota/Lexus trgovcu za dodatne informacije.

Pametna digitalna ključ ima 3 područja detekcije blizine:

 

1)  Daljinsko otključavanje/zaključavanje dostupno je kada se pametni digitalni ključ detektira unutar 10m područja

2)  Pasivno otključavanje/zaključavanje* dostupno je kada se pametni digitalni ključ detektira unutar 3m područja  

3)  Pokretanje motora dostupno je kada se pametni digitalni ključ detektira unutar vozila

 

*NAPOMENA: Dodirivanje ručke vrata potrebno je za otključavanje i zaključavanje vašeg vozila.

Pametni digitalni ključ podržan je na: 

 

1) iOS uređajima s verzijom 15.0 ili višom.

2) Android uređajima s verzijom 12 ili višom 

 

Pametni digitalni ključ NIJE podržan na:

 

1) Uređajima marke Huawei (Huawei je lansirao svoj vlastiti operativni sustav HarmonyOS u lipnju 2021.).

2) Uređajima bez biometrijske jake autentifikacije : 

   - Samsung Galaxy (A.10, 20 i 30)

   - LG K. (20, 30 i 40)

   - Moto E. (6 i 7)

   - Nokia (1.3 i 2.3)

Pametna digitalna ključ koristi Bluetooth povezivost s MyToyota aplikacijom koja radi u pozadini i unutar blizine vozila za pristup. Dok daljinsko upravljanje putem MyToyota aplikacije omogućuje daljinsko zaključavanje/otključavanje vozila putem Interneta, dok je za vožnju potrebna fizička ključ.

Ne*, pametni telefon postavljen za Smart Digital Key, s uključenim Bluetoothom i otvorenom ili pokrenutom MyToyota aplikacijom, prepoznaje se i povezuje s vozilom na bliskoj udaljenosti. To omogućuje otključavanje, pokretanje i zaključavanje vozila dok vaš pametni telefon ostaje u vašem džepu ili torbici.

 

*NAPOMENA: Zbog sigurnosnih razloga potrebna je biometrijska verifikacija unutar 48 sati.

 

Možete izvršiti biometrijsku verifikaciju prijavom u MyToyota aplikaciju.

Ako biometrijska verifikacija nije izvršena nakon 48 sati, funkcije Smart Digital Key bit će zaključane, a za njihovo otključavanje potrebno je samo izvršiti biometrijsku verifikaciju.

Instalirajte MyToyota aplikaciju na svoj novi pametni telefon i prijavite se sa svojim postojećim računom. 

Vidjet ćete da je na početnoj stranici MyToyota aplikacije gumb ‘Postavke digitalnog ključa’ sada zamijenjen s ‘Postavi moj digitalni ključ’.

Pritisnite ‘Postavi moj digitalni ključ’ i slijedite iste korake koje ste slijedili za postavljanje svog pametnog digitalnog ključa prvi put.

 

NAPOMENA: Da biste prenijeli svoj pametni digitalni ključ na novi pametni telefon, ne možete onemogućiti pametni digitalni ključ sa svog prethodnog pametnog telefona, a vaš probni ili pretplatnički pametni digitalni ključ mora biti aktivan.

i) Uklonite pristup pozvanog vozača* vlasniku pametnog digitalnog ključa:

 

   1)  Pritisnite ‘Postavke digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

   2)  Prevucite lijevo preko imena pozvanog vozača kojeg želite ukloniti i pritisnite ikonu kante za smeće

   3)  Potvrdite "Ukloni"

 

Vi i pozvani vozač primit ćete obavijest o uklanjanju digitalnog ključa.

 

*NAPOMENA: Ako pozvani vozač vozi dok mu je pristup uklonjen, vozilo se ne zaustavlja. Uklanjanje pristupa pozvanog vozača postaje učinkovito kada se vozilo isključi.

 

ii) Uklonite pristup pozvanog vozača putem pametnog digitalnog ključa pozvanog vozača:

 

   1)  Pritisnite ‘Postavke digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

   2)  Pritisnite ‘Ukloni digitalni ključ’ i potvrdite "Ukloni"

   Vi i vlasnik primit ćete obavijest o uklanjanju digitalnog ključa.

 

Molimo konzultirajte materijal "Kako" za detaljnije informacije.

Za početak deaktivacije Digitalnog ključa, molimo vas da imate Fizički ključ i pristup vozilu.

 

1)  Pritisnite ‘Postavke Digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

2)  Pritisnite ‘Deaktiviraj Digitalni ključ’ i potvrdite "Deaktiviraj"

3)  Pregledajte informacije navedene u aplikaciji MyToyota o procesu deaktivacije

4)  Uspješna deaktivacija će prikazati poruku ‘Digitalni ključ deaktiviran’

 

Molimo vas da konzultirate materijal "Kako" za detaljnije informacije.

Potvrđivanje prava na vozilo, kao vozač pozvan putem Pametnog Digitalnog Ključa, deaktivirat će Pametni Digitalni Ključ i ukloniti sve Digitalne Ključeve (Vlasnički i Dijeljeni) !!

 

U slučaju da to učinite slučajno ili namjerno, morate slijediti postupak postavljanja kako biste ponovo aktivirali svoj Pametni Digitalni Ključ.

Pametna digitalna ključa ne funkcionira kada je baterija telefona prazna.

Funkcije otključavanja i zaključavanja pametnog digitalnog ključa rade kada je vaš automobil opremljen aftermarket imobilizatorom.

 

Funkcija pokretanja motora pametnog digitalnog ključa ne radi kada je vaš automobil opremljen aftermarket imobilizatorom.

 

U slučaju da želite koristiti pametni digitalni ključ u kombinaciji s vašim aftermarket imobilizatorom, molimo vas da ponesete svoj imobilizatorski transponder.

Jednom kada je pametna digitalna ključa postavljena, možete je izbrisati iz multimedijskog sustava vozila

 

1) Na glavnoj nadzornoj ploči multimedije, idite na ikonu postavki, zatim pomaknite prema dolje i dodirnite “Informacije i sigurnost”.​

Ovdje ćete moći vidjeti u postavkama digitalnog ključa, je li digitalni ključ aktivan.

2) Dodirnite “Ukloni digitalne ključeve”, to će pokrenuti proces uklanjanja.

3) Morate potvrditi svoju namjeru da uklonite svoj digitalni ključ i staviti svoj ključ na gumb za pokretanje.

4) Uspješna deaktivacija prikazat će poruku ‘Digitalni ključ deaktiviran’.

 

Molimo konzultirajte materijal "Kako" za detaljnije informacije.

Ako osjećate da Digitalni ključ nije dovoljno dobro prepoznat dok ste vani ili unutar vozila, moguće je prilagoditi domet prepoznavanja ključa. ​

 

1) Pritisnite 'Postavke digitalnog ključa' na početnom ekranu aplikacije MyToyota.

2) Pritisnite na "Prilagodite domet"

 

Digitalni ključ već ima postavke iz tvornice koje bi trebale odgovarati većini vozača. Ono što može utjecati na prepoznavanje je način na koji nosite svoj pametni telefon - je li u stražnjem džepu? U torbici? Ili jednostavno u ruci?​

 

3) Odaberite između tri različita nivoa osjetljivosti ovisno o vašim osobnim preferencijama i pritisnite na "Spremi".​

4) Prikazat će se poruka o uspješnom ažuriranju osjetljivosti.

 

Molimo konzultirajte materijal "Kako" za detaljnije informacije.

Možda vaš pametni digitalni ključ nije u dometu, jačina signala nije dovoljna za daljinsko otključavanje/zaključavanje ili je Bluetooth vašeg pametnog telefona isključen. 

1. Idite na postavke vašeg pametnog telefona i provjerite je li Bluetooth UKLJUČEN.

2. Izvadite svoj pametni telefon iz džepa ili torbe i dodirnite kvaku na vratima kako biste otključali ili zaključali svoje vozilo.

Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna za daljinsko otključavanje/zaključavanje. Postavite svoj pametni telefon na središnju konzolu ili bežični punjač.

Vaš pametni digitalni ključ mogao bi raditi bez mrežne pokrivenosti. Međutim, trebate se prijaviti u aplikaciju prije nego što odete u područje s lošom mrežom (kako biste osigurali da aplikacija radi u pozadini).

Ne, pametna digitalna ključ neće raditi učinkovito ako je aplikacija instalirana u privatnom prostoru. Molimo vas da osigurate da tijekom korištenja usluge pametnog digitalnog ključa aplikacija MyToyota nije instalirana u privatnom prostoru.

Ako kupite rabljeni Toyota koji podržava Povezane usluge, možete aktivirati Povezane usluge izravno iz svoje MyToyota aplikacije pod uvjetom da možete dokazati fizički pristup automobilu (putem provjere kilometraže ili skeniranja QR koda). Molimo posjetite svog prodavača kako biste promijenili vlasništvo automobila na svoje ime kako biste uživali u punoj funkcionalnosti aplikacije.

Za dodavanje automobila, ili kliknite na "Dodaj vozilo" na početnoj stranici ili ako već imate vozilo, kliknite na ikonu Moja garaža na gornjem desnom "dodaj" gumbu. Da biste izbrisali automobil, idite na Moja garaža, pomaknite se prema dolje i kliknite na "Ukloni vozilo". 

U aplikaciji MyToyota prvo odaberite svoj automobil iz Moje garaže, a zatim kliknite na Centar za povezane usluge. Zatim slijedite upute za aktivaciju povezanih usluga koje su dostupne za vaše vozilo.

