Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Budućnost je stigla,

i zove se 'Mirai'

Akio Toyoda je vidio budućnost i ona se zove 'Mirai'. To je ime novog Toyotinog vozila s pogonom na gorive ćelije, koje je predsjednik kompanije danas objavio u filmu, dan prije zvaničnog predstavljanja.

Toyota Motor Corporation predstavit će 15. prosinca u Japanu svoj potpuno novi model Mirai1 , vozilo s pogonom na vodikove gorive ćelije (Fuel cell vehicle – FCV). Vozilo će se prodavati putem dilera Toyota2 i Toyopet2. U Europi će automobil biti uveden na određena tržišta rujna 2015.

Video

Mirai označava novu eru automobilske industrije. Pomoću vodika – važnog izvora energije u budućnosti – kao pogonskog goriva, Mirai  postiže iznimne ekološke performance, uz praktičnost i zadovoljstvo u vožnji poput bilo kojega drugog automobila. 
 
Mirai pokreće Toyotin sustav gorivih ćelija (Toyota Fuel Cell System – TFCS), koji istodobno primjenjuje tehnologiju gorivih ćelija i hibridnu tehnologiju. Sustav uključuje novi sklop gorivih ćelija razvijen u Toyoti i spremnik vodika pod visokim tlakom. TFCS je energetski učinkovitiji od motora s unutarnjim sagorijevanjem i tijekom vožnje ne emitira CO2 ili štetne plinove. Vozači mogu očekivati istu kvalitetu vožnje kao kod kod vozila s benzinskim motorom, uz velik domet i vrijeme punjenja spremnika od oko tri minute3.
 
Mirai nudi sve što biste očekivali od nove generacije automobila: trenutačno prepoznatljiv dizajn; uzbudljivu vožnju koja je rezultat vrhunske upravljivosti i niskog težišta i tiho, ali snažno ubrzanje.
/
Plan prodaje u Europi
Predstavljanje: rujan 2015.
Tržišta: UK, D, DK za 2015., više zemalja 2017.
Godišnji plan prodaje: 50 – 100 automobila godišnje u 2015. i 2016.
Cijena: oko 66.000 € + porez (Njemačka)
Proizvodno postrojenje: Tvornica Motomachi, Toyota Motor Corporation
/
1. TFCS nudi vrhunske ekološke performance i laku upotrebu
Mirai koristi TFCS, fuziju tehnologije gorivih ćelija i hibridne tehnologije.
 
Sustav omogućuje veću energetsku učinkovitost od motora s unutarnjim sagorijevanjem, iznimne ekološke performance bez emisija CO2 ili drugih štetnih tvari tijekom vožnje i istu razinu praktičnosti i autonomije poput vozila s benzinskim motorom. Vrijeme punjenja vodikom iznosi oko tri minute3.
 
Sustav koristi dijelove razvijene u Toyoti, kao što su sklop gorivih ćelija, konvertor i spremnik vodika pod visokim tlakom.
/
2. Siguran dizajn vozila uz sveobuhvatne sigurnosne uređaje
Sigurnosne mjere
Mirai je dizajniran tako da sigurnost bude najveći prioritet, a osnovna stavka jest da vodik ne curi. U malo vjerojatnom slučaju da do curenja dođe, osigurana je trenutačna detekcija i blokiranje daljnjeg curenja kako bi se spriječila akumulacija vodika u karoseriji automobila.
 
Upotreba struktura koje učinkovito raspršuju i apsorbiraju energiju sudara jamči visoke sigurnosne performance koje štite sklop gorivih ćelija i spremnik pod visokim tlakom u slučaju frontalnog, bočnog i sudara odostraga.
 
