Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Djelomični redizajn Toyote '86'

na temelju trkačkog iskustva

Toyota Motor Corporation će 1. kolovoza ove godine predstaviti djelomično redizajniran model Toyota “86” kod svih ovlaštenih partnera Toyote, Toyopet, Toyota Corolla i Netza. Redizajniran model može se pohvaliti moderniziranim vozačkim karakteristikama baziranim na znanju stečenom kroz sudjelovanje u utrkama, uključujući i utrku 24 sata na Nürburgringu.

Glavne značajke
  • Djelomično redizajniran model “86” odlikuje se vrhunskim užitkom u vožnji što je rezultat raznolikih poboljšanja, uključujući pravocrtnu krivulju momenta od niskih broja okretaja motora kroz poboljšanja usisa i ispuha (kod izvedbe s ručnim mjenjačem) i izuzetne stabilnosti upravljanja zahvaljujući dorađenoj strukturi ventila amortizera
  • Vanjski dizajn modela “86” je stavio na prvo mjesto poboljšanu aerodinamiku vozila od nosa do stražnjeg kraja vozila
  • Upravljačko mjesto u “86” je napravljen tako da se vozač osjeća još povezaniji s vozilom nego ikada ranije, odlikuje se upravljačem najmanjeg promjera koji je Toyota dosad izradila kao i višenamjenski ekran veličine 4,2“ u boji (standardna oprema za izvedbe GT Limited i GT)
/
Toyota City, Japan, 5. srpnja 2016.
Kao što pokazuje redizajn modela Toyota “86”, Toyota Motor Corporation je posvećen stvaranju sve boljih auta kako bi što više ljudi moglo iskusiti užitak vožnje i kako bi rastao broj zaljubljenika u automobile. Toyota vjeruje kako motosport pruža priliku da se prenese uzbuđenje koje donosi vožnja i, kroz Toyota GAZOO Racing, tvrtka je usredotočena na razvoj automobila i osoblja.
Model “86”, predstavljen po prvi put 2012. godine, sudjelovao je u raznim motosport aktivnostima uključujući utrku 24 sata na Nürnburgringu i kompetitivne 86/BRZ utrke i relije, na kojima su kupci sami sudjelovali i uživali. Ovo vozilo je donijelo osmijeh na lica mnogih Toyotinih kupaca.
Model “86” je razvijen kao jedinstveno vozilo s pogonom na stražnje kotače, intuitivnim upravljanjem, koje utjelovljuje samu bit vozačkog užitka. Odlikuje se jedinim na svijetu vodoravno položenim motorom (D-4S ) i pogonskim paketom sa stražnjim pogonom i ultraniskim težištem zahvaljujući čemu postiže užitak u vožnji na posve drugoj razini od postojećih sportskih auta. Model “86” je omiljen kod svih zaljubljenika u automobile jer nudi ono istinsko uzbuđenje koje automobili mogu pružiti.
/
/
Djelomični redizaj modela “86” usredotočen je na njegov daljnji razvoj kao sportskog auta. Toyota je izradila vozilo s još boljim voznim performansama kojim želi povećati broj zaljubljenika u sportske automobile.
Glavni inženjer Tetsuya Tada, koji vodi razvoj modela “86”, kaže: “Sve smo preuredili – prvenstveno na temelju tehničkih podataka koje smo dobili sa sudjelovanja modela “86” na utrci 24 sata na Nürburgringu – i opetovano testirali ovaj model na cestama širom svijeta kao i svaki njegov dio kojeg smo izradili. Novi model “86” je usavršen do te razine da će svaki vozač prepoznati tu razliku, od trenutka kad uhvati upravljač i ruke i ubrza vozilo.“

1Od srpnja 2016.godine, prema Toyota Motor Corporation
2D-4S: Direct injection 4 stroke gasoline engine, izvedba Superior
/
1. Daljnji razvoj u vozačkim performansama, sama srž sportskog auta
Vozačke performanse
  • Poboljšanja usisnog i ispušnog sustava (kod izvedbi s ručnim mjenjačem brzina), kao što su usisna i ispušna grana doveli su do daljnjeg razvoja bokser motora D-4S. Najveći okretni moment dostupan je u širokom rasponu brzine motora, a okretni moment je poboljšan i pri niskim brojevima okretaja.