 

U slučaju da jedan ili više povezanih automobila u Mojoj garaži još nisu aktivirani, bit ćete pozvani s početnim ekranom za aktivaciju povezanih usluga svaki put kada se prijavite u aplikaciju. Ako preskočite ovaj korak, još uvijek ga možete aktivirati kasnije slijedeći gornje korake. 

 

Za više informacija molimo pogledajte naš vodič za korištenje. 

 

Napomena: tijekom procesa aktivacije bit ćete traženi da prihvatite Uvjete korištenja i potvrdite Obavijest o privatnosti.

Ako želite trajno zaustaviti Povezane usluge na aplikaciji MyToyota, prvo odaberite određeni automobil iz Moje garaže, a zatim kliknite na Centar za povezane usluge. Slijedite upute za deaktivaciju usluga. 

 

Za više informacija, molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

Možete provjeriti svoje aktivne i neaktivne pretplate odlaskom u Moj Garaž, a zatim odabrati odjeljak Centar povezanih usluga.

Možete upravljati svojim Uvjetima korištenja putem odjeljka Portala privatnosti podataka u svom računu.

Možete konzultirati svoje Obavijesti o privatnosti putem odjeljka Portala za privatnost podataka u svom računu.

MyToyota aplikacija omogućuje vam da kontrolirate svoj automobil gdje god se nalazili. Laka je za korištenje i pružit će vam jedinstvene značajke koje vašu iskustvo podižu na novu razinu izvan vožnje. Možete planirati putovanja, locirati svoj parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada vaš automobil treba održavanje, provjeriti podatke o vozilu i primati važne obavijesti o svom automobilu, kao i daljinski kontrolirati Klimatski sustav, vrata i pokazivače opasnosti vašeg automobila.

Red od 5 ikona s lijeva na desno predstavlja sljedeće sekcije:  Vozilo -  Karta - Obavijesti - Račun  -  Podrška 

Možete pristupiti Povezanim uslugama u bilo kojem trenutku. Podaci o automobilu šalju se aplikaciji kada je motor isključen. Moći ćete pregledati detalje svoje posljednje vožnje nakon što se motor isključi. Potrebna je mobilna podatkovna pokrivenost za slanje podataka, pa možda neće raditi ako parkirate svoj automobil u podzemlju.

Povezane usluge sastoje se od MyToyota aplikacije na vašem mobilnom uređaju i multimedijskog sustava u vozilu. Svaka usluga ima svoj vlastiti skup značajki koje vožnju čine sigurnijom i zabavnijom, kako unutar, tako i izvan vašeg automobila.

 

Aplikacija MyToyota omogućuje vam komunikaciju s vašim automobilom, gdje god se nalazili. Možete planirati putovanja, locirati svoj parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada vaš automobil treba održavanje, provjeriti podatke o vozilu i primati važne obavijesti, kao i daljinski upravljati sustavom klime, vratima i upozoravajućim svjetlima vašeg automobila.

 

Multimedija vam omogućuje povezivanje pametnog telefona (kompatibilnog s iOS i Android) s vašim automobilom*. Vaše omiljene aplikacije, poput Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps i Waze, mogu se koristiti u vašem automobilu i kontrolirati putem Siri Voice Assist ili OK Google. Multimedija također pruža pristup korisnim informacijama poput upozorenja o prometu u stvarnom vremenu i upozorenja o radaru za brzinu te vam omogućuje pretraživanje točaka interesa u navigacijskom sustavu.

 

*za odabrane modele

Aplikacija MyToyota omogućuje vam da uvijek budete povezani s vašim automobilom, dok Portal za kupce/Osobna stranica pruža mogućnost opsežnijeg izvještavanja, preuzimanja priručnika za vlasnike i omogućavanje drugih multimedijskih značajki (ažuriranja karata, Wi-Fi paket itd.)

 

Neke od značajki dostupne su i na aplikaciji MyToyota i na Portalu za kupce/Osobnoj stranici (web stranici) koristeći iste podatke za prijavu, npr. online rezervacija servisa ili povijest servisa.

Za više informacija o dostupnosti funkcija po modelu, molimo kontaktirajte ovlaštenog distributera ili provjerite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus web stranici.

Idite u iOS App Store ili Google Play Store i potražite aplikaciju MyToyota. Zatim jednostavno preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.

Povezane usluge uključuju standardne usluge i daljinske usluge. Standardne usluge uključuju našu široku ponudu digitalnih značajki osmišljenih kako bi osigurale vašu sigurnost, privatnost i udobnost dok ste u pokretu. Budite informirani o lokaciji vašeg automobila, razini baterije, ponašanju tijekom vožnje i povijesti, upozorenjima i još mnogo toga. Podijelite lokaciju svog automobila s prijateljima i voljenima u vašoj mreži. Daljinske usluge omogućuju vam daljinski pristup vašem vozilu kako biste prilagodili razne postavke i prilagodili ga svojim potrebama. Pristupite svim osnovnim informacijama potrebnim za optimizaciju vašeg iskustva vožnje.

Budite korak ispred dok vozite s širokim spektrom funkcija i stignite na odredište na vrijeme. Pratite razne događaje na cesti i pronađite dostupne benzinske postaje i parkirna mjesta (na ili izvan ulice). Vozite bez brige uz navigaciju koja se ažurira putem interneta.

Osiguranje temeljen na korištenju uzima u obzir vaše navike vožnje i dodjeljuje vozaču ocjenu na temelju tih navika. Vozač se zatim nagrađuje za sigurniju i glatkiju vožnju—s uštedama na premijama za obnovu osiguranja. To je zabavan način da postanete bolji vozač i uštedite novac. Za više informacija o UBI: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/usage-based-insurance

FHI vas potiče da najbolje iskoristite svoj hibrid i nagrađuje vas za sigurno vožnju u električnom načinu rada—s uštedama na obnovi vaših premija osiguranja. Za više informacija o FHI pogledajte: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/full-hybrid-insurance

Vi odlučujete koje podatke dijelite s Toyotom. To možete kontrolirati u bilo kojem trenutku u Portalu privatnosti podataka i možete povući svoj pristanak kada želite. 

Uz odabranog distributera u aplikaciji, dobit ćete bolje iskustvo za značajke kao što su Online rezervacija servisa i upozoravajuća svjetla.

Jednom kada je aktiviran, Privatni način će se primjenjivati na sve usluge koje se oslanjaju na geolokaciju, Potpuno hibridno osiguranje, Osiguranje temeljen na korištenju, Pronađi moj automobil i analitiku vožnje. Kada je Privatni način aktivan, ove usluge neće biti dostupne, ili njihova kvaliteta i točnost mogu biti pogođene.

 

Privatni način dostupan je u MyToyota aplikaciji pod Moj garaža. Na početnoj stranici pri vrhu, kliknite na Moj garaža, zatim Privatni način. Tamo možete uključiti ili isključiti Privatni način.

 

Ako je vaše vozilo opremljeno sustavom Smart Connect, moći ćete vidjeti status Privatnog načina samo putem aplikacije. Uključivanje/isključivanje mora se obaviti putem multimedijskog sustava vozila.

 

Status Privatnog načina (aktivan ili neaktivan) ostaje onakav kakvim ste ga postavili dok ne odlučite promijeniti status. Trenutni status Privatnog načina možete provjeriti putem svog računa u MyToyota aplikaciji ili na Portalu za kupce.

 

Za više informacija, molimo pogledajte naš Vodič za korištenje.

Uz MyToyota račun, možete upravljati svojim multimedijskim sustavom i primati korisne informacije o svom automobilu putem MyToyota aplikacije i Portala/Osobne stranice.

MyToyota aplikacija povezana je s brojem šasije vozila (VIN) i vlasnikom automobila, tako da ćete biti jedini koji mogu koristiti Povezane usluge za taj automobil.

Da, Povezane usluge mogu se dodati na više računa, ali mogu biti aktivirane i aktivne samo na jednom računu u bilo kojem trenutku.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota i Multimedije. Svaki paket ima svoj set značajki i mora se aktivirati odvojeno.

 

Brz način da provjerite je li Povezane usluge aktivne je da provjerite jesu li detalji vašeg posljednjeg putovanja prikazani na početnom ekranu aplikacije.

 

Ako niste sigurni jesu li vaše Povezane usluge aktivirane, prvo odaberite ispravan automobil iz Moje garaže, zatim kliknite na Centar za povezane usluge. Tada ćete vidjeti sve usluge dostupne za automobil i njihov status aktivacije. Zatim slijedite upute za aktivaciju Povezanih usluga koje su dostupne za vaše vozilo.

 

Da biste aktivirali Toyota Online, povežite svoj pametni telefon s automobilom, koristeći Bluetooth ili Wi-Fi tethering, zatim kliknite na karticu Postavke. Odatle kliknite na karticu Online, zatim na karticu Toyota Online i odaberite postojeći račun. Zatim unesite svoje MyToyota vjerodajnice. 

Unosom svojih podataka započet ćete svoje 3 godine besplatne usluge. Možete provjeriti datum isteka svoje Multimedijske pretplate putem Portala za korisnike.

 

Ako nemate postojeći račun, možete ga izravno stvoriti u svom automobilu, odabirom opcije Novi račun.

 

Na vozilima opremljenim Toyota Smart Connect, možete lako skenirati QR kod generiran na Glavnoj jedinici s aplikacijom MyToyota ili ga alternativno ručno unijeti u aplikaciju. Zatim aktivirajte pametne usluge u centru za povezane usluge na aplikaciji MyToyota.  

 

Za više informacija, molimo pogledajte naše Vodiče za korištenje

Podaci o računu su isti za MyToyota aplikaciju i Portal za kupce. Na obje platforme lozinku je moguće promijeniti. 

