Pakiranje vozila za iznimno nizak centar gravitacije
Razvoj GR GT-a, koji je još uvijek u tijeku, započeo je s ciljem postizanja iznimno niskog centra gravitacije, uz promišljanje kako maksimalno sniziti ukupnu visinu vozila i položaj vozača. Odabrana je konfiguracija s prednjim motorom i stražnjim pogonom radi lakše kontrole vozila pri vožnji na samoj granici mogućnosti.
Optimalnim smještajem teških komponenti – poput motora, stražnje transaxle jedinice i drugih ključnih mehanizama – njihov je centar gravitacije znatno snižen. Nadalje, centri gravitacije vozača i vozila gotovo su izjednačeni zahvaljujući postizanju idealnog vozačkog položaja, što pridonosi osjećaju jedinstva i lakoće upravljanja.
Primjena Toyotinog prvog potpuno aluminijskog okvira karoserije
Ključni element male mase uz visoku krutost ostvaren je primjenom Toyotinog prvog potpuno aluminijskog okvira karoserije. Korištenjem plastike ojačane ugljičnim vlaknima (CFRP) i drugih materijala na panelima dobivena je čvrsta, ali lagana karoserija.
Obrnuti pristup oblikovanju radi vrhunskih aerodinamičkih performansi
Proces oblikovanja vanjštine u svrhu postizanja aerodinamičkih performansi razlikovao se od dosadašnje Toyotine prakse. Uobičajeno se aerodinamika razmatra nakon što je vanjski dizajn dovršen; kod GR GT-a najprije su definirane idealne aerodinamičke karakteristike.
Aerodinamičari i dizajneri vanjštine surađivali su od samog početka kako bi oblikovanje podupiralo aerodinamičke i rashladne performanse.
Dizajn unutrašnjosti također je izrađen pedantno i bez kompromisa, na temelju ergonomije s ciljem postizanja optimalnog vozačkog položaja iz perspektive profesionalnog vozača te potrebne preglednosti za vožnju na granici mogućnosti.
Uz vožnju na stazi, posebna je pažnja posvećena i prikladnosti za svakodnevnu uporabu.