Glavni tehnični podatki motorja v Toyoti 86





Radni obujam Mjenjač Najveća snaga Najveći moment
FA-20 1998 cm3 ručni mjenjač sa 6 brzina 152 kW (207 KS) / 7.000 okr/min 212 Nm /
6.400 – 6.800 okr/min

6 Super ECT 147 kW (200 KS) / 7.000 okr/min 205 Nm /
6.400 – 6.600 okr/min

Odziv upravljača i udobnost

  • Poboljšan ovjes i povećana krutost karoserije zahvaljujući povećanom broju točkastih zavara na stražnjim stupovima rezultirali su izvrsnim odzivom upravljača i udobnošću vožnje
  • Dodavanje amortizera SACHS kao opcije pridonosi dodatnom poboljšanju odziva upravljača i udobnosti
/
/
2. Izmjene vanjskih linija vozila usmjerene na vozne performanse
Usavršavanje aerodinamičkih svojstava
  • Poboljšana aerodinamičnost modela “86”, cijelom dužinom vozila, pa sve do najsitnijih detalja, stavljena je u prvi plan pri izradi i unaprjeđivanju raznih značajki; što je dovelo do dizajna vanjske linije vozila za superiorno prianjanje uz cestu
  • Krilni stražnji spojler je standard za izvedbu GT Limited, te pridonosi izvrsnoj aerodinamici i upravljivosti

Vrhunski osjećaj okretnosti i nisko težište

  • Zahvaljujući spuštenom nosu i horizontalno proširenom otvoru prednje maske u usporedbi s prethodnim modelom, prednji izgled modela “86” naglašava nizak i širok stav
  • Duga i kratka LED svjetla standard su na svim razinama opreme, a LED prednja svjetla za maglu (standard na izvedbama GT Limited i GT) pojačavaju neustrašivu, pionirsku prirodu ovog modela
  • Model “86” ima aluminijske naplatke od 17“ (standard na izvedbama GT Limited i GT) sa strojno izvedenim detaljima i bruniranom bojom. Dizajn vitkih, uvijenih krakova i aluminijskih naplataka naglašava dojam okretnosti u pogledu s boka.
  • Crni dio stražnjeg branika je vodoravno proširen kako bi se stvorio širok i trapezast stav.
  • Stražnja svjetla koriste LED i njihov vodoravni položaj je vrlo dojmljiv
/
/
3. Idealno vozačko mjesto sportskog auta
Odlike
  • Model “86” se odlikuje upravljačem promjera 362 milimetra – najmanji koji je Toyota ikad ugradila – s poprečnim presjekom koji pruža optimalni hvat i nudi izvrstan osjećaj pri manevriranju
  • Ploča s instrumentima sadrži 3 kruga (standard na izvedbama GT Limited i GT) izmijenjen je tako da se na vrhu brojača okretaja nalazi 7.000 okr/min, brzina motora na kojem on razvija najveću snagu
  • Vozilo je opremljeno s višenamjenskim ekranom u boji od 4,2“ (standardna oprema na izvedbama GT Limited i GT). Povrh trenutne potrošnje goriva i dosega, prikazuje niz preciznih podataka u realnom vremenu, uključujući silu G, krivulje snage i momenta kao i štopericu.

Dizajn
  • Ploča s instrumentima i obloge vrata na modelu “86” koriste Grad Luxe® (standard na izvedbama GT Limited). Kao dodatak unaprjeđenim materijalima u unutrašnjosti, ovaj materijal ograničava odbljesak svjetla izvana, i pomaže stvaranju okoline u kojoj se vozač može usredotočiti na vožnju.
  • Standardizirana crna boja u unutrašnjosti vozila pruža opuštajući prostor, a okviri prekidača na vratima i upravljačka ploča za grijanje (i jedno i drugo je standard u izvedbama GT Limited i GT) izrađeni su od materijala T-mesh s ugljičnim tiskom radi dodatnog rafiniranja prostora kabine
  • Presvlaka sjedala je perforirana Alcantara® (standar na izvedbi GT Limited)

1
Grand Luxe® je umjetni materijal nalik antilopu i zaštićeni žig tvrtke Seiren Co., Ltd.
2Alcantara® je zaštićeni žig tvrtke Alcantara S.p.A.
Prodajni podaci
1. Prodajna mjesta: ovlašteni partneri Toyota, Toyopet, Toyota Corolla i Netz
2. Mjesečni plan prodaje za Japan: 500 vozila
Tvornica:

Main Plant, Gunma Manufacturing Division, Fuji Heavy Industries Ltd.

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.