 

Da biste promijenili svoju lozinku, idite na ekran za prijavu i odaberite Zaboravljena lozinka. 

Vaš trgovac će morati potvrditi vaš identitet kako bi osigurao da neovlaštene osobe ne mogu pristupiti osobnim podacima kupaca Toyote.

 

Molimo vas da posjetite svog trgovca jer je zaštita osobnih podataka kupaca prioritet za Toyotu.

  • Otkažite pretplatu na povezane usluge i uklonite automobil iz svog MyToyota računa u aplikaciji
  • Uklonite korisnički profil iz multimedijske jedinice
  • Ne brišite svoj račun, jer se svi budući Toyota automobili koje možda posjedujete mogu dodati na račun. Ne zaboravite obavijestiti novog vlasnika automobila da je vozilo opremljeno povezanim uslugama.

Povezane usluge će prestati ako se identifikacijski broj vozila (VIN) ukloni iz vašeg računa.

Da i ne. Automobil se može dodati na više računa, ali samo jedan račun može pristupiti povezanim uslugama u isto vrijeme ili bilo kojim drugim osobnim podacima.

Račun je zajednički između MyToyota aplikacije i Portala za kupce. Na obje platforme račun se može kreirati s ekrana za prijavu. Nakon kreiranja računa primit ćete aktivacijski email koji morate potvrditi prije nego što možete pristupiti svom računu i dodati svoje vozilo(e).

Vaša MyToyota aplikacija i račun na Customer Portal-u mogu se koristiti na multimedijalnom uređaju vozila. Ako ga nemate, preporučujemo da preuzmete MyToyota aplikaciju i izradite račun odatle.

 

Također možete izraditi račun putem online Customer Portal-a ili izraditi račun putem samog multimedijalnog uređaja. U slučaju potonjeg, i dalje ćete morati prihvatiti Uvjete korištenja unutar 14 dana na Customer Portal-u (opcija se primjenjuje samo za multimedijske sustave prije MM21 generacije)

U navigacijskoj traci kliknite na ikonu odjeljka Račun, koja se nalazi u donjem desnom kutu, kako biste uredili postavke profila.

Povezane usluge uključene su uz kupnju bilo kojeg Toyota vozila kompatibilnog s Povezanim uslugama, na razdoblje od deset godina.

 

Povezane usluge za vozila opremljena Smart Connect uključene su na razdoblje od 4 godine.

 Povezane usluge aplikacije MyToyota će funkcionirati 10 godina. Toyota će pokriti troškove podataka koji se koriste za pružanje povezanih usluga tijekom 10 godina, ali aplikacija MyToyota će funkcionirati i bez povezanih usluga.

Na ekranu Moja garaža možete kliknuti na gumb Preferirani trgovac ispod Usluge i održavanje. Ovdje možete postaviti svog preferiranog trgovca.

Hibridno vozačko savjetovanje pruža vam kontekstualizirano savjetovanje o tome kako možete poboljšati svoje hibridno vožnje, temeljeći se na vašim prethodnim putovanjima, omogućujući vam da maksimalno iskoristite EV način rada kako biste smanjili potrošnju goriva i minimizirali svoj utjecaj na okoliš.

Da, na odabranim modelima. Na nadzornoj ploči na početnoj stranici možete vidjeti trenutnu razinu goriva kao mjerač i domet.

Da, na odabranim modelima možete vidjeti status vrata, prozora, prtljažnika i svjetala vozila. 

 

Za provjeru statusa idite na početnu stranicu. Kliknite na gumb Status vozila.

 

Za više informacija o dostupnosti funkcija po modelu, molimo kontaktirajte ovlaštenog trgovca ili provjerite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus web stranici.

 Da, na odabranim modelima možete  (de)zaključati daljinski putem aplikacije. Na kartici Daljinsko upravljanje pronaći ćete gumbe za zaključavanje/otključavanje.

 

Imajte na umu da nećete moći:

- zaključati automobil ako su vrata otvorena i/ili ako je pametni ključ unutar automobila 

- otključati automobil ako je alarm automobila uključen ili ako je automobil ručno zaključan fizičkim ključem

 

Za više informacija o dostupnosti funkcija po modelu, molimo kontaktirajte ovlaštenog prodavača ili provjerite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus web stranici.

Da, odabrani modeli mogu se locirati u prepunom parkiralištu daljinskim uključivanjem upozoravajućih svjetala vozila. 

 

U aplikaciji MyToyota, idite na karticu Daljinsko upravljanje. Klikom na Upozoravajuća svjetla možete aktivirati upozoravajuća svjetla vozila, što vam omogućuje da lako pronađete svoj automobil.

Upozoravajuća svjetla aktiviraju se na razdoblje od 60 sekundi. Nakon 60 sekundi možete ponovno aktivirati funkciju Upozoravajuća svjetla. 

 

Za više informacija o dostupnosti funkcija po modelu, molimo kontaktirajte ovlaštenog distributera ili provjerite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus web stranici.

Multimedija (nazvana Toyota Online Services na multimedijskom uređaju vozila) uključuje nekoliko online navigacijskih usluga, pružajući korisne informacije u stvarnom vremenu, npr. informacije o prometu i upozorenja na radare.

 

Ove značajke zahtijevaju internetsku vezu za funkcioniranje. Ako nemate povezani uređaj, morat ćete povezati svoj mobilni uređaj - dijeljenjem svoje Wi-Fi ili Bluetooth veze - s bilo kojim Wi-Fi uređajem/mrežom u automobilu.  

 

Svaki novi Toyota dolazi s 3 godine* besplatnih ažuriranja karata (Map Care pretplata) za navigacijski sustav, kao i druge usluge, uključujući:

• Promet u stvarnom vremenu

• Coyote (gdje je dostupno) ili Cyclops upozorenje na radare

• Google Street View (gdje je dostupno)

• Točke interesa

• Gorivo

• Parkiranje

• Vrijeme

 

Za više informacija, molimo pogledajte naše Vodiče

 

*Ako je vaš automobil opremljen MM21, primjenjuje se razdoblje od 4 godine

Ugrađeni navigacijski sustavi primaju podatke iz GPS satelitskog signala. Multimedija zahtijeva internetsku vezu za primanje potrebnih podataka za promet u stvarnom vremenu, Coyote (gdje je dostupno), Google Streetview (gdje je dostupno), vremensku prognozu, gorivo, parkiranje i online POI.

Većina Toyota modela koji su trenutno u prodaji uključuje online navigacijske usluge, kao što su:

• Promet u stvarnom vremenu

• Upozorenje na radare za brzinu

• Google Street View (gdje je dostupno)

• Točke interesa

• Cijene goriva 

• Parkiranje

• Vrijeme

(Dostupnost ovih usluga ovisi o modelu i razredu. Molimo provjerite s vašim trgovcem kako biste potvrdili koje su dostupne za vaše vozilo.)

Prvih 3 godine* (mogu varirati ovisno o zemlji) usluge multimedijske navigacije su besplatne. Nakon toga, možete kupiti pretplatu. Naš paket Map Care uključuje sve naše ažuriranja karata i povezane online usluge, a naš Service Pack uključuje značajke naših online usluga. Pretplatu možete kupiti u našem e-Trgovini. Provjerite e-Trgovinu za najnovije cijene.

 

*Ako je vaš automobil opremljen s MM21, primjenjuje se razdoblje od 4 godine

Na ekranu vašeg multimedijalnog sustava u vozilu primit ćete obavijest 30 dana prije nego što završi besplatni trogodišnji period.

 

U e-Trgovini možete obnoviti paket Map Care na 1 ili 3 godine. Prilikom obnavljanja našeg Servisnog paketa možete odabrati između 1, 2 ili 3 godine*. Provjerite e-Trgovinu za najnovije cijene.

 

*Za MM21 i Toyota Smart Connect nudi se 7 godina besplatnih ažuriranja karata

Možete pristupiti e-Trgovini putem multimedijskog sustava vašeg automobila ili u Portalu za kupce.

 

U e-Trgovini, kojoj se pristupa iz Portala za kupce, možete kupiti usluge koje nudi Multimedija. Također možete provjeriti status svojih trenutnih pretplata u e-Trgovini putem kartice Kupljeno. Ovdje možete vidjeti koje su pretplate aktivne i koliko vremena preostaje na njima.

 

Ako pristupite aplikaciji e-Trgovina iz multimedijskog sustava vašeg automobila, možete preuzeti usluge poput Coyote. E-Trgovinu možete pronaći odlaskom u odjeljak Izbornik, zatim u aplikacije i odabirom U automobilu.

Usluge možete kupiti putem e-Store web platforme, koja se može pronaći u Portalu za kupce. Da biste saznali koje usluge već imate i koliko vremena vam preostaje, kliknite na karticu Kupljeno.

 

Kupci dobivaju 3 godine besplatnih usluga za Map Care (2 ažuriranja karata/godina) i e-Usluge (Vrijeme, Parkiranje, Promet, Cijene goriva). Nakon ovog besplatnog razdoblja, možete kupiti/obnoviti svoje pretplate prema potrebi.

