- Toyota Aygo X sada s elektrifikacijom – prvi potpuno hibridni model u svom segmentu
- Najniža emisija CO₂ među vozilima bez mogućnosti punjenja: 86 g CO₂/km*
- Novi materijali i tehnike proizvodnje pomažu u smanjenju ugljičnog otiska
- Povećana snaga i brže ubrzanje uz okretnu upravljivost za još zabavniju vožnju
- Potpuno novi prednji dio za elegantan – ili sportski – izgled, ovisno o izvedbi
- U Aygo X uvodi se nova uzbudljiva izvedba GR SPORT
- Odvažni Aygo X, kompaktni gradski crossover, podiže razinu zabave u vožnji i učinkovitosti, prvi put uvodeći potpuno hibridnu tehnologiju u svoj segment.
Novi Aygo X Hybrid | Toyota Hrvatska
S najnižom emisijom CO₂ među svim vozilima bez mogućnosti punjenja**, prema predviđenim WLTP podacima, novi Aygo X savršeno spaja pristupačnost, zabavu u vožnji, dizajn i napredne sigurnosne sustave.
Dizajniran i proizveden u Europi kako bi ponudio elegantno rješenje za potrebe urbanog i prigradskog života, Toyota Aygo X jedinstveni je crossover u A-segmentu. Ime i inspiraciju crpi iz razigranog modela Aygo, Toyotinog najpristupačnijeg modela u Europi od 2005. godine.
Aygo X osvojio je stilom osviještene vozače u potrazi za kompaktnim i svestranim vozilom idealnim za užurbani suvremeni stil života te je i dalje iznimno popularan među kupcima. Više od 287.000 primjeraka prodano je otkako se 2022. pojavio na europskim cestama.
Sada novi hibridni Aygo X dodatno širi tu pristupačnost nudeći učinkovitost i fleksibilnost Toyotine poznate hibridne tehnologije, jamčeći potpunu upotrebljivost bez kompromisa.
Najnovija Toyotina hibridna tehnologija znači da novi Aygo X ima veću snagu i brže ubrzanje za uzbudljivije – i učinkovitije – iskustvo vožnje. Njegov samouvjeren stav omogućuje vozačima da izraze moderan urbani stil, sada naglašen prepoznatljivom novom prednjom maskom i modernim dizajnom.
Uz okretnu vožnju i moderan izgled, hibridni Aygo X postiže najnižu emisiju CO₂ među svim vozilima bez mogućnosti punjenja, prema predviđenim WLTP podacima. Također ima manji ugljični otisak tijekom cijelog životnog ciklusa vozila zahvaljujući učinkovitom pogonskom sklopu i poboljšanjima u proizvodnji i logistici.
Novi Aygo X bit će dostupan na prvim europskim tržištima krajem 2025. godine.
Toyotin najmanji potpuno hibridni model
Novi Aygo X prvi put uvodi potpuno hibridni pogon u A-segment, proširujući elektrifikaciju na najmanje i najpristupačnije vozilo u Toyotinoj ponudi, bez kompromisa u njegovom prepoznatljivom crossover dizajnu.
Novi pogonski sklop, već dostupan u Yarisu i Yaris Crossu, u potpunosti će zamijeniti 1,0-litreni benzinski motor prethodnog modela.
Kako bi se prilagodio većem hibridnom pogonskom sklopu, prednji prevjes produžen je za 76 mm, postignuto pažljivom optimizacijom pakiranja uz očuvanje proporcija modela Aygo X.
Najnoviji Aygo X donosi energičniju i uzbudljiviju vožnju s više snage i bržim ubrzanjem, koristeći istu hibridnu tehnologiju kao i Toyota Yaris.
Prednosti potpunog hibrida čine novi Aygo X idealnim partnerom za suvremenu gradsku vožnju, s vodećim emisijama CO₂ u klasi od 86 g/km*. To mu omogućuje da udovolji zahtjevima zona niske emisije, dok poboljšana snaga omogućuje ugodnija i bezbrižnija putovanja na duže relacije.
Ukupna izlazna snaga sustava povećana je za 44 DIN KS u odnosu na prethodnu benzinsku verziju, dosežući maksimalnih 116 DIN KS*, što Aygu X daje okretnost potrebnu za dinamičnu gradsku vožnju, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi.
Aygo X ima okretnu upravljivost za prometne gradske ulice zahvaljujući GA-B platformi Toyota Global New Architecture (TNGA) i niskom položaju hibridne baterije, što omogućuje nizak težište i izuzetno krutu karoseriju. Krug okretanja od 4,7 metara idealan je za manevriranje u uskim prostorima
Istaknuti kompaktni SUV dizajn
Aygo X-ov impulzivni, „spreman za polazak“ stav ažuriran je novim, modernim prednjim dizajnom koji ističe njegov napredan, visokotehnološki izgled, dok naglašava njegov identitet kompaktnog SUV-a.
Nova hauba, nova prednja svjetla i nova maska stvaraju snažniji stav i dojam niskog težišta. Taj dojam dodatno je naglašen 17- ili 18-inčnim aluminijskim naplatcima, ovisno o izvedbi, te crnim plastičnim rubovima oko kotača.