Okvir Toyotina sklopa gorivih ćelija konstruiran je od novorazvijene termoplastike ojačane ugljikovim vlaknima, koja je lagana, snažna i lako se proizvodi. To štiti Toyotin sklop gorivih ćelija tako što apsorbira energiju od rupa na putu i ostalih utjecaja.
/
Napredne sigurnosne tehnologije kao standardna oprema:
• Sustav za prevenciju sudara (s radarom s milimetarskim valovima) pomoću upozorenja i kontrole kočnica pomaže da se spriječi sudar ili ublaži šteta ako sustav detektira veliku vjerojatnost za sudar.
• Sustav za održavanje kretanja u prometnom traku ima kamere koje detektiraju bijele ili žute crte i upozorava vozača ako vozilo izlazi iz svojeg traka.
• Kontrola kretanja ograničava naglo kretanje ili naglo ubrzanje tijekom promjene stupnja prijenosa.
• Monitor mrtvih kutova ima radar kako bi detektirao vozila u susjednim tracima i tako pomogao pri promjeni prometnog traka.
/
3. Mirai ima trenutačno prepoznatljiv dizajn
Vanjština
Za dizajn prednjeg dijela primijenjena je nova tehnika koja naglašava lijeve i desne usisnike zraka. Otmjen prednji dio naglašava individualnost vozila.
 
Elegantni bočni profili asociraju na tekući oblik kapljice vode i reflektiraju odliku vozila da emitira samo vodu. Krovne šine i hauba izgledaju kao da iskaču iz karoserije, što stvara dojam niskog težišta vozila i istodobno govori da je riječ o vozilu budućnosti.
 
Stražnji dio vozila ima naglašen dizajn i trapezoidni oblik koji se proteže od ruba registarske tablice do donjeg dijela branika i dalje prema kotačima, a gornji dio branika naglašava široku pojavu i odražava moćan, stabilan stav. On također stvara jasan dojam tijeka zraka preko i ispod branika.
/
Farovi odišu najmodernijim dizajnom i profinjenim luksuzom, a otmjenost dodatno naglašava iznimno tanak profil i linijski raspored četiriju LED svjetala s vidljivom optičkom opremom. Prednji pokazivači smjera i pozicijska svjetla odvojeni su od farova, što pridonosi tankom profilu farova, ali i savršenoj integraciji s bočnim dijelovima prednje maske. Zajedno ti elementi stvaraju napredan i čist dizajn s aerodinamičnim linijama koje poboljšavaju protok zraka.
 
Mirai dolazi sa 17-inčnim aluminijskim naplatcima koju su peoizvedeni procesom graviranja7 i stoga su lakši.
/
Unutrašnjost
Profil Miraija spaja prednji i stražnji dio u iznimno ugodan prostor. Stvoren je profinjen prostor kabine s mekanim oblogama vrata i ostalim unutarnjim površinama, kao i blistavim srebrnim detaljima.
 
Prednja sjedala izvrsno drže tijelo, a to je postignuto pomoću posebnog procesa proizvodnje8. Sjedala su električno prilagodljiva u osam smjerova zbog optimalnog položaja tijela, a električno prilagodljiva lumbalna potpora standardno je ugrađena u vozačevo i suvozačevo sjedalo.
/
Instrumenti su centralno postavljeni na vrh kontrolne ploče i obuhvaćaju brzinomjer i 4,2-inčni multiinformacijski TFT ekran, s dizajnom koji kao da „iskače“ iz okruženja. Vozač može kontrolirati ekran pomoću komandi na upravljaču.
 
Grijačima sjedala i drugim kontrolama upravlja se putem elektrostatičkog kontrolnog panela klimauređaja, laganim dodirom površine ekrana.
 
Prtljažni prostor
Položaj baterija omogućuje velik prtljažni prostor.
/
4. Vrhunska mogućnost uparivanja i iznimno tih rad dovode do velikog zadovoljstva u vožnji
Toyotin sklop gorivih ćelija i optimalna kontrola baterije pokreću elektromotor i osiguravaju dobar odziv agregata kod svih brzina. Posljedica toga je trenutačno povećanje okretnog momenta prilikom pritiska na papučicu gasa, kao i snažno i fino ubrzanje.
 
Upravljivost i udobnost vožnje postignuti su tako što su sve glavne komponente Toyotina sklopa gorivih ćelija smještene ispod poda, kako bi se postiglo nisko težište i izvrsna raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg dijela. Tome pridonosi i karoserija velike čvrstoće, koja je osobito ojačana oko stražnjeg ovjesa.
 