Možete ga koristiti odmah ako je račun prethodnog vlasnika još uvijek aktivan u multimedijalnoj jedinici i možete ga nastaviti koristiti tijekom razdoblja besplatne pretplate. NO uvijek preporučujemo da se kupci odjave i kreiraju vlastiti račun kako biste imali potpunu kontrolu nad svojim pretplatama. To se može učiniti putem:

1. MyToyota aplikacije na vašem mobilnom uređaju - prvo se registrirajte, a zatim se prijavite u svoje vozilo

2. Online izbornika u multimedijalnom sustavu vozila - trebate prihvatiti Uvjete korištenja unutar 14 dana putem Kupčevog portala/Osobne stranice (opcija se primjenjuje samo za multimedijalne sustave prije MM21 generacije)

3. Kupčevog portala - nakon što je vaš račun kreiran putem web portala, možete se prijaviti u multimediju sa svojim vjerodajnicama

U aplikaciji MyToyota prvo odaberite svoj automobil iz Moje garaže, zatim kliknite na Centar povezanih usluga. Zatim slijedite upute za aktivaciju pametnih usluga koje su dostupne za vaše vozilo. Kada se povežete, započet će 4 godine besplatnih online navigacijskih usluga. 

 

Za više informacija molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

Idite na izbornik vašeg multimedijalnog sustava i odaberite odjeljak In Car u e-Trgovini (potrebna je internetska veza i morate biti prijavljeni). Odaberite aplikaciju Coyote i odaberite Instaliraj. Kada se Coyote instalira, pojavit će se iskačući prozor. Kada ga otvorite, odaberite U redu za automatsko pokretanje. Coyote će sada uvijek biti prikazan pod Aplikacijama.

 

Za više informacija, molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

 

Molimo imajte na umu da:

• Coyote nije dostupan za vozila opremljena Smart Connectom

• Coyote se može koristiti samo nakon što ste odvezli 200 km u svom automobilu

• Korisnici u Francuskoj, Belgiji i Luksemburgu dobivaju Coyote besplatno tijekom razdoblja Map Care (prvih 3 godine nakon vožnje 200 km) 

• U svim ostalim zemljama kupci mogu kupiti Coyote pretplatu putem E-Trgovine putem Portala za kupce

Da, većina naših modela koji su objavljeni nakon 2019. godine opremljeni su integracijom pametnog telefona (Apple CarPlay i Android Auto). Ako imate internetsku vezu sa svojim pametnim telefonom, jednostavno trebate priključiti svoj uređaj u USB priključak vozila. Aplikacije će tada biti dostupne putem izbornika Android Auto/Apple CarPlay na ekranu infotainment sustava. 

 

Vidi donji link za vozila koja podržavaju Apple CarPlay:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

 

*Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Android 10, prvo ćete morati instalirati aplikaciju Android Auto.

 

*Bežični Android Auto podržan je od Android 11

Uz značajku Moje destinacije, možete se unaprijed pripremiti za svoje putovanje pretražujući upute na svom mobilnom uređaju, a zatim ih poslati svom automobilu. Imajte na umu da je za to potreban automobil s navigacijskim značajkama i MyToyota račun s vašim automobilom registriranim na vašem računu. 

 

Moje destinacije je usluga koja je dostupna po defaultu za vozila opremljena navigacijom, ali korisnik će morati aktivirati Pametne usluge kako bi uživao u prednostima ove značajke. 

 

Za više informacija, molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

Možete koristiti značajku Moje destinacije u aplikaciji MyToyota za planiranje svoje rute. Imajte na umu da ćete prvo morati povezati svoj automobil s vašim MyToyota računom.  

 

Jednom kada to učinite, idite na početni ekran u aplikaciji MyToyota i odaberite karticu usluge Moje destinacije. Kliknite na Gdje i unesite adresu odredišta. Zatim pritisnite Pošalji u automobil.

 

Jednom kada ste u svom automobilu, provjerite imate li wi-fi vezu (najlakša metoda je povezivanje putem Bluetootha s vašim pametnim telefonom). Kada se uspostavi internetska veza u vašem automobilu, možete preuzeti putovanje. 

Vaše unaprijed planirano putovanje bit će dostupno pod Omiljeno/Omiljene destinacije u multimedijskoj jedinici. 

 

Za više informacija, molimo pogledajte naše Vodiče za korištenje

Trogođšnji* rok počinje od trenutka kada unesete svoje MyToyota vjerodajnice u infotainment sustav.

 

*U slučaju da je vaš automobil opremljen MM21, primjenjuje se četverogodišnji rok

30 dana prije nego što završi besplatni trogodišnji* period, dobit ćete tjednu obavijest na ekranu vašeg multimedijalnog sustava u automobilu. 15 dana prije nego što završi besplatni trogodišnji* period, primat ćete istu poruku na dnevnoj bazi. Kada vaš trogodišnji* period završi, poruka će se prikazivati svaki put kada pokušate koristiti aplikaciju.

 

*Ako je vaš automobil opremljen s MM21, primjenjuje se četverogodišnji period

Dostupno na odabranim modelima, Daljinsko klimatiziranje može se daljinski aktivirati putem MyToyota aplikacije kako bi se unutrašnjost vozila ohladila ili zagrijala na ugodnu razinu. 

Putem kartice Daljinska kontrola moći ćete pokrenuti Daljinsko klimatiziranje na razdoblje od 10 minuta. Kada je Daljinsko klimatiziranje aktivirano, MyToyota aplikacija pokazuje koliko vremena je preostalo do kraja operacije. Daljinsko klimatiziranje može se obnoviti dva puta (2x10min).

 

Na nekim vozilima imajte na umu da će, kada aktivirate Osnovno daljinsko klimatiziranje, motor automobila također startati. Kao takvi, svi pomoćni postavke korišteni tijekom posljednjeg putovanja (prije nego što je motor isključen) bit će uključeni (npr. postavka temperature, grijanje sjedala, radio itd...).  

 

Na odabranim vozilima Daljinsko klimatiziranje imat će naprednije funkcionalnosti. Kao što su:

-Daljinsko upravljanje ventilacijom sjedala, grijanjem sjedala, grijanjem volana i odmagljivanjem

-Planiranje daljinskog klimatiziranja: praktično odlučite unaprijed kada unutrašnjost automobila treba biti ohlađena ili zagrijana.

 

Imajte na umu da Osnovno daljinsko klimatiziranje na motorima s unutarnjim izgaranjem i hibridima nije dostupno u Austriji zbog zakonskih ograničenja. Električna vozila na baterije i Plug-in električna vozila imaju dostupno Daljinsko klimatiziranje u Austriji.

 

Električna vozila na baterije i Plug-in električna vozila zahtijevaju najmanje 20% ili 30% razine baterije kako bi mogla raditi klima uređaj.

 

Na vanjskoj temperaturi ispod -10°C, Daljinsko klimatiziranje neće raditi na Plug-in električnim vozilima.

 

Za više detalja o dostupnosti funkcija po modelu, molimo kontaktirajte ovlaštenog distributera ili provjerite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus web stranici.

Ova funkcija je dostupna na odabranim modelima. Ako imate instaliranu MyToyota aplikaciju na svom pametnom telefonu i omogućili ste obavijesti, bit ćete obaviješteni (5-10 min* nakon završetka vaše vožnje) o: 

  • otvorenim prozorima
  • otvorenim vratima
  • otvorenim vratima
  • otvorenim prtljažnikom
  • uključenim hazardnim svjetlima
  • otvorenim poklopcem motora
  • otvorenim panoramskim krovom 
  • uključenim prednjim svjetlima
  • upozoravajućim svjetlima
  • podsjetnikom za stražnje sjedalo

 

Ne vozila su sposobna slati te obavijesti. Molimo provjerite mogućnosti vašeg vozila kod vašeg trgovca.

 

Obavijesti će također biti navedene neograničeno u kartici Obavijesti na dnu ekrana aplikacije.

Idite na nadzornu ploču usluga i odaberite Hybrid Driving Coach (za hibridna vozila), EV Coaching (za baterijska električna vozila) ili Driving Analytics (za neelektrična vozila). Odaberite karticu Sva putovanja da biste vidjeli svoja prethodna putovanja, a zatim kliknite na putovanje kako biste pristupili povezanim analitikama vožnje. Također možete pronaći detalje svog posljednjeg putovanja na nadzornoj ploči početnog ekrana.

MyToyota aplikacija podržava se na: 

- iOS uređajima s verzijom 15.0 ili višom

- Android uređajima s verzijom 7.0 ili višom, ali ne od marke Huawei (Huawei je lansirao svoj vlastiti operativni sustav HarmonyOS u lipnju 2021.)

Verziju aplikacije možete pronaći na dnu odjeljka "Račun".

Morate unijeti svoje  akreditive u multimedijsku jedinicu vašeg automobila. Zatim ćete morati povezati svoju multimediju s brojem identifikacije vozila (VIN). Sljedeće trebate povezati Bluetooth kako biste spojili automobil na internet. Značajka Moje destinacije sada će raditi. 

 

Za više informacija, molimo pogledajte naše Vodiče za korištenje

Električna energija pohranjena u bateriji će se postupno prazniti čak i kada vozilo nije u upotrebi, zbog prirodnog pražnjenja i učinaka određenih električnih uređaja.

Ako se vozilo ostavi na duže vrijeme, baterija se može isprazniti, a motor možda neće moći upaliti. (Baterija se automatski puni tijekom vožnje.)

Za hibridna vozila preporučujemo da automobil prebacite u stanje "Spreman" barem jednom tjedno na najmanje 20 minuta. Prilikom toga, pobrinite se da automobil uvijek ostavite u "P" Parkirnom modu i ne koristite "N" Neutralni mod jer to neće puniti hibridnu bateriju.

 

Za konvencionalna vozila preporučujemo da motor radite 20-30 minuta barem jednom tjedno.

Ako vaše vozilo nema sustav Smart Entry, možete ručno (ot)ključati svoj automobil (molimo pogledajte priručnik za vlasnike za postupak).

 

Ako vaše vozilo ima sustav Smart Entry, molimo slijedite alternativni postupak naveden u priručniku za vlasnike kako biste ga (ot)ključali.

Ako imate set kablova za paljenje i drugo vozilo, možete pokrenuti svoje vozilo slijedeći postupak u priručniku za vlasnike.

Idite na izbornik vašeg multimedijskog sustava i odaberite Postavke. Zatim odaberite Bluetooth vezu i slijedite korake za postavljanje mrežne veze. Zatim na svom pametnom telefonu trebate omogućiti Bluetooth dijeljenje. 

 

Za više informacija, molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

Apple CarPlay ili Android Auto mogu se aktivirati povezivanjem vašeg mobilnog uređaja u USB priključak automobila. Na multimedijalnom ekranu vozila kliknite na gumb Izbornik, a zatim kliknite na CarPlay ili Android Auto.

 

Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Android 10, prvo ćete morati instalirati aplikaciju Android Auto.

 

Bežični Android Auto podržan je od Android 11. 

 

Za više informacija molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

Ažuriranja karata putem interneta moguća su s najnovijim multimedijskim sustavima, aktiviranim u e-Trgovini za najnovije kompatibilne modele. 

 

Možete također ručno ažurirati svoj sustav preuzimanjem ažuriranja iz My Toyota e-Trgovine, stavljanjem na USB stick i povezivanjem s vašim automobilom.

 

Za više informacija molimo pogledajte naš Vodič za korištenje

Ovo su vozila opremljena sustavom Toyota Smart Connect, našim najnovijim i najnaprednijim multimedijskim i povezivim sustavom. Ovaj uređaj podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose dodatne razine udobnosti i kontrole (npr. zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje upozoravajućih svjetala, daljinsko upravljanje klimom,...).

 

U ovom trenutku, Toyota Smart Connect je dostupna samo na novom Yarisu i Yaris Crossu.

Pametne usluge sastoje se od aplikacije MyToyota i multimedije. Svaki paket ima svoj set značajki koje poboljšavaju sigurnost vozača i pravovremeni dolazak na odredište.

 

Aplikacija MyToyota omogućuje vam komunikaciju s vašim automobilom, gdje god se nalazili. Ovisno o vozilu s pametnom povezanošću koje imate, možete uživati u jednoj ili više od ovih značajki: pretraživanje parkirališta na ulici ili izvan ulice, pronalaženje benzinskih postaja, navigacija uz informiranje o događanjima na cesti u stvarnom vremenu ili glasovne naredbe za vaše vozilo.

 

U ovom trenutku, Pametne usluge dostupne su samo na novom Yarisu i Yaris Crossu.

Smart usluge aplikacije MyToyota aktivne su 4 godine. Toyota će pokriti troškove podataka korištenih za pružanje Smart usluga tijekom 4 godine. Aplikacija MyToyota će funkcionirati čak i kada Smart usluge više nisu aktivne.

Jednostavno možete koristiti aplikaciju MyToyota za skeniranje QR koda generiranog na multimedijskoj jedinici u automobilu ili ga alternativno unijeti ručno u aplikaciju.

To nije moguće ako je vaše vozilo opremljeno glavnom jedinicom koja nije kompatibilna s Toyota Smart Connect

Toyota Smart Connect visoke rezolucije, 9" dodirni ekran nije samo intuitivniji za korištenje, već zahvaljujući povezanoj navigaciji, putovanja su ugodnija uz ažuriranja o prometu u stvarnom vremenu i upozorenja na radare. A s bežičnom integracijom pametnog telefona, povezivanje vašeg telefona i uživanje u omiljenim popisima pjesama nikada nije bilo lakše.

Toyota Smart Connect također podržava dodatne funkcije povezivosti koje donose dodatne razine udobnosti i kontrole (npr. zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje upozoravajućih svjetala, daljinsko upravljanje klimom,...).

 

Trenutno je Toyota Smart Connect dostupna samo na novom Yarisu i Yaris Crossu.

Ne, možete koristiti postojeće korisničko ime i lozinku koji su korišteni za prijavu u prethodnu aplikaciju.

Da, povijest putovanja bit će vidljiva za isti račun nakon aktivacije Povezanih usluga.

Da, povijest servisa bit će vidljiva za isti račun nakon aktivacije Povezanih Usluga. 

Molimo vas da kontaktirate ovlaštenog trgovca ili provjerite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus web stranici.

Da biste koristili Povezane usluge: registrirajte račun, dodajte svoj automobil u aplikaciju, odaberite usluge koje želite aktivirati i prihvatite Uvjete korištenja.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postupno pokrivamo sve modele u našoj ponudi. Bit ćete obaviješteni kada nova MyToyota aplikacija bude dostupna za vaše vozilo.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postupno pokrivamo sve modele u našoj ponudi. Bit ćete obaviješteni kada nova MyToyota aplikacija bude dostupna za vaše vozilo. Ako ste primili obavijest, a još uvijek ne možete dodati svoj automobil na račun u novoj aplikaciji, molimo kontaktirajte svog trgovca ili nas kontaktirajte putem odjeljka za podršku u aplikaciji.

Da, sada možete koristiti MyToyota aplikaciju za praćenje svojih naručenih vozila. 

Jednom kada se vozilo doda na račun, više nije moguće koristiti staru verziju MyToyota aplikacije za to isto vozilo. Međutim, ako posjedujete više od 1 Toyota vozila, još uvijek je moguće koristiti staru aplikaciju za modele koji još nisu prebačeni na novu verziju aplikacije.

Sada smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postupno pokrivamo sve modele u našoj ponudi. Ako ste primili obavijest o migraciji za jedan ili sve svoje automobile, možete ih dodati u novu aplikaciju. U suprotnom, nastavit ćete koristiti trenutnu aplikaciju za automobil koji niste prebacili na novu aplikaciju.

U nekom trenutku, trenutna MyToyota aplikacija će biti ukinuta. Da biste nastavili uživati u Povezanim uslugama, savjetujemo vam da pređete na novu MyToyota aplikaciju. Da biste izbjegli prekid usluge, molimo vas da to učinite u trenutku koji vam odgovara.

 

Prelazak na novu MyToyota aplikaciju je brz i jednostavan. Pronaći ćete sve sjajne usluge na koje ste navikli, a u budućnosti i još više.  

Uvjeti korištenja u novoj aplikaciji MyToyota su malo ažurirani, stoga vas ljubazno molimo da ih ponovno prihvatite. Trajanje vaše pretplate povezano je s razdobljem jamstva, stoga nije pogođeno ovim procesom migracije.

Sada smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postupno pokrivamo sve kupce, zemlju po zemlju i model po model. Ako još niste primili obavijest, ali želite već sada migrirati na novu MyToyota aplikaciju, možete je preuzeti putem trgovine aplikacija i započeti svoje novo iskustvo s aplikacijom.

PROACE EV modeli trenutno nisu podržani novom MyToyota aplikacijom. Trenutno smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postupno pokrivamo sve modele u našoj ponudi. Bit ćete obaviješteni kada nova MyToyota aplikacija bude dostupna za vaše vozilo.

Nova funkcija je dodatak našem sustavu Cloud Navigation koji vozačima pogodnih Toyota modela pruža dinamičan, sadržaj u stvarnom vremenu za obližnje točke interesa (POI). Ova funkcija prikazuje informacije u stvarnom vremenu o restoranima, benzinskim postajama, supermarketima i još mnogo toga, osiguravajući da vozači imaju najnovije detalje za svoje putovanje.

S dinamičkim, informacijama o točkama interesa u stvarnom vremenu, možete donositi informirane odluke tijekom vašeg putovanja. Bilo da tražite mjesto za jelo, punjenje goriva ili istraživanje, navigacijski sustav vas redovito obavještava o trenutnim informacijama i ponudama. To poboljšava vaše ukupno iskustvo vožnje pomažući vam da otkrijete nova mjesta i osigurava da ste svjesni najnovijih ponuda i promjena u vašoj blizini.

Funkcija Ponude i Pametne Stanice dostupna je za sljedeće modele opremljene Toyota Smart Connect sustavom multimedije u vozilu:
 
  • AYGO X
  • Yaris
  • Yaris Cross

Da biste saznali je li vaše vozilo opremljeno Toyota Smart Connect sustavom multimedije u vozilu, pogledajte datum proizvodnje vašeg vozila. Donja tablica omogućuje vam da identificirate eligible modele prema njihovom datumu proizvodnje.

 

OPCIJA 1

 

Naziv modela Datum proizvodnje Toyota Smart Connect multimedije u vozilu
AYGO X Od ožujka 2022. do studenog 2023.
Yaris Od travnja 2022. do prosinca 2023.
Yaris Cross Od srpnja 2021. do ožujka 2024.

 

OPCIJA 2

 

Za referencu, ovdje je početna stranica Toyota Smart Connect sustava multimedije u vozilu. 

 

Kako biste uživali u svim prednostima nove funkcije, potrebno je instalirati najnoviju verziju navigacije [6.1.2]. Instalacije navigacijskog softvera završavaju automatski kada pokrenete svoj automobil.
 

Zatim, prilikom pokretanja automobila, trebate prihvatiti Uvjete i odredbe te Obavijest o privatnosti kako biste mogli koristiti navigaciju i Pametne usluge.
 

Na kraju, prihvatite i aktivirajte suglasnost za Ponude i Pametne stanice u postavkama navigacije.
 

Sve je spremno – jednostavno prikažite značajku navigacijskog sustava kad god ste na putu u svom Toyoti kako biste koristili tu funkciju.

Na svom multimedijskom ekranu idite na Navigaciju, zatim na postavke u gornjem desnom kutu ekrana. Odaberite karticu Navigacija u postavkama i pomaknite se dolje do 'Podaci o karti'. Ovdje možete vidjeti broj verzije Navigacije na vrhu ekrana. Ovaj broj treba biti jednak [6.1.2] ili viši ([7.1.1,…]).