Režim kočenja "Bs" (potpora kočenju) na učinkovit način koristi regenerativno kočenje i poboljšava kočione performanse kada vozač naglo usporava ili vozi duljom nizbrdicom.
/
1Japanska riječ za budućnost.
2Prodaja će početi u regijama u kojima su dostupne postaje za punjenje vodikom i u okolnim područjima.
3Prema mjerenjima Toyote na postaji za punjenje vodikom pri tlaku od 70 MPa, prema SAEe J2601 standardu (temperatura zraka: 20 °C, tlak napunjenog spremnika: 10 MPa). Vrijeme ovisi o tlaku pri punjenju vodikom i vanjskoj temperaturi zraka.
4Kanali složeni u finu trodimenzionalnu strukturu rešetke. Poboljšava raspršivanje zraka (kisika) i stoga omogućuje ravnomjerno generiranje elektriciteta na površinama ćelija.
5Od studenoga 2014., prema istraživanju TMC-a.
6Specifična masa vodika prema težini spremnika.
7Proces proizvodnje koji smanjuje težinu aluminijskih naplataka. Metal se struže s linije između diska i oboda kotača kako bi se smanjila težina svakog aluminijskog naplatka za otprilike 500 grama.
8U prethodnom procesu obloge sjedala posebno su izrađene i zatim presvučene tkaninom. U procesu punjenja pjenom, navlake sjedala smještaju se u kalupe i zatim se uretanski materijal izravno ubrizgava u njih

Saznajte više o Toyoti

Vodik može pridonijeti ciljevima smanjenja emisije CO2 za 20% do 2050. Vodik može pridonijeti ciljevima smanjenja emisije CO2 za 20% do 2050. Vijeće za vodik otkriva prvo istraživanje takve vrste koje pokazuje doprinos vodika kao glavnog oslonca u promjeni izvora energije Pobjeda u Kini za TOYOTA GAZOO Racing Pobjeda u Kini za TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing je dominirao na 6 sati Šangaja i osvojio svoju četvrtu pobjedu u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. godine na dan obilježen razočaranjima. Toyotina vizija budućnosti u Parizu Toyotina vizija budućnosti u Parizu Za nekoliko tjedana slijedi Mondial de l'Automobile u Parizu, gdje će Toyota s medijima i posjetiteljima podijeliti svoju viziju budućnosti, te mobilnosti koja nam već za nekoliko mjeseci stiže na prometnice. Toyota C-HR Toyota C-HR Coupé koji unosi revoluciju u svijet crossovera. Toyota je ponovno najuspješnija marka u TÜV izvještaju za 2016 Toyota je ponovno najuspješnija marka u TÜV izvještaju za 2016 14 Toyota modela zauzela su pozicije među prvih 10 u raznim kategorijama. Sajam automobila u Frankfurtu Sajam automobila u Frankfurtu Obzirom da je jedan od najprestižnijih sajmova automobila na svijetu, ako želite premijerno predstaviti nešto novo i uzbudljivo, Frankfurt je najbolje mjesto za to – a u 2015. imali smo zaista mnogo novosti za pokazati. Toyota u Frankfurtu Toyota u Frankfurtu Toyota na predstojećem IAA sajmu automobila u Frankfurtu (press dani su 15. i 16. rujna, a dani za posjetitelje od 19. do 27. rujna). Toyota daje više od 5.600 patenata Toyota daje više od 5.600 patenata Više od 5.600 patenata vezanih uz gorive ćelije postaju dostupni javnosti bez naknade. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Svjetske premijere i vijesti sa Sajma automobila u Parizu. Toyotina vizija crossovera u C segmentu Toyotina vizija crossovera u C segmentu TOYOTA C-HR koncept je doživio svjetsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu. AYGO ART CAR AYGO ART CAR Jedinstveni koncept koji omogućuje posjetiteljima pariškog auto salona, da sudjeluju u kreiranju izgleda Toyote AYGO.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.