U izborniku postavki navigacijskog sustava pod 'Uslugama' pronaći ćete opciju za uključivanje ili isključivanje Ponuda i Pametnih Stajališta. Možete isključiti Pametna Stajališta kako ne biste više vidjeli nikakva Pametna Stajališta, ili možete isključiti Ponude, u tom slučaju više nećete vidjeti Brendiranu Pin, Pretraživanje ili Preporuke. To vam daje kontrolu nad sadržajem koji vidite, omogućujući vam prilagodbu vašeg navigacijskog iskustva prema vašim preferencijama. Postavke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Značajka Ponude uključuje Brendirane oznake: prikazivanje logotipa marki na karti i olakšavanje istraživanja vašeg okruženja tijekom vožnje; poboljšano pretraživanje gdje su vam pruženi najrelevantniji rezultati pretraživanja; Pametne stanice - preporuka POI-a u blizini koristeći podatke senzora automobila za identifikaciju vaših/vašeg Toyotinog trenutnog potreba.

Brendirani pinovi su logotipi branda prikazani izravno na karti, koji označavaju lokacije točaka interesa (POI), olakšavajući vam pronalaženje i navigaciju do vaših omiljenih lokacija. Kada parkirate svoje vozilo na sigurnom mjestu, kliknite na logotip na ekranu da biste vidjeli ekran s detaljima - ovdje možete otkriti posebne ponude dostupne na POI-ju i saznati kako iskoristiti ponudu ovisno o vrsti POI-ja (to može biti QR ili popust kod koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu).

Ova funkcionalnost osigurava vozačima jednostavan pristup relevantnim rezultatima, poboljšavajući ukupno iskustvo pretraživanja. Najrelevantniji rezultati pretraživanja prikazani su na vrhu popisa rezultata pretraživanja s dekorativnom vrpcom na kartici i prikazanim logotipom marke. Kliknite na najviše rezultate pretraživanja kako biste vidjeli ekran s detaljima - ovdje možete otkriti posebne ponude dostupne na POI-ju, a kada se sigurno parkirate, saznajte kako iskoristiti ponudu ovisno o vrsti POI-ja (to može biti QR ili kupon kod koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu).

Značajka Pametne Stanice analizira razne čimbenike, uključujući podatke senzora automobila, kako bi preporučila zanimljive točke interesa (POI) u blizini koristeći podatke senzora automobila za otkrivanje trenutnih potreba vašeg/toyotinog automobila. Dodirnite karticu Pametne Stanice na ekranu da biste vidjeli ekran s detaljima - ovdje možete otkriti posebne ponude dostupne na POI-ju, a kada se sigurno parkirate, saznajte kako iskoristiti ponudu ovisno o vrsti POI-ja (to može biti QR ili kupon kod koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu).

Jednom kada parkirate svoje vozilo na sigurnom mjestu, kliknite na POI kako biste vidjeli ekran s detaljima – ovdje možete saznati kako iskoristiti ponudu ovisno o vrsti POI (to može biti QR ili kod za popust koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu). Ekran s detaljima također pruža razdoblje valjanosti ponuda. Valjanost može varirati od jednog POI do drugog.

Funkcionalnost Smart Stop za nisku razinu goriva osmišljena je kako bi vozačima pružila pravovremene prijedloge za obližnje benzinske postaje kada je razina goriva niska. Navigacijski sustav koristi podatke u stvarnom vremenu o razini goriva vašeg vozila, prijeđenoj udaljenosti i lokaciji dostupnih benzinskih postaja kako bi inteligentno predložio gdje napuniti gorivo. Kada sustav otkrije nisku razinu goriva (preostali doseg vožnje od 140 km ili 70 km), nudi vam preporuke za obližnje benzinske postaje. Dodirnite karticu Smart Stops na ekranu kako biste vidjeli ekran s detaljima - ovdje možete otkriti posebne ponude dostupne na POI-ju, kada je vaše vozilo sigurno parkirano.

Ova funkcionalnost Smart Stop osmišljena je kako bi predložila točku interesa (POI) kada vozite više od dva sata. Navigacijski sustav uzima u obzir čimbenike kao što su vaše vrijeme vožnje, trenutna lokacija i preferencije, kako bi preporučio relevantna i zanimljiva mjesta za istraživanje i odmor. Preporuke se obično daju u intervalima tijekom vaše vožnje kako bi poboljšale vaše ukupno iskustvo vožnje. Klikom na karticu Smart Stops na ekranu, dolazite do zaslona s detaljima - ovdje možete otkriti posebne ponude dostupne na POI-u, kada je vaše vozilo parkirano na sigurnom mjestu.

Značajka POI u stvarnom vremenu dizajnirana je da bude dostupna diljem Europe, no početna dostupnost može varirati ovisno o regiji. Neprestano proširujemo pokrivenost kako bismo osigurali sveobuhvatan doživljaj u više regija. Nema dodatnih troškova povezanih s uslugom.

 Da, imate mogućnost onemogućiti ovu funkciju unutar postavki navigacijskog sustava ako ne želite primati Ponude ili Pametne Stanice. Budite sigurni da je sustav dizajniran kako bi prioritet dao privatnosti i sigurnosti vaših korisničkih podataka. Funkcija pristupa samo potrebnim informacijama, a rukovanje podacima u skladu je s našom politikom privatnosti, osiguravajući sigurno i transparentno korisničko iskustvo. Za više informacija o našim praksama privatnosti, molimo posjetite Politiku privatnosti Toyote.

Novčanik

Imanjem novčanika u aplikaciji, možete pohraniti više načina plaćanja za kupnju Toyota proizvoda i usluga te plaćanje pretplata.

Vaši načini plaćanja sigurno su pohranjeni u podatkovnom centru koji je usklađen s PCI standardima, a koji pruža jedan od naših partnera. Ove metode će se koristiti samo za plaćanje proizvoda i pretplata koje ste odabrali.

Samo Visa i Mastercard kreditne kartice trenutno su podržane. Ostale metode plaćanja mogu biti dodane u budućnosti.

Da, možete dodati više metoda plaćanja, ali će se samo primarna metoda plaćanja koristiti za nadolazeće uplate.

Apsolutno, možete ukloniti metode plaćanja u bilo kojem trenutku, s jednom iznimkom. Ako imate aktivnu plaćenu pretplatu, morate imati registriranu barem jednu metodu plaćanja. Ako želite ukloniti sve metode plaćanja, prvo morate otkazati svoju pretplatu.

Jednom kada je kreditna kartica dodana, ne možete mijenjati druge podatke povezane s njom. Ako trebate napraviti bilo kakve promjene, poput ažuriranja datuma isteka, morat ćete dodati novu karticu s ispravnim informacijama i zatim ukloniti karticu s netočnim informacijama.

Metode plaćanja pohranjuju se unutar našeg pružatelja usluga plaćanja koji je usklađen s PCI standardima.

Da, možete promijeniti primarnu/zadanu metodu plaćanja u bilo kojem trenutku.

Ovo je jednokratna sigurna provjera koja je potrebna prilikom dodavanja nove kartice.

Postoji nekoliko razloga zašto dodavanje načina plaćanja može ne uspjeti. To uključuje blokiranu karticu ili neispunjavanje 3DS sigurnosnih zahtjeva. Ako ne uspijete nakon više pokušaja, molimo kontaktirajte svoj lokalni Toyota korisnički centar.

Ključno je kontaktirati svoju banku ili izdavača kartice u ovakvim situacijama. Kako biste spriječili bilo kakve probleme s plaćanjem putem Toyota aplikacije, dodajte novu karticu ili odaberite alternativnu primarnu metodu plaćanja što je prije moguće.

Kako biste izbjegli propuštanje uplata, molimo vas da dodate novu glavnu platnu karticu u svoj novčanik ili postavite novu kao glavnu. Preporučujemo da izbrišete onu kojoj je istekao rok.

Primarna kartica se uvijek koristi prema zadanim postavkama. Na primjer, sve vaše uplate za pretplatu bit će terećene s primarne kartice. Ostale kartice mogu se spremiti u vaš novčanik, ali se neće koristiti osim ako jednu od njih ne postavite kao primarnu karticu.

Vidjet ćete ekran metode plaćanja samo ako su vaš račun/vozilo podobni za plaćanja putem aplikacije. Podobnost ovisi o verziji aplikacije, modelu vozila i vašoj lokaciji.

Proces pretplate

Pružamo kupcima razne usluge pretplate za njihovo vozilo i aplikaciju. Nekoliko od ovih usluga uključeno je u paket Standardna pretplata. Međutim, određene povezane usluge kao što su Cloud navigacija, daljinsko upravljanje klimom i zaključavanje/otključavanje vrata zahtijevat će da se prijavite za plaćenu pretplatu nakon isteka probnog razdoblja. Toyota nudi razne opcije pretplate i pakete kako bi zadovoljila vaše specifične potrebe.

Ako se vaši probni periodi povezanih usluga bliže kraju, možete ih nastaviti koristiti s jednim od naših pretplatničkih planova. Uz mjesečne, godišnje ili četverogodišnje opcije naplate, možete odabrati pretplatnički plan koji vam najbolje odgovara!

Za neke pretplate, da.

Nekoliko značajki i usluga koje nudi Toyota zahtijevaju da imate valjanu metodu plaćanja dodanu u svoj novčanik i da se prijavite u plan koji najbolje odgovara vašim potrebama. Dodatno, određene pretplate su besplatne na ograničeno vrijeme kada kupite svoje vozilo, ali će zahtijevati plaćanje nakon što besplatno razdoblje završi.

Možete platiti jednom od metoda plaćanja dodanih u vaš novčanik. Trenutno se prihvaćaju samo Visa i Mastercard kreditne kartice.

Molimo vas da provjerite trajanje besplatnog probnog razdoblja vaše pretplate. Plaćene opcije uključuju mjesečna, godišnja ili plaćanja svake četiri godine.

Vaša uplata ovisit će o usluzi ili značajki koju želite i hoćete li odabrati mjesečnu, godišnju ili tarifu svake 4 godine. Molimo provjerite sve opcije prilikom ispitivanja svake pretplate pojedinačno.

Cijena se također može razlikovati ovisno o zemlji.

Kada se prijavite za plaćenu pretplatu, dobit ćete jedan mjesec besplatnog probnog razdoblja, pod uvjetom da unesete način plaćanja. Ova ponuda može se iskoristiti samo jednom po paketu pretplate. Ako iskoristite probno razdoblje i zatim otkažete svoju pretplatu, sljedeći put kada se prijavite, morat ćete platiti od prvog dana.

Pretplata će ostati aktivna do kraja probnog razdoblja i automatski će biti otkazana na taj dan. Nećete biti naplaćeni.

Probni period od jednog mjeseca može se iskoristiti samo jednom. Ako ste već iskoristili probni period, nećete biti u mogućnosti zatražiti još jedan. Ako nikada niste bili pretplaćeni, ali ne vidite opciju za probu, molimo kontaktirajte svoj lokalni korisnički centar za pomoć.

Pravo na odustajanje od 14 dana vrijedi i počinje teći od dana kada aktivirate svoju pretplatu. Ako imate pravo na probno razdoblje, nema razloga za brigu jer imate jedan mjesec za otkazivanje bez ikakvih troškova.

Nakon što istekne probno razdoblje i prva uplata bude obrađena, pravo na odustajanje od 14 dana više nije primjenjivo i povrat novca nije moguć.

Ako nemate pravo na probno razdoblje i izvršite prvu uplatu, imate 14 dana za otkazivanje kako biste dobili puni povrat novca. Vaše pravo na odustajanje od 14 dana primjenjuje se samo jednom.

Ako ispunjavate uvjete za probu, prva uplata će se izvršiti točno mjesec dana nakon datuma aktivacije.

Za mjesečnu pretplatu, naplatit će vam se na isti dan svakog mjeseca. Na primjer, ako je vaš datum aktivacije 10. siječnja, vaša prva uplata će se izvršiti 10. veljače, sljedeća 10. ožujka i tako dalje.

Za godišnju pretplatu, naplatit će vam se na isti datum svake godine. Na primjer, ako je vaš datum aktivacije 10. siječnja 2024., vaša prva uplata će se izvršiti 10. veljače 2024., a sljedeća 10. veljače 2025.

Za četverogodišnju pretplatu, naplatit će vam se na isti datum svake četiri godine. Na primjer, ako je vaš datum aktivacije 10. siječnja 2024., vaša prva uplata će se izvršiti 10. veljače 2024., a sljedeća 10. veljače 2028.

Ako se prijavite, možemo vam slati obavijesti prije svake uplate za godišnju i četverogodišnju pretplatu.

Trebamo adresu za naplatu za vašu fakturu, koja će biti poslana nakon svake uplate ili povrata. Kada dodajete novu karticu, potrebno je obavijestiti o adresi za naplatu koja je povezana. Ova adresa se koristi u sigurnosne svrhe (3DS provjera).

Da, možete otkazati svoje pretplate u bilo kojem trenutku.

Politika povrata varira ovisno o slučajevima. Za više informacija o povratima, molimo vas da se obratite odjeljku o povratima.

Ne, automatsko obnavljanje je uvijek zadano.

Nažalost, vaša pretplata vrijedi samo za specifično vozilo na koje ste se pretplatili.

Možete aktivirati pretplatu za jedno vozilo u isto vrijeme. Kada se usluga aktivira iz Centra povezanih usluga, primijenit će se na trenutno odabrano vozilo u "Mojoj garaži".

Ne, može postojati samo jedan glavni korisnik i, stoga, pretplatnik usluga po vozilu. Pretplate se ne mogu dijeliti s drugima.

Prethodni vlasnik mora ukloniti vozilo sa svog računa kako bi novi vlasnik mogao pretplatiti se na usluge za vozilo. Ako to nije moguće, novi vlasnik može kontaktirati trgovca koji može pomoći u otkazivanju pretplata prethodnog korisnika.

Molimo kontaktirajte svoj lokalni centar za korisnike za pomoć.

Da biste se pretplatili na Povezanu uslugu u aplikaciji MyToyota, slijedite dolje navedene korake:
 

  1. Idite u Centar za povezane usluge i odaberite uslugu koja vas zanima
  2. Odaberite svoj plan pretplate - mjesečno, godišnje ili svake 4 godine
  3. Nastavite do blagajne i unesite svoju adresu za naplatu i podatke o plaćanju. Trebat će vam adresa za naplatu i važeća metoda plaćanja u vašem novčaniku
  4. Pregledajte svoju kupnju u Sažetku i aktivirajte uslugu ako ste spremni
  5. Ako imate pravo na probno razdoblje, nećete biti naplaćeni još, ali moći ćete vidjeti datum dospijeća vaše prve uplate. Ako ste već koristili probno razdoblje, bit ćete naplaćeni u ovom trenutku i račun će biti poslan na vašu e-poštu.

Ne bez prethodnog otkazivanja postojećeg plana. Nakon završetka trenutne pretplate, možete odabrati drugačiju vrstu upisa.

Možete ažurirati svoju metodu plaćanja dodavanjem nove kreditne kartice u svoj novčanik i postavljanjem kao glavne kartice. Na taj način, vaše pretplate će se naplaćivati na novu karticu.

Da, vaša metoda plaćanja može se koristiti za plaćanje više pretplata na više vozila.

Pravo na vozilo ovisi o nekoliko faktora kao što su model vozila, multimedijski uređaj, račun, država i datum kupnje.

E-mail podssetnik će vam biti poslan nekoliko dana prije isteka vašeg razdoblja pretplate, obavještavajući vas da ažurirate svoje podatke o plaćanju za obnovu. Ako želite prekinuti svoju pretplatu, morate je otkazati prije datuma isteka pretplate.

Pretplatu možete otkazati odlaskom u Centar povezanih usluga na aplikaciji MyToyota i odabirom usluge koju želite otkazati. U slučaju bilo kakvih problema s aplikacijom, kupac nas može kontaktirati izravno za dodatnu podršku u bilo kojem trenutku.

Pretplate se mogu pregledati odlaskom na Centar povezanih usluga u aplikaciji MyToyota.

Plaćanja i računi

Ne, potrebno je samo jednom odobriti plaćanje pretplate tijekom naplate. Plaćanja će se zatim automatski prikupljati.

Vaši računi mogu se pronaći u vašem e-mailu. Ako ste ih izgubili, molimo kontaktirajte svoj lokalni korisnički centar kako biste zatražili novu kopiju.

Ako ste izgubili svoje račune, molimo kontaktirajte svoj lokalni korisnički centar kako biste dobili nove kopije. Također možete pronaći sve svoje račune u svojoj e-pošti.

U slučaju da uplata ne uspije, odmah ćemo vas obavijestiti i sljedećeg dana ćemo pokušati ponovno. Ako uplata i dalje ne uspije, napravit ćemo još jedan konačni pokušaj dan nakon. Ako ovi pokušaji ne budu uspješni, pretplata će biti automatski otkazana, a vi ćete primiti obavijest o otkazivanju.

Aplikacija MyToyota će vas obavijestiti kada vaša trenutna kartica istekne. Morate dodati novu karticu prije nego što primarna istekne, jer neuspjeh u tome može rezultirati neuspjehom plaćanja.

Plaćanje računa vaše kreditne kartice je sporazum između vas i izdavatelja kartice. Sve dok je plaćanje odobreno, vaša pretplata će ostati aktivna.

Molimo vas da dvostruko provjerite cijenu i iznos vaše pretplate. Ako primijetite bilo kakve nesuglasice, molimo kontaktirajte vaš lokalni Toyota korisnički centar.

Uvijek ćemo prikupljati uplate na datum dospijeća. Ako primijetite da niste naplaćeni, prvo provjerite nema li problema s vašom karticom. Također, provjerite jeste li primili e-mail ili obavijesti o neuspjeloj uplati od nas. Ako s vaše strane nema problema i niste primili nikakvu obavijest od nas, moglo bi doći do kašnjenja u našim sustavima, u kojem slučaju ćemo uskoro pokušati ponovo. Međutim, ako uplata nikada ne prođe, molimo kontaktirajte vaš lokalni korisnički centar za daljnju pomoć.

Molimo kontaktirajte svoju lokalnu korisničku podršku.

Da, ako dobijete povrat novca, primit ćete račun s njegovim detaljima.

Da, račun će biti poslan nakon svake transakcije na adresu e-pošte povezanu s vašim MyToyota računom.

Ovisi o vašim opcijama upisa. Molimo vas da se obratite FAQ-ima o pretplati za više informacija.

Povrati

Molimo vas da obratite pozornost na sljedeće u vezi s našim politikama upisa i povrata novca:

  • Za mjesečni upis, nema povrata u slučaju otkazivanja. Međutim, vaša pretplata neće se automatski obnoviti na kraju razdoblja.
  • Za godišnji ili četverogodišnji upis, imate pravo na proporcionalni povrat novca obračunat u mjesecima.
  • Bez obzira na vrstu upisa, primit ćete puni povrat novca ako otkažete unutar 14 dana od prijave (i nemate probno razdoblje).
  • Imate pravo na povrat novca od 14 dana samo jednom. Za više informacija, molimo vas da se obratite našim Uvjetima korištenjadownload (docx(download (docx( (130 KB).

Dobit ćete povrat novca na pro-rata osnovi.

· Godišnji primjer:

Aktivacija probnog razdoblja započela je 10. siječnja, prva uplata dospijeva 10. veljače, a otkazivanje se dogodilo do 30. svibnja. Stoga ste koristili uslugu više od 3 mjeseca, pa ćemo to smatrati kao 4 mjeseca. Kao rezultat toga, bit ćete refundirani za preostalih 8 mjeseci.

· Primjer od 4 godine:

Aktivacija probnog razdoblja započela je 10. siječnja 2024., prva uplata dospijeva 10. veljače 2024., a otkazivanje se dogodilo do 30. svibnja 2025. Stoga ste koristili uslugu više od 15 mjeseci, pa ćemo to smatrati kao 16 mjeseci. Kao rezultat toga, bit ćete refundirani za preostalih 32 mjeseca.

Ne. Zbog europskih propisa (zakoni protiv pranja novca), možete biti refundirani samo na istu karticu koju ste koristili za prvotnu uplatu. Uvijek ćemo poslati zahtjev za povrat na originalnu karticu. U slučajevima kada je kartica možda blokirana, istekao joj je rok ili je promijenjena, vaš izdavatelj kartice trebao bi moći refundirati novac putem nove kartice ili izravno na vaš bankovni račun. Toyota nije uključena u ovaj proces. U iznimnim slučajevima kada povrat ne uspije, izdavajuća banka će nas obavijestiti, a Toyota će vas kontaktirati kako bi zatražila dodatne informacije kako bi se povrat mogao obraditi.

Povrati mogu potrajati do tjedan dana da se pojave na vašem izvodu s kreditne kartice ili bankovnom računu. Ako ne primite svoj povrat nakon ovog vremena, molimo kontaktirajte svoj lokalni centar za korisnike.

Molimo vas da dvaput provjerite Uvjete korištenja. Ako možete potvrditi da postoji greška, molimo kontaktirajte svoj lokalni korisnički centar.

Primiti ćete račun koji sadrži detalje o vašim povratima.

Da. Dobit ćete puni povrat novca.

Rok za povlačenje od 14 dana počinje od dana kada je vaša pretplata aktivirana, a ne od prvog plaćanja.

Ovo se odnosi samo kada niste kvalificirani za probno razdoblje od 1 mjeseca i morate plaćati od prvog dana. Imajte na umu da možete dobiti povrat novca u roku od 14 dana samo jednom.

Ako ste kvalificirani za povrat, automatski ćemo izračunati iznos na temelju vaše upotrebe i poslati račun s detaljima o ukupnom povratu i kada ćete primiti sredstva.

Nakon otkazivanja vaše pretplate, odmah ćemo zatražiti da se izvrši povrat novca. Međutim, zbog vremena obrade od strane izdavatelja kartice ili banke, može proći nekoliko dana da se povrat prikaže na vašoj kreditnoj kartici ili izvodima računa. Ako ga niste primili nakon tjedan dana ili više, molimo kontaktirajte vaš lokalni korisnički centar.

Ne, naša politika povrata u Uvjetima korištenja navodi da ćete primiti cijeli iznos koji se može vratiti (uključujući naknade/poreze).

Sigurnost i privatnost

Kada dodate novu metodu plaćanja u MyToyota aplikaciju, informacije se izravno prenose našem partneru koji je usklađen sa Standardom sigurnosti podataka industrije platnih kartica (PCI DSS). Oni će biti odgovorni za sigurno pohranjivanje vaših podataka. Nakon pohrane, moći ćete vidjeti samo određene detalje o vašoj metodi plaćanja, kao što su posljednje četiri znamenke. Sustavi Toyote i njezini zaposlenici/agent ne imaju pristup potpunim informacijama o metodi plaćanja i ne mogu ih pročitati.

Da, svi vaši osobni podaci pohranjuju se i obrađuju u skladu s važećim zakonima o privatnosti.

Naše baze podataka su šifrirane i sigurne, a svi naši sustavi imaju mehanizme kontrole pristupa kako bi osigurali zaštitu vaših podataka. Osim toga, prijenos podataka između naših sustava je šifriran kako bi se pružila dodatna razina sigurnosti.

Obrađujemo podatke vezane uz plaćanje u skladu s standardom sigurnosti podataka industrije platnih kartica, koji je skup smjernica osmišljenih za zaštitu informacija o vlasnicima kartica.

Za osobne podatke pridržavamo se sigurnosnih načela utvrđenih Općom uredbom o zaštiti podataka EU (GDPR) kako bismo zaštitili vaše osobne informacije i održali vašu privatnost.

Da. Toyota se pridržava strogih pravila PCI usklađenosti prilikom rukovanja financijskim informacijama.

Informacije o plaćanju sigurno pohranjuje naš partner koji ispunjava PCI standarde, Pay-D GmbH. Oni koriste podizvođače podataka za obradu transakcija. Niti jedan drugi partner ili entitet nema pristup vašim financijskim podacima. Za više informacija, molimo pogledajte naše Obavijesti o privatnosti.

Obavijesti

Za godišnje i 4-godišnje opcije, primit ćete obavijest putem e-pošte prije automatske obnove.

Neke obavijesti mogu se prilagoditi, dok su druge obavezne (kao što su neuspjeli plaćanja). Push obavijesti mogu se onemogućiti u postavkama vašeg telefona u bilo kojem trenutku.

Da, primit ćete obavijesti u aplikaciji i putem e-pošte u slučaju neuspjelih uplata.

Ne. Trenutno ne postoji način za onemogućavanje obavijesti. Međutim, ova funkcija bi mogla biti dodana u budućnosti.

"Svi tipovi, ovisno o vrsti i važnosti obavijesti."

Kompatibilnost i uređaji

Za aplikaciju su zahtjevi za uređajima isti.

Trenutno ne možete prenijeti pretplatu s jednog vozila na drugo. Prvo trebate ukloniti bilo koju aktivnu pretplatu s vozila, što će također otkazati sve povezane pretplate. Nakon uklanjanja, možete dodati novo vozilo i aktivirati novu pretplatu za njega.

Jednostavno se prijavite na svoj Toyota račun na novom telefonu. Tada ćete moći normalno vidjeti i upravljati svojim postojećim pretplatama.

Ako se odlučite otkazati svoju plaćenu pretplatu, bit će postavljen datum za deaktivaciju usluge, ovisno o vašem paketu pretplate. Ovisno o odabranom paketu i vremenu otkazivanja, možda ćete biti također kvalificirani za povrat novca. Za više informacija, molimo vas da se obratite Uvjetima korištenja.

Sve pretplate, uključujući plaćene pretplate, bit će otkazane kada se vozilo ukloni iz aplikacije.

Rješavanje problema

Da. Molimo provjerite informacije koje ste primili od svog trgovca. Vaši lokalni kanali korisničkog centra trebali bi biti dostupni tamo.

Postoji mnogo mogućih razloga za to. Preporučujemo da prvo provjerite je li vaša trenutna kartica valjana i ima li dovoljno sredstava. Ako se greška nastavi, kontaktirajte svoj lokalni korisnički centar.

Mogu postojati različiti razlozi zašto imate problema s uslugom. To može biti zbog kašnjenja u aktivaciji pretplate ili usluga kojoj pokušavate pristupiti može biti privremeno nedostupna ili u održavanju. Ako imate bilo kakvih problema, preporučujemo da kontaktirate svoj lokalni korisnički centar.

Različiti scenariji mogu uzrokovati da vaše daljinske usluge ne rade. Pokušajmo navesti najčešće:
 

  • Vaše vozilo možda ne podržava neke ili sve daljinske usluge. Molimo kontaktirajte svog trgovca kako biste saznali.
  • Možda niste pretplaćeni na daljinske usluge.
  • Ako niste koristili svoj automobil više od 9 dana, vaš automobil bi mogao preći u način spavanja kako bi zaštitio trajanje baterije. Molimo idite do svog automobila i pokrenite motor.
  • Molimo provjerite jesu li ispunjeni svi preduvjeti: sva vrata zatvorena, hauba zatvorena, pametni ključ nije unutar vozila.
  • Imate Plug-in hibridno vozilo ili električno vozilo s baterijom i daljinsko grijanje neće se pokrenuti? Vaša EV baterija mogla bi biti ispod 30% ili 20% (ovisno o modelu), u tom slučaju molimo napunite svoju bateriju.
  • Imate plug-in hibridno vozilo i daljinsko grijanje neće se pokrenuti? Ako je vanjska temperatura ispod -10°C, daljinsko grijanje neće raditi.

 

Kako nastavite s postojećom uslugom, imat ćete isto toliko vremena preostalog prema staroj aplikaciji. Na primjer, u staroj aplikaciji, ako je vaša usluga bila aktivna godinu dana, a imate uslugu dostupnu još pet godina, tih istih pet godina bit će vam dostupno u novoj aplikaciji.

Povezane usluge i Povezana navigacija dostupne su na razdoblje od šest godina od prve aktivacije.

Da biste aktivirali usluge, molimo vas da osigurate: 

1) vozite svoj automobil na nekoliko vožnji, svaka traje 20 minuta

2) isključili ste način privatnosti na multimedijalnom ekranu u vozilu

3) vaš automobil se nalazi u području s dobrom mobilnom pokrivenošću. 

Napominjemo da aktivacija ponekad može potrajati do 24